Προς το περιεχόμενο

Καταχρηστική ανανέωση συμβολαίου από Elpedison;


KostasN85

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Άμα είχε λήξει το συμβόλαιο τότε ήδη είχε ανανεωθεί αυτόματα.

σωστός, δεν το πρόσεξα

3 λεπτά πριν, adi32 είπε

Για να σου κοψουν το ρευμα βλεπω οτι λεει πρεπει να χρωστας 6 μηνες

με τις λέξεις δεν παίζω ,ούτε δίνω ερμηνείες , διακοπή δε θα ρίσκαρα πάντως σίγουρα το <250€ <150€ θα το τηρούσα για να αλλάξω πάροχο , μέχρι να πάρω τα λεφτά πίσω

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, korakios είπε

σωστός, δεν το πρόσεξα

με τις λέξεις δεν παίζω ,ούτε δίνω ερμηνείες , διακοπή δε θα ρίσκαρα πάντως σίγουρα το <250€ <150€ θα το τηρούσα για να αλλάξω πάροχο , μέχρι να πάρω τα λεφτά πίσω

Παροχο εχω αλλαξει ηδη

Δηλ λες να κανω εστω διακανονισμο και να το πληρωνω και να κανω καταγγελια

Εχει βρει κανεις δικιο ?

Επεξ/σία από adi32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή πλήρωσε τον προηγούμενο και κάνε αμφισβήτηση του τελευταίου

2 λεπτά πριν, adi32 είπε

Εχει βρει κανεις δικιο ?

έχει κάνει κανένας καταγγελία ?

@foul ?(δεν ξαναπάτησε....)

@adi32 αν είχες και ρήτρες αναπροσαρμογής

Αναφορά σε κείμενο

Ζητάς απο την εταιρία γραπτώς μέσω email :
τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρητρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
και γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή απο τη διαφημιζόμενη ,
επιστροφή όλου του ποσού
και να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Αν δεν απαντήσουν στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρησιμα έγγραφα" και αυτό)

Ανάλογα την απάντηση (ή μη ), κάνεις καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, adi32 είπε

ειχε ληξει αλλα γιατι με πηραν τηλ να μου πουν οτι δεν υπαρχει πλεον αυτο το προγραμμα και αν θελω να παω σε αλλο ?

Πήρανε να σε ρωτήσουν αν θες να πας σε κάποιο προωθητικό πρόγραμμα. Σε είχανε ήδη δεσμεύσει αυτόματα για 2 χρόνια με βασική χρέωση.

Άποψη μου είναι πληρωμή ντούκου και ταυτόχρονα αμφισβήτηση λογαριασμού... δεν ήξερες για την αυτόματη ανανέωση, δε σε είχανε ενημερώσει πριν τη σύμβαση. Επίσης θα πεις πως όταν σε πήραν τηλέφωνο για να σου προσφέρουν πρόγραμμα μετά τη λήξη της σύμβασης δε σε ενημέρωσαν πως η δέσμευση σου είχε ήδη ανανεωθεί για 2 χρόνια. (Βέβαια δε ξέρω αν σε ενημέρωσαν γραπτώς σε κάποιο λογαριασμό πριν τη λήξη της σύμβασης.) Μετά κλασικά περιμένεις αρνητική απάντηση και στένεις καταγγελία σε Συνήγορο του Καταναλωτή μήπως και πάρουν το μέρος σου και πάρεις πίσω τη ρήτρα.

Η άλλη λύση που είπες με τον διακανονισμό θέλει προσοχή. Δεν έχω κάνει ποτέ διακανονισμό σε πάροχο αλλά έχω κάνει σε τράπεζα (κώδικα δεοντολογίας στεγαστικών δανείων) και υπήρχαν όροι ότι:

α) Αποδέχομαι το σύνολο των οφειλών

β) Χάνω οποιοδήποτε δικαίωμα προσφυγής εναντίον τους.

γ) Αν δεν είμαι συνεπής στις πληρωμές έχουν το δικαίωμα κατάσχεσης

Οπότε διάβασε καλά τι υπογράφεις.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Πήρανε να σε ρωτήσουν αν θες να πας σε κάποιο προωθητικό πρόγραμμα. Σε είχανε ήδη δεσμεύσει αυτόματα για 2 χρόνια με βασική χρέωση.

Άποψη μου είναι πληρωμή ντούκου και ταυτόχρονα αμφισβήτηση λογαριασμού... δεν ήξερες για την αυτόματη ανανέωση, δε σε είχανε ενημερώσει πριν τη σύμβαση. Επίσης θα πεις πως όταν σε πήραν τηλέφωνο για να σου προσφέρουν πρόγραμμα μετά τη λήξη της σύμβασης δε σε ενημέρωσαν πως η δέσμευση σου είχε ήδη ανανεωθεί για 2 χρόνια. (Βέβαια δε ξέρω αν σε ενημέρωσαν γραπτώς σε κάποιο λογαριασμό πριν τη λήξη της σύμβασης.) Μετά κλασικά περιμένεις αρνητική απάντηση και στένεις καταγγελία σε Συνήγορο του Καταναλωτή μήπως και πάρουν το μέρος σου και πάρεις πίσω τη ρήτρα.

Η άλλη λύση που είπες με τον διακανονισμό θέλει προσοχή. Δεν έχω κάνει ποτέ διακανονισμό σε πάροχο αλλά έχω κάνει σε τράπεζα (κώδικα δεοντολογίας στεγαστικών δανείων) και υπήρχαν όροι ότι:

α) Αποδέχομαι το σύνολο των οφειλών

β) Χάνω οποιοδήποτε δικαίωμα προσφυγής εναντίον τους.

γ) Αν δεν είμαι συνεπής στις πληρωμές έχουν το δικαίωμα κατάσχεσης

Οπότε διάβασε καλά τι υπογράφεις.

Μα δε με πήγαν στη βασική χρέωση. Αυτόματα με ίδια τιμή μου αύξησαν μόνο το πάγιο σε 9€.

Και μου είπαν ψέμματα στο τηλέφωνο ότι πλέον δεν υπάρχει fixed πρόγραμμα και θα πάω στο βασικό με ρήτρα. 

Εγώ φυσικά είπα ότι δε δέχομαι και τους έστειλα και email 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, adi32 είπε

Μα δε με πήγαν στη βασική χρέωση. Αυτόματα με ίδια τιμή μου αύξησαν μόνο το πάγιο σε 9€.

Και μου είπαν ψέμματα στο τηλέφωνο ότι πλέον δεν υπάρχει fixed πρόγραμμα και θα πάω στο βασικό με ρήτρα. 

Εγώ φυσικά είπα ότι δε δέχομαι και τους έστειλα και email 

δίκιο σου για οποιαδήποτε χρέωση θα το βρεις μόνο με καταγγελία

Δε σου παρουσίασαν όπως ορίζει ο νόμος ούτε την αυτόματη ανανέωση (ούτε τυχών ρήτρα αναπροσαρμογής )

καλή επιτυχία :)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

δίκιο σου για οποιαδήποτε χρέωση θα το βρεις μόνο με καταγγελία

Δε σου παρουσίασαν όπως ορίζει ο νόμος ούτε την αυτόματη ανανέωση (ούτε τυχών ρήτρα αναπροσαρμογής )

καλή επιτυχία :)

Αυτοί θα στηριχτουν στον όρο που λέει ότι ο πελάτης πρέπει πριν λήξει το συμβόλαιο να πει ότι δε θέλει να συνεχίσει αλλιώς ανανεώνεται αυτόματα. 

Η προτεργια ευτυχώς γράφει στους όρους ότι σε ειδοποιούν αυτοί πριν λήξει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, adi32 είπε

Αυτοί θα στηριχτουν στον όρο που λέει ότι ο πελάτης πρέπει πριν λήξει το συμβόλαιο να πει ότι δε θέλει να συνεχίσει αλλιώς ανανεώνεται αυτόματα. 

αν θες να το κάνουμε λαϊκό δικαστήριο , βρες άλλον , τα βήματα στα έγραψα πριν ,απλά προσθέτεις την απόκρυψη της αυτόματης ανανέωσης του συμβολαίου

καλή επιτυχία και ενημέρωσέ μας για τυχών εξελίξεις :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,
Τελικά δεν έκανα καταγγελία επειδή:
1) Το πάγιο αυξήθηκε 2 ευρώ (από 1.5 στα 3.5 ευρώ), Το πάγιο των 9.3 ευρώ διορθώθηκε στον εκκαθαριστικό.
2) Μετά από συμφωνία τηλεφωνική, έστειλαν και μια δωροεπιταγή 20ευρώ για αγορές από Σκλαβενίτη).
3) Το πρόγραμμα είναι fixed με χαμηλή χρέωση και χωρίς ρήτρες κλπ
Όποτε από καθαρή τύχη με συμφέρει το πρόγραμμα που έχω κι έτσι δεν προχώρησα σε άλλες κινήσεις.
Παρ όλα αυτά παραμένουν τα δύο μου παράπονα:
1)Η αυτόματη ανανέωση με διαφορετικούς όρους χωρίς ειδοποίηση.
2)Το ανέφικτο να μιλήσεις με υπεύθυνο όταν μπορείς εσύ (σε καλούν αυτοί όταν μπορούν/θέλουν και χωρίς δυνατότητα τηλ. ραντεβού).
Τελικά η καθυστέρηση να συνεννοηθούμε μου βγήκε σε καλό λόγω της χαοτικής αλλαγής/αύξησης στην αγορά Ενέργειας, επειδή είχα ζητήσει αλλαγή προγράμματος ή και παροχου.
Όταν με κάλεσαν για αλλαγή προγράμματος, φυσικά κι αρνήθηκα αφού έχω -κατά τη γνώμη μου- το πιο συμφέρον πρόγραμμα.
Αυτός ήταν κι ο λόγος που άργησα να δημοσιεύσω την επιλογή μου. Ήθελα πρώτα να παραλάβω την δωροεπιταγή και να δω και τα επόμενα πάγια ότι όντως είναι 3.5 εύρω.
Όλα καλά λοιπόν
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας
ΥΓ Αν διαφοροποιηθεί κάτι θα επανέλθω
ΥΓ2. Ακόμα και σήμερα, νέο συμβόλαιο δεν υπάρχει κι ούτε μου στείλανε ποτέ (αφού δεν υπάρχει με την υπογραφή μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, foul είπε

ΥΓ2. Ακόμα και σήμερα, νέο συμβόλαιο δεν υπάρχει κι ούτε μου στείλανε ποτέ (αφού δεν υπάρχει με την υπογραφή μου)

που σημαίνει οτι δεν υπάρχει 6μηνη δέσμευση απο την εταιρία για διατήρηση τιμής 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, foul είπε

Κατά αυτούς δεν είναι 6μήνη είναι 2ετής κι αν δω αλλαγές θα τις αναφέρω.

οκ, απλά απο τη στιγμή που δεν υπέγραψες νέο συμβόλαιο σου είπα τι μπορούνε νόμιμα να κάνουν απο τον επόμενο μήνα

Η τηλεφωνική συνομιλία καλό είναι να αποφεύγεται γιατί μπορεί να χαθεί απο το αρχείο και μετά έχεις το λόγο του πρόσκοπου vs το δικό σου

Αν τα έχεις γραπτώς πάσο :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν έχω τίποτα γραπτώς κι η αλήθεια είναι ότι με ενοχλεί κι εμένα που δεν μου στέλνουνε, δεν έχουν να μου στείλουν κάτι άλλωστε. Ξέρω μπορώ να το ζητήσω εγγράφως, αλλά πιθανολογώ ότι δε θα αλλάξουν κάτι για 24 μήνες.
Αν παρόλα αυτά διαψευστώ, την παραμικρή διαφοροποίηση δω, εννοείται θα σας την γνωστοποιήσω.
Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

19 ώρες πριν, foul είπε

Ήθελα πρώτα να παραλάβω την δωροεπιταγή και να δω και τα επόμενα πάγια ότι όντως είναι 3.5 εύρω.

Aν η σύμβαση σου ανανεώθηκε τον Ιούλιο, μόλις κλείσει το 6μηνο θα έχεις  Πρωτοχρονιάτικο δώρο. 🎄

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 8/10/2021 στις 10:29 ΜΜ, korakios είπε

αν θες να το κάνουμε λαϊκό δικαστήριο , βρες άλλον , τα βήματα στα έγραψα πριν ,απλά προσθέτεις την απόκρυψη της αυτόματης ανανέωσης του συμβολαίου

καλή επιτυχία και ενημέρωσέ μας για τυχών εξελίξεις :)

Επιασε τοπο η καταγγελια 

Τα πηραν πισω και απο 250 που ζηταγαν ηρθε 120 τελικος

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...