Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Δεν νομίζω ότι θα με κυνηγάνε, θα μου κρατήσουν την εγγύηση  (100 ευρώ) για την -και καλά- ρήτρα αποχώρησης.
Θα μου πεις αξίζει το κόπο για 100 ''ψωροευρώ'' να σκας. Δεν είναι μόνο τα ''φράγκα'' που για το μέγεθος τους, αυτοί ευτελίζονται, είναι ότι τυχαία το ανακάλυψα. Θα μπορούσε αυτό να συνεχίζεται για μήνες. Κανένας δεν με ειδοποίησε και τώρα μου παίζουν την ''κολοκυθιά'' οι τηλεφωνητές.
Δεν τη χωράει το μυαλό μου (...αν μου χει απομείνει καθόλου) τέτοια τιμωρία στον υφιστάμενο πελάτη τους (2 χρόνια + και οι πληρωμές μου στην ώρα τους)

Στις 26/5/2021 στις 10:00 ΠΜ, haris_216 είπε

Έχουν καταφέρει να περάσουν όλοι οι μεγάλοι "παίκτες" της αγοράς (τράπεζες, εταιρίες κινητής, σταθερής, αερίου, ηλεκτρικού, κλπ) την πρακτική όπου αλλάζουν μονομερώς τους όρους και "αυτόματα" υπάγεσαι στα νέα δεδομένα εκτός αν διαφωνήσεις μέσα σε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Αυτή η πρακτική είναι φυσικά "εκ του πονηρού" (κατά τη γνώμη μου πάντα) για δύο λόγους:

Πρώτον γιατί η "ενημέρωσή" σου δεν γίνεται με φανφάρες αλλά αρκετά "αθόρυβα" Πχ απλή αναφορά στα σχόλια του λογαριασμού τον οποίο φυσικά οι περισσότεροι (κακώς) δεν κοιτάμε. Ειδικά όταν η χρέωση είναι σταθερή ή κοντά στα συνήθη δεν δίνεις ιδιαίτερη σημασία και το πληρώνεις χωρίς να το "ψειρίσεις" ιδιαίτερα. Και φυσικά δεν μπαίνουν στην διαδικασία για μία πληρέστερη ή πιο "ενοχλητική" ενημέρωση, όπως πχ κάνουν αν πληρώσεις κάνα 5ευρο παρακάτω απ' ότι έπρεπε.

Και δεύτερον για το ιδιαίτερα προκλητικό της πολιτικής "συμφωνείς εκτός αν διαφωνήσεις" ενώ το πιο τίμιο (τι λέω εγώ τώρα :D) θα ήταν "διαφωνείς εκτός αν συμφωνήσεις" (αλήθεια για πιο λόγο θεωρούν πιο λογικό ότι θα συμφωνήσεις, και άρα ξεκινούν από αυτό, και όχι ότι θα διαφωνήσεις σε αλλαγές που κατά κανόνα σε επιβαρύνουν οικονομικά;;;)

Ναι, αλλά απορώ με αυτή την τακτική περιμένουν να κρατήσουν τον πελάτη?. Θα προτιμήσω να πληρώσω κάτι παραπάνω παρά να δεχτώ τέτοια ''κομπογιαννίτικα'' τερτίπια. Συμφωνώ απόλυτα σε όσα γράφεις ειδικά στην ''ενημέρωση''. Αν εκτιμάς τον πελάτη σου (...τι λες τώρα), τον ενημερώνεις έγκαιρα.

Επεξ/σία από foul
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, foul είπε

Κανένας δεν με ειδοποίησε και τώρα μου παίζουν την ''κολοκυθιά'' οι τηλεφωνητές.

1. Στέλνεις γραπτώς το αίτημά σου και παίρνεις γραπτή απάντηση για επισύναψη ( [email protected] ). Αν καθυστερεί

2. https://www.elpedison.gr/gr/epikoinonia/ta-grafeia-mas/ μιλάς μέσω chat και αποθηκεύεις τη συνομιλία για επισύναψη

3. Αν σε προτρέπουν για τηλεφωνική επικοινωνία , σημειώνεις ώρα επικοινωνίας και

Αφήνεις τη ΡΑΕ να κοιμάται (αν λειτουργούσε δε θα γινόταν όλα τα παρατράγουδα)

Κάνεις καταγγελία στο ΣτΚ (θα κάνει και κοινοποίηση στη ΡΑΕ) , αναφέροντας το ιστορικό και το αίτημά σου

Περιμένεις τουλάχιστον μήνα για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω

Στο ενδιάμεσο δεν ξαναεπικοινωνείς με elpedison (δεν έχει και νόημα)

Για ΔΕΗ εδώ

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/page/42/

Για άλλο πάροχο ξεκινάς εδώ

https://www.insomnia.gr/forums/topic/669691-ποιον-εναλλακτικό-πάροχο-αντί-δεη/page/304/?tab=comments#comment-58455497

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

1. Στέλνεις γραπτώς το αίτημά σου και παίρνεις γραπτή απάντηση για επισύναψη ( [email protected] ). Αν καθυστερεί

2. https://www.elpedison.gr/gr/epikoinonia/ta-grafeia-mas/ μιλάς μέσω chat και αποθηκεύεις τη συνομιλία για επισύναψη

3. Αν σε προτρέπουν για τηλεφωνική επικοινωνία , σημειώνεις ώρα επικοινωνίας και

Αφήνεις τη ΡΑΕ να κοιμάται (αν λειτουργούσε δε θα γινόταν όλα τα παρατράγουδα)

Κάνεις καταγγελία στο ΣτΚ (θα κάνει και κοινοποίηση στη ΡΑΕ) , αναφέροντας το ιστορικό και το αίτημά σου

Περιμένεις τουλάχιστον μήνα για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω

Στο ενδιάμεσο δεν ξαναεπικοινωνείς με elpedison (δεν έχει και νόημα)

Για ΔΕΗ εδώ

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/page/42/

Για άλλο πάροχο ξεκινάς εδώ

https://www.insomnia.gr/forums/topic/669691-ποιον-εναλλακτικό-πάροχο-αντί-δεη/page/304/?tab=comments#comment-58455497

 

Σε ευχαριστώ korakios, είσαι κατατοπιστικότατος, αυτό θα κάνω, όταν έχω νεότερα θα σας τα αναφέρω. Πάντως, αδυνατώ να πιστέψω ότι έγινε όλο αυτό, με πρόθεση.
Ανυπομονώ να δω τι θα μου απαντήσουν. Σε όλες  τις πετυχημένες εταιρίες ο πελάτης είναι  το Νο1 στην ιεραρχία, αφού προφανώς χωρίς πελάτη δεν υπάρχεις. Ίδωμεν ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά να τονίσω το πόσο σημαντικό είναι αυτό που αναφέρει ο korakios για τα γραπτά. Αφήστε τα τηλεφωνικά παιδιά. Μόνο γραπτά. Scripta manent, τα λόγια πετάνε σε τέτοιες περιπτώσεις. Τώρα δεν έχω όρεξη να ψάξω αλλά νομίζω σε γραπτό αίτημα οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να σου απαντήσουν εντός 14 ημερών κι όλας, αλλιώς προχωράς παρακάτω με την καταγγελία σου με παράλληλη ΤΕΛΙΚΗ ενημέρωση στον πάροχο ότι το κάνεις.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Thanks 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Ακριβώς ίδιο story και σε μένα με δυο μονομερής ανανεώσης συμβολαίου HomeFixed μία στις 28/02/2021 και μιας στις 30/04/2021 με αύξηση παγίου. Προσπάθησα να επικοινωνήσω και ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά αλλά πειστική απάντηση δεν πήρα στο γιατί να υπάρχει η ρήτρα πρόωρης αποχώρησης (24 μήνη ανανέωση χωρις την συγκαταθεσή μου).

Κατόπιν τούτου καταγγελία σε Συνήγορο Καταναλωτή, ΡΑΕ και Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.


Μην τους αφήνετε ήσυχους. Με το τέχνασμα της μονομερούς ανανέωσης χωρίς την συγκατάθεση του άλλου μέρους σου πασάρουν και μια 24 μηνη δέσμευση για να θωερούν ότι είσαι δέσμιος...

Καλό απόγευμα

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 2/7/2021 στις 8:35 ΠΜ, plomaskost είπε

Γιατί πηγαίνετε στις ιδιωτικές για 4-5 ευρώ που κερδίζετε τον μήνα αφού κάποια στιγμή θα σας την φέρουν με τα ψιλά γράμματα και την καταχρηστικές αλλαγές των συμβάσεων;

Για όσους έχουμε κατανάλωση άνω των 3.000KWh/τετράμηνο, οι ιδιωτικοί πάροχοι είναι μονόδρομος.

  • Like 3
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

@foul Kαμιά εξέλιξη ή τίποτα ακόμα; Ίδιοι όροι και στο αέριο της Elpedison (και στο αέριο της ΔΕΗ που πάω τώρα και λήγει σε 1 χρόνο)... οπότε με ενδιαφέρει ό,τι απάντηση κι αν πάρεις από ΣτΚ ή ΡΑΕ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετω την παρεα δεν γνωριζω αν πρεπει να υποβαλω το ερωτημα μου σε αυτο το νημα αλλα δεν βρισκω καποιο αλλο..το θεμα εχει ως εξης.

Aπο τον Δεκεμβρη του 21 εκανα την προβλεπομενη αιτηση διακοπης ηλεκτροδοτησης κ την μεταφορα στη νεα κατοικια με τον ιδιο παροχο ELPEDISON.

Eιχα μηλισει με την ΔΕΔΔΗΕ την ημερα που θα εκαναν την διαδικασια με πηραν τηλ για να τους ανοιξω να μπουν στην πολυκατοικια τους ειπα οτι δουλευω κ να χτυπησουν καποιο κουδουνι για να μπουν.

Aπο τοτε μεχρι πριν λιγο καιρο δυο μηνες μου ερχοντουσαν λογαριασμοι απο την παλια κατοικια τις οποιες τις εξοφλουσα κανονικα,ομως στο νεο σπιτι το οποιο μενω δεν ειχε ερθει κανενας λογαριασμος.

Eχω κανει επανελημενα τηλ για να μπορεσω να καταλαβω τι εχει συμβει ομως μου πετουσαν το μπαλακι στην ΔΕΔΔΗΕ

(εχω παρει απειρα τηλ ομως λυση καμια).

Tο παλιο σπιτι εχει ενοικιαστει κ εχουν κανει αιτηση ηλεκτροδοτησης απο τι μου ειπαν εκει (ΔΕΔΔΗΕ) ομως εγω ακομα λαμβανω λογαριασμους κ απο τα δυο τα σπιτια του υψους 312 ευρω στο καινουριο  κ 64 ευρω στο παλιο.

(οι λογαριασμοι που ερχονταν ηταν για το παλιο σπιτι τωρα ερχονται κ για τα δυο)

Tους πηρα τηλ ξανα ELPEDISON κ τους ειπα οτι θα τους κανω καταγγελια μου ειπαν (καντε οτι θελετε κυριε) κ μου το εκλεισαν,

εχω στειλει email στην ΔΕΔΔΗΕ κ αναμενω την απαντηση τους.

Yπαρχει περιπτωση η ΔΕΔΔΗΕ να μην εκανε την διακοπη αν εχει συμβει κατι τετοιο τι γινετε τωρα?

Eιμαι σiγουρος πως ουτε ετσι θα βγαλω ακρη οποτε οποιαδηποτε βοηθεια απο εσας θα μου ειναι σανιδα σωτηριας γιατι πνιγομαι στα χρεη της ((ευγενεστατης)) ELPEDISON

ευχαριστω για το χρονο σας!!!!

Επεξ/σία από Giannismarianna
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Giannismarianna είπε

Χαιρετω την παρεα δεν γνωριζω αν πρεπει να υποβαλω το ερωτημα μου σε αυτο το νημα αλλα δεν βρισκω καποιο αλλο..το θεμα εχει ως εξης.

Aπο τον Δεκεμβρη του 21 εκανα την προβλεπομενη αιτηση διακοπης ηλεκτροδοτησης κ την μεταφορα στη νεα κατοικια με τον ιδιο παροχο ELPEDISON.

Eιχα μηλισει με την ΔΕΔΔΗΕ την ημερα που θα εκαναν την διαδικασια με πηραν τηλ για να τους ανοιξω να μπουν στην πολυκατοικια τους ειπα οτι δουλευω κ να χτυπησουν καποιο κουδουνι για να μπουν.

Aπο τοτε μεχρι πριν λιγο καιρο δυο μηνες μου ερχοντουσαν λογαριασμοι απο την παλια κατοικια τις οποιες τις εξοφλουσα κανονικα,ομως στο νεο σπιτι το οποιο μενω δεν ειχε ερθει κανενας λογαριασμος.

Eχω κανει επανελημενα τηλ για να μπορεσω να καταλαβω τι εχει συμβει ομως μου πετουσαν το μπαλακι στην ΔΕΔΔΗΕ

(εχω παρει απειρα τηλ ομως λυση καμια).

Tο παλιο σπιτι εχει ενοικιαστει κ εχουν κανει αιτηση ηλεκτροδοτησης απο τι μου ειπαν εκει (ΔΕΔΔΗΕ) ομως εγω ακομα λαμβανω λογαριασμους κ απο τα δυο τα σπιτια του υψους 312 ευρω στο καινουριο  κ 64 ευρω στο παλιο.

(οι λογαριασμοι που ερχονταν ηταν για το παλιο σπιτι τωρα ερχονται κ για τα δυο)

Tους πηρα τηλ ξανα ELPEDISON κ τους ειπα οτι θα τους κανω καταγγελια μου ειπαν (καντε οτι θελετε κυριε) κ μου το εκλεισαν,

εχω στειλει email στην ΔΕΔΔΗΕ κ αναμενω την απαντηση τους.

Yπαρχει περιπτωση η ΔΕΔΔΗΕ να μην εκανε την διακοπη αν εχει συμβει κατι τετοιο τι γινετε τωρα?

Eιμαι σiγουρος πως ουτε ετσι θα βγαλω ακρη οποτε οποιαδηποτε βοηθεια απο εσας θα μου ειναι σανιδα σωτηριας γιατι πνιγομαι στα χρεη της ((ευγενεστατης)) ELPEDISON

ευχαριστω για το χρονο σας!!!!

Καλησπέρα.. Πολυ πιθανον ο τεχνικός δεν βρήκε προσβαση στον χώρο δεν του άνοιξαν και δεν έκανε την διακοπή του ρεύματος.. Θα παρεις τηλέφωνο τον Δεδδηε και θα ζητήσεις να εκδώσουν  παλι την διακοπή του ρεύματος τώρα για να γίνει..Πιθανόν να εκκρεμεί αυτή η εντολή.....Τουλάχιστον να εισαι και εσύ εκεί να ανοίξεις.. Απλά ο λογαριασμός θα εκδοθεί τώρα που θα γίνει η διακοπή του ρεύματος... 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καμία σχέση δεν έχει με το θέμα , διέγραψέ το και άνοιξε καινούριο :)

θα βοηθηθείς καλύτερα

Επεξ/σία από korakios
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Με ειχαν παρει τηλ να μου πουν οτι εληξε το συμβολαιο fixed και αν θελω να ανανεωσω

Τους ειπα οχι και το εστειλα και γραπτα να μην κανουν καμια ανανεωση χωρις την αδεια μου 

Ηδη εχω παει στην προτεργια

Μου στειλανε σημερα τελικο λογαρισμο με +74ε για προωρη λυση

Θα κανω καταγγελια και δεν θα πληρωσω το λογαριασμο 

Μπορει να μου κανουν κατι ή να μου κοψουν το ρευμα 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, korakios είπε

εξαρτάται το ποσό

μπες στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο

Ειναι 92 ο προηγουμενος και ο τελικος ηρθε Συνολο 250€ (εκ των οποιων 74 ειναι για Πρόωρη λύση και 31 παγια που δεν ξερω πως προκυπτουν)

Για να σου κοψουν το ρευμα βλεπω οτι λεει πρεπει να χρωστας 6 μηνες

3. Ο παλαιός Προμηθευτής, σε περίπτωση μη τήρησης από τον Πελάτη των όρων του διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών, κατ’ εξαίρεση διατηρεί για έξι (6) μήνες από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αλλαγής Προμηθευτή, το δικαίωμα να υποβάλλει στον αρμόδιο Διαχειριστή εντολή απενεργοποίησης της παροχής, ακόμη και εάν έχει συναφθεί σύμβαση προμήθειας με νέο Προμηθευτή, υπό την προϋπόθεση ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Πελάτη αντιστοιχούν σε τουλάχιστον έξι (6) μηνιαίους λογαριασμούς κατανάλωσης.

 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, adi32 είπε

Με ειχαν παρει τηλ να μου πουν οτι εληξε το συμβολαιο fixed και αν θελω να ανανεωσω

 

Άμα είχε λήξει το συμβόλαιο τότε ήδη είχε ανανεωθεί αυτόματα.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Άμα είχε λήξει το συμβόλαιο τότε ήδη είχε ανανεωθεί αυτόματα.

 

ειχε ληξει αλλα γιατι με πηραν τηλ να μου πουν οτι δεν υπαρχει πλεον αυτο το προγραμμα και αν θελω να παω σε αλλο ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...