Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Dantε είπε

Παρανομο να αλλαξεις μοτερ,δε το συζηταμε,αλλα το μυθο οτι δε θα αποζημιωθει ,βρε παιδια που τον εχετε διαβασει?

Εδω διπλωμα να μην εχεις και αποζημιωνεσαι και απλα σε τρεχουν μετα για τη παρανομια.

Καλό είναι όταν γίνονται παράνομες. μετατροπές,να ερωτηθεί και η ασφαλιστική αν καλύπτει. 

Σκέψου να χτυπήσεις ή να σκοτώσεις κάποιον με όχημα το οποίο έχει χάσει την ασφαλιστική κάλυψη επειδή ειναι παράνομο. Ακραίο σενάριο, αλλά η στραβή μια φορά θα γίνει και θα τρέχεις μια ζωή. 

Το ελληνικό Κτεο δεν θα ασχοληθεί με αυτά. Οι ασφαλιστικές αν είναι να πληρώσουν θα ασχοληθουν πάρα πολύ με το αν το αμάξι κυκλοφορούσε νόμιμα. 

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jmmys είπε

Καλό είναι όταν γίνονται παράνομες. μετατροπές,να ερωτηθεί και η ασφαλιστική αν καλύπτει. 

 

Νομιζω απαντας στην ενδεχομενη ερωτηση μονος σου :P

Δεν υπαρχει περιπτωση να καλυψει η ασφαλιστικη παρανομη μετατροπη και λογικο.Για καποιο λογο ειναι παρανομη (στη θεωρια τουλαχιστον).

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως θεωρώ μέγιστη κακομοιριά να πάρεις ένα RX 8 το οποίο έχει χτιστεί πάνω στον Wankel και έχει πετύχει το απόλυτο 50-50 σε κατανομή βάρους χάρη σε αυτόν, κ να του βάλεις άλλον πιο οικονομικό κινητήρα μόνο κ μόνο για να κάνεις μόστρα το εξωτερικό καλούπι...

Θυμάμαι σε ένα φόρουμ αυτοκίνητου που διάβαζα παλιά, που κάποιος ρωτούσε για υποκυβισμο γτ σκεφτόταν να αγοράσει porsche και να βάλει κινητήρα golf....

Ότι να ναι....

Δυστυχώς ή ευτυχώς ο καθένας πρέπει να αποδεχτεί την τσέπη του κ που μπορεί να φτάσει.  

Αν ωστόσο υπάρχει θέμα κολλήματος με κάποιο αυτοκίνητο εγώ είμαι υπέρ της αγοράς και στην πορεία βλέπει αν τον συμφέρει ή όχι.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θες γκαζι ? Παρε ενα SLK 2005-2007 με 12.000 ευρω....

Και μοστρα κανεις, και γκαζι εχεις. 

Επειδη το εχω για βολτες....εχει και λογικη καταναλωση!

Βεβαια μου εβγαλε αρκετα προβληματα αλλα ειναι φορτωμενο με 220.000 χλμ. (το αγορασα 2ετιας με 70.000 χλμ)

Τελευταιο προβλημα που δεν εχω επισκευασει ειναι η οροφη. Θα την φτιαξω μιας και ηρθε το καλοκαιρι...  Αντεξε 14 χρονια χωρις θεμα...

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.

Αν οι λέξεις flooding, ελεγχος συμπίεσης, rebuild, τρομπα βενζίνης σου είναι άγνωστες......μείνε μακριά. Το αμάξι με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα απαιτεί σίγουρα rebuild με δεδομένο οτι ο κινητήρας αυτός θέλει rebuild κάθε 80 με 100 χιλιάδες χιλίομετρα. 

Αλήθεια , έχεις υπ όψην σου οτι το συγκεκριμένο αμάξι δεν μπορείς να το ανάβεις και να το σβήνεις όποτε θέλεις ? Και δεν αστειεύομαι καθόλου...

Αν σε απασχολεί η κατανάλωση........μείνε μακρια. Υπολόγιζε οτι το πιο οικονομικό του είναι 12 λίτρα την ωρα (κυρίως με νεκρά), για να πάς γρήγορα υπολόγιζε οτι η αντλία βενζίνης θα χρειάζεται κρύωμα κάθε μισή ωρα απαιτητικής χρήσης (no joke....)

Αν δεν έχεις επαφή με το concept της πίσω κίνησης (είμαι οδηγός BMW, Mercedes, MAZDA MX-5 αδιάκοπα τα τελευταία 15 χρόνια και ειμαι 45 ετών ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ δεν ξερω να οδηγω πισωκίνητο αμαξι), μένεις μακριά

Αν ο καθορισμός τελώ κυκλοφορίας κατα τα πρότυπα WLTP σου είναι άγνωστος....μείνε μακριά. Δική μου εκτίμηση είναι οτι το 2022 το συγκεκριμένο αμαξι θα έχει τα υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας >1000 ευρώ....

Γενικά είναι φτηνό γιατι αξίζει ακόμη λιγότερα (κρίμα γιατι ως Mazda είναι καταπληκτικό, αξιόπιστο και ποιοτικό αμάξι).

Αν σου αρέσει πολύ, (και είναι αξιοπρεπές)  πάρτο , κράτα το οσο σου επιτρέπεται , μετά δώσε πινακίδες και περίμενε ΦΙΛΠΑ για πινακίδες. Με δεδομένο οτι εμφανίστηκε το 2003 , θα τις αποκτήσεις το 2028 με 2033 αλλα πιθανό είναι να έχει κάποια συλλεκτική αξία τοτε αν το έχεις μαμα και είναι προσεγμένο.

 

  • Like 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, dasimo είπε

 για να πάς γρήγορα υπολόγιζε οτι η αντλία βενζίνης θα χρειάζεται κρύωμα κάθε μισή ωρα απαιτητικής χρήσης (no joke....)

 

Οντως αυτο ισχυει?

Τι φαση?Πρωτη φορα το ακουω για αυτοκινητο.Λειτουργει σε υψηλοτερες πιεσεις απο το νορμαλ η ειναι καμια περιεργη τρομπα?

Δημοσ.

Η αγορά ενός RX8 το 2021 είναι μια ηλιθια κίνηση. Τέλος. Δεν αξίζει εκτός αν είσαι πλούσιος με διάθεση για πειραματισμους. Δεν είναι αμαξι πόλης, είναι ένα ενδιαφέρον πείραμα περασμένης δεκαετίας  που απέτυχε.

  • Like 6
Δημοσ.

Πήγαινε σε mx-5, σκυλί, πολυ λογική κατανάλωση, 50-50 βάρος, τρομερά στριφτερο mazda και Cabrio.

Κλάσεις ανώτερο από slk για εμένα που το είχα. Αααχ

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dantε είπε

Οντως αυτο ισχυει?

Τι φαση?Πρωτη φορα το ακουω για αυτοκινητο.Λειτουργει σε υψηλοτερες πιεσεις απο το νορμαλ η ειναι καμια περιεργη τρομπα?

Ισχύει, αλλά ισχύει περισσότερο για το Cosmo 231 hp πρώτης γενιάς…,,πολλές ιδιαιτερότητες αυτά τα αυτοκίνητα. 

Δημοσ.

Μακριά αν δεν θέλεις να καταστραφείς οικονομικά...

Δεν είναι τυχαίο ότι για μια φορά συμφωνούν όλοι εδώ μέσα...

  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.
7 ώρες πριν, pW είπε

Κλάσεις ανώτερο από slk για εμένα που το είχα

Αν είχες οδηγήσει ένα 6κυλινδρο ή ακόμα καλύτερα ένα 8κυλινδρο Slk, τότε το mx5 θα σου φαινόταν ένα αργό βαρετο κουβαδακι. Για την ποιότητα κύλισης και υλικών δεν το συζητώ. 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν είχες οδηγήσει ένα 6κυλινδρο ή ακόμα καλύτερα ένα 8κυλινδρο Slk, τότε το mx5 θα σου φαινόταν ένα αργό βαρετο κουβαδακι. Για την ποιότητα κύλισης και υλικών δεν το συζητώ. 

Παιδιά, μην μηδενίζουμε τα πάντα. Ένα 6 κυλινδρο SLK είναι ικανοποιητικό , ένα 8 κυλινδρο Slk είναι ένας παραλογισμός. Επειδή είμαι κάτοχος ενός 2λιτρου Mazda MX-5 NC, όχι μόνο δεν είναι κουβαδάκι αλλά "κοπανάει" όποιο 1.8 compressor SLK θές (γιατί με αυτό συγκρίνεται). Τώρα όμως ποιο είναι το νόημα τέτοιων συγκρίσεων......ένα ΜΧ-5 είναι η χαρά σου, είναι να ανέβεις στα Δερβενοχώρια με βροχούλα να χτυπάει την οροφή σου Σαββατο πρωί 7 μόνο και μόνο για να πάρεις ψωμί και γιαούρτι. Ένα ΜΧ-5 είναι να ανέβεις την Πεντέλη άνοιξη με την οροφή ανοικτή σαν να μην υπάρχει αύριο. Ένα ΜΧ-5 είναι ιστορία που ποτέ δεν θα αποκτήσει η Slk που μόλις καταργήθηκε (από την πολύ επιτυχία φαντάζομαι) . Το ΜΧ-5 είναι η αναβίωση του Βρετανικού roadster , η Slk τι είναι ?  

  • Like 5
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Όλα ειναι θέμα χρημάτων. Το mx5 το είναι όντως ένα απόλυτα διασκεδαστικο αμάξι για βόλτες. Καμία αντίρρηση. 

Επίσης για τον Ελληνα, όλα τα Mercedes είναι χειροκίνητα 4κυλινδρα.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, dasimo είπε

Αν οι λέξεις flooding, ελεγχος συμπίεσης, rebuild, τρομπα βενζίνης σου είναι άγνωστες......μείνε μακριά. Το αμάξι με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα απαιτεί σίγουρα rebuild με δεδομένο οτι ο κινητήρας αυτός θέλει rebuild κάθε 80 με 100 χιλιάδες χιλίομετρα. 

Αλήθεια , έχεις υπ όψην σου οτι το συγκεκριμένο αμάξι δεν μπορείς να το ανάβεις και να το σβήνεις όποτε θέλεις ? Και δεν αστειεύομαι καθόλου...

Αν σε απασχολεί η κατανάλωση........μείνε μακρια. Υπολόγιζε οτι το πιο οικονομικό του είναι 12 λίτρα την ωρα (κυρίως με νεκρά), για να πάς γρήγορα υπολόγιζε οτι η αντλία βενζίνης θα χρειάζεται κρύωμα κάθε μισή ωρα απαιτητικής χρήσης (no joke....)

Αν δεν έχεις επαφή με το concept της πίσω κίνησης (είμαι οδηγός BMW, Mercedes, MAZDA MX-5 αδιάκοπα τα τελευταία 15 χρόνια και ειμαι 45 ετών ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ δεν ξερω να οδηγω πισωκίνητο αμαξι), μένεις μακριά

Αν ο καθορισμός τελώ κυκλοφορίας κατα τα πρότυπα WLTP σου είναι άγνωστος....μείνε μακριά. Δική μου εκτίμηση είναι οτι το 2022 το συγκεκριμένο αμαξι θα έχει τα υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας >1000 ευρώ....

Γενικά είναι φτηνό γιατι αξίζει ακόμη λιγότερα (κρίμα γιατι ως Mazda είναι καταπληκτικό, αξιόπιστο και ποιοτικό αμάξι).

Αν σου αρέσει πολύ, (και είναι αξιοπρεπές)  πάρτο , κράτα το οσο σου επιτρέπεται , μετά δώσε πινακίδες και περίμενε ΦΙΛΠΑ για πινακίδες. Με δεδομένο οτι εμφανίστηκε το 2003 , θα τις αποκτήσεις το 2028 με 2033 αλλα πιθανό είναι να έχει κάποια συλλεκτική αξία τοτε αν το έχεις μαμα και είναι προσεγμένο.

 

Αλήθεια...ο καθορισμός των τελών με WLTP τι σχέση έχει με τα αμάξια 15ετίας;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...