achilles_g_ Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Έχω το ίδιο θέμα. Έχω αλλάξει πολλαπλασιαστές, μπουζί (πάνω από 2 φορές), egr, αισθητήρα λ, αντλία βενζίνης, καθαρισμό πεταλούδας. Το μόνο που βελτιώνει το αποτέλεσμα είναι η χρήση 100αρας βενζίνης. Προσανατολίζομαι κι εγώ σε εγκέφαλο ή καταλύτη. 1
bill999r Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 48 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε Έχω το ίδιο θέμα. Έχω αλλάξει πολλαπλασιαστές, μπουζί (πάνω από 2 φορές), egr, αισθητήρα λ, αντλία βενζίνης, καθαρισμό πεταλούδας. Το μόνο που βελτιώνει το αποτέλεσμα είναι η χρήση 100αρας βενζίνης. Προσανατολίζομαι κι εγώ σε εγκέφαλο ή καταλύτη. Δυστυχώς φίλε και εγώ αυτό σκέφτομαι. Ο εγκέφαλος είχε επισκευαστεί πριν 7 χρόνια περίπου όταν έβγαλε το γνωστό θέμα λόγω θερμοκρασιών. Τώρα δεν βγάζεις κανένα σφάλμα αλλά νομίζω ότι όλα τα συμπτώματα προέρχονται από εκεί.
zourman1981 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου αν και δεν μας λέει ο topic starter τι αμάξι ειναι για κάποιο περίεργο λόγω είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για group vag
meletis_m Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 11 ώρες πριν, bill999r είπε Ναι εννοείται, δεν είναι κανένα σοβαρό κόστος για να φύγει και αυτό από τη μέση. Βέβαια στο συγκεκριμένο αμάξι ο κατασκευαστής προτείνει 60.000 χλμ ή 4 έτη. Πάντως το θεωρώ λίγο απίθανο να οφείλεται σε μπουζί, ειδικά όταν στην επιτάχυνση τραβάει καλά. Την Δευτέρα θα το πάω για καθαρισμό EGR και αλλαγή μπουζί. Αν δεν λυθεί το θέμα, θεωρώ πώς είναι θέμα εγκεφαλου. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Εγκέφαλο έβγαζαν Corsa C / Astra G. Για Vectra B δε έχω ακούσει . Άλλαξε μπουζί , και βρες και τις φλάντζες της EGR τις γνήσιες πρώτα και μετά να την καθαρίσεις . Που βρίσκεσαι ;
bill999r Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) Βασικά όσα Opel φορούσαν τον κινητήρα z που είχε τον εγκέφαλο κολλημένο στον κινητήρα έβγαζαν πρόβλημα λόγω υπερθέρμανσης. Ουσιαστικά κόβονταν οι κολλήσεις μέσα στον εγκέφαλο. Το πρόβλημα διορθωνοταν με αποκατάσταση των συνδέσεων και απομάκρυνση του gel που είχαν μέσα οι εγκέφαλοι για προστασία από την θερμότητα. Ναι τα μπουζί είναι το μόνο εύκολο να γίνει. Τώρα για EGR θα δούμε τι θα πει ο μηχανικός. Στην αντιπροσωπεία που ελέγχθηκε το αυτοκίνητο μου είπαν οτι η EGR είναι άψογη και έδινε σωστές τιμές στο διαγνωστικό. Τι να πω φίλε μου. Έχω διαβάσει πολλές παρόμοιες περιπτώσεις σε ξένα φόρουμ αλλά δυστυχώς οι κάτοχοι δεν έμπαιναν στο κόπο να γράψουν τι έγινε τελικά και πως έλυσαν το πρόβλημα. Επεξ/σία 5 Απριλίου από bill999r
nullindex Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου EGR θα είναι, αλλά να το πας σε εξειδικευμένο για Opel. 1
bill999r Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 4 λεπτά πριν, nullindex είπε EGR θα είναι, αλλά να το πας σε εξειδικευμένο για Opel. Σε εσένα τελικά αυτό ήταν; 1
meletis_m Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, bill999r είπε Βασικά όσα Opel φορούσαν τον κινητήρα z που είχε τον εγκέφαλο κολλημένο στον κινητήρα έβγαζαν πρόβλημα λόγω υπερθέρμανσης. Ουσιαστικά κόβονταν οι κολλήσεις μέσα στον εγκέφαλο. Το πρόβλημα διορθωνοταν με αποκατάσταση των συνδέσεων και απομάκρυνση του gel που είχαν μέσα οι εγκέφαλοι για προστασία από την θερμότητα. Ναι τα μπουζί είναι το μόνο εύκολο να γίνει. Τώρα για EGR θα δούμε τι θα πει ο μηχανικός. Στην αντιπροσωπεία που ελέγχθηκε το αυτοκίνητο μου είπαν οτι η EGR είναι άψογη και έδινε σωστές τιμές στο διαγνωστικό. Τι να πω φίλε μου. Έχω διαβάσει πολλές παρόμοιες περιπτώσεις σε ξένα φόρουμ αλλά δυστυχώς οι κάτοχοι δεν έμπαιναν στο κόπο να γράψουν τι έγινε τελικά και πως έλυσαν το πρόβλημα. Corsa C z12xe έχω . 330,000 έχει από το 2004 . Εγκέφαλο δε έχει βγάλει και ούτε EGR . Αισθητήρες λ 2, εκκεντροφόρου , στροφαλου έχω αλλάξει . Όντως για τον εγκέφαλο ισχύει ότι έγραψες . Αλλά καθαρίζω τακτικά βαλβίδα πίεσης λαδιού και τις φισες το συνεργείο. Για EGR εμένα φοράει από τη μάνα του Pierburg . Εάν βγάλεις τη φίσα της EGR στρώνει το αμάξι ; Άσχετα εάν ανάψει βλάβη . Επεξ/σία 5 Απριλίου από meletis_m 1
bill999r Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, meletis_m είπε Εάν βγάλεις τη φίσα της EGR στρώνει το αμάξι ; Άσχετα εάν ανάψει βλάβη . Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν το δοκίμασα. Έχω δοκιμάσει όλους τους υπόλοιπους αισθητήρες κυρίως αυτούς που σχετίζονται με την πεταλούδα καθώς και τον λ1. Θα δοκιμάσω το απόγευμα να την αποσύνδεσω τελείως. 36 λεπτά πριν, nullindex είπε EGR θα είναι, αλλά να το πας σε εξειδικευμένο για Opel. Φίλε μου σε εσένα αναβε λαμπάκι; παρουσίαζε σφάλμα στο διαγνωστικό ; Διότι σε εμένα δεν παρουσιάζει τίποτα Επεξ/σία 5 Απριλίου από bill999r
achilles_g_ Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 3 ώρες πριν, nullindex είπε EGR θα είναι, αλλά να το πας σε εξειδικευμένο για Opel. Σε εμένα έχει αλλαχτεί χωρίς αποτέλεσμα.
bill999r Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 4 ώρες πριν, achilles_g_ είπε Σε εμένα έχει αλλαχτεί χωρίς αποτέλεσμα. 7 ώρες πριν, nullindex είπε EGR θα είναι, αλλά να το πας σε εξειδικευμένο για Opel. Καταρχάς σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή και ιδιαίτερα τον @meletis_m για την πρόταση ελέγχου της EGR. Όντως ο ένοχος ευρέθη. Οδηγώντας με αποσυνδεδεμενη την EGR το αμάξι δεν έκανε το παραμικρό. Οπότε σε πρώτη φάση πάω για καθάρισμα και αν δεν πετύχει αλλαγή EGR. 2
blackhill66 Δημοσ. 6 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου στο αρχικο post μου το προβλημα ειχε λυθει με αλλαγη μπουζι, επειτα συνεχισα με καθαρισμο πεταλουδας και egr ,μονος μου και δουλευει ελβετικο ρολοι 1
nullindex Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου Στις 5/4/2025 στις 2:50 ΜΜ, bill999r είπε Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν το δοκίμασα. Έχω δοκιμάσει όλους τους υπόλοιπους αισθητήρες κυρίως αυτούς που σχετίζονται με την πεταλούδα καθώς και τον λ1. Θα δοκιμάσω το απόγευμα να την αποσύνδεσω τελείως. Φίλε μου σε εσένα αναβε λαμπάκι; παρουσίαζε σφάλμα στο διαγνωστικό ; Διότι σε εμένα δεν παρουσιάζει τίποτα Όχι, τίποτα, καμία ένδειξη, κανένα σφάλμα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα