Προς το περιεχόμενο

Παραμονή στον ΟΤΕ μετά από λήξη συμβολαίου και υψηλά κόστη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω φιλε μου που πριν 11 μηνες εφυγα απο βοντα κ πηγα κοσμοτε επειδη ηξερα τη φαση ζητησα να ξεκινησει αμεσα η διαδικασια για να φυγω απο βοντα αυτοι ομως εκαναν τους κινεζους απο οτι καταλαβα. Και ακριβως την 15η μερα μου συνδεθηκε η κοσμοτε. Οποτε δεν το κανουν νωριτερα μην τυχον κ παρει τηλ η πρωην εταιρια κ σου κανει αντιπροταση. 
Δεν παιζει πια η φαση α θα φυγω καντε μου προσφορα οχι μη φυγεις α θα φυγω κτλ κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/5/2021 στις 7:39 ΜΜ, MabeAlzaq είπε

@tarantules Εσύ φίλε μου που πέρασες τη διαδικασία σχετικά πρόσφατα, ζήτησες να προχωρήσει αμεσα η μεταφορά και έτσι το είδαν για να κάνουν αντιπροσφορά; Επίσης μετά δεν είχες μανούρα από τη vodafone;

Δεν ξέρω τι εννοείς "άμεσα η μεταφορά".Απλά πήρα τηλέφωνο και ζήτησα να μεταφερθώ στην vodafone.Μου έδωσαν αν θυμάμαι καλά ένα τηλεφωνικό αριθμό να τους πάρω να γίνει η επιβεβαίωση και αυτό ήταν όλο.Η κάθε εταιρία, όταν ζητάς φορητότητα σε αυτούς , είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να γνωστοποιήσουν στον πάροχο που ήδη έχεις τη γραμμή σου οτι έχεις κάνει αίτηση φορητότητας.Με τη σειρά του ο πάροχος που ήδη είσαι , είναι υποχρεωμένος να αποδεσμεύσει τη γραμμή εντός εύλογου χρονικού ορίου.

Μανούρα δεν υπάρχει από καμιά εταιρία.Η vodafone μου ξαναέκανε αντιπροσφορά αλλά εμένα εξ αρχής ήταν ο στόχος μου να μείνω στον ΟΤΕ.Απλά  για να πάρεις αυτά που θέλεις σε αναγκάζουν να κάνεις αίτηση φορητότητας.

Επίσης , δεν είναι όλα θέμα χρημάτων όπως πολλοί πιστεύουν.Στον ΟΤΕ ήθελα να μείνω για να αλλάξω router και να μπορώ να ζητήσω κωδικούς τηλεφωνίας για το VOIP.Στους άλλους παρόχους πολύ απλά δεν γίνεται αυτό και είσαι δεσμευμένος με τα άθλια εταιρίκα που σου δίνουν.Κωδικούς VOIP δεν σου δίνουν πάντως οι άλλοι πάροχοι αν και μπορείς να τους βρείς με διάφορα προγραμματάκια που κυκλοφορούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tarantules είπε

Η κάθε εταιρία, όταν ζητάς φορητότητα σε αυτούς , είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να γνωστοποιήσουν στον πάροχο που ήδη έχεις τη γραμμή σου οτι έχεις κάνει αίτηση φορητότητας

Γενικά έτσι είναι, αλλά από το 2018 υπάρχει αλλαγή και μάλιστα βάσει της επιλογής, μπορεί να έχουμε ή όχι αντιπροσφορά από τον προηγούμενο πάροχο. Εν συντομία, υπάρχουν 2 επιλογές για την φορητότητα.:

  1. Άμεσα, οπότε ξεκινά αμέσως η φορητότητα και έχεις δικαίωμα ακύρωσης έως 14 ημέρες ή μέχρι την ενεργοποίηση στον νέο πάροχο αν ολοκληρωθεί μέσα στο 14ήμερο. Μόνο σε αυτή την περίπτωση είναι δυνατόν να υπάρξει αντιπροσφορά.
  2. Κανονικά, όπου το αίτημα φορητότητας παραμένει στο συρτάρι του νέου παρόχου για 14 ημέρες, έτσι να έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης και την προωθεί στον προηγούμενο πάροχο την 15 ημέρα. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει αντιπροσφορά καθώς έχει παρέλθει το 14ήμερο.

Υπόψη ότι αρκετές φορές στην δεύτερη περίπτωση, ο παλαιός πάροχος κάνει αντιπροσφορά αλλά (την έχουν πατήσει πολλοί) καθώς έχει πλέον χαθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, αν ο πελάτης συμφωνήσει μαζί του τότε θα χρεωθεί τέλος πρόωρης διακοπής από τον νέο πάροχο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει σχετικό πλαίσιο επιλογής στην αίτηση και πρέπει ρητά να το ζητήσεις για να το δηλώσουν. Οι πάροχοι συνήθως επιλέγουν εξαρχής την κανονική διαδικασία και σπανίως αναφέρουν την άμεση φορητότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, τελικά με τα πολλά ετοιμάζομαι να πάω vodafone και μου έχουν στείλει το συμβόλαιο, αλλά μου προέκυψαν κάποιες απορίες και θα ήθελα και τη γνώμη των πιο έμπειρων πριν προχωρήσω

1, Η τιμή που αναγράφεται στο συμβόλαιο είναι περίπου 3 ευρώ παραπάνω απο αυτήν που συμφωνήσαμε (μου είπαν 23,38 και γράφει 26,51). Είναι φυσιολογικό θεωρείτε;

2. 522242722_Screenshot_1-.png.74cffa7b2d727b9f3e6689e588091c82.png

όπως φαίνεται στο screenshot, στο κομμάτι για το νόμο 3471/2006 είναι προεπιλεγμένη η πρώτη επιλογή (αυτο έγινε χωρίς να ερωτηθώ). Πιστεύετε πως το έβαλαν για να μην υπάρχει δυνατότητα να μου κάνουν προσφορές άλλοι πάροχοι στο μέλλον; 

Επεξ/σία από MabeAlzaq
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
On 06/07/2021 at 23:58, MabeAlzaq said:

Καλησπέρα παιδιά, τελικά με τα πολλά ετοιμάζομαι να πάω vodafone και μου έχουν στείλει το συμβόλαιο, αλλά μου προέκυψαν κάποιες απορίες και θα ήθελα και τη γνώμη των πιο έμπειρων πριν προχωρήσω

1, Η τιμή που αναγράφεται στο συμβόλαιο είναι περίπου 3 ευρώ παραπάνω απο αυτήν που συμφωνήσαμε (μου είπαν 23,38 και γράφει 26,51). Είναι φυσιολογικό θεωρείτε;

2. 522242722_Screenshot_1-.png.74cffa7b2d727b9f3e6689e588091c82.png

όπως φαίνεται στο screenshot, στο κομμάτι για το νόμο 3471/2006 είναι προεπιλεγμένη η πρώτη επιλογή (αυτο έγινε χωρίς να ερωτηθώ). Πιστεύετε πως το έβαλαν για να μην υπάρχει δυνατότητα να μου κάνουν προσφορές άλλοι πάροχοι στο μέλλον; 

 

Έχει περάσει πλέον καιρός το ξέρω αλλά και εμένα το ίδιο μου έτυχε. Ως προς το κομμάτι του μητρώου 11, εγώ ζήτησα να τα αλλάξουν και να μου ξαναστείλουν το συμβόλαιο με επιλογή να μην δέχομαι επικοινωνία από κανέναν (παρά μόνo email που δεν είναι ενοχλητικό).

Ως προς τη τιμή θεωρώ πως δε θα υπάρχει θέμα αφού έχω γραπτά σε e-mail τη τιμή που συμφώνησα με την εκπρόσωπο και επίσης υπάρχει υποσημείωση ότι η τιμή στο συμβόλαιο είναι ας πούμε template χωρίς να εμπεριέχει τις διάφορες εκπτώσεις που εσύ έχεις συμφωνήσει.

Αν συνδέθηκες και όλα πήγαν καλά ενημέρωσέ μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...