Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το εχω κάνει ποτέ....

Ουσιαστικά το προτείνουν για ομοιόμορφη φθορά, καθώς πάντα τα μπροστινά υφίσταται μεγαλύτερες καταπονήσεις....

Οι εταιρίες ελαστικών το προτείνουν αν και για αυτοκίνητα με αισθητήρες πίεσης είναι μανίκι καθώς πρέπει να αλλάχτουν οι ζάντες προκειμένου να δείχνει το σωστό ελαστικό στην σωστή θέση.

Στο δικό μου αυτοκίνητο που δεν κάνω την παραπάνω διαδικασία δεν έχω δει διάφορα στα πέλματα όσον αφορά τη φθορά.

Βέβαια να σημειώσω ότι εγώ κάνω περίπου 8.000 χλμ τον χρόνο και τα λάστιχα αλλάζονται ανά 4 χρόνια ανεξαρτήτως Χλμ....

Επεξ/σία από bill999r
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Κανε και μια ζυγοστάθμιση και υπολόγιζε 40€ και για τα 4 λάστιχα.

Συγνώμη δεν κατάλαβα στην περίπτωση μου γιατί να χρειάζεται και ζυγοσταθμιση εκτός από ευθυγράμμιση ενώ στου ts αναφέρουν και τίποτα στα σχόλια? 

Δημοσ.

Εμενα στους 18 μήνες μου έστειλε το μαγαζί sms να πάω για μπρος πίσω όχι χιαστί και έκανε και ζυγοσταθμιση δωρεάν. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, rudigarcia222 είπε

Συγνώμη δεν κατάλαβα στην περίπτωση μου γιατί να χρειάζεται και ζυγοσταθμιση εκτός από ευθυγράμμιση ενώ στου ts αναφέρουν και τίποτα στα σχόλια? 

Γιατί όχι;

Ζυγοστάθμιση γιατί μετά απο τόσα χλμ και αλλάζοντας θεση μπορεί να κουνάει,.να δεις αν κάποια ζάντα έχει στραβώσει ,επειδή σπάνια στα πίσω ελαστικά (που θα μπουν μπροστα) κάνουν ζυγοστάθμιση οι λαστιχάδες,γιατί μπορεί να έχει φύγει κάποιο βαρύδι.

Και στην τελική γιατί όχι αφου τα βγάζεις απο το αμάξι ;Γιατί να μην κάνεις σωστή δουλειά;

Αλλο πράγμα  η ευθυγράμμιση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...