_Biohazard_ Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 53 λεπτά πριν, berny είπε Δλδ παίρνω τηλ και ζητάω να με καλέσουν απο το τμήμα αποσύνδεσεων και αυτοι μου κανουν νεα προσφορά; Ναι αμέ, ή μπορείς να καλέσεις κινεσυ, το νούμερο κυκλοφορεί στο ίντερνετ. 52 λεπτά πριν, BritGreek είπε Με τα νέα δεδομένα, αν μιλήσει κανείς με το τμήμα αποσυνδέσεων, δεν κινδυνεύει να χάσει εντελώς τον αριθμό του αν δεν τα βρουν; Ποιά νέα δεδομένα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 6 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε Ποιά νέα δεδομένα; Το ότι δεν φαίνεται το αίτημα φορητότητας μέχρι την ημέρα υλοποίησης του. Θέλω να πω ότι δεν μπορείς να το τραβήξεις πολύ, γιατί δεν σου δίνουν επιλογές. Προσπάθησα να μιλήσω με το τμήμα αποσυνδέσεων, αλλά δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. Μου πρότειναν ως μόνη λύση να με περάσουν οι ίδιοι στο τμήμα ανανεώσεων όταν είπα ότι δεν με καλύπτει η τιμή και θα πάω σε άλλη εταιρεία. Είναι take it or leave it οι τιμές που δίνουν, και προφανώς στην περίπτωσή μου δεν συμφέρουν καθόλου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 39 minutes ago, Kozanitis1 said: Καλησπέρα, κάτι αντίστοιχο ψάχνουμε για συγγενείς, το καλύτερο που κάνουν λέει είναι ίδια τιμή.. 25€ για 24αρα..τους είπα να κάνουν αίτημα να καλέσουν από το τμήμα διακοπών αλλά λένε να πάρω εγώ... Και να πάρεις εσύ δεν θα μπορέσεις να κάνεις κάτι γιατί θα πρέπει να μιλήσουν με τον κάτοχο της γραμμής τουλάχιστον για επιβεβαιωση των στοιχείων. Μετά μπορείς να αναλάβεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 3 ώρες πριν, VonLoutsos είπε Αντιμετωπίζουν την κάθε γραμμή ξεχωριστά, δεν τους ενδιαφέρει αν θα πληρώνεις στην μία 15 στην άλλη 22. Αυτό ακριβώς είναι το παράλογο της υπόθεσης, όταν μιλάμε για τον ίδιο συνδρομητή. Ποιος θα δεχτεί να δίνει διαφορετικά ποσά αν έχει δύο γραμμές με το ίδιο πακέτο και μάλιστα με μεγάλη διαφορά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Biohazard_ Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 18 λεπτά πριν, BritGreek είπε Το ότι δεν φαίνεται το αίτημα φορητότητας μέχρι την ημέρα υλοποίησης του. Θέλω να πω ότι δεν μπορείς να το τραβήξεις πολύ, γιατί δεν σου δίνουν επιλογές. Προσπάθησα να μιλήσω με το τμήμα αποσυνδέσεων, αλλά δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. Μου πρότειναν ως μόνη λύση να με περάσουν οι ίδιοι στο τμήμα ανανεώσεων όταν είπα ότι δεν με καλύπτει η τιμή και θα πάω σε άλλη εταιρεία. Είναι take it or leave it οι τιμές που δίνουν, και προφανώς στην περίπτωσή μου δεν συμφέρουν καθόλου. Εγώ στο τμήμα αποσυνδεσεων μίλησα χωρίς να έχω κάνει αίτημα φορητότητας. Δεν ξέρω, ίσως είδαν ότι με είχαν σχεδόν 3 χρόνια αορίστου με τις τιμές που είχα ενώ είχα συμβόλαιο και είπαν να με δεσμεύσουν παλι, έστω με πολύ καλές τιμές. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
desosav Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 οσες εκπτωσεις εχω πετύχει σε προγραμματα τηλεφωνιας έχει γίνει εξαιτίας αίτησης φορητότητας που είχα κάνει. Πρόσφατα (τέλη μαρτίου) έκανα αίτηση φορητότητας και με καλέσανε για αντιπρόταση η οποία ήταν στην μισή τιμη. Επειδη μου την εσπασε η προσέγγιση (να πρεπει να κανω αίτηση φορητότητας για να μου κανουν εκπτωση, ενω είμαι συνδρομητής τους 20 χρόνια) τους ειπα οτι προτιμω να πληρωσω παραπάνω παρα να παραμείνω πελάτης τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Ξέρει κανένας, αν δεχτείς να πας από 24αρα σε 50αρα υπάρχει περίπτωση να μείνεις χωρίς ίντερνετ κάποιες μέρες? 24αρα οπτική ίνα, πρώην cyta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, desosav είπε οσες εκπτωσεις εχω πετύχει σε προγραμματα τηλεφωνιας έχει γίνει εξαιτίας αίτησης φορητότητας που είχα κάνει. Πρόσφατα (τέλη μαρτίου) έκανα αίτηση φορητότητας και με καλέσανε για αντιπρόταση η οποία ήταν στην μισή τιμη. Επειδη μου την εσπασε η προσέγγιση (να πρεπει να κανω αίτηση φορητότητας για να μου κανουν εκπτωση, ενω είμαι συνδρομητής τους 20 χρόνια) τους ειπα οτι προτιμω να πληρωσω παραπάνω παρα να παραμείνω πελάτης τους. Αυτοί πάντως λένε ότι δεν βλέπουν τα αιτήματα φορητότητας μέχρι την ημέρα που υλοποιούνται, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει αντιπρόταση. Εγώ αυτό κατάλαβα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Συνδέσου στο chat και γράψε ότι επειδή δεν σε ικανοποίησαν οι προσφορές ανανέωσης που σου έκαναν επιθυμείς να φύγεις και ζήτα να σε καλέσουν από το τμήμα αποσυνδέσεων για τα περαιτέρω. Έτσι πρακτικά ούτε επίσημο αίτημα διακοπής έχεις καταθέσει ούτε αίτημα φορητότητας έχεις κάνει για να πρέπει μετά να ακυρώνεις κλπ. Σε μένα έπρεπε δήθεν οπωσδήποτε να πάω σε άλλο πακέτο με μειωμένες παροχές (με τη δικαιολογία ότι το δικό μου δεν ήταν πλέον εμπορικά διαθέσιμο) αλλά ταυτόχρονα με αυξημένη τιμή γιατί δεν ήταν πλέον δυνατόν να κάνουν τόση έκπτωση. Δοκίμασα 2-3 φορές με το τμήμα ανανεώσεων, τζίφος. Έκανα αυτό που σου έγραψα και το πρώτο που μου είπαν από το τμήμα αποσυνδέσεων ήταν αν θα ήθελα να παραμείνω στο ίδιο πρόγραμμα στην τιμή που είχα ήδη. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2021 από Giama Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 8 λεπτά πριν, Giama είπε Συνδέσου στο chat και γράψε ότι επειδή δεν σε ικανοποίησαν οι προσφορές ανανέωσης που σου έκαναν επιθυμείς να φύγεις και ζήτα να σε καλέσουν από το τμήμα αποσυνδέσεων για τα περαιτέρω. Έτσι πρακτικά ούτε επίσημο αίτημα διακοπής έχεις καταθέσει ούτε αίτημα φορητότητας έχεις κάνει για να πρέπει μετά να ακυρώνεις κλπ. Σε μένα έπρεπε δήθεν οπωσδήποτε να πάω σε άλλο πακέτο με μειωμένες παροχές (με τη δικαιολογία ότι το δικό μου δεν ήταν πλέον εμπορικά διαθέσιμο) αλλά ταυτόχρονα με αυξημένη τιμή γιατί δεν ήταν πλέον δυνατόν να κάνουν τόση έκπτωση. Δοκίμασα 2-3 φορές με το τμήμα ανανεώσεων, τζίφος. Έκανα αυτό που σου έγραψα και το πρώτο που μου είπαν από το τμήμα αποσυνδέσεων ήταν αν θα ήθελα να παραμείνω στο ίδιο πρόγραμμα στην τιμή που είχα ήδη. ΟΚ. Ξαναπροσπάθησα, δεν γίνεται πλέον. Μου δίνουν την ίδια τιμή μόνο στα πακέτα που ήδη έχω και δεν με καλύπτουν λόγω πολύ χαμηλών συγχρονισμών. Σε VDSL 50 ζητούν 29 ευρώ ακατέβατα, δηλαδή την τιμή που μπορεί νέος συνδρομητής να βάλει 100ρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 4 λεπτά πριν, BritGreek είπε ΟΚ. Ξαναπροσπάθησα, δεν γίνεται πλέον. Μου δίνουν την ίδια τιμή μόνο στα πακέτα που ήδη έχω και δεν με καλύπτουν λόγω πολύ χαμηλών συγχρονισμών. Σε VDSL 50 ζητούν 29 ευρώ ακατέβατα, δηλαδή την τιμή που μπορεί νέος συνδρομητής να βάλει 100ρι. Εννοείς δεν γίνεται να σε καλέσουν από το τμήμα αποσυνδέσεων; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Παίρνεις τηλέφωνο συνεχώς, μέχρι να πέσεις στον κατάλληλο εκπρόσωπο θα σου δώσει αυτό που θες. Εχω δύο γραμμές, η μια 50άρα στα 23€, η άλλη 50€ + tv full στα 16€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prometheas Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) H Vodafone αλλάζει σταδιακά εμπορική πολιτική και θα εστιασει σε στοχευμένες υπηρεσίες προς επιχειρήσεις μιας και το ψωμί ειναι εκεί. Προσφορές θα παιζουν πάντα για μεμονωμένους συνδρομητές αλλά δεν ειναι σίγουρο οτι η τιμή που πήρε ο Α θα δοθεί και στον Β συνδρομητή. Δες τι παρέχει ο ανταγωνισμός και κινήσου ανάλογα. Εναλλακτικά πρήξε τους στα τηλέφωνα μεχρι να βαρεθούν και να σου δώσουν κατι καλό... Επεξ/σία 19 Μαΐου 2021 από prometheas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 3 λεπτά πριν, Giama είπε Εννοείς δεν γίνεται να σε καλέσουν από το τμήμα αποσυνδέσεων; Το ζητάς και σε συνδέουν υποχρεωτικά με το τμήμα ανανεώσεων. Το τμήμα αποσυνδέσεων είναι μόνο για να διακόψει ο συνδρομητής εντελώς τη γραμμή, όπως με ενημέρωσαν. 3 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Παίρνεις τηλέφωνο συνεχώς, μέχρι να πέσεις στον κατάλληλο εκπρόσωπο θα σου δώσει αυτό που θες. Εχω δύο γραμμές, η μια 50άρα στα 23€, η άλλη 50€ + tv full στα 16€ Εδώ και εβδομάδες προσπαθώ. Ακριβώς την ίδια απάντηση από όλους, "ισχύει η καταγεγραμμένη προσφορά από τον συνάδελφο, την οποία δεν δεχτήκατε, αν θέλετε μπορώ να σας συνδέσω μόνο με τον ίδιο ή να σας καλέσει εκείνος αργότερα". 4 λεπτά πριν, prometheas είπε H Vodafone αλλάζει σταδιακά εμπορική πολιτική και θα εστιασει σε στοχευμένες υπηρεσίες προς επιχειρήσεις μιας και το ψωμί ειναι εκεί. Προσφορές θα παιζουν πάντα για μεμονωμένους συνδρομητές αλλά δεν ειναι σίγουρο οτι η τιμή που πήρε ο Α θα δοθεί και στον Β συνδρομητή. Δες τι παρέχει ο ανταγωνισμός και κινήσου ανάλογα. Εναλλακτικά πρήξε τους στα τηλέφωνα μεχρι να βαρεθούν και να σου δώσουν κατι καλό... Η μόνη μου άλλη επιλογή είναι η Wind. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2021 4 λεπτά πριν, BritGreek είπε Το ζητάς και σε συνδέουν υποχρεωτικά με το τμήμα ανανεώσεων. Το τμήμα αποσυνδέσεων είναι μόνο για να διακόψει ο συνδρομητής εντελώς τη γραμμή, όπως με ενημέρωσαν. Σωστά το λένε. Τους λες ότι και καλά αυτό θέλεις να κάνεις, να διακόψεις. Και θα σε καλέσουν μετά από το τμήμα αποσυνδέσεων όπου θα κάνεις τη διαπραγμάτευσή σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα