Προς το περιεχόμενο

Έχω ένα θέμα με το άνοιγμα των Windows

NickAsima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι αρχάριος και δεν ξέρω που μπορεί να οφείλεται αλλά πέρσι τον χειμώνα αγόρασα ένα έτοιμο desktop το οποίο μου παρουσίασε το εξής πρόβλημα: αρκετές φορές με το που άνοιγε έφτανε μέχρι το logo της εταιρίας με αποτέλεσμα να μην ανοίγει ποτέ. Έτσι και γω του έκανα εξαναγκασμένη απενεργοποίηση (ή όπως αλλιώς λέγεται). Μετά τις 2,3 ή καμιά φορά και τέσσερις φορές μου ανοίγει και προσπερνάει αυτό το σημείο και μου λέει ότι υπάρχει θέμα με τα Windows και ότι ο υπολογιστής πρέπει να κάνει επανεκκίνηση για να διαγνώσει το πρόβλημα. Το περίεργο είναι πως αυτήν την στιγμή ο υπολογιστής λειτουργεί κανονικά και χωρίς κάποιο πρόβλημα. Όχι για το ότι κάνει την δουλειά του το καθιστά περίεργο, αλλά για τα δύο πράγματα που παρατήρησα ότι συνέβαιναν κάθε φορά που είχα αυτό το πρόβλημα. Κατ αρχήν να πω ότι η αγορά του έγινε για τα διαδικτυακά μαθήματα. Το 1ο λοιπόν πράγμα ήταν ότι ήταν χειμώνας. Οκ, μπορεί να ακούγεται άσχετο και να φαίνεται ότι είμαι άσχετος, αλλά το παρατήρησα, μπορεί να είναι άσχετο, μπορεί όμως να είναι και σχετικό. Το 2ο που παρατήρησα ήταν ότι αυτό συνέβαινε αποκλειστικά και μόνο στο 1ο άνοιγμα της ημέρας, δηλαδή αν έκλεινα τον υπολογιστή και μετά από κάνα δίωρο αποφάσιζα να τον ξανανοίξω, δεν θα μου παρουσιαζόταν αυτό το πρόβλημα. Ξανά πάλι δεν έχω κάποιο θέμα μετά από τον φεβρουαρη-μαρτη

Η ερώτηση μου λοιπόν είναι, μήπως φταίει ο υπολογιστής ή είναι πρόβλημα κάποιου μέρους του υπολογιστή όπως πχ το τροφοδοτικό ή ο επεξεργαστής αργούν να πάρουν μπρος? (Αν θυμάμαι καλά είχα ψάξει το τροφοδοτικό του υπολογιστή μου και δεν ήταν και ότι καλύτερο, τα υπόλοιπα μέρη του είναι μια χαρά απ όσο θυμάμαι) 

Παρακαλώ μην με κράξετε, είμαι φουλ άσχετος, πρώτο desktop στην κατοχή μου μετά από ένα Laptop που είχα γύρω στα 7 χρόνια και γύρω στα 350€, για τέτοιο επίπεδο ασχετοσύνης μιλάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες