johnmegarythmos Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 καλησπερα εχει κανενας το mitsubisi carisma ετους 1999 -2000 ; οταν πας να το βαλεις μπροστα με πατημενο το φρενο διοτι το αμαξι ειναι αυτοματο και στο parking ( P ) κανει κατι θυρυβους και δεν παιρνει μετα το κλεινεις το διακοπτη και ξανα παλι μπορει να παρει μπορει και οχι καποια στιγμη παιρνει αλλα κλεισεις το κλειδι κανεις το σταυρο σου αμα παρει ή οχι! . Αλλαξε μιζα και ενα γραναζακι που του ειπε ο ηλεκτρολογος αλλα το προβλημα παραμενει,. Μας ειπανε οτι ειναι προβλημα του βολαν και οτι πρεπει να αλλαχτει ο συμπλεκτης διοτι εχει κτυπηθει . Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο; καλα τα αυτοματα αμαξια γενικα συνεχεια βγαζουνε προβληματα; Αραγε η αλλαγη βολαν και συμπλεκτη σε τετοιο αυτοματο αμαξι μπορει να ξεπερασει τα 400 ευρω; ή οχι; .
bill999r Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Μήπως είναι αντλία;;; Το αυτόματο λειτουργεί κανονικά, κάνει όλες τις αλλαγές;
johnmegarythmos Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 4 ώρες πριν, bill999r είπε Μήπως είναι αντλία;;; Το αυτόματο λειτουργεί κανονικά, κάνει όλες τις αλλαγές; ναι δουλευει κανονικοτητα!, το προβλημα ειναι αμα θα παρει μπροστα ή οχι ,κατα τα αλλα δουλευει καλα!!. τι αντλια συμπλεκτη; που ψυχει το υγρο του αυτοματου κιβωτιου; λες;
bill999r Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Για αντλία βενζίνης λέω. Δεν νομίζω να έχει το κιβώτιο σχέση.
johnmegarythmos Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 27 λεπτά πριν, bill999r είπε Για αντλία βενζίνης λέω. Δεν νομίζω να έχει το κιβώτιο σχέση. Μας ειπανε οτι ειναι προβλημα του βολαν τι να πω δεν ξερω παντως καιει αρκετη βενζινη.
Nabuko Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Ρε φίλε να σε ρωτήσω κάτι? Καινούριο αμάξι υπάρχει στην οικογένεια? Fiat uno 89, toyota 91, mitsubishi 99.
johnmegarythmos Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Ρε φίλε να σε ρωτήσω κάτι? Καινούριο αμάξι υπάρχει στην οικογένεια? Fiat uno 89, toyota 91, mitsubishi 99. ΤΟ μιτσουμπηση του 1999 το αγόρασαμε φέτος από ένα γειτονα είναι το πιο καινούργιο αμάξι της οικογένειας !από τον Ιανουάριο του 2021 το έχουμε. Δείχνει πιο στιβαρό από το Toyota . Αλλά το σιχαίνομαι Πολύ άγριο γκάζι και απότομο φρένο . ΑΝ και τα αυτόματα έτσι μου λένε ότι κλωτσάει το γκάζι πρώτη φορά το οδήγησα και δεν ήθελα να το ξανά πάρω μονό άμα μείνω από αμάξι και είναι ανάγκη. Ο αδελφόσ μου έχει ένα golf 4 μοντέλο του 2000. Το toyota ήτανε πιο ωραίο το φρένο και το γκάζι του μαλακό. 32 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ο διακόπτης του φρένου είναι οκ? Του χειρόφρενου ; λες την ένδειξη στο ταμπλό ;;
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Λες οτι για να παρει μπροστα πρέπει να πατάς το φρενο,αν ο διακοπτης εχει προβλημα δεν θα παιρνει μπροστα
johnmegarythmos Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Λες οτι για να παρει μπροστα πρέπει να πατάς το φρενο,αν ο διακοπτης εχει προβλημα δεν θα παιρνει μπροστα στα αυτόματα πρέπει να πατήσεις κανονικά το φρένο για να πάρει μπροστά αφού κάνει την δουλεία του συμπλέκτη. Αμα αφήσεις το φρένο το αμάξι κινείται με 5χλμ μονό του χωρίς γκάζι. Αυτό από ότι έχω δει παίρνει και χωρίς πατημένο το φρένο.
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, johnmegarythmos είπε στα αυτόματα πρέπει να πατήσεις κανονικά το φρένο για να πάρει μπροστά αφού κάνει την δουλεία του συμπλέκτη. Αμα αφήσεις το φρένο το αμάξι κινείται με 5χλμ μονό του χωρίς γκάζι. Αυτό από ότι έχω δει παίρνει και χωρίς πατημένο το φρένο. Aν βάλεις τον λεβιέ στο P δεν κουνιεται το αμαξι.
johnmegarythmos Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Aν βάλεις τον λεβιέ στο P δεν κουνιεται το αμαξι. Ναι το ξέρω στο p μένει ακίνητο το αμάξι αλλά μονό στο p μπορείς να ξεκινήσεις το αμάξι δηλαδή να βάλεις μπροστά.
nik0laus Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Πολλά μπορει να είναι .... Ο διακοπτης της μηχανής (η κλειδαρια στο τιμόνι δηλαδή και ο μηχανισμος του διακόπτη) έχει ελεγχθει ; Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο με μετατροπεα ροπής , αφου εαν παρει εμπρος ο κινητηρας το οχημα λειτουργει κανονικά δεν έχει προβλημα το κιβώτιο και τα δισκάκια του.... Μπορει να έχει θέμα το γρανάζι του σφονδυλου (aka βολάν στην ανωτατη μαστορική) όπως σου είπαν . Η μιζα ακουγεται όταν προσπαθεις να εκκινήσεις και δεν παιρνει μπροστά ο κινητήρας ; Αν ναι ίσως να φταιει αυτό... (να έχει φαγωθει και να μην γυρναει η μίζα τον κινητήρα). Η επισκευή δεν είναι φθηνή καθώς πρέπει να βγει το κιβώτιο για να αλλαχθεί... Βενζίνη φέρνει με σωστή πίεση ; (Ελεγχος αντλίας καυσίμου, αντιστοιχων ρελέδων κλπ) Ρευμα φέρνει στα μπουζί κατά την εκκίνηση ; (έλεγχος πολλαπλασιαστή , αισθητήρων φάσης εκκεντροφόρου ή στροφάλου κλπ) Αν όπως λες πρέπει να πατάς το φρένο για να πάρει εμπρός (σε άλλα αυτόματα δεν είναι απαραίτητο, αρκει να είναι ο επιλογέας στη θέση Ρ) μήπως η βαλβίδα στοπ του φρένου δε λειτουργει σωστά και δε στελνει σήμα ότι είναι το φρενο πατημένο ώστε να δωθει το ελευθερο να εκκινήσει ο κινητήρας. Γενικά τα αυτόματα αυτοκίνητα αυτού του τύπου είναι πολύ αξιόπιστα και δε βγαζουν συχνά ζημιές, το θέμα είναι ότι προκειται για αυτοκίνητο εικοσαετίας και βάλε. Τι συντήρηση είχε κάνει ο γείτονας όλα τα χρόνια που το είχε ; Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα είναι πολύ λίγοι οι μηχανικοί που ξέρουν από αυτόματα κιβώτια και οι μάστορες της κακιάς ώρας (οι περισσότεροι δηλαδή) λένε ότι τα αυτόματα είναι ζημιάρικα επειδή δε ξέρουν την τύφλα τους και είναι μυρωδιάδες..... Επεξ/σία 20 Μαΐου 2021 από nik0laus
johnmegarythmos Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, nik0laus είπε Πολλά μπορει να είναι .... Ο διακοπτης της μηχανής (η κλειδαρια στο τιμόνι δηλαδή και ο μηχανισμος του διακόπτη) έχει ελεγχθει ; Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο με μετατροπεα ροπής , αφου εαν παρει εμπρος ο κινητηρας το οχημα λειτουργει κανονικά δεν έχει προβλημα το κιβώτιο και τα δισκάκια του.... Μπορει να έχει θέμα το γρανάζι του σφονδυλου (aka βολάν στην ανωτατη μαστορική) όπως σου είπαν . Η μιζα ακουγεται όταν προσπαθεις να εκκινήσεις και δεν παιρνει μπροστά ο κινητήρας ; Αν ναι ίσως να φταιει αυτό... (να έχει φαγωθει και να μην γυρναει η μίζα τον κινητήρα). Η επισκευή δεν είναι φθηνή καθώς πρέπει να βγει το κιβώτιο για να αλλαχθεί... Βενζίνη φέρνει με σωστή πίεση ; (Ελεγχος αντλίας καυσίμου, αντιστοιχων ρελέδων κλπ) Ρευμα φέρνει στα μπουζί κατά την εκκίνηση ; (έλεγχος πολλαπλασιαστή , αισθητήρων φάσης εκκεντροφόρου ή στροφάλου κλπ) Αν όπως λες πρέπει να πατάς το φρένο για να πάρει εμπρός (σε άλλα αυτόματα δεν είναι απαραίτητο, αρκει να είναι ο επιλογέας στη θέση Ρ) μήπως η βαλβίδα στοπ του φρένου δε λειτουργει σωστά και δε στελνει σήμα ότι είναι το φρενο πατημένο ώστε να δωθει το ελευθερο να εκκινήσει ο κινητήρας. Γενικά τα αυτόματα αυτοκίνητα αυτού του τύπου είναι πολύ αξιόπιστα και δε βγαζουν συχνά ζημιές, το θέμα είναι ότι προκειται για αυτοκίνητο εικοσαετίας και βάλε. Τι συντήρηση είχε κάνει ο γείτονας όλα τα χρόνια που το είχε ; Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα είναι πολύ λίγοι οι μηχανικοί που ξέρουν από αυτόματα κιβώτια και οι μάστορες της κακιάς ώρας (οι περισσότεροι δηλαδή) λένε ότι τα αυτόματα είναι ζημιάρικα επειδή δε ξέρουν την τύφλα τους και είναι μυρωδιάδες..... ναι η μιζα ακουγεται κανονικα αλλα ακουγεται ενας θορυβος οταν γυριζεις το κλειδι μετα το γυριζω πισω και ξανα προπαθω εαν παλι δεν παρει παλι τα ιδια μεχρι να παρει. Για να αλλαξει το βολαν θα πρεπει να αλλαξει το συμπλεκτη ετσι δεν ειναι; και οχι το κιβωτιο; για τι κοστος μιλαμε κανενα 500 ευρω; ή και λιγοτερα. Δεν ξερω εαν φερνει την σωστη πιεση , δεν ξερω τι φερνει στα μπουζι αλλα σημερα πηρε κανονικα μπροστα το πηρε ο πατερας μου και πηγε στην δουλεια του και ολα καλα . Οποτε θελει το κανει αυτο το προβλημα. Απο οτι εχω καταλαβει παιρνει και και χωρις πατημενο το φρενο αλλα διαβαζοντας στο ιντερνετ οτι πρεπει το φρενο να ειναι πατημενο ειπα στο πατερα μου ετσι να βαζει μπροστα μηπως φταιε αυτο αλλα δεν εφταιγε ναι παντα με τον επιλογεα στην θεση P. Γενικα τα αυτοματα αμαξια εγω τα φοβαμαι πιστευω οτι αμα κανω κατι λαθος θα το πληρωσω ακριβα ! . Ο γειτονας οταν το πηραμε ειχε αλλαξει μπαταρια , ειχε παρει ενα συστημα του δεξιου παραθυρου που δεν ανοιγε, δεν δουλευε το καλοριφερ και το αγορασε ο αδελφος μου και εβγαλε ολο το ταμπλο και το εβαλε. Μας ειχε πει οτι ειχε αλλαξει τα λαδια του κιβωτιου ταχυτητων στα 80.000 χλμ κατι τετοιο! και την αλλαγη του ιμαντα δεν θυμαμαι. Προσφατα ειχαμε προβλημα εκαιγε την ασφαλεια και δεν μπορουσες να την βγαλεις και να την αλλαξεις απο μονο σου διοτι ειναι πολυ μικρες και δεν βγαινουνε και πρεπει να πας σε ηλεκτρολογο και ειχε προβλημα ο πατερας μου με το ραδιοφωνο που δεν δουλευε και με το ρολοι που ειχε στην οθονη που δειχνει την καταναλωση καυσιμου. Και μετα αλλαξαμε μιζα και αυτο το γραναζι της μιζας που σου ειπα παραπανω. Βεβαια βλεπω τωρα στο ιντερνετ οτι το f&u ραδιο που ειχε αυτο εφταιγε που εκαψε την ασφαλεια ειναι αχρηστο τελειως ευτυχως που το βγαλαμε δες εδω https://www.skroutz.gr/s/11655256/F-U-CA-2790BT-με-Bluetooth.html , βαλαμε ενα αλλο παλιο που ειχαμε .
nik0laus Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 To αυτοκινητο είναι αυτόματο (κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής) δεν έχει συμπλέκτη .... Αφου κανει θόρυβο η μίζα όταν πάει να κάνει εμπλοκή για να γυρίσει το μοτερ ,πρέπει να σου αλλάξουν το στεφάνι/γραναζι του σφόνδυλου (βολάν) γιατί έχει φαγωθει (στο είπε μάλιστα και ο μηχανικός που εφτιαξε τη μίζα...) και ναι πρέπει να κατεβεί το κιβωτιο ταχυτητων και ναι η επισκευή δεν είναι φθηνη, εξαρταται και το πόσο κάνει το ανταλλακτικό . Τώρα τα άλλα για κασετόφωνα-ραδιόφωνα γρυλλους παραθύρων και ρολογια δεν έχουν σχεση καμία που δεν εκκινει ο κινητήρας ....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα