Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελπίζω να γράφω στο σωστό thread

Η Alpha Bank (Χρυσή , Diners Prestige) σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική εχει ενα πρόγραμμα διπλασιασμού εγγύησης

Ψάχνω πληροφορίες και δεν βρίσκω

Πρόγραμμα Προστασίας Αγορών & Διπλασιασμού Εγγύησης | ALPHA BANK

Εχει κάποιος εμπειρία από χέρι;
 

Spoiler

 

Συγκεκριμένα:

Αγόρασα πριν 1.5 χρόνο 2 κινητά

Το ένα βγήκε DOA, επιστράφηκε και αλλάχθηκε

Το άλλο, έβγαλε το ίδιο πρόβλημα 1.5 έτος μετά

Πάω σήμερα στον Κωτσόβολο και μου λέει ότι έχει φουσκώσει η μπαταρία

Είδε το παραστατικό και μου είπε ότι δεν καλύπτομαι απο εγγύηση γιατι για αγορά με τμλγ η εγγύηση είναι 1 έτος και όχι 2

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από cacofonix-3
Δημοσ.

Ειχα παρει εγω τηλεφωνο μια φορα για να μαθω περισσοτερα και μου ειπαν να καλέσω απευθείας στην Axa. Εκει ενας τυπος μου ζήτησε να στειλω ενα email με αποδειξη τι προιον τι εχει παθει κλπ και θα απαντούσαν. Τελικα δεν προχώρησα γιατι το προιον ανακάλυψα οταν βρηκα την αποδειξη οτι ηταν εκτος 4ετιας για καποιους μηνες (2 ετη κανονικα + 2 απο την καρτα)!

Αν προχωρήσεις γραψε μας την εμπειρια σου γιατι δεν υπαρχει στο ιντερνετ γενικα πληροφόρηση γυρω απο αυτο…

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μίλησα με τον ασφαλιστή μου και μου είπε ότι η AXA έχει εξαγοραστεί από την Generalli.

Το κακό είναι ότι από το επισυναπτόμενο έχει φύγει η απόδειξη της πιστωτικής και δεν ξερω με ποια κάρτα είχε γίνει η αγορά.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Μίλησα με τον ασφαλιστή μου και μου είπε ότι η AXA έχει εξαγοραστεί από την Generalli.

Το κακό είναι ότι από το επισυναπτόμενο έχει φύγει η απόδειξη της πιστωτικής και δεν ξερω με ποια κάρτα είχε γίνει η αγορά.

Λογικά αν ζητήσεις μια ανάλυση κίνησης του λογαριασμού σου από εκείνη την χρονιά, θα φανεί ο αριθμός συναλλαγής. Σε περίπτωση που είχες 2-3 κάρτες από την ίδια τράπεζα.

 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Βρέθηκε ότι είχε γίνει η αγορά με Diners Prestige. Εχωσα τη μητέρα μου να μιλησει γιατι δεν μπορω τις αναμονες στα τηλεφωνικα κεντρα, και το πόρισμα που έβγαλε με καθε επιφύλαξη ειναι οτι θα με αποζημιώσουν χρηματικά την αξία αγοράς σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται. Με κάθε επιφύλαξη γιατί υπάρχει ένα σπασμένο τηλεφωνο μεταξύ Apha, AXA, κλπ

Θα επανέλθω προσεχώς

Δημοσ.
17 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Βρέθηκε ότι είχε γίνει η αγορά με Diners Prestige. Εχωσα τη μητέρα μου να μιλησει γιατι δεν μπορω τις αναμονες στα τηλεφωνικα κεντρα, και το πόρισμα που έβγαλε με καθε επιφύλαξη ειναι οτι θα με αποζημιώσουν χρηματικά την αξία αγοράς σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται. Με κάθε επιφύλαξη γιατί υπάρχει ένα σπασμένο τηλεφωνο μεταξύ Apha, AXA, κλπ

Θα επανέλθω προσεχώς

Προσπάθησε να ζητήσεις εγγράφως απαντήσεις ή απο Alpha ή απο AXA, ώστε αν γίνει σπασμένο τηλέφωνο να έχεις αποδείξεις. Αν σου πουνε όχι δεν στέλνουμε εγγράφως, στείλε εσυ ερώτημα εγγράφως και άσε τους να ψαχτούν λίγο παραπάνω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θυμάμαι πριν περίπου 10 χρόνια πριν βγάλω την κάρτα με αυτό το πρόγραμμα, ζητούσα τους αναλυτικούς όρους του προγράμματος από την Alpha και με παρέπεμπαν στην AXA. Η ΑΧΑ μου έλεγε δεν είστε πελάτης μας, είναι η Alpha Bank, ζητήστε τους από εκεί κλπ. Τελικά εγκατέλειψα κάποια στιγμή την προσπάθεια και τους εμπιστεύτηκα και έβγαλα την εν λόγω κάρτα.

Δεν έχω χρησιμοποιήσει τον διπλασιασμό της εγγύησης, όμως από το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχω χρησιμοποιήσει την ασφάλεια κλοπής. Χρειάστηκαν αν θυμάμαι καλά μόνο την απόδειξη αγοράς και τη δήλωση του συμβάντος στην αστυνομία και εντός εβδομάδας με κάλεσαν να παραλάβω τραπεζική επιταγή ίση με την αξία της αγοράς. Ήταν άριστη η εξυπηρέτηση, πιστεύω και στα θέματα εγγύησης το ίδιο θα ισχύει. Από την άλλη από το συγκεκριμένο συμβάν έχουν περάσει και 7 χρόνια πλέον, ελπίζω να έχει παραμείνει τόσο καλή η εξυπηρέτηση.

 

Edit: Διαβάζω στο link του πρώτου post: "Οι παραπάνω καλύψεις ισχύουν, εφόσον οι αγορές έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα με χρήση Alpha Bank κάρτας που συμμετέχει στο Πρόγραμμα και υπόκεινται στις εξαιρέσεις που αναλυτικά αναγράφονται στο σχετικό συμβόλαιο." Αυτό έγραφε και πριν 10 χρόνια και τους ζητούσα το σχετικό συμβόλαιο αλλά τζίφος.

Και κάτι άσχετο ακόμα: Γράφεις ότι το πρόβλημα είναι ότι έχει φουσκώσει η μπαταρία. Η μπαταρία δεν έχει 6 μήνες εγγύηση κανονικά; (άρα με διπλασιασμό 1 έτος;) Αν είναι έτσι δεν αποκλείεται να μην σε καλύψουν στο τέλος. Αν και το πιθανότερο νομίζω είναι να καλύπτεσαι κανονικά.

Επεξ/σία από Giama
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Για την ιστορία

Μίλησα με την AXA και μου ζήτησε ένα έγγραφο που να λέει ότι το κινητό έχει ένα έτος εγγύηση.

Με τα πολλά, πήγα το κινητό στην INFOQUEST, μου είπαν ότι έχω δύο έτη αντί για ένα που μου είπε ο Κωτσόβολος, το επιδιόρθωσαν και όλα καλά.

Πάντως, απ' την τηλεφωνική επικοινωνία δεν φάνηκαν να ζητάνε παράλογα πράγματα έτσι ώστε να μην σε καλύψουν μεταγενέστερα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...