Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Καταρχήν συγνώμη αν δεν είναι η κατάλληλη ενότητα.

Θέλω να κάνω μια διαφήμιση στο facebook για την σελίδα μου. Dj εκδηλώσεων. Έφτιαξα τον διαφημιστικό λογαριασμό, έφτιαξα την διαφήμιση (εικόνα, κείμενο κλπ) και έφτασα στο κομματι του κοινού. Επέλεξα την πόλη μου και μια ακτίνα 50χιλιομέτρων, επέλεξα ηλικίες 25-45 ετών.

1) Είναι καλό επιλέξω και ενδιαφέροντα (Οργάνωση γάμου, γάμος κλπ) και κατάσταση (Ελεύθερος, αρραβωνιασμένος, σε σχέση κλπ) ???

2) Στην σελίδα μου, πρόσθεσα και το πίξελ, αλλά όσο και αν προσπάθησα, δεν κατάλαβα την χρησιμότητά του. Μπορεί να μου πεί κάποιος με λίγα λόγια τι ακριβώς κάνει καν αν χρειάζεται σε ένα site εταιρικής παρουσίασης σαν το δικό μου? (Εννοώ που δεν είναι eshop)

Ευχαριστώ πολύ!

Επεξ/σία από killer76
Δημοσ.

Νομίζω το pixel είναι για να μετράει τις μετατροπές των κλικ στο eshop, άρα δεν σε αφορά.

τώρα όσον αφορά τη διαφήμιση, δώσε ιδιαίτερη βάση στην εικόνα και μετά στο κείμενο. Άφησε παραγράφους, βάλε κανα 3-4 emoji, κάνε το να είναι ευκολοδιάβαστο.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, onelonelystar είπε

Νομίζω το pixel είναι για να μετράει τις μετατροπές των κλικ στο eshop, άρα δεν σε αφορά.

τώρα όσον αφορά τη διαφήμιση, δώσε ιδιαίτερη βάση στην εικόνα και μετά στο κείμενο. Άφησε παραγράφους, βάλε κανα 3-4 emoji, κάνε το να είναι ευκολοδιάβαστο.

Ναι ετσι το εχω φτιαξει. Η απορια μου αφορα το κοινο οχι το δημιουργικο κομματι

Δημοσ.

καλυτερα τις διαφημισεις να τις κανεις μεσα απο το facebook business και οχι απλα απο τις προτροπές που σου βγαζει το facebook μεσα στην σελιδα σου

απο την αλλη ποτε δεν εχει νοημα να φτιαξεις μια διαφημιση

φτιαχνεις 2-3 καμπανιες και στην καθε μια μεσα εχεις διαφορετικες διαφημισεις τις οποιες παρακολουθεις και βλεπεις ποια εχει θελει ανοιγμα κλεισιμο βελτιωσεις

γενικα ειναι κατι δυναμικο και θελει συνεχες ψαξιμο

ωστε να βρεις τι ειναι πιο αποδοτικο

και φυσικα ολα αυτα απαιτουν και χρονο και χρημα

καλο διαβασμα υπαρχουν απειρα tutorials και απειρα βιντεο στο youtube

  • Thanks 1
Δημοσ.

Όπως είπε ο xrhstosiak πρέπει να παίξεις λίγο με τις διαφημίσεις για να βρεις το σωστό.

Μου έχει τύχει να στοχεύω κοινό σε μια πόλη βάζοντας σχετικά ενδιαφέροντα και να μην δουλέψει και να το αφήνω ελεύθερο και να δουλέψει.

Τώρα για να σου απαντήσω στις ερωτήσεις σου:

1. Αν το κοινό σου είναι μεγάλο (πχ. παραπάνω από 100 χιλιάδες) ναι βάλε ενδιαφέροντα. Εγώ προσωπικά αποφεύγω τα δημογραφικά στοιχεία με σχέσεις κτλ.

2. Το pixel σου μετράει την επίτευξη των στόχων. Δλδ πόσα κλικ στο σύνδεσμο της διαφήμισης μετατράπηκαν σε μια ενέργεια μέσα στην ιστοσελίδα όπως αγορά ή συμπλήρωση μιας φόρμας κτλ.

Φτιάξε 2-3 παραλλαγές της ίδιας διαφήμισης και το FB θα αποφασίσει ποια θα δείξει περισσότερο. Αυτό προϋποθέτει ότι δεν κάνεις απλά Boost Post αλλά έχεις χρησιμοποιήσει το εργαλείο διαφημίσεων από το μενού Διαχείριση διαφημίσεων.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...