MabeAlzaq Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Καλησπέρα στο φόρουμ, θα ήθελα τα φώτα σας για το εξής: Πρόσφατα ανακάλυψα πως στο πατρικό μου έχει λήξει εδώ και καιρό το συμβόλαιο με ΟΤΕ και στην ουσία οι γονείς μου πληρώνουν 80 ευρώ το δίμηνο για 24αρα σύνδεση. Έχω πάρει 3 φορές στο 11888 για ανανέωση στις τιμές που δίνει η ιστοσελίδα της κοσμοτέ και καθε φορά μου λένε πως οι τιμές αυτές ειναι για νέους πελάτες και μου προτείνουν VDSL 100 με 42 ευρω περίπου. Φυσικά είπα στους γονείς κατευθείαν για αλλαγή παρόχου, αλλά είναι κάπως διστακτικοί και προτιμούν τον οτε. Οπότε τώρα ψάχνομαι αν γίνεται κάπως να επιτύχω μια πιο καλή προσφορά, όχι απαραίτητα στα 30 που το έχουν οι άλλοι, αλλά 42 παραπάει νομίζω. Θα ήθελα γνώμες, προτάσεις για το πώς να προχωρήσω Εδώ ανεβάζω και φωτογραφία με τα στατιστικά της γραμμής, το attainable σημαινει το μέγιστο που πιάνει η γραμμή; Άρα μηπως δεν έχει καν νόημα να κοιτάω για 100άρες συνδέσεις;
filipN Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 9 ώρες πριν, MabeAlzaq είπε [...] 1. Πρόσφατα ανακάλυψα πως στο πατρικό μου έχει λήξει εδώ και καιρό το συμβόλαιο με ΟΤΕ και στην ουσία οι γονείς μου πληρώνουν 80 ευρώ το δίμηνο για 24αρα σύνδεση. 2. Έχω πάρει 3 φορές στο 11888 για ανανέωση στις τιμές που δίνει η ιστοσελίδα της κοσμοτέ και καθε φορά μου λένε πως οι τιμές αυτές ειναι για νέους πελάτες και 2β. μου προτείνουν VDSL 100 με 42 ευρω περίπου. [...] 1. Πάντα όταν λήγει το συμβόλαιο πληρώνεις παραπάνω, χάνεις την έκπτωση επί της αρχικής τιμής. 2. Δοκίμασες να κάνεις νέο συμβόλαιο συμπληρώνοντας κατευθείαν τη φόρμα της ιστοσελίδας; Αν το δοκίμαζες θα έβλεπες ότι η τιμή από 42,90 € θα πήγαινε 28 ,90€ / Μήνα. 2β. Αυτό είναι άλλο θέμα, θα πρέπει να μάθεις αν στην περιοχή σου υπάρχει διαθέσιμο VDSL 100 και μπορείς να το μάθεις εύκολα και από τους γείτονες και από την ιστοσελίδα της Cosmote.
bill27 Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 40€ τον μηνα για 24αρα και ακομη καθεσαι ΟΤΕ??Αυτοι θα κοιταξουν να μεινει το παγιο οπως εχει,δεν θα σου προτεινουν κατι με μικροτερο παγιο...Τοσες εταιριες υπαρχουν μπες στις ιστοσελιδες και δες... κοιτα και αυτο https://www.vodafone.gr/statheri-prosfora-vdsl-cmtl/?m_source=homepage-tile&m_medium=banners&m_name=20210514-vdsl-offer Επεξ/σία 21 Μαΐου 2021 από bill27 1
nikko_ Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Με δεδομένο ότι οι γονείς σου θέλουν να παραμείνουν στο ΟΤΕ, υπάρχουν 2 λύσεις: 1. μπαίνεις στη ιστοσελιδα του ΟΤΕ και κάνεις αίτηση για νέο συμβολαιο με τη τιμή που σου δίνει (28,90€ όπως ειπε κι ο φίλος πιο πανω) 2. μπαινεις στη διαδικασια να κανεις αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο (δε δεσμευεσαι να φυγεις, απλα κανεις την αιτηση). Θα σε καλέσουν από τον ΟΤΕ με αντιπροσφορά η οποία θα είναι χαμηλότερη από αυτό που πληρώνεις τώρα. 1
SaFiS Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 To 2 δεν ισχυει εδω και παρα πολυ καιρο. Η αιτηση παει 14 μερες σε αναμονη και την 15η παει το αιτημα φορητοτητας (μπορεις να ακυρωσεις μεσα στις 14 μερες) ή αποδοχη και αμεσο αιτημα (αυτα για τις εξ’ αποστασεως αιτησεις). Στην 1η περιπτωση ο υφισταμενος παροχος μαθαινει για την φορητοτητα την 15η μερα οπου ομως δεν μπορεις πλεον να ακυρωσεις απο τον νεο και στην 2η εννοειται οτι εχεις ηδη δεχθει απο την αρχη. Σε καταστημα εννοειται οτι υπογραφη σημαινει και αποδοχη. Αυτα εγιναν για αυτον ακριβως το λογο γιατι ειχε παραγινει το κακο με τις φορητοτητες / ακυρωσεις για να εκβιασει καποιος προσφορα… 1 1
kallonos Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 7 ώρες πριν, SaFiS είπε To 2 δεν ισχυει εδω και παρα πολυ καιρο. Η αιτηση παει 14 μερες σε αναμονη και την 15η παει το αιτημα φορητοτητας (μπορεις να ακυρωσεις μεσα στις 14 μερες) ή αποδοχη και αμεσο αιτημα (αυτα για τις εξ’ αποστασεως αιτησεις). Στην 1η περιπτωση ο υφισταμενος παροχος μαθαινει για την φορητοτητα την 15η μερα οπου ομως δεν μπορεις πλεον να ακυρωσεις απο τον νεο και στην 2η εννοειται οτι εχεις ηδη δεχθει απο την αρχη. Σε καταστημα εννοειται οτι υπογραφη σημαινει και αποδοχη. Αυτα εγιναν για αυτον ακριβως το λογο γιατι ειχε παραγινει το κακο με τις φορητοτητες / ακυρωσεις για να εκβιασει καποιος προσφορα… Στη 2η περίπτωση μπορείς να ακυρώσεις μέχρι να ενεργοποιηθεις στον νέο πάροχο. Οπότε είναι ο μόνος τρόπος να πάρεις αντιπροσφορα, αλλά και πάλι έχει ρισκο.
tarantules Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Πριν μερικούς μήνες κα ενώ ήμουν στο ΟΤΕ και έληγε το συμβόλαιο των 2 ετών μαζί τους , τους πήρα τηλέφωνο να πάρω προσφορά για να το ανανεώσω ξανά μαζί τους. Η κοπέλα στο τηλέφωνο ανένδοτη.Μάλιστα μου είπε οτι είναι από τη διεύθυνση η εντολή οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο.Ωραία της λέω , απλά δεν θα ήθελα να με ξαναπάρετε τηλέφωνο σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί η αίτηση φορητότητάς μου.Μου απαντάει οτι βάση νόμου πλέον απαγορεύεται αυτό και φυσικά δεν θα σας ξαναενοχλήσουμε. Μετά λοιπόν από 3 περίπου μέρες αφού έκανα αίτηση μεταφοράς στη vodafone , με παίρνουν τα παλικάρια του ΟΤΕ για αντιπροσφορά.Καλά τους λέω τι είπαμε; Α μου λέει η παραμύθα από την άλλη άκρη του τηλεφώνου , αυτό το τμήμα είναι ειδικό και ξεχωριστό από το τμήμα προσφορών του ΟΤΕ και είναι για συνεπείς πελάτες (τους είχα πει και έτσι είναι οτι τα 2 προηγούμενα χρόνια ήμουν τυπικότατος στις πληρωμές μου και μάλιστα τους πλήρωνα πολύ πιο πριν τη λήξη του κάθε λογαριασμού). Να μην τα πολυλογώ γιατί δεν ενδιαφέρουν , κάθεσαι να σου πω τι πήρα ; Πήρα καλύτερη τιμή από αυτή που προηγουμένως είχαν στυλώσει τα ποδάρια και δεν κατέβαιναν με τίποτα , επιπλέον μου έδωσαν μια δωροεπιταγή και αγόρασα το router FritzBox 7950 που είχα βάλει στο μάτι από καιρό , και τέλος για ένα χρόνο έχω δωρεάν 200 λεπτά ομιλίας στο καρτοκινητό μου. Κοινώς , είναι όλοι τους γλίτσες και όπου σας ποιάσουν.Δεν φτάνει που στη μπανανία που ζούμε πληρώνουμε για υπηρεσίες τριτοκοσμικών χωρών σε τιμές Ελβετίας , τραβάνε και ζόρια.Θέλει να ξέρεις πως να μιλάς στο τηλέφωνο.Εγώ μόλις πήρα το πακέτο που ήθελα , μπλόκαρα μέσω του router που μου δώσανε όλα τα τηλέφωνα προσφορών του ΟΤΕ να μην μου ζαλίζουν τα @@.Θα τα ξεμπλοκάρω όταν φτάσει στη λήξη του το νέο συμβόλαιο.Αυτά. Α , και να μην ξεχάσω , πριν κάποια χρόνια , όταν ακόμα ήμουν με ADSL , πάλι θέλησα να φύγω από τον ΟΤΕ και μου λέγανε κάτι περίεργα οτι θα πληρώσω πρόστιμο λόγω οτι φεύγω νωρίτερα από τη λήξη του συμβολαίου , παρότι είχε λήξει και τους το έλεγα ξανά και ξανά.Έρχεται λοιπόν το τελικό μπουγιουρντί κάπου στα 90 ευρώ αν θυμάμαι καλά.Τα παίρνω στο κρανίο και κάνω καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή.Ε μετά από καμιά βδομάδα πήγα σε ένα κατάστημα ΟΤΕ της περιοχής μου και πήρα και επιστρεφόμενα κάπου στα 40 ευρώ γιατί τότε προπλήρωνες για το επόμενο 2μηνο του λογαριασμού ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.Αυτό το τελευταίο το αναφέρω για να καταλάβετε πόσο μας σέβονται σας πελάτες και να ξυπνήσετε και να αρχίσετε να τους "σέβεστε" με τον τρόπο που τους αρμόζει. Επεξ/σία 22 Μαΐου 2021 από tarantules 6
adi32 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Γιατί ασχολείστε με τον ποτε? Δυστυχώς τον έχουμε στην εταιρία και εκτός από τα συνεχή λάθη σε λογαριασμούς, άσχετους πωλητές, έχει και άθλια εξυπηρέτηση. Αν πάρεις τηλέφωνο δεν θα βγει ΠΟΤΕ άνθρωπος να μιλήσεις. Σε συγγενή μου που έκανε αίτηση να αλλάξει το σταθερό τον απείλησαν ότι θα του κόψουν τη γραμμή στο εξοχικό αν φύγει. Ουτε δωρεάν σε ΟΤΕ ΔΕΗ Επεξ/σία 22 Μαΐου 2021 από adi32
tarantules Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, adi32 είπε Γιατί ασχολείστε με τον ποτε? Γιατί δυστυχώς και οι υπόλοιποι πάροχοι είναι στα ίδια χάλια και χειρότερα.Έχω άσχημες εμπειρίες και από Wind και από Vodafone.Τουλάχιστον στον ΟΤΕ προσωπικά δεν είχα ποτέ θέμα με την γραμμή μου.Αντιθέτως στις άλλες είχα και αστάθειες στη γραμμή , και αγενή συμπεριφορά σε βαθμό ειρωνείας πολλές φορές.Είμααστε κράτος μπανανία είτε μας αρέσει είτε όχι οπότε εδώ ισχύει ο κανόνας "το μη χείρον βέλτιστον".Ο ΟΤΕ , αν είσαι τυπικός στις πληρωμές σου και δεν τους αφήνεις μπόσικους , δεν μπορούν να σου κάνουν τσαλιμάκια.Στους υπόλοιπους όμως , να παρακαλάς να μην έχει θέμα η γραμμή σου.Θα σε κάνουν μπαλάκι του πινγκ πονγκ μεταξύ τους και του ΟΤΕ χωρίς ο ίδιος να μπορείς να καταλάβεις ποιος πραγματικά φταίει.Στον ΟΤΕ έχουν την αποκλειστική ευθύνη αυτοί οπότε δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από το δάχτυλό τους.Απλά είπαμε.Δεν θέλει να τους αφήσεις μπόσικους γιατί θα σε εκμεταλλεύτουν και θα σε πατήσουν όποτε μπορούν. 4
adi32 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 3 λεπτά πριν, tarantules είπε Γιατί δυστυχώς και οι υπόλοιποι πάροχοι είναι στα ίδια χάλια και χειρότερα.Έχω άσχημες εμπειρίες και από Wind και από Vodafone.Τουλάχιστον στον ΟΤΕ προσωπικά δεν είχα ποτέ θέμα με την γραμμή μου.Αντιθέτως στις άλλες είχα και αστάθειες στη γραμμή , και αγενή συμπεριφορά σε βαθμό ειρωνείας πολλές φορές.Είμααστε κράτος μπανανία είτε μας αρέσει είτε όχι οπότε εδώ ισχύει ο κανόνας "το μη χείρον βέλτιστον".Ο ΟΤΕ , αν είσαι τυπικός στις πληρωμές σου και δεν τους αφήνεις μπόσικους , δεν μπορούν να σου κάνουν τσαλιμάκια.Στους υπόλοιπους όμως , να παρακαλάς να μην έχει θέμα η γραμμή σου.Θα σε κάνουν μπαλάκι του πινγκ πονγκ μεταξύ τους και του ΟΤΕ χωρίς ο ίδιος να μπορείς να καταλάβεις ποιος πραγματικά φταίει.Στον ΟΤΕ έχουν την αποκλειστική ευθύνη αυτοί οπότε δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από το δάχτυλό τους.Απλά είπαμε.Δεν θέλει να τους αφήσεις μπόσικους γιατί θα σε εκμεταλλεύτουν και θα σε πατήσουν όποτε μπορούν. Παντως απο εξυπηρετηση Wind και Q ειμαι πολυ ευχαριστημενος και σου απανταει αμεσα ανθρωπος και οχι ηχογραφημενο μηνυμα και δεν ειχα ποτε προβλημα με κατι Αν εχεις προβλημα γραμμης με αλλους τις περοσσοτερες φορες ο ΠΟΤΕ ευθυνεται και το κανει επιτηδες Ας ασχοληθουν να πουλανε σουβλακια και ασφαλειες καλυτερα
tarantules Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, adi32 είπε Παντως απο εξυπηρετηση Wind και Q ειμαι πολυ ευχαριστημενος και σου απανταει αμεσα ανθρωπος και οχι ηχογραφημενο μηνυμα και δεν ειχα ποτε προβλημα με κατι Αν εχεις προβλημα γραμμης με αλλους τις περοσσοτερες φορες ο ΠΟΤΕ ευθυνεται και το κανει επιτηδες Ας ασχοληθουν να πουλανε σουβλακια και ασφαλειες καλυτερα Μιας και ανέφερες τη Wind , η δική μου εμπειρία είναι από τις χειρότερες μακράν.Πολύ αγενείς και απότομοι στο τηλέφωνο χωρίς καν να τους προκαλώ.Στο τέλος αγανάκτησα και έκανα διακοπή.Όταν έκανα τη διακοπή , εκεί που τους έπαιρνα τηλέφωνο και έποιανα μετά από ώρες γραμμή , άρχισαν να με ενοχλούν για να ξαναγυρίσω σε αυτούς.Κάθε φορά που έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν οτι η συνομιλία καταγράφεται τους έλεγα οτι κι εγώ τους καταγράφω.Δεν συμφωνούσαν και τους έλεγα εαν θέλετε το οτιδήποτε να μου το στείλετε να το έχω γραπτώς στο email μου.Τους έκανα κρύα μπανάκια που θα τα θυμόνται. Πάντως όπως και να έχει , είναι όλοι τους απαράδεκτοι.Αυτά δεν γίνονται σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα.Αν δεις τιμολόγια σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και τι υπηρεσίες προσφέρουν , απλά θα βάλεις τα κλάματα. 1
nikko_ Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 21 hours ago, SaFiS said: To 2 δεν ισχυει εδω και παρα πολυ καιρο. Η αιτηση παει 14 μερες σε αναμονη και την 15η παει το αιτημα φορητοτητας (μπορεις να ακυρωσεις μεσα στις 14 μερες) ή αποδοχη και αμεσο αιτημα (αυτα για τις εξ’ αποστασεως αιτησεις). Στην 1η περιπτωση ο υφισταμενος παροχος μαθαινει για την φορητοτητα την 15η μερα οπου ομως δεν μπορεις πλεον να ακυρωσεις απο τον νεο και στην 2η εννοειται οτι εχεις ηδη δεχθει απο την αρχη. Σε καταστημα εννοειται οτι υπογραφη σημαινει και αποδοχη. Αυτα εγιναν για αυτον ακριβως το λογο γιατι ειχε παραγινει το κακο με τις φορητοτητες / ακυρωσεις για να εκβιασει καποιος προσφορα… Ο ΟΤΕ εχει ειδικό τμήμα που σε καλεί πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις. Εμένα με κάλεσαν 2 μέρες μετά που έκανα αίτηση φορητότητας (τηλεφωνικά) στη Wind. 1 1
bill27 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Μην του λετε ετσι του ανθρωπου και την πατησει....αμα κανεις φορητοτητα σε οποιονδηποτε παροχο μετα δεν μπορεις να παρεις αντιπροσφορα απο τον προηγουμενο εκτος και αν πληρωσεις τελος διακοπης στον παροχο που εχεις κανει την φορητοτητα.. 1 2
jkoukos Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Μπορείς μόνο αν ζητήσεις να ξεκινήσει άμεσα η φορητότητα. Αν γίνει με την συνήθη διαδικασία, τότε δεν ενημερώνεται και δεν υπάρχει αντιπροσφορά, αφού το αίτημα ξεκινά την 15η ημέρα. 2
MabeAlzaq Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Η φόρμα μεσα από την ιστοσελίδα που λέτε που το δινει με 28,90 θέλει να είσαι εγγεγραμμένος στο mycosmote για να τη δεις; Βρήκα αυτό https://www.cosmote.gr/selfcare/jsp/offersForAll.jsp και η μόνη ¨αναβάθμιση¨ που προτείνει είναι να προσθέσω cinema pack με 13,65 το μήνα Επειδή γενικά με οτε δεν υπήρχαν προβλήματα στη σύνδεση ή τις λιγες φορές που υπήρξαν λύθηκαν γρήγορα, είπα μήπως και βγάλω άκρη με τον οτε. Αλλιώς μάλλον θα πρέπει να πείσω τους γονείς για φορητότητα ( η προσφορά της vodafone επάνω από τον @bill27 φαίνεται αρκετά καλή) @tarantules Εσύ φίλε μου που πέρασες τη διαδικασία σχετικά πρόσφατα, ζήτησες να προχωρήσει αμεσα η μεταφορά και έτσι το είδαν για να κάνουν αντιπροσφορά; Επίσης μετά δεν είχες μανούρα από τη vodafone; Συμφωνώ πως το καρτέλ των παρόχων έχει κουράσει, δεν νομίζω να υπάρχει ευρωπαϊκή τουλάχιστον χώρα σε χειρότερη κατάσταση σε αυτόν τον τομέα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα