Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Τι θέλω να πω με αυτην την ερώτηση....δεν εννοώ πως θα γίνουμε πλούσιοι αυτο δεν θα γίνει ποτέ με ενα παιχνίδι χδδ

απλος για να βελτιωθούμε και να δούμε τα λάθη μας θα θέλαμε να έχει κάποιες χ λήψεις να μην το κατεβάσουν μόνο οι φίλοι μας να το δουν και αλλοι που δεν θα είναι τόσο κοντά σε εμας...σκέφτηκα να στείλω κάποια εμαιλ σε Έλληνες youtuber και ξένους χωρίς να με νοιάζουν οι προβολές τους κτλ....υπάρχει και άλλος τρόπος πέρα από αυτόν??

Ειναι pc game 2d στην unreal

Επισκέπτης
Δημοσ.

εγώ πάντως σας εύχομαι καλή επιτυχία

η δημιουργία παιχνιδιών στην ελλάδα είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο κομμάτι και επάγγελμα

Δημοσ.

Όπως κάθε project, πετυχαίνοντας τους στόχους που έχεις βάλει και με το τελικό αποτέλεσμα να καλύπτει εσένα πρώτα και μετά το τελικό χέρι/μάτι.
Τώρα αν ξεκινήσει ως φλιπεράκι και γίνει fps μιας μπάλας, ε δε θα είναι και ότι καλύτερο.

Για να πάρετε feedback τί κάνετε, ανεβάστε το demo/alpha/beta του και περιμένετε αντιδράσεις από κόσμο. ή κάντε το σε κλειστό κύκλο με το να δώσετε πρόσβαση σε ένα μέρος του παιχνιδιού και να περιμένετε αντιδράσεις.

  • Moderators
Δημοσ.

Γενικά εξαρτάται από το πόσο σοβαρά θέλετε να το πάτε. Προτείνω τα παρακάτω, αν και το τι προτεραιότητα θα πάρει τελικά το καθένα θα το καθορίσετε εσείς. 

Θέστε συγκεκριμένους, βατούς (για την ομάδα σας) στόχους και scope. Μην παρεκκλίνετε από αυτά όσο είναι δυνατόν, ό,τι feedback και να έχετε. 

Βρείτε ένα ενδιαφέρον mechanic γύρω από το οποίο θα περιστρέφεται το παιχνίδι. Ιδανικά κάτι που θα το διαφοροποιεί από τα άλλα ή τα περισσότερα. Και κάτι που προφανώς το βρίσκετε εσείς οι ίδιοι διασκεδαστικό.

Φτιάξτε ένα λεπτομερές design document που θα οδηγήσει την ανάπτυξη και το οποίο θα το ενημερώνετε τακτικά και θα το συμβουλεύετε όλη η ομάδα. 

Βρείτε τρόπο να συντονίζεστε με τακτικά synch calls / chats (πχ discord, skype ή κάτι παρόμοιο). Μην επιτρέψετε slacking στη ομάδα του στυλ να χαθεί κάποιος για παραπάνω από μήνα. Αν είναι free time project επιτρέψτε το progress report να είναι ένα απλό "είμαι ακόμα εδώ, αλλά δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα" -- γενικά να είστε ανεκτικοί σε τέτοιες καθυστερήσεις λόγω real life issues των μελών. 

Προσδιορίστε και εστιάστε στο κοινό σας (βάσει του genre του παιχνιδιού κυρίως). Δημιουργείστε κοινότητα (σε δικό σας discord αν πιστεύετε ότι έχετε αρκετό following) ή δημοσιεύστε δείγματα της δουλειάς σας (screenshots, gameplay videos) σε σχετικά forum,. Φτιάξτε δικό σας twitter ή/και facebook account για το παιχνίδι, βάλτε τουλάχιστον ένα άτομο να το παρακαλουθεί, να δημοσιεύει επίσημες ενημερώσεις, και να απαντάει άμεσα σε ερωτήματα. 

Όσο γίνεται, αποφύγετε το "δράμα" είτε αυτό ξεκινάει εντός ομάδας είτε ξεκινάει από μέλη της κοινότητας. Μην το ενθαρρύνετε σε καμία περίπτωση.

Ξεκινήστε με κάτι μικρό (ίσως μέρος του ολόκληρου project που θέλετε να φτιάξετε τελικά). Κάτι που θα έχει υλοποιηθεί, κατα εκτίμηση, μέσα σε εύλογο χρόνο (ιδανικά μέσα σε μήνες). Κατα πάσα πιθανότητα κάτι που δεν θα είναι δημοσιεύσιμο ως εκτελέσιμο παιχνίδι εκτός ενός μικρού κύκλου. Μαζέψτε εμπειρία, δείτε τι απαιτείται για ένα πλήρες project, πώς συνεργάζεστε μεταξύ σας, τι feedback έχετε, τι δουλεύει και τι όχι στο gameplay, τι άλλες προκλήσεις αντιμετωπίζετε. 

  • Like 4
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 21/5/2021 στις 3:57 ΜΜ, Praetorian είπε

Γενικά εξαρτάται από το πόσο σοβαρά θέλετε να το πάτε. Προτείνω τα παρακάτω, αν και το τι προτεραιότητα θα πάρει τελικά το καθένα θα το καθορίσετε εσείς. 

Θέστε συγκεκριμένους, βατούς (για την ομάδα σας) στόχους και scope. Μην παρεκκλίνετε από αυτά όσο είναι δυνατόν, ό,τι feedback και να έχετε. 

Βρείτε ένα ενδιαφέρον mechanic γύρω από το οποίο θα περιστρέφεται το παιχνίδι. Ιδανικά κάτι που θα το διαφοροποιεί από τα άλλα ή τα περισσότερα. Και κάτι που προφανώς το βρίσκετε εσείς οι ίδιοι διασκεδαστικό.

Φτιάξτε ένα λεπτομερές design document που θα οδηγήσει την ανάπτυξη και το οποίο θα το ενημερώνετε τακτικά και θα το συμβουλεύετε όλη η ομάδα. 

Βρείτε τρόπο να συντονίζεστε με τακτικά synch calls / chats (πχ discord, skype ή κάτι παρόμοιο). Μην επιτρέψετε slacking στη ομάδα του στυλ να χαθεί κάποιος για παραπάνω από μήνα. Αν είναι free time project επιτρέψτε το progress report να είναι ένα απλό "είμαι ακόμα εδώ, αλλά δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα" -- γενικά να είστε ανεκτικοί σε τέτοιες καθυστερήσεις λόγω real life issues των μελών. 

Προσδιορίστε και εστιάστε στο κοινό σας (βάσει του genre του παιχνιδιού κυρίως). Δημιουργείστε κοινότητα (σε δικό σας discord αν πιστεύετε ότι έχετε αρκετό following) ή δημοσιεύστε δείγματα της δουλειάς σας (screenshots, gameplay videos) σε σχετικά forum,. Φτιάξτε δικό σας twitter ή/και facebook account για το παιχνίδι, βάλτε τουλάχιστον ένα άτομο να το παρακαλουθεί, να δημοσιεύει επίσημες ενημερώσεις, και να απαντάει άμεσα σε ερωτήματα. 

Όσο γίνεται, αποφύγετε το "δράμα" είτε αυτό ξεκινάει εντός ομάδας είτε ξεκινάει από μέλη της κοινότητας. Μην το ενθαρρύνετε σε καμία περίπτωση.

Ξεκινήστε με κάτι μικρό (ίσως μέρος του ολόκληρου project που θέλετε να φτιάξετε τελικά). Κάτι που θα έχει υλοποιηθεί, κατα εκτίμηση, μέσα σε εύλογο χρόνο (ιδανικά μέσα σε μήνες). Κατα πάσα πιθανότητα κάτι που δεν θα είναι δημοσιεύσιμο ως εκτελέσιμο παιχνίδι εκτός ενός μικρού κύκλου. Μαζέψτε εμπειρία, δείτε τι απαιτείται για ένα πλήρες project, πώς συνεργάζεστε μεταξύ σας, τι feedback έχετε, τι δουλεύει και τι όχι στο gameplay, τι άλλες προκλήσεις αντιμετωπίζετε. 

πιστευω ότι ήσουν πολυ βοηθητικός σε αυτά που είπες και σε ευχαριστώ πολυ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...