Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

rx = αυτοκτονια

από τη δεκαετία του 70 με τα rx3 rx4 συμμαθητες μου Αυστραλια καιτοι η βενζινη ηταν τζαμπα τα εδωσαν κακην κακως

 

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αλήθεια...ο καθορισμός των τελών με WLTP τι σχέση έχει με τα αμάξια 15ετίας;

Οντως και εγω θα το ρώταγα αυτό... Αν και προ μηνων μου ειχε πει πωλητης σε αντιπροσωπεία ότι θα αλλαξουν ξανα τα τέλη για όσα οχηματα εχουν wltp μετρήσεις ανεξαρτητως με το τι εχουν ταξινομηθεί (αλλα δε νομιζω να κατσουν να κανουν wltp στο RX8...)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Οντως και εγω θα το ρώταγα αυτό... Αν και προ μηνων μου ειχε πει πωλητης σε αντιπροσωπεία ότι θα αλλαξουν ξανα τα τέλη για όσα οχηματα εχουν wltp μετρήσεις ανεξαρτητως με το τι εχουν ταξινομηθεί (αλλα δε νομιζω να κατσουν να κανουν wltp στο RX8...)

η χώρα μας δεν έχει υιοθετήσει ακόμη το πρότυπο WLTP και για τα παλαιά οχήματα , έχει πάρει εξαίρεση μέχρι το 2023. Το 2023 όμως θα πρέπει να το υιοθετήσει και κατα συνέπεια με δεδομένο ότι το rx-8 εκπέμπει 272 γραμμάτια και βρίσκεται στην ανώτατη ευρωπαϊκή μπάντα , αυτό συνεπάγεται ένα κόστος περίπου 4 ευρώ ανά γραμμάριο......

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, dasimo είπε

η χώρα μας δεν έχει υιοθετήσει ακόμη το πρότυπο WLTP και για τα παλαιά οχήματα , έχει πάρει εξαίρεση μέχρι το 2023. Το 2023 όμως θα πρέπει να το υιοθετήσει και κατα συνέπεια με δεδομένο ότι το rx-8 εκπέμπει 272 γραμμάτια και βρίσκεται στην ανώτατη ευρωπαϊκή μπάντα , αυτό συνεπάγεται ένα κόστος περίπου 4 ευρώ ανά γραμμάριο......

Κατσε για ποια οχηματα θα εφαρμοστει αυτο?

Μη βρεθω να πληρωνω 6 κατοσταρικα για το 1400αρι 😁

Δημοσ.

Το WLTP είναι ο τρόπος μέτρησης, θα κάτσουν να πιστοποιήσουν αυτοκίνητα 15ετίας για να δουν τι CO2 βγάζουν τώρα για να τα φορολογήσουν;

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά Ελλάδα είμαστε....

Τα παλιά θα πληρώνουν όσο πλήρωναν κ τα καινούρια βάσει ρύπων...

Όλοι δηλαδή πάνω κάτω θα πληρώνουμε ταρίφα  ένα 300αρι πάνω κάτω στο κράτος ότι κ να έχουμε....

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dasimo είπε

Παιδιά, μην μηδενίζουμε τα πάντα. Ένα 6 κυλινδρο SLK είναι ικανοποιητικό , ένα 8 κυλινδρο Slk είναι ένας παραλογισμός. Επειδή είμαι κάτοχος ενός 2λιτρου Mazda MX-5 NC, όχι μόνο δεν είναι κουβαδάκι αλλά "κοπανάει" όποιο 1.8 compressor SLK θές (γιατί με αυτό συγκρίνεται). Τώρα όμως ποιο είναι το νόημα τέτοιων συγκρίσεων......ένα ΜΧ-5 είναι η χαρά σου, είναι να ανέβεις στα Δερβενοχώρια με βροχούλα να χτυπάει την οροφή σου Σαββατο πρωί 7 μόνο και μόνο για να πάρεις ψωμί και γιαούρτι. Ένα ΜΧ-5 είναι να ανέβεις την Πεντέλη άνοιξη με την οροφή ανοικτή σαν να μην υπάρχει αύριο. Ένα ΜΧ-5 είναι ιστορία που ποτέ δεν θα αποκτήσει η Slk που μόλις καταργήθηκε (από την πολύ επιτυχία φαντάζομαι) . Το ΜΧ-5 είναι η αναβίωση του Βρετανικού roadster , η Slk τι είναι ?  

Mercedes

Δημοσ.
3 ώρες πριν, jmmys είπε

Αν είχες οδηγήσει ένα 6κυλινδρο ή ακόμα καλύτερα ένα 8κυλινδρο Slk, τότε το mx5 θα σου φαινόταν ένα αργό βαρετο κουβαδακι. Για την ποιότητα κύλισης και υλικών δεν το συζητώ. 

Αμα  οδηγησεις  κι  ενα  v12  murcialargo  H  w12  bentley  θα  σου  φανουν   τα  v6-v8   μηχανακια

για  μαγγανοπηγαδα....🤣

3 ώρες πριν, dasimo είπε

Παιδιά, μην μηδενίζουμε τα πάντα. Ένα 6 κυλινδρο SLK είναι ικανοποιητικό , ένα 8 κυλινδρο Slk είναι ένας παραλογισμός.

Καθολου....

Δεν   μπορουμε  να  ριξουμε   το   επιπεδο   τοσο  χαμηλα  οποτε   για   καθημερινη   χρηση  ενα

v8  twin  turbo   επιβαλλεται.

Τωρα  για   μεσα  στην  πολη   θα  δεχομουν  μονο   ASTON-MARTIN CYGNET  και  μονο  αυτοματο...😀

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tigergreg είπε

Αμα  οδηγησεις  κι  ενα  v12  murcialargo  H  w12  bentley  θα  σου  φανουν   τα  v6-v8   μηχανακια

για  μαγγανοπηγαδα....🤣

Παντελώς άσχετο το σχόλιο. Ο τύπος πριν σύγκρινε το mx5 με slk γενικά. Αλλά είπαμε,για τον μέσο Έλληνα τα μοτέρ τους σταματάνε στους 4 κυλίνδρους. 

Αν τώρα εσύ θεωρείς ένα 55αρι Amg μηχανάκι για μαγγανοπηγαδο, δικαίωμα σου. 

 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, SeriesX είπε

Θες γκαζι ? Παρε ενα SLK 2005-2007 με 12.000 ευρω....

Το μοναδικό γκάζι που μπορεί να έχει ένα R171 200 είναι αυτό στον χώρο αποσκευών όταν πηγαίνεις για πικνικ με ψησταριά υγραερίου.

Κατά τα άλλα αν εξαιρέσεις τη μόστρα, είναι ένα μέτριο αμάξι. 

  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Παντελώς άσχετο το σχόλιο. Ο τύπος πριν σύγκρινε το mx5 με slk γενικά. Αλλά είπαμε,για τον μέσο Έλληνα τα μοτέρ τους σταματάνε στους 4 κυλίνδρους. 

Αν τώρα εσύ θεωρείς ένα 55αρι Amg μηχανάκι για μαγγανοπηγαδο, δικαίωμα σου. 

 

Ναι....μονο   που   η  συγκριση   4κυλινδρων   SLK  με   V6 H  V8  SLK  ειναι   σαν  να   συγκρινεις

τον  φαντη  με  το  ρετσινολαδο  οποτε   παντελως   σχετικο   το  σχολιο.

Σε   αλλο  θεμα   καποιος   αλλος   εκανε   αναλογη   συγκριση  MEGANE  1,4-1,6  με

το   2,0  RS!!!!  επειδη   και  στις   2  περιπτωσεις  η  "καροτσα"   ειναι   ιδια.

 

Και   σαφως   το   MX5   2,0   ειναι   η  πρεπει   να   ειναι   καλυτερο   απο  την  SLK  R171  1,8

που  γνωριζω. Ασχετα   αν   θα   προτιμουσα  κι  εγω  την  σερμεντε.....

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, jmmys είπε

Παντελώς άσχετο το σχόλιο. Ο τύπος πριν σύγκρινε το mx5 με slk γενικά. Αλλά είπαμε,για τον μέσο Έλληνα τα μοτέρ τους σταματάνε στους 4 κυλίνδρους. 

 

 

Ξεχασες να πεις και ως το 2010. 

Παλι για δεινοσαυρους μιλατε εδω ; 

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ξεχασες να πεις και ως το 2010. 

Παλι για δεινοσαυρους μιλατε εδω ; 

1996-2020

Δημοσ.

πληροφοριακα ετσι εστω να σασ πω πως ειχα το ρχ8 για δυο χρονια αρα το ξερω. το πηρα μτχ 3ετιας με 36κ χλμ και το εδωσα μετα απο 2 χρονια με 56κ χλμ.

ρχ8 πανω απο 60κ χλμ ειναι για πεταμα. δεν παει μια, φυσικα το δουλευα παντα σε ψηλεσ στροφες γιατι χαμηλα καταστεφεις τον κινητηρα.

παρα πολυ καλο αυτοκινητο αλλα με ημερομηνια ληξης. αλλαζεισ κινητρα με 5κ αν θες,

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dasimo είπε

η χώρα μας δεν έχει υιοθετήσει ακόμη το πρότυπο WLTP και για τα παλαιά οχήματα , έχει πάρει εξαίρεση μέχρι το 2023. Το 2023 όμως θα πρέπει να το υιοθετήσει και κατα συνέπεια με δεδομένο ότι το rx-8 εκπέμπει 272 γραμμάτια και βρίσκεται στην ανώτατη ευρωπαϊκή μπάντα , αυτό συνεπάγεται ένα κόστος περίπου 4 ευρώ ανά γραμμάριο......

Τα 272 που λες είναι (υποθέτω) μετρήσεις βάση NEDC.

Η οποία είναι μέτρηση εντελώς διαφορετική από την WLTP.

Το να αλλάξουν τις κλίμακες για τα NEDC το θεωρώ πιθανό.

Το να μετρηθούν αμάξια δεκαετίας και εικοσαετίας βάση WLTP είναι πρακτικά ανέφικτο.

Αυτό που συζητάνε είναι μήπως στα αμάξια προ το 2010 μπουν τέλη βάση NEDC αλλά στην Ελλάδα καταλήγουν οτι το πιθανότερο είναι (ειδικά όσοι έχουν αμάξια χαμηλού κυβισμού) να παραδόσουν πινακίδες και να χαθούν τελείως τα έσοδα παρά να τους δώσουν και παραπάνω.

ΥΓ. Sorry για το offtopic-αν κρίνει κάποιος mod οτι πρέπει να μεταφερθούν στο θέμα για τα τέλη καλό είναι να το κάνει για να μη χαθούν.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...