Προς το περιεχόμενο

Κανένας με υβριδικό Toyota (Corolla ή άλλο) 1.8?


satsok2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μία ακόμα ερώτηση για όποιον γνωρίζει. Πώς γίνεται ο 1800άρης ατμοσφαιρικός τη Corolla Hybrid να αποδίδει μόνο 102 άλογα και την ίδια στιγμή η δίλιτρη (2.0) Corolla να αποδίδει 144; (Μιλάω για το θερμικό μοτέρ, όχι για  τη συνδυασμένη ισχύ θερμικού κ ηλεκτρικού.) Δεν είναι πολύ λίγα τα 102 άλογα; Golf fsi του 2005 στα 1400 cc είχε ισχύ 90 άλογα. Το ρωτάω γιατί η Corolla 1.8 αναφέρεται από πολλούς ότι έχει μικρή ιπποδύναμη για το βάρος της αλλά από την άλλη η δίλιτρη (2.0) είναι απαγορευτική γιατί έχει φόρο πολυτελείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, prooikonomou είπε

Μία ακόμα ερώτηση για όποιον γνωρίζει. Πώς γίνεται ο 1800άρης ατμοσφαιρικός τη Corolla Hybrid να αποδίδει μόνο 102 άλογα και την ίδια στιγμή η δίλιτρη (2.0) Corolla να αποδίδει 144; (Μιλάω για το θερμικό μοτέρ, όχι για  τη συνδυασμένη ισχύ θερμικού κ ηλεκτρικού.) Δεν είναι πολύ λίγα τα 102 άλογα; Golf fsi του 2005 στα 1400 cc είχε ισχύ 90 άλογα. Το ρωτάω γιατί η Corolla 1.8 αναφέρεται από πολλούς ότι έχει μικρή ιπποδύναμη για το βάρος της αλλά από την άλλη η δίλιτρη (2.0) είναι απαγορευτική γιατί έχει φόρο πολυτελείας.

Δεν μπορεις να υπολογίζεις τη δύναμη του θερμικού μοτέρ χωρίς τη συνδυασμένη ισχύ του ηλεκτρικού. Είναι σαν να λες οτι ένα turbo αμάξι είναι 200 άλογα αλλα χωρίς την τουρμπίνα είναι 120.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, prooikonomou είπε

Μία ακόμα ερώτηση για όποιον γνωρίζει. Πώς γίνεται ο 1800άρης ατμοσφαιρικός τη Corolla Hybrid να αποδίδει μόνο 102 άλογα και την ίδια στιγμή η δίλιτρη (2.0) Corolla να αποδίδει 144; (Μιλάω για το θερμικό μοτέρ, όχι για  τη συνδυασμένη ισχύ θερμικού κ ηλεκτρικού.) Δεν είναι πολύ λίγα τα 102 άλογα; Golf fsi του 2005 στα 1400 cc είχε ισχύ 90 άλογα. Το ρωτάω γιατί η Corolla 1.8 αναφέρεται από πολλούς ότι έχει μικρή ιπποδύναμη για το βάρος της αλλά από την άλλη η δίλιτρη (2.0) είναι απαγορευτική γιατί έχει φόρο πολυτελείας.

Στο toyota δουλεύει σε κύκλο Atkinson ενώ στο Golf σε Otto, διάβασε τις διαφορές και θα καταλάβεις 

https://www.quora.com/What-is-the-difference-between-the-Atkinson-and-Otto-cycles-Why-is-the-Atkinson-engine-used-in-hybrid-cars-1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/5/2024 στις 8:31 ΜΜ, G.bar είπε

Δεν μπορεις να υπολογίζεις τη δύναμη του θερμικού μοτέρ χωρίς τη συνδυασμένη ισχύ του ηλεκτρικού. Είναι σαν να λες οτι ένα turbo αμάξι είναι 200 άλογα αλλα χωρίς την τουρμπίνα είναι 120.

Σύμφωνοι αλλά η συνδυασμένη ισχύς ισχύει για όσο η μπαταρία έχει να δώσει. ΄Οταν αυτή πχ σε μια ανηφόρα ή σε μια μεγάλη ευθεία, αδειάσει, η κίνηση θα γίνει αποκλειστικά με τον θερμικό κινητήρα και με τα 102 άλογα της ισχύος του, τα οποία μπορώ να υποθέσω ότι είναι μάλλον λίγα για αυτοκίνητο τέτοιου βάρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τογιότα γιαρις απο χαιδάρι σε περιστέρι με 5 σταθμες μπαταρία και κίνηση στη καβάλας στο κατέβασμα!

Η τογιότα εχει κανει παπάδες

0E38FBE0-2E10-4D33-95AF-A9B0B86DB624_1_105_c.jpeg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/5/2024 στις 8:31 ΜΜ, G.bar είπε

Δεν μπορεις να υπολογίζεις τη δύναμη του θερμικού μοτέρ χωρίς τη συνδυασμένη ισχύ του ηλεκτρικού. Είναι σαν να λες οτι ένα turbo αμάξι είναι 200 άλογα αλλα χωρίς την τουρμπίνα είναι 120.

Όντως τώρα; Δηλαδή 80-120 τι ρεπριζ έχει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, prooikonomou είπε

Σύμφωνοι αλλά η συνδυασμένη ισχύς ισχύει για όσο η μπαταρία έχει να δώσει. ΄Οταν αυτή πχ σε μια ανηφόρα ή σε μια μεγάλη ευθεία, αδειάσει, η κίνηση θα γίνει αποκλειστικά με τον θερμικό κινητήρα και με τα 102 άλογα της ισχύος του, τα οποία μπορώ να υποθέσω ότι είναι μάλλον λίγα για αυτοκίνητο τέτοιου βάρους.

Λάθος τα σκέφτεσαι,ότι ιπποδύναμη έχει συνολικά το hybrid, την έχεις πάντα είτε έχει γεμάτη μπαταρία είτε άδεια. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια τι άδεια μπαταρία λετε ; 

το ίδιο το αυτοκίνητο δεν αφήνει ποτέ την μπαταρία να αδειάσει. πλήρως γεμάτη (σε καμια μεγάλη κατηφόρα) μπορεί να τη δείτε, τελείως άδεια ποτέ και για κανένα λόγο. (μόνο σε βλάβη ενδεχομένως) 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, zanskou είπε

ρε παιδια τι άδεια μπαταρία λετε ; 

το ίδιο το αυτοκίνητο δεν αφήνει ποτέ την μπαταρία να αδειάσει. πλήρως γεμάτη (σε καμια μεγάλη κατηφόρα) μπορεί να τη δείτε, τελείως άδεια ποτέ και για κανένα λόγο. (μόνο σε βλάβη ενδεχομένως) 

Τρόπος του λέγει άδεια, σημασία έχει να καταλάβουν ότι η μέγιστη συνδυαστική ιπποδύναμη δεν αλλάζει σε σχέση με το ποσό φορτισμένη είναι η μπαταρία..

Άμα περιμέναμε από την μπαταρία του 1kw περίπου να είχαμε όλοι την ιπποδύναμη διαθέσιμη, την είχαμε κάτσει την βάρκα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Αν δεν γίνει ανάκτηση ενέργειας (πχ από κάποιο φρενάρισμα), η μπαταρία θα αδειάσει. Μπορεί ο θερμικός κινητήρας να μην την αφήνει να αδειάσει τελείως (για να την προστατέψει, πιθανότατα)  αλλά είναι προφανές ότι με χαμηλή τη στάθμη της, ο ηλεκτροκινητήρας, σταματάει να παρέχει ισχύ στο αυτοκίνητο.  Μπορεί να μη συμβαίνει πολύ συχνά αλλά σε παρατεταμένη πορεία ή σε συνεχόμενη πορεία σε ανηφόρα θα συμβεί κ τότε τα 100 άλογα θα πρέπει να κινήσουν μόνα τους ένα βαρύ αμάξωμα. Συνεπώς το ότι το αυτοκίνητο θα κινείται έχοντας ΠΑΝΤΑ 140 ίππους, δεν ισχύει. Απλώς η πτώση της ισχύος στα υβριδικά Toyota, είναι αρκετά ομαλή.

Παρεμπιπτόντως, οι ίπποι του θερμικού πόσοι είναι στην 1.8; Αλλού διάβασα ότι είναι 98, αλλού 102 κ αλλού 104. Όχι ότι έχει κ τόση σημασία αλλά καλό είναι να το ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, prooikonomou είπε

Αν δεν γίνει ανάκτηση ενέργειας (πχ από κάποιο φρενάρισμα), η μπαταρία θα αδειάσει. Μπορεί ο θερμικός κινητήρας να μην την αφήνει να αδειάσει τελείως (για να την προστατέψει, πιθανότατα)  αλλά είναι προφανές ότι με χαμηλή τη στάθμη της, ο ηλεκτροκινητήρας, σταματάει να παρέχει ισχύ στο αυτοκίνητο.  Μπορεί να μη συμβαίνει πολύ συχνά αλλά σε παρατεταμένη πορεία ή σε συνεχόμενη πορεία σε ανηφόρα θα συμβεί κ τότε τα 100 άλογα θα πρέπει να κινήσουν μόνα τους ένα βαρύ αμάξωμα. Συνεπώς το ότι το αυτοκίνητο θα κινείται έχοντας ΠΑΝΤΑ 140 ίππους, δεν ισχύει. Απλώς η πτώση της ισχύος στα υβριδικά Toyota, είναι αρκετά ομαλή.

Παρεμπιπτόντως, οι ίπποι του θερμικού πόσοι είναι στην 1.8; Αλλού διάβασα ότι είναι 98, αλλού 102 κ αλλού 104. Όχι ότι έχει κ τόση σημασία αλλά καλό είναι να το ξέρουμε.

Κάνεις λάθος ή ιπποδύναμη είναι ίδια είτε είναι φορτισμένη είτε όχι..

Όταν λέει 122ps συνδυαστικά τόσα έχεις..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, prooikonomou είπε

Αν δεν γίνει ανάκτηση ενέργειας (πχ από κάποιο φρενάρισμα), η μπαταρία θα αδειάσει. Μπορεί ο θερμικός κινητήρας να μην την αφήνει να αδειάσει τελείως (για να την προστατέψει, πιθανότατα)  αλλά είναι προφανές ότι με χαμηλή τη στάθμη της, ο ηλεκτροκινητήρας, σταματάει να παρέχει ισχύ στο αυτοκίνητο.  Μπορεί να μη συμβαίνει πολύ συχνά αλλά σε παρατεταμένη πορεία ή σε συνεχόμενη πορεία σε ανηφόρα θα συμβεί κ τότε τα 100 άλογα θα πρέπει να κινήσουν μόνα τους ένα βαρύ αμάξωμα. Συνεπώς το ότι το αυτοκίνητο θα κινείται έχοντας ΠΑΝΤΑ 140 ίππους, δεν ισχύει. Απλώς η πτώση της ισχύος στα υβριδικά Toyota, είναι αρκετά ομαλή.

Παρεμπιπτόντως, οι ίπποι του θερμικού πόσοι είναι στην 1.8; Αλλού διάβασα ότι είναι 98, αλλού 102 κ αλλού 104. Όχι ότι έχει κ τόση σημασία αλλά καλό είναι να το ξέρουμε.

Η ιπποδύναμη δεν αλλάζει ούτε ανάλογα με τη στάθμη της μπαταρίας ούτε αν το έχεις στο sport mode η στο eco. Το μόνο που αλλάζει είναι η κατανάλωση.Αν έχεις βαρύ πόδι θα αδειάζει η μπαταρία πιο εύκολα οπότε θα αυξάνεις την κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/5/2024 στις 8:31 ΜΜ, G.bar είπε

Δεν μπορεις να υπολογίζεις τη δύναμη του θερμικού μοτέρ χωρίς τη συνδυασμένη ισχύ του ηλεκτρικού. Είναι σαν να λες οτι ένα turbo αμάξι είναι 200 άλογα αλλα χωρίς την τουρμπίνα είναι 120.

Με τη διαφορά ότι το τούρμπο χρειάζεται απλώς βενζίνη στο ρεζερβουάρ ενώ ο ηλεκτροκινητήρας ρεύμα από τη μπαταρία η οποία χρειάζεται να έχει κάποιο ορισμένο φορτίο για να δώσει την απαιτούμενη ενέργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/7/2024 στις 10:35 ΠΜ, G.bar είπε

Η ιπποδύναμη δεν αλλάζει ούτε ανάλογα με τη στάθμη της μπαταρίας ούτε αν το έχεις στο sport mode η στο eco. Το μόνο που αλλάζει είναι η κατανάλωση.Αν έχεις βαρύ πόδι θα αδειάζει η μπαταρία πιο εύκολα οπότε θα αυξάνεις την κατανάλωση.

Αυτό μου είπαν κ στην αντιπροσωπεία της Toyota αλλά δεν γίνεται να ισχύει γιατί αντίκειται στους νόμους της Φυσικής. Αν η μέγιστη ιπποδύναμη του θερμικού κινητήρα είναι τα 100 άλογα, τότε, καθώς η μπαταρία αδειάζει (έστω, όχι τελείως) η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου θα προσεγγίζει τους 100 ίππους αφού ο ηλεκτροκινητήρας δεν θα μπορεί να συνεισφέρει στη συνολική ισχύ. Μπορεί να μην συμβαίνει συχνά αλλά σε μια παρατεταμένη ανηφόρα ή σε οδήγηση στην εθνική με αρκετά χλμ, συμβαίνει. Αν η μπαταρία με τη μία γραμμή στάθμη ισχύος μπορούσε εσαεί να  προσφέρει έξτρα 40 ίππους, τότε η Toyota θα είχε ανακαλύψει το αεικίνητο κ το ενεργειακό κ συνάμα περιβαλλοντικό πρόβλημα του πλανήτη θα είχε λυθεί άπαξ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, prooikonomou είπε

Αυτό μου είπαν κ στην αντιπροσωπεία της Toyota αλλά δεν γίνεται να ισχύει γιατί αντίκειται στους νόμους της Φυσικής. Αν η μέγιστη ιπποδύναμη του θερμικού κινητήρα είναι τα 100 άλογα, τότε, καθώς η μπαταρία αδειάζει (έστω, όχι τελείως) η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου θα προσεγγίζει τους 100 ίππους αφού ο ηλεκτροκινητήρας δεν θα μπορεί να συνεισφέρει στη συνολική ισχύ. Μπορεί να μην συμβαίνει συχνά αλλά σε μια παρατεταμένη ανηφόρα ή σε οδήγηση στην εθνική με αρκετά χλμ, συμβαίνει. Αν η μπαταρία με τη μία γραμμή στάθμη ισχύος μπορούσε εσαεί να  προσφέρει έξτρα 40 ίππους, τότε η Toyota θα είχε ανακαλύψει το αεικίνητο κ το ενεργειακό κ συνάμα περιβαλλοντικό πρόβλημα του πλανήτη θα είχε λυθεί άπαξ!

Μαλλον εννοουν πως η μπαταρια ειναι παντα πιο γεματη απ οσο δειχνει το καντραν, και οταν δεν εχει μεγαλο φορτιο, την φορτιζει αμεσα ωστε να ξαναπιστρεψει στα επιπεδα που πρεπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...