Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά. Ηθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει υβριδικό Toyota.

Εχω σχηματίσει καλή εικόνα για την Corolla, αλλά μου έλεγαν ότι το κιβώτιο συνεχών σχέσεων είναι ανυπόφορο.

Μπορεί να ισχύει; Εμπειρία κανείς από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;

  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το CVT σε καμία περίπτωση δεν το λες ανυπόφορο, απλά στην αρχή ξενίζει όσους δεν το έχουν συνηθίσει, τους δίνει την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο "πατινάρει".

Το καλύτερο πάντως είναι να κάνεις test drive να το δεις ο ίδιος.

ΥΓ: Έχω υβριδικό yaris

  • Like 1
Δημοσ.

Ανυπόφορο δεν ειναι, αλλα ουτε λες πω πω τι κιβωτιάρα ειναι αυτή. Θα το χαρακτήριζα απλα ανεκτό, τιποτα παραπανω τιποτα λιγότερο.

Για εμενα το κυριο αρνητικό ειναι οτι μουγκρίζει αρκετά αλλα αυτό ειναι και λιγο υποκειμενικό - δοκιμασε το και εσυ (κατα προτίμηση σε διαφορες διαδρομές/ταχυτητες) κ θα διαμορφώσεις αποψη.

Δημοσ.

Αν κινείσαι με νορμάλ ταχύτητες και νορμάλ επιταχύνσεις ούτε μουγκρίζει ούτε τίποτε. Δεν είναι σαν τα τρίτης γενιάς CHR είναι γενικά διαφορετικό κιβώτιο χωρίς τα χαρακτηριστικά που το έκαναν να "μουγκρίζει".

Ναι δίνει μια περίεργη αίσθηση σαν να πατινάρει αλλά όλα καλά μόλις το συνηθίσεις. δεν είναι κάτι και το τόσο περίεργο και αν έχεις οδηγήσεις σκούτερ είναι λίγο παρόμοια αίσθηση. 

Από πραγματική κατανάλωση εγώ είμαι στα 4,5 λίτρα /100 με μικτό κύκλο ταξίδια και πόλη. Αλλά! Δεν είμαι ο μέσος οδηγός. Είμαι άτομο που οδηγεί ήρεμα και ακόμη και στο ταξίδι πάω 110-120. Γενικά στα 110-115 δεν καίει τίποτε. Παραπάνω το καταλαβαίνεις κιόλας αφού ανεβάζει και στροφές. Φαντάσου ότι με 110 μπορεί και κινείται σε ευθεία με 1500 στροφές ο κινητήρας. Στις ανηφόρες όμως με 110-120 μπορεί να δεις και 5000 στροφές φορτωμένος (η αίσθηση που πατινάρει που λέμε).  Είναι 120 περίπου άλογα αλλά δεν θα πεις ότι είναι και τρομερό λόγο αυτών των ιδιαιτεροτήτων.

Γενικά κάνε ένα καλό τεστ ντραιβ. Δεν είναι για όλους. Αν θέλεις νευρικότητα και ζωντάνια δεν κάνει. Αν θέλεις ξεκούραση άνεση και οικονομία στα καύσιμα προχώρα. Εγώ ήμουν από αυτούς που τα ήθελα και ήθελα και αυτόματο και δεν το μετανιώνω καθόλου. Ίσα ίσα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αφού ικανοποιεί στο έπακρο τις δικιές μου ανάγκες (15000κμ. έτος περίπου). 

 

Υγ. Για την οικονομία στα καύσιμα καλύτερα να πουμε ακριβώς σε καμια 10ετία γιατί αν χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία στα 12 πχ χρόνια εκεί θα δούμε την πραγματική οικονομία. Η μπαταρία πριν από ένα χρόνο που το αγόραζα και ρώτησα είχα αν θυμάμαι καλά 3500.

υγ2. Είσαι δεσμευμένος στην αντιπροσωπία για μια 10ετία. Η μπαταρία έχει εγγύηση 11 χρόνια και πρέπει κάθε χρόνο να γίνεται έλεγχος για να ισχύει η εγγύηση. 

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, spirosta είπε

Υγ. Για την οικονομία στα καύσιμα καλύτερα να πουμε ακριβώς σε καμια 10ετία γιατί αν χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία στα 12 πχ χρόνια εκεί θα δούμε την πραγματική οικονομία. Η μπαταρία πριν από ένα χρόνο που το αγόραζα και ρώτησα είχα αν θυμάμαι καλά 3500.

Σωστά το θέτεις. Το είχα σχολιάσει και παλιότερα. Είναι προφανώς λογικό να αξιολογεί κανείς τις επιλογές με βάση τα σημερινά δεδομένα.

Ωστόσο, είναι δύσκολο να προβλέψει κάνεις με βεβαιότητα τι κόστος αντικατάστασης μπορεί να έχει η μπαταρία τότε. Γνώμη μου είναι ότι θα έχει μειωθεί πάρα πολύ (αυξημένη προσφορά από τρίτους κατασκευαστές μπαταριών, συμβατότητα, απόδοση και διάφοροι άλλοι παράγοντες). Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα στοιχεία μέχρι στιγμής, ότι δηλαδή η τεχνολογια αυτή αφενός αναπτύσσεται ραγδαία (βλ. plug-in), αφετέρου δε, ότι υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια (Lexus, Toyota prius σε πιο οικονομική κατηγορία από το πρώτο κ.λπ.).

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ. Η μπαταρία κοστίζει 1910 ή 1950ε απ οτι μου είπαν. Και σωστά θα πρέπει να συνυπολογιστεί. Όπως πρέπει όμως να υπολογίσει κανείς ότι είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα χωρίς πολλές βλάβες (ισχύει?).

Γαμωτο δεν είμαι ο τύπος του τεστ ντραηβ. Ψάχνω ένα αμαξι πλήρες,  λειτουργικό και αξιόπιστο στην κατηγορία.  Και υβριδικό μου φαίνεται καλη επενδυση σε βάθος χρόνου. 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το CVT σε καμία περίπτωση δεν το λες ανυπόφορο, απλά στην αρχή ξενίζει όσους δεν το έχουν συνηθίσει, τους δίνει την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο "πατινάρει".

Το καλύτερο πάντως είναι να κάνεις test drive να το δεις ο ίδιος.

ΥΓ: Έχω υβριδικό yaris

Είμαι στην αναζήτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου κι εγω.

Εισαι ευχαριστημένος με το γκάζι του?  Κινείται αξιοπρεπώς?

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, yansta είπε

Είμαι στην αναζήτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου κι εγω.

Εισαι ευχαριστημένος με το γκάζι του?  Κινείται αξιοπρεπώς?

Αν σε ενδιαφέρει το γκάζι, τότε το υβριδικό yaris ΔΕΝ κάνει για σένα. Και γενικότερα θα έλεγα να μην κοιτάς καν υβριδικά.

  • Like 2
Δημοσ.

Όχι δε με ενδιαφέρουν τα πολλά γκάζια. Για δεύτερο το χρειάζομαι.

Εξήγησε γιατι όχι υβριδικα? 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, yansta είπε

Όχι δε με ενδιαφέρουν τα πολλά γκάζια. Για δεύτερο το χρειάζομαι.

Εξήγησε γιατι όχι υβριδικα? 

Γιατί δεν είναι φτιαγμένα για επιδόσεις, είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη οικονομία με στρωτή οδήγηση. Αν προσπαθήσεις να το οδηγήσεις με γρήγορους ρυθμούς θα απογοητευτείς και από το πως λειτουργεί το κιβώτιο, και από την κατανάλωση που θα έχεις.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Γιατί δεν είναι φτιαγμένα για επιδόσεις, είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη οικονομία με στρωτή οδήγηση. Αν προσπαθήσεις να το οδηγήσεις με γρήγορους ρυθμούς θα απογοητευτείς και από το πως λειτουργεί το κιβώτιο, και από την κατανάλωση που θα έχεις.

Προφανώς και δεν ειναι φτιαγμένα για επιδόσεις τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Αν θέλεις γκάζια παίρνεις 2λιτρο C-HR ή Corolla με 184 άλογα ή Yaris GR-4. Τι συζητάμε τώρα ;

Αλλά άλλο το Yaris (της προηγούμενες γενιάς) άλλο το Corolla και άλλο το τρέχον Yaris. Τα δύο τελευταία μια χαρά είναι για τον μέσο οδηγό και μια χαρά γκάζι έχουν όταν θα χρειαστεί να το πατήσεις για να προσπεράσεις.

Μιλώντας εκ πείρας θεωρώ ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά και εξυπηρετούν απόλυτα τον σκοπό για τον οποίο έχουν φτιαχτεί, σηλαδή την οικονομία στην χρήση. Παράλληλα έχουν και ελαφρώς φθηνότερη συντήρηση σε επίπεδο αναλωσίμων (πχ ο χρόνος ζωής στα τακάκια με νορμάλ τρόπο οδήγησης είναι σημαντικά μεγαλύτερος από ένα συμβατικό). Επίσης όπως και τα άλλα μοντέλα της Toyota έτσι και η Corolla έρχεται με μια πλήρη σουίτα ενεργητικής ασφάλειας που ειναι σημαντικό έξτρα. Έχω κάνει αρκετές χιλιάδες χλμ και με τα δύο και πραγματικά αν τα οδηγείς όπως συστήνει η Toyota τα νούμερα στην κατανάλωση είναι σε πολλές περιπτώσεις καλύτερα και από diesel.

Ώς προς τον προβληματισμό για το κοστος της μπαταρίας, τον καταλαβαίνω, μέχρι ένα σημείο τουλάχιστον. Αλλά όταν η εταιρεία δίνει 11 χρόνια εγγύηση τι έχεις να φοβηθείς ; Δεν υπάρχει παρόμοια εγγύηση για οτιδήποτε ειναι στο δρόμο και το οδηγάει άνθρωπος. Και μιλάμε επαναλαμβάνω για εγγύηση, όχι χρόνο ζωής. Δηλαδή μετά τα Χ χρόνια (6 εν προκειμένω) που δίνει η κάθε εταιρεία εγγύηση στον κινητήρα άλλαξε ποτέ κανείς μηχανή ή φοβήθηκε κάποιος οτι είναι μόνο τόση η διάρκεια ζωής του κινητήρα ;

 

  • Like 1
Δημοσ.

@zanskou:

Καλό θα ήταν όταν κάνεις quote στα γραφόμενα κάποιου να μην λαμβάνεις υπόψιν μόνο 4-5 λέξεις από αυτά, καθώς επίσης να λαμβάνεις υπόψιν και τα συμφραζόμενα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

https://www.insomnia.gr/forums/topic/682127-toyota-chr-hybrid/page/12/ εδώ γράφει γ εγγύηση μπαταρίας κ μια βλάβη ινβερτερ

Υ.γ. μην γίνεστε fan καμιάς εταιρείας..κ japan vs Germany ειναι να'χαμε να λέγαμε και να' χουμε να πούμε. ;)

 

 

 

 

Επεξ/σία από kage
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...