alexgyork Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Inuyasha είπε Πελάτης από το 05-06 με καμία 15 - 20 παραγγελίες το μήνα, ζήτημα τόσα χρόνια να πήρα refund 2 φορές σε προϊόντα που όντως δεν ήρθαν Εφόσον τα προϊόντα σου έρχονται γιατί δεν τα πληρώνεις? Γιατί από τα λεγόμενα σου μόλις σου ανοίξει αίτημα για refund περνεις τα λεφτά σου και μετ; το παραλαμβάνει και προϊόντα Το θεωρείς σωστό? Μαγκιά? Aν δεν ερθουνε στην ημερομηνια που λει και ερθουνε μετα απο 10 μερες , το θεορω σωστο βαση του policy τους. Το αν εμφανιστουν τα προοιντα ξαφνικα δεν φταιω εγω, και ποσο μαλον οταν δεν βρισκοντε καν στο τρακιν. Η δινει σωστη ημερομινια με αποκληση 2-3 μερες και τρακιν που να δουλευι η απλα δεν κανεισ δουλεια δεν αφηνεισ τον πελατη ετσι. Anyway Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2022 από alexgyork
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, alexgyork είπε Aν δεν ερθουνε στην ημερομηνια που λει και ερθουνε μετα απο 10 μερες , το θεορω σωστο βαση του policy τους. Το αν εμφανιστουν τα προοιντα ξαφνικα δεν φταιω εγω, και ποσο μαλον οταν δεν βρισκοντε καν στο τρακιν. Η δινει σωστη ημερομινια με αποκληση 2-3 μερες και τρακιν που να δουλευι η απλα δεν κανεισ δουλεια δεν αφηνεισ τον πελατη ετσι. Anyway Εφόσον δεν παρέλαβες και έχεις πάρει τα λεφτά σου επιστρέφεις το προϊόν ή τους πληρώνεις Δεν έχει καμία πολιτική ότι αν δεν έρθουν ακριβώς στην ημερομηνία που λέμε κρατάτε και προϊόν που θα έρθει αργότερα και σας επιστρέφουμε τα λεφτά σας, και επειδή είστε καλός πελάτης θα στείλουμε μετά και μια 2 μετρη ξανθιά
Bax Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Λέμε για το αν πρεπει να κρατάμε τα πράγματα ενώ μας έχουν κανει refund, αλλά οταν μπαίνεις Πέμπτη 21/7 να δεις και σου λέει στο amazon οτι έχεις 10 λεπτά να βάλεις την παραγγελία για να προλάβεις να την παραλάβεις την Τρίτη 26/7 , την κάνεις την παραγγελία λόγω αυτού και τελικά έχει φτάσει η άλλη Πέμπτη και αμφιβάλω αν παραλάβω αύριο ενώ μεθαύριο φεύγω εκτός Αθηνών, είναι λογικο; Ας έγραφε όπως τώρα ότι μπορεί να φτάσει 27 Ιουλίου με 2 Αυγούστου και δεν θα το αγόραζα. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Moderators Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, Bax είπε Λέμε για το αν πρεπει να κρατάμε τα πράγματα ενώ μας έχουν κανει refund, αλλά οταν μπαίνεις Πέμπτη 21/7 να δεις και σου λέει στο amazon οτι έχεις 10 λεπτά να βάλεις την παραγγελία για να προλάβεις να την παραλάβεις την Τρίτη 26/7 , την κάνεις την παραγγελία λόγω αυτού και τελικά έχει φτάσει η άλλη Πέμπτη και αμφιβάλω αν παραλάβω αύριο ενώ μεθαύριο φεύγω εκτός Αθηνών, είναι λογικο; Ας έγραφε όπως τώρα ότι μπορεί να φτάσει 27 Ιουλίου με 2 Αυγούστου και δεν θα το αγόραζα. Με τέτοιες συμπεριφορές γιατι ξέρω και άλλους που τους φαίνεται λογικό αυτό που λες, δεν βλέπω ν; το είναι μακριά η ώρα που θα φάμε κάνα άκυρο και από amazon όπως έκαναν αρκετοί Κινέζοι Δεν παρέλαβες στην ώρα σου και πήρες refund? Αφήνεις το πακέτο να γυρίσει πίσω η παραλαμβάνεις και ενημερώνεις για να το πληρώσεις Δεν είναι σαν της πιτσαρίες της Αμερικής το αμαζον που έχουν πολιτικές αν δεν παραλάβεις σε 45 λεπτά είναι δωρεάν η πίτσα σου 1
Bax Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Ούτε παρέλαβα κάτι ούτε έχω ζητήσει refund. Εξηγώ όμως ότι δεν είναι όλα καλά κι ωραία από το amazon όταν σου λέει συγκεκριμένη ημέρα παράδοσης, είναι Ευρώπη και δεν τηρείται. Μετα σου δίνει και δεύτερη ημερομηνία που επίσης μπορεί να μην τηρηθει. Μέχρι και το aliexpress έχει εύρος ημερομηνιών ανάλογα τον τρόπο αποστολής. Επίσης όταν σου γράφει η ίδια η amazon οτι μπορείς να ζητήσεις refund αν περάσει και η δεύτερη ημερομηνία που η ίδια σου δηλώσει και δεν έρθει το δέμα, τι είναι αυτό; Δεν είναι πολιτική του Amazon; Η ίδια δεν το αναφέρει; Δεν το ζήτησε κάνεις. Μόνοι τους το προτείνουν. Επεξ/σία 29 Ιουλίου 2022 από Bax
Bax Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Επίσης να προσθέσω ότι ένα τίμιο που θα μπορούσαν να κάνουν ειναι refund μόνο τα μεταφορικά. Στο amazon.com το αναφέρουν πως αν έχει timer που σου λέει παρήγγειλε έως .... για να προλάβεις να παραλάβεις μέχρι τις χχ του μήνα και καθυστερήσουν, σου επιστρέφουν το shipping. Στο amazon.de δεν το βρίσκω αυτό.
alexgyork Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 15 ώρες πριν, Inuyasha είπε Εφόσον δεν παρέλαβες και έχεις πάρει τα λεφτά σου επιστρέφεις το προϊόν ή τους πληρώνεις Δεν έχει καμία πολιτική ότι αν δεν έρθουν ακριβώς στην ημερομηνία που λέμε κρατάτε και προϊόν που θα έρθει αργότερα και σας επιστρέφουμε τα λεφτά σας, και επειδή είστε καλός πελάτης θα στείλουμε μετά και μια 2 μετρη ξανθιά Δουλευω με το αμαζον απο το 2003 και εχω bussines account ξερω τι γίνετε, εχω φαει πολες φορεσ πακέτο με δεματα που αργησαν κ 15 μερες, κ αλεσ φορες που χάθηκαν, οπως και να εχει . Και το θεμα με τισ ημερομηνιες εινε πολη σοβαρο γιατι δεν γινετε να περιμενεισ να παραλαβεις εστω κ με αποκληση 3 ημερών αντε 4 κ να σου ερχετε μετα απο 10 μερες εχτρα. Refund και παραγγελία απο αλλου. Τωρα εμενα δεν με νοιαζει οταν αργουνε τα δεματα δεν τα παραλαμβανω καν γιατι εχο παραγγειλει απο αλλου. Δεν καθομαι να πεζω.
mindreader Δημοσ. 15 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2022 Καλως...σας βρηκα. Delivery By ACRPI Tracking ID: PW...(αριθμοί)....GR Που μπορω να κανω tracking αυτο το tracking number; Οπου και αν εχω δοκιμασει, parcelmonitor, 17track, trackitonline, elta, κλπ, πουθενα κανεις δεν το αναγνωριζει.
dimitrisg55 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2022 9 λεπτά πριν, mindreader είπε Καλως...σας βρηκα. Delivery By ACRPI Tracking ID: PW...(αριθμοί)....GR Που μπορω να κανω tracking αυτο το tracking number; Οπου και αν εχω δοκιμασει, parcelmonitor, 17track, trackitonline, elta, κλπ, πουθενα κανεις δεν το αναγνωριζει. Όταν δεις απο το amazon ότι έφτασε Ελλάδα, θα ενεργοποιηθεί αυτό το tracking το οποίο είναι ELTA Courier. 2
hurin Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Καλώς σας βρήκα και εγώ. Παραγγελία απο amazon.de στις 13/7, από 19/7 μου λέει "Sorry we missed you. We’re taking your parcel to a nearby Amazon Locker, so you can still get it. We’ll send you an email and update Your Orders when it’s available for collection. If it’s not collected, we’ll try delivering it to your address again." Στις 9/8 άλλαξε σε : "Parcel held by carrier as the delivery address is incorrect or incomplete. Please contact the carrier to update your address information. Athens" Μου λένε να επικοινωνήσω με ACPRI, και με βγάζει εδώ να πάρω τηλέφωνο. Πιο εύκολο να ζητήσω refund... 1
sleep_walker Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα τα βοήθεια σας. Πριν λίγε μέρες αγόρασα κάποια βιβλία από το amazon.de και ένα από αυτά χωριστικέ από την παραγγελία για άγνωστο λόγο. Το βιβλίο αυτό για κάποιον λόγο πήγε στο Αγγλία και μετα Γερμάνια όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία. Ξέρετε γιατί και αν θα πληρώσω τελωνείο;
kostasbm Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 11 λεπτά πριν, sleep_walker είπε Καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα τα βοήθεια σας. Πριν λίγε μέρες αγόρασα κάποια βιβλία από το amazon.de και ένα από αυτά χωριστικέ από την παραγγελία για άγνωστο λόγο. Το βιβλίο αυτό για κάποιον λόγο πήγε στο Αγγλία και μετα Γερμάνια όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία. Ξέρετε γιατί και αν θα πληρώσω τελωνείο; δεν πήγε Αγγλία, από κει έφυγε και τώρα είναι Βέλγιο .....κανονικά έχει τελωνείο.....όταν παραγγέλνεις λέει από κάτω και από που θα φύγει όποτε μπορούσες να μην το παραγγείλεις.....μπορεί όμως να περάσει και έτσι
sleep_walker Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 19 ώρες πριν, kostasbm είπε δεν πήγε Αγγλία, από κει έφυγε και τώρα είναι Βέλγιο .....κανονικά έχει τελωνείο.....όταν παραγγέλνεις λέει από κάτω και από που θα φύγει όποτε μπορούσες να μην το παραγγείλεις.....μπορεί όμως να περάσει και έτσι Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Όταν το παρήγγειλα έλεγε Dispatched from and sold by Amazon και όταν το έβαλα στο καλάθι έλεγε Sold by: Amazon EU S.a.r.L. οπού εκεί με λίγο googling κατάλαβα ότι αυτή η αποθήκη είναι εντός Ευρώπης για αυτό και έκανα και την παραγγελία.
kostasbm Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 14 λεπτά πριν, sleep_walker είπε Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Όταν το παρήγγειλα έλεγε Dispatched from and sold by Amazon και όταν το έβαλα στο καλάθι έλεγε Sold by: Amazon EU S.a.r.L. οπού εκεί με λίγο googling κατάλαβα ότι αυτή η αποθήκη είναι εντός Ευρώπης για αυτό και έκανα και την παραγγελία. εντος Ευρωπης ειναι και η Αγγλια αλλα οχι στην ΕΕ τωρα πια αν σε ειδοποιησουν για τελωνειακα εξοδα και ποσα αν δεις οτι δε σε συμφερει δεν το παραλαμβανεις
stratos979 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 Στις 17/8/2022 στις 8:55 ΠΜ, hurin είπε Καλώς σας βρήκα και εγώ. Παραγγελία απο amazon.de στις 13/7, από 19/7 μου λέει "Sorry we missed you. We’re taking your parcel to a nearby Amazon Locker, so you can still get it. We’ll send you an email and update Your Orders when it’s available for collection. If it’s not collected, we’ll try delivering it to your address again." Στις 9/8 άλλαξε σε : "Parcel held by carrier as the delivery address is incorrect or incomplete. Please contact the carrier to update your address information. Athens" Μου λένε να επικοινωνήσω με ACPRI, και με βγάζει εδώ να πάρω τηλέφωνο. Πιο εύκολο να ζητήσω refund... να πω και γω για το καινούργιο κόλπο των ΕΛΤΑ κούριερ με το Amazon.de (δεν το έχω ξαναδεί με αυτούς) το δέμα έχει φτάσει από 20-8 (Σάββατο ΟΚ) και από 22 (Δευτέρα) έως 24 σήμερα Τετάρτη ,το τράκινγκ δείχνει ότι είναι στο κατάστημα με "δυνατότητα παραλαβής" με μεταφορικά πληρωμένα πήγα στη σελίδα του Amazon και το τράκινγκ της Amazon, λέει ότι έχουν γίνει 2 απόπειρες παράδοσης, φυσικά δεν έχει περάσει κανείς, κανένα σημείωμα και καμία τηλ. ειδοποίηση πήρα τηλ. στο 2310 588037 (αυτό το νούμερο δίνουν για επικοινωνία στη σελίδα της Amazon), μου βγήκε μια κυρία την πρώτη φορά (χτες 23) και μου είπε να μου κλείσει ραντεβού για την παράδοση 10-2 (δεν πέρασε κανείς) σήμερα κάλεσα ξανά στο 2310 588037 και βγήκε πάλι μια κυρία (μπορεί να ήταν και η ίδια), στην αρχή μου λέει να καλέσω στο 2106073139 γιατί αυτό το νούμερο είναι για πληροφορίες για τα δέματα από Αμαζον (και καλά), μετά μου λέει να κοιτάξω λίγο και μου δίνετε το τράκινγκ, την ρώτησα αν όντως ως εταιρεία κάνουν παραδόσεις πλέον και με διαβεβαίωσε πως ναι βεβαίως στο 2106073139 φυσικά δεν το σήκωσε κανένας στο κατάστημα κούριερ των ΕΛΤΑ που βρίσκεται το δέμα επίσης δεν το σηκώνει κανένας, σύμφωνα με μαρτυρίες από το google maps, τα λαμπάκια στα τηλέφωνα αναβοσβήνουν συνέχεια αλλά ο ήχος είναι στο mute, καλό ε απλά με τις μλκίες τους έχω έρθει πάρα πολύ πίσω με μεγάλο χάσιμο χρόνου η Αμαζον στέλνει, τα ΕΛΤΑ κούριερ δεν παραδίδουν 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα