Dinos1973 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, NT1G είπε Το WLTP είναι ο τρόπος μέτρησης, θα κάτσουν να πιστοποιήσουν αυτοκίνητα 15ετίας για να δουν τι CO2 βγάζουν τώρα για να τα φορολογήσουν; Ίσως ειναι ο μονος τροπος να φεύγουν ολα τα σαπακια απο τους δρόμους αμεσα! 1
eMike Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Είμαι ο μόνος που θεωρώ κακάσχημο το RX8?... Και πέστε να με φάτε 1
aromeo Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, eMike είπε Είμαι ο μόνος που θεωρώ κακάσχημο το RX8?... Και πέστε να με φάτε Όχι και εγώ άσχημο το θεωρώ. Ειδικά αν έχεις δει και του Βας Βας, τίποτα δεν είναι ίδιο μετά. Δεν παύει βέβαια να είναι ένα καλοζυγισμένο αυτοκίνητο με φοβερό πάτημα στο δρόμο. 1
vamvakoulas Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Ωραία τα rx εμφανισιακά αλλά δεν. Το mk1 miata 1.6 turbo που είχα στα 480 άλογα στα τελευταία του πριν το δώσω προ 10τιας σχεδόν, έκαιγε λιγότερο από το cosmo. Και παίζει και να ήταν και πιο αξιόπιστο όσον αφορά τις ζημιές. Μπορείς να πάρεις ενα light turbo miata μέχρι 200 άλογα που δε σπάει δε χαλάει αμα θες να κάνεις την κ@@λα σου με τέτοιου τύπου αμάξι και από κατανάλωση όσο δε το πιέζεις θα καίει νορμάλ. Rx8 ΔΕΝ θα είναι αλλά θα σου κοστίζει πολύ λιγότερο σε συντήρηση καύσιμα κλπ. Έχω φίλο που εχει rx8 με lpg εδώ και 10 χρόνια και δεν του έχει κάνει κιχ και έχει φτάσει τα 200k χλμ αλλα το έχει φτιαξει βέβαια σε ψαγμένο μηχανικό με πυρομετρα, wideband κλπ γιατί προφανώς και είναι πολυ δύσκολο να ρυθμιστεί σωστά. Η κατανάλωση του μεγάλη αλλά παλεύεται αφού πληρώνει τα μισά σε ευρώ (lpg/βενζινη) Μπορείς να δεις και τέτοια λύση αλλά ολα αυτά προϋποθέτουν ΠΟΛΥ ψάξιμο και γνώση. Ειδάλλως ενα dieselακι και είσαι άρχοντας. Επεξ/σία 28 Μαΐου 2021 από vamvakoulas
tigergreg Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Αν ηταν 1300αρι με 75ΗΡ θα ηταν ασχημο. Τωρα απλα εχει "χαρακτηρα"...🙂 1
NT1G Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε Ίσως ειναι ο μονος τροπος να φεύγουν ολα τα σαπακια απο τους δρόμους αμεσα! Δες την απάντηση πάνω από το μήνυμα σου.
tigergreg Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 6 λεπτά πριν, vamvakoulas είπε Το mk1 miata 1.6 turbo που είχα στα 480 άλογα Δεν επαιρνε αλλο?🤣
Georgram Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Εντωμεταξύ αυτός που ξεκίνησε το θέμα ούτε ξανά ασχολήθηκε να μας πει τι θα κάνει τελικά και εμείς φτάσαμε τις 7 σελίδες να συζητάμε για το rx8! Λογικά θα τρόμαξε 😂😂
tigergreg Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 6 λεπτά πριν, Georgram είπε Εντωμεταξύ αυτός που ξεκίνησε το θέμα ούτε ξανά ασχολήθηκε να μας πει τι θα κάνει τελικά και εμείς φτάσαμε τις 7 σελίδες να συζητάμε για το rx8! Λογικά θα τρόμαξε 😂😂 Μαλλον την εκανε μ ελαφρα πηδηματακια μετα την αφιξη της τεταρτης κοτσανας....🤣
Dinos1973 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 28 λεπτά πριν, NT1G είπε Δες την απάντηση πάνω από το μήνυμα σου. Την πιστοποιηση θα την δώσουν οι κατασκευαστες, οπως και με το συστημα που χρησιμοποιουμε τωρα! 1
gastonegr Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Απλά λαϊκά 10 ευρώ βενζίνη = 40 χιλιόμετρα είτε εντός είτε εκτός.. αυτά βγάζω με το δικό μου rx8 . Το θέμα όμως είναι τα service του εκεί πονάει.. και αν δεν το προσέξεις εκεί τότε θα αρχίσουν τα κουδούνια να βαράνε.. όπως η συμπίεση στο μοτέρ. Εκεί πάσχουν όπως και στην μίζα.. ότι και να πάρει το παιδί να κοιτάξει να είναι του 2007 και μετά μοντέλο.. στην δοκιμή σίγουρα όταν το σβήσει να το ξαναβάλει μπροστά για να δει αν παίρνει μπροστά. Εκεί θα καταλάβει αν πάσχει από μίζα η και από συμπίεση. Αν πάρει όλα καλά να πάει να το μετρήσει σε επίσημο συνεργείο Mazda.. αν η συμπίεση και στα δύο μοτέρ είναι πάνω από 6,5 τότε να το προτιμήσει. 1
NT1G Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε Την πιστοποιηση θα την δώσουν οι κατασκευαστες, οπως και με το συστημα που χρησιμοποιουμε τωρα! Δεν θα ασχοληθεί κανείς κατασκευαστής να πιστοποιήσει κάτι τόσο παλιό που δεν πουλιέται καινούργιο πια ούτε είναι υποχρεωμένος, επειδή η Ελλάδα δεν μπορεί να αποφασίσει πως θα φορολογήσει τα οχήματα. 1
Dinos1973 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 26 λεπτά πριν, NT1G είπε Δεν θα ασχοληθεί κανείς κατασκευαστής να πιστοποιήσει κάτι τόσο παλιό που δεν πουλιέται καινούργιο πια ούτε είναι υποχρεωμένος, επειδή η Ελλάδα δεν μπορεί να αποφασίσει πως θα φορολογήσει τα οχήματα. Θα τον υποχρεωσει η ΕΕ.
NT1G Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 20 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Θα τον υποχρεωσει η ΕΕ. Οπότε θα υποχρεώσει η Ε.Ε. τους κατασκευαστές να πιστοποιήσουν ότι συνδιασμό αμάξι/κινητήρας βγήκε από το 1997 ως το 2017 βάσει WLTP. Πολύ απίθανο...
agnostos13 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Μερικοί έχετε πολύ πλάκα! Με ποιό ρεαλιστικό τρόπο θα μετρήσουν με WLTP οι κατασκευαστές αμάξια που δεν υπάρχουν πια ως καινούρια; Εκτός αν νομίζετε οτι θα πηγαίνετε στο ΚΤΕΟ, θα σας μετράνε τα καυσαέρια και θα σας βγάζουν το λογαριασμό για τα τέλη... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα