Προς το περιεχόμενο

Vodafone: είναι πράγματι αδύνατη η διαπραγμάτευση στην ανανέωση συμβολαίων;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

μάλλον το "τσάμπα" υπηρεσία πέθανε για αυτό δεν τους ενδιαφέρει πλέον

σου λένε αυτές είναι οι τιμές μας θες πάρε δεν θες άντε γειά

ευτυχώς εγώ δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα με καμία από τις τρεις (COSMOTE/VODAFONE/WIND) καθώς εργάζομαι σε εταιρεία η οποία ανήκει σε αυτό που λένε "μεγάλοι πελάτες" με αποτέλεσμα οι εταιρείες να είναι πρόθυμες να με εξυπηρετήσουν σε ότι θέλω για εμένα προσωπικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, desosav είπε

Όσες εκπτωσεις εχω πετύχει σε προγραμματα τηλεφωνιας έχει γίνει εξαιτίας αίτησης φορητότητας που είχα κάνει.

Πρόσφατα (τέλη μαρτίου) έκανα αίτηση φορητότητας και με καλέσανε για αντιπρόταση η οποία ήταν στην μισή τιμη.

Επειδη μου την εσπασε η προσέγγιση (να πρεπει να κανω αίτηση φορητότητας για να μου κανουν εκπτωση, ενω είμαι συνδρομητής τους 20 χρόνια) τους ειπα οτι προτιμω να πληρωσω παραπάνω παρα να παραμείνω πελάτης τους.

Και εγώ μόνο έτσι τα έχω καταφέρει. Αλλιώς δεν σου δίνουν με τίποτα προσφορά ίδια με το πακέτο που είχες και πλήρωνες ή και ακόμα καλύτερη.

16 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Παίρνεις τηλέφωνο συνεχώς, μέχρι να πέσεις στον κατάλληλο εκπρόσωπο θα σου δώσει αυτό που θες.

Εχω δύο γραμμές, η μια 50άρα στα 23€, η άλλη 50€ + tv full στα 16€

 

13 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Εδώ και εβδομάδες προσπαθώ. Ακριβώς την ίδια απάντηση από όλους, "ισχύει η καταγεγραμμένη προσφορά από τον συνάδελφο, την οποία δεν δεχτήκατε, αν θέλετε μπορώ να σας συνδέσω μόνο με τον ίδιο ή να σας καλέσει εκείνος αργότερα".

Άρα ίσως τους τελευταίους 2 μήνες να έχει αλλάξει πολιτική η VODAFONE.

6 λεπτά πριν, Giama είπε

Σωστά το λένε. Τους λες ότι και καλά αυτό θέλεις να κάνεις, να διακόψεις. Και θα σε καλέσουν μετά από το τμήμα αποσυνδέσεων όπου θα κάνεις τη διαπραγμάτευσή σου.

Αυτό το έχω διαβάσει και αλλού να το κάνουν κάποιοι, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ.

Μπορείς να δοκιμάσεις αυτό με την αποσύνδεση. Επειδή δεν γίνεται αμέσως η αποσύνδεση αλλά θέλει κάποιες μέρες, αν δεν πιάσει και αυτό το κόλπο τότε να ζητήσεις ακύρωση της αποσύνδεσης και να κάνεις φορητότητα σε άλλον πάροχο.

13 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Η μόνη μου άλλη επιλογή είναι η Wind.

Ψάξε μήπως καταφέρεις και βρεις το τηλέφωνο για το Τμήμα Ειδικών Προσφορών της WIND, αν υπάρχει τέτοιο τμήμα.
Η COSMOTE ξέρω σίγουρα ότι έχει τέτοιο τμήμα.

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

μάλλον το "τσάμπα" υπηρεσία πέθανε για αυτό δεν τους ενδιαφέρει πλέον

σου λένε αυτές είναι οι τιμές μας θες πάρε δεν θες άντε γειά

ευτυχώς εγώ δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα με καμία από τις τρεις (COSMOTE/VODAFONE/WIND) καθώς εργάζομαι σε εταιρεία η οποία ανήκει σε αυτό που λένε "μεγάλοι πελάτες" με αποτέλεσμα οι εταιρείες να είναι πρόθυμες να με εξυπηρετήσουν σε ότι θέλω για εμένα προσωπικά.

Το "τσάμπα" αυτοί το καθιέρωσαν και δεν ήταν ποτέ φτηνές οι υπηρεσίες τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Το "τσάμπα" αυτοί το καθιέρωσαν και δεν ήταν ποτέ φτηνές οι υπηρεσίες τους. 

τώρα δεν τους ενδιαφέρουν φίλε μου οι ιδιώτες κυνηγάνε τις επιχειρήσεις εκεί είναι το χρήμα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, BritGreek είπε

Το "τσάμπα" αυτοί το καθιέρωσαν και δεν ήταν ποτέ φτηνές οι υπηρεσίες τους. 

Οι τιμές ήταν χαμηλές, η ποιότητα των υπηρεσιών, υπό του μηδενός.

Πλην NetOne δεν ξέρω αλλο πάροχο που να ήταν οι προσδοκίες αντάξιες του τιμήματος που πλήρωνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάφερα να βγάλω άκρη, δυστυχώς και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω γίνει συνδρομητής σε κανέναν από τους άλλους ιδιωτικούς παρόχους. Η μόνη λοιπόν επιλογή που έχω είναι να πάω στη Wind με φορητότητα αν θέλω συμφέρουσα τιμή. Από τις εμπειρίες σας, αξίζει να πληρώσω περίπου 9-10 ευρώ παραπάνω στη Vodafone ανά γραμμή, ή πρακτικά δεν θα υπάρχει διαφορά σε σχέση με τις υπηρεσίες της Wind; Από τεχνική υποστήριξη της Vodafone είμαι παραπάνω από ευχαριστημένος και όποτε είχα πρόβλημα, την επόμενη μέρα ή τη μεθεπόμενη υπήρχε τεχνικός στον χώρο μου. Θέλω να αναβαθμίσω  σε VDSL και FTTH (100 ταχύτητα) όλες τις υπόλοιπες γραμμές, άρα δεν μιλάμε για ADSL.

Σας ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...