koupan16 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Έχω ένα Volvo (του 2004), το οποίο κάτι λόγω καραντίνας, κάτι δυσκολίας εύρεσης πάρκιν το έχω από το Νοέμβριο ακινητοποιημένο και μαζεύει σκόνη. Μια φορά πριν τρεις μήνες το έβαλα μπρος με εφεδρική μπαταρία και το οδήγησα κανα-δυο χιλιομετρα. Ακουσα θορύβους με την περιστροφή των τροχών κάτι κρατς-κρατς και θόρυβο επίσης με το πάτημα του φρένου (σαν βουητό). Ίσως να μην έπιανε και τόσο καλά δεν μπορώ να κρίνω από το λίγο που το οδήγησα. Το αμάξι δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα πριν την ακινησία και επειδή θέλω να το αρχίσω να το χρησιμοποιώ το ερώτημά μου είναι: Υπάρχει περίπτωση να έχει πάθει κάτι από την ακινησία? Να καλέσω οδική βοήθεια και συνεργείο για έλεγχο ή τζάμπα ο κόπος και με τον καιρό θα φύγουν οι θόρυβοι?
meletis_m Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, koupan16 είπε Έχω ένα Volvo (του 2004), το οποίο κάτι λόγω καραντίνας, κάτι δυσκολίας εύρεσης πάρκιν το έχω από το Νοέμβριο ακινητοποιημένο και μαζεύει σκόνη. Μια φορά πριν τρεις μήνες το έβαλα μπρος με εφεδρική μπαταρία και το οδήγησα κανα-δυο χιλιομετρα. Ακουσα θορύβους με την περιστροφή των τροχών κάτι κρατς-κρατς και θόρυβο επίσης με το πάτημα του φρένου (σαν βουητό). Ίσως να μην έπιανε και τόσο καλά δεν μπορώ να κρίνω από το λίγο που το οδήγησα. Το αμάξι δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα πριν την ακινησία και επειδή θέλω να το αρχίσω να το χρησιμοποιώ το ερώτημά μου είναι: Υπάρχει περίπτωση να έχει πάθει κάτι από την ακινησία? Να καλέσω οδική βοήθεια και συνεργείο για έλεγχο ή τζάμπα ο κόπος και με τον καιρό θα φύγουν οι θόρυβοι? Από τήν ακινησία το πιο πιθανόν είναι τα φρένα να είναι ο θόρυβος . Εννοείται καλός έλεγχος σε λάδια , αντιψυκτικό , υγρά φρένων . Το καλύτερο θα ήταν αλλαγή μαζί και τα φίλτρα . 1
madnifestah Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 μετά απο ακινησία θέλει : αλλαγή βενζίνης,αλλαγή λαδιών, αλλαγή φίλτρου λαδιού αλλαγή η καθάρισμα τα φίλτρα αέρος/καμπίνας. ακόμη και αν δεν έχει κάνει χιλιόμετρα το αμάξι απο την τελευταία αλλαγή. φόρτισμα της μπαταρίας, τσεκ σε υγρά φρένων και αντιψυκτικό, ένα καλό φύσιμα/πλύσιμο να φύγει σκόνη και χώμα απο τακάκια,ακρομπαρα,φυσούνες κλπ δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι.. Α! και αλλαγή στο αρωματικό δεντράκι του καθρέπτη 🙃🙂 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 5,5 μηνες το C1 της κορης μου μονο μπαταρια χρειστηεκε .Φυσικα το πηγα για ελεγχο στον μηχανικο . Φυσικά και έλεγχο πίεσης ελαστικών Επεξ/σία 18 Μαΐου 2021 από Γιάννης Platano 1
Morosana Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Εμεις που ασχολούμαστε με ιστορικά έχουμε ένα ρητό “η χρήση φθείρει αλλά η ακινησία καταστρέφει”. Καλο θα είναι να αλλαχτούν όλα τα υγρά και κανε έναν καλό έλεγχο σε σωληνάκια και κολλαρα, ειδικά στα μαρκουτσια των φρενών που σε αμάξι του. 2004 θα πρέπει να έχουν ούτως η άλλως αλλαχτεί. 1
koupan16 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Αφου σας πω οτι εκτός από αρκετη βενζίνη (στο μισο ή περισσότερο) έχει και αρκετό αέριο, να ρωτήσω: είναι ασφαλές να το οδηγήσω 5-10 χιλιόμετρα μέχρι το συνεργείο ή μήπως να καλέσω οδική βοήθεια?
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 3 ώρες πριν, koupan16 είπε Έχω ένα Volvo (του 2004), το οποίο κάτι λόγω καραντίνας, κάτι δυσκολίας εύρεσης πάρκιν το έχω από το Νοέμβριο ακινητοποιημένο και μαζεύει σκόνη. Μια φορά πριν τρεις μήνες το έβαλα μπρος με εφεδρική μπαταρία και το οδήγησα κανα-δυο χιλιομετρα. Ακουσα θορύβους με την περιστροφή των τροχών κάτι κρατς-κρατς και θόρυβο επίσης με το πάτημα του φρένου (σαν βουητό). Ίσως να μην έπιανε και τόσο καλά δεν μπορώ να κρίνω από το λίγο που το οδήγησα. Το αμάξι δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα πριν την ακινησία και επειδή θέλω να το αρχίσω να το χρησιμοποιώ το ερώτημά μου είναι: Υπάρχει περίπτωση να έχει πάθει κάτι από την ακινησία? Να καλέσω οδική βοήθεια και συνεργείο για έλεγχο ή τζάμπα ο κόπος και με τον καιρό θα φύγουν οι θόρυβοι? Όχι δεν έχει πάθει τίποτα το αμάξι,εφόσον πριν την ακινησία δούλευε χωρίς κανένα πρόβλημα. Αυτό με την ακινησία θυμάμαι το κάνουν πάρα πολλοί Γερμανία,σε ακριβά αυτοκίνητα, κυρίως σπορ, που τα κυκλοφορούν μόνο καλοκαίρι και το χειμώνα τα έχουν σε ακινησία. Έλεγχος όλων των υγρών,έλεγχος αν υπάρχουν κάτω σταγόνες από διαρροή, γενικά έλεγχο όλο το αμάξι αν όλα λειτουργούν,τα πάντα, από κλιματιστικό μέχρι φώτα, Μία βόλτα σε μικρή απόσταση για να το ακούσεις. Αν οι θόρυβο που λες συνεχίζονται, τότε έλεγχο σε συνεργειο. Λαδια και φίλτρα δεν χρειάζεται να αλλάξεις,εκτος αν έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια ή πάνω από 10.000-15.000χλμ. Φυσικά ούτε φρέσκια βενζίνη χρειάζεται, 6 μήνες έκατσε το αμάξι, όχι 2 χρόνια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα