omghi2u Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Καλημερες. 100 mbps fiber disconnects καθε 3 μερες ακριβως στις 5:47 μεχρι 5:50. Πηρα τηλεφωνο στους "τεχνικους" για να μου πουν οτι ειναι νορμαλ οι αποσυνδεσεις. Ειπα πως δεν ειναι νορμαλ να τρωω disconnects συγκεκριμενες μερες και συγκεκριμενες ωρες με το ρολοι. Mετα απο αυτο και για κανα μηνα δεν ειχα disconnects και εδω και 1 εβδομαδα ξανα τα ιδια. Τι να κανω? Μου δημιουργει προβλημα καθως δουλευω αυτες τις ωρες. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2021 από omghi2u Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
omghi2u Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Τηλεφωνο ξανα σημερα στην τεχνικη υποστηριξη. Ναι γεια σας.. ξανα προβληματα. 10/05 , 13/05, 16/05, 19/05 5:47-5:50 αποσυνδεση ολες οι ενδειξεις στο ρουτερ σβηνουν (εκτος του power) και κανει ~ λεπτα να επανελθει. -Ναι βλεπουμε οτι η γραμμη δεν εχει προβλημα. -Ναι αυτο το βλεπω και εγω. Το ξερω οτι η γραμμη δεν εχει προβλημα. Πιθανολογω οτι ειναι το ρουτερ αλλα δεν μπορω να βαλω δικο μου για να γινει trial and error Καθως δεν μου δινετε κωδικους. -Ναι δεν μπορουμε να κανουμε κατι για αυτο... πρεπει να το τσεκαρετε. -Το τσεκαρω πολυ καιρο ειναι 4η φορα που σας λεω οτι εχω προβλημα. -Αφου δεν ειναι η γραμμη. Αλλα δεν ειναι ουτε το ρουτερ , ειναι καινουριο 4-5 μηνων αποκλειεται να εχει προβλημα. -Εχεις ακουστα το DOA? (δεν ηξερε τι ειναι επρεπε να δωσω παραδειγμα) - Το ρουτερ παντως δεν εχει προβλημα , ειναι καινουριο , και τεχνικος δεν μπορει να ερθει να επιβεβαιωσει οτι εχετε προβλημα αυτες τις ωρες. - Οποτε τι μου λες ? Τι κανω? - Μιληστε με το τμημα εξυπηρετησης πελατων. Με το που κλεινω την γραμμη , μηνυμα στο κινητο απο την τεχνικη ομαδα : ενημερωνουμε οτι το θεμα στη γραμμη 210χχχχχχχ με κωδικο INCxxxxxxxxxx εχει επιλυθει. Μιλαω με εξυπηρετηση πελατων , μου λενε δεν μπορουμε εμεις να κανουμε κατι , πρεπει να μιλησετε με τους τεχνικους, αλλα αν σας δημιουργει τετοιο προβλημα μπειτε στο site μας και αγοραστε ενα καινουριο router. Με παιζουν μπαλα κανονικα. Μπορει καποιος να μου πει τι θα εκανε στη θεση μου? και αν ολη αυτη η στιχομυθια του φαινεται νορμαλ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bmagigr Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Αν και χρονια πελατης, και δεν ειχα ποτε προβλημα Τ Τωρα μετα απο μια αναβαθμιση της γραμμης που εκανα αντιμετωπιζω πολύ σοβαρο προβλημα με το σταθερο τηλεφωνο Με παιδευουν (μεχρι τωρα που το γραφω αυτό) 20 μερες και λυση δεν εχουν βρει Αρνουνται να μου αλλάξουν και εμενα το router και οι διαλογοι ειναι ακριβως οπως τους περιεγραψες 😪 Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του Επεξ/σία 21 Μαΐου 2021 από bmagigr 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
omghi2u Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 O ένας με πετάει στον άλλο και όλοι προσπαθούν να μου πουν οτι ο γαϊδαρος πεταει. Δεν ξερω τι να κανω και πως να το διαχειριστω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Καταγγελία στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση σε Wind... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Insignificant Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Το ίδιο συμβαίνει και σε μενα αλλά κάθε 5 μέρες και ώρα 3 παρά 5. Μου φαίνεται λες και είναι ρυθμισμένο έτσι ή δέχεται εντολή για restart εκείνη την ώρα επειδή το έχω κάνει restart μόνος μου λίγες ώρες πριν εκείνη την ώρα σαν δοκιμή μπας και το αποφύγω αλλά εξακολουθεί να το κάνει. Οπότε δεν βλέπει τις ώρες uptime αλλά την ώρα και ημέρα Δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ μαζί τους καθώς γνωρίζω από προηγούμενη συνομιλία ότι το βρίσκουν φυσιολογικό και ένα disconnect την ημέρα να υπάρχει, πρέπει να είναι πολλαπλά την ημέρα για να ασχοληθούν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petros_k91 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Ένα disco την ημέρα όντως είναι φυσιολογικό και δεν χρειάζεται να ασχοληθεί η τεχνική υποστήριξη με αυτό. Αν θες βάλε δικό σου ρουτερ αλλά δεν θα έχεις τηλεφωνία, δεν δίνουν τα sip credentials Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickGR2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Kalhspera,mhpws exei kamia epilogh mesa to router gia automath epanakhnhsh?mhpws tis sugkekrimenes wres pou les perneis mpros kati sto spiti pou kanei paremvoles sto diktuo?kane enan elegxo mhpws ekeinh thn wra pernei mpros kapoia hlektrikh suskevh tou spitiou h akoma kai geitona mporei na einai Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afm Δημοσ. 23 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2021 Προφανώς η σύνδεση σου είναι δυναμική και όχι στατική. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζει περίπου κάθε τρεις μέρες η ip της κάνοντας μία αποσύνδεση και αμέσως επανασύνδεση. Όταν λοιπόν στο ξανακάνει δες από τα menu του router σου το System Uptime. Αν έχει μηδενιστεί τότε το router σου κάνει επανεκκίνηση και αλλαγή ip. Μπορείς να ελέγξεις αν άλλαξες η ip σου και στο site : what is my ip. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα