Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά! 

Ήρθε η ώρα να αγοράσω ένα σκούτερ μεσαίας κατηγορίας. Μετά από ψάξιμο, test drives κατέληξα στο Honda forza 350 με μπαγκαζιερα και στο kymco xciting s 400. 

Το πρώτο έχει άπειρους χώρους, το δεύτερο έχει μεγαλύτερη δύναμη. Κυρίως το θέλω για μικρά ταξιδάκια. 

Κατά κύριο λόγο εθνική θα το οδηγαω δηλαδή. Και για μέσα στην Αθήνα βέβαια αλλά έχω και μηχανακι για εδώ. 

Ποια είναι η γνώμη σας; 

Δημοσ.

Μεταξύ των 2 το Forza είναι μακράν ποιοτικότερο. Καινούριο μοντέλο βέβαια και ακόμα δεν είδαμε παιδικές ασθένειες εκτός από μία

πονάει στις μπουκάλες των πίσω αναρτήσεων και χάνει λάδι. κανονικά αν δεις κηλίδες λαδιού πίσω πας επιτόπου αντιπροσωπεία για αλλαγή.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Μεταξύ των 2 το Forza είναι μακράν ποιοτικότερο. Καινούριο μοντέλο βέβαια και ακόμα δεν είδαμε παιδικές ασθένειες εκτός από μία

πονάει στις μπουκάλες των πίσω αναρτήσεων και χάνει λάδι. κανονικά αν δεις κηλίδες λαδιού πίσω πας επιτόπου αντιπροσωπεία για αλλαγή.

Δε το είχα ξανά ακούσει αυτό το πρόβλημα. Το βγάζει συχνά; 

Επίσης ξέχασα να γράψω πως αρκετά ταξιδάκια θα ειναι με 2 άτομα! 

Δημοσ.

Για δικάβαλο η έξτρα δύναμη του Kymco θα σβήσει. Οπότε σκέψου καλύτερα την πρακτικότητα και την ανώτερη ποιότητα του Forza.

Ναι αυτό με τις μπουκάλες είναι συχνό φαινόμενο. Αν το χώσεις δικάβαλο να είσαι σίγουρος οτι θα στο βγάλει και γρήγορα το θέμα και οτι θα πας σίγουρα αντιπροσωπεία για αλλαγή εντός εγγύησης.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

Για δικάβαλο η έξτρα δύναμη του Kymco θα σβήσει. Οπότε σκέψου καλύτερα την πρακτικότητα και την ανώτερη ποιότητα του Forza.

Ναι αυτό με τις μπουκάλες είναι συχνό φαινόμενο. Αν το χώσεις δικάβαλο να είσαι σίγουρος οτι θα στο βγάλει και γρήγορα το θέμα και οτι θα πας σίγουρα αντιπροσωπεία για αλλαγή εντός εγγύησης.

Και μόνο αυτό το πρόβλημα όσο ανώτερη και να είναι η Honda με παραπέμπει να πάω στo kymco. 

Με το στρώσιμο στα καινούργια τι παίζει; 

Πολλοί κου λένε ότι έρχονται ήδη στρωμένα και το μόνο που πρέπει να προσέξω είναι το άνοιγμα στο γκάζι. 

Δημοσ.

καμία εταιρία σε φρέσκο μοντέλο δεν έχει την απόλυτη αξιοπιστία. όλα βγάζουν αστοχίες και διορθώνονται. απλά στο honda θα ξέρεις οτι θα υπάρξει σωστή εγγύηση να στο καλύψει...σε kymco δεν είμαι τόσο σίγουρος αν σε αντίστοιχη περίπτωση θα ταλαιπωρηθείς.

γι αυτό και κοστίζουν διαφορετικά. πληρώνεις και την εγγύηση.

στρωμένα είναι. οδήγησέ το κανονικά. ίσως για τον 1ο μήνα να αποφύγεις το δικάβαλο που θα δώσει το έξτρα ζόρι στην επιτάχυνση ώστε να κάτσουν μπιελοφόροι σετ ιμάντα πιο σωστά και να πατήσουν ομοιόμορφα.

Δημοσ.

κυμκο χωρις δευτερη σκεψη θα σου ελεγα εγω για τα δυο αυτα , απο θεμα αξιοπιστιας εγγυησης και ειναι πιο δυνατο.

απο την αλλη ομωσ παιζει και το χμαξ κοντινη τιμη ( οκ ξερουμε τωρα τι ειναι το χμαξ 300 ) αλλα και το καινουριο συμ 400.

εγω θα πηγαινα σε χμαξ 300. για 200 ευρω παραπανω αξιζει. αλλη κατηγορια

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα στις μπουκάλες των πίσω αναρτήσεων του forza 350 είναι στα μοντέλα που φτιάχνονται στη Ασιατική αγορά όπως και στη χειρότερη σέλα, χειρότερα πλαστικά , το made in Italy έχει άλλες προδιαγραφές και σαφώς ανώτερη τιμή. Τα xmax , xciting 400 έχουν μεγαλύτερο μέγεθος και βάρος , το xciting έχει μικρό αποθηκευτικό χώρο αλλά καλύτερες επιδόσεις / φρένα.

Επεξ/σία από apostolosapok
Δημοσ.
19 ώρες πριν, mp123 είπε

κυμκο χωρις δευτερη σκεψη θα σου ελεγα εγω για τα δυο αυτα , απο θεμα αξιοπιστιας εγγυησης και ειναι πιο δυνατο.

απο την αλλη ομωσ παιζει και το χμαξ κοντινη τιμη ( οκ ξερουμε τωρα τι ειναι το χμαξ 300 ) αλλα και το καινουριο συμ 400.

εγω θα πηγαινα σε χμαξ 300. για 200 ευρω παραπανω αξιζει. αλλη κατηγορια

 

Δε θέλω xmax επειδή τα κλέβουν περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι. Το σιμ δεν μου αρέσει καθόλου. 

12 ώρες πριν, apostolosapok είπε

Το πρόβλημα στις μπουκάλες των πίσω αναρτήσεων του forza 350 είναι στα μοντέλα που φτιάχνονται στη Ασιατική αγορά όπως και στη χειρότερη σέλα, χειρότερα πλαστικά , το made in Italy έχει άλλες προδιαγραφές και σαφώς ανώτερη τιμή. Τα xmax , xciting 400 έχουν μεγαλύτερο μέγεθος και βάρος , το xciting έχει μικρό αποθηκευτικό χώρο αλλά καλύτερες επιδόσεις / φρένα.

Αν είχε μεγαλύτερο αποθηκευτικο χώρο θα πήγαινα στο κιμκο. 

Το Honda με μπαγκαζιερα έχει 6700. 

Το kymco έχει 6150. Αν του βάλω μια μεταλλική με 300 ευρώ που βρήκα (και πάλι πιο φθηνό βγαίνει από το χοντα)  θα του πηγαίνει; 

Σε κάποιες φώτο στο ίντερνετ που είδα, χάνει σε ομορφιά με τις απλές μπαγκαζιερες. Βέβαια λύνει οριστικά το πρόβλημα με τον χώρο. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panos_99 είπε

Βρήκα το maxsym tl του 2020 μεταχειρισμένο με 5000 χλμ στην αντιπροσωπεία της sym στα 6500. Αξίζει; 

για κοροιδα ψαχνουν εκει. 7200 εχει καινουριο δλδ με 7000 το παιρνεις.

στα 5500 μπορει στα 6500 θυματα ψαχνουν.

Υ.Γ  εγω που θελω να δω tmax 560 και αν μπορω να το φτανω να το κλεισω με την μια που να παω ;

Δεν υπαρχει πουθενα και ολα που ερχοναι ειναι κλεισμενα. τι εγινε , λεfτα δεν εχουμε και ολοι τμαξ αγοραζουν ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mp123 είπε

για κοροιδα ψαχνουν εκει. 7200 εχει καινουριο δλδ με 7000 το παιρνεις.

στα 5500 μπορει στα 6500 θυματα ψαχνουν.

Υ.Γ  εγω που θελω να δω tmax 560 και αν μπορω να το φτανω να το κλεισω με την μια που να παω ;

Δεν υπαρχει πουθενα και ολα που ερχοναι ειναι κλεισμενα. τι εγινε , λεfτα δεν εχουμε και ολοι τμαξ αγοραζουν ;

Το ίδιο ισχύει και με το tl. Όλα τα περσινά μοντέλα τελείωσαν και τα καινούργια από Αύγουστο ξανά κ αν προλάβεις. Όλοι στα ακριβά πάνε. 

 

Λοιπόν ξανά πήγα σήμερα και τα είδα. 

Από θέμα ποιότητας είναι 10 σκάλες πάνω το Forza. Μέρα με τη νύχτα. 

Όπως και από θέμα χώρου. Γιατί αν το πάρω θα είναι με τη μπαγκαζιερα του. 

Βέβαια είδα και 2 πανέμορφες μπαγκαζιερες για το κιμκο. Η μία η v47 και η Αλλη η κλασσική η μεταλλική. Αν το πάρω κ σε μαύρο θα έβαζα τη μαύρη. Τέτοιο δίλημμα δε ξανά είχα ποτέ 😂

Επεξ/σία από panos_99
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, panos_99 είπε

Το ίδιο ισχύει και με το tl. Όλα τα περσινά μοντέλα τελείωσαν και τα καινούργια από Αύγουστο ξανά κ αν προλάβεις. Όλοι στα ακριβά πάνε. 

 

Λοιπόν ξανά πήγα σήμερα και τα είδα. 

Από θέμα ποιότητας είναι 10 σκάλες πάνες το Forza. Μέρα με τη νύχτα. 

Όπως και από θέμα χώρου. Γιατί αν το πάρω θα είναι με τη μπαγκαζιερα του. 

Βέβαια είδα και 2 πανέμορφες μπαγκαζιερες για το κιμκο. Η μία ή v47 και η Αλλη η κλασσική η μεταλλική. Αν το πάρω κ σε μαύρο θα έβαζα τη μαύρη. Τέτοιο δίλημμα δε ξανά είχα ποτέ 😂

παρε το φορζα και τελος. τι το σκεφτεσε. μπορει και εγω να παω εκει στο 750 αν δεν βρω το τμαξ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp123 είπε

παρε το φορζα και τελος. τι το σκεφτεσε. μπορει και εγω να παω εκει στο 750 αν δεν βρω το τμαξ.

Γνώμη μου καλύτερο το 750. Ξεφεύγει από τα όρια του σκούτερ. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, panos_99 είπε

Γνώμη μου καλύτερο το 750. Ξεφεύγει από τα όρια του σκούτερ. 

ειναι , αλλα δεν ειναι τμαξ. με χαλαει λιγο η μουρη μονο στο φορζα. τουλαχιστον δεν βαζανε μια ρυθμιχομενη οπωσ το 350. αυτο τα χαλαει ολα. 

Παρε το φορζα 350 και τελοσ τοτε.μην το σκεφτεσε. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...