Dimakos7 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Έχω ένα Audi A3 fsi και εδώ και αρκετό καιρό έχει θέμα η egr βαλβίδα.. Είναι καλύτερα να την κατάργησω με πρόγραμμα η να βάλω καινούργια που θα κοστίσει σχεδόν τα διπλά ...;;
piiii Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 34 λεπτά πριν, Dimakos7 είπε Έχω ένα Audi A3 fsi και εδώ και αρκετό καιρό έχει θέμα η egr βαλβίδα.. Είναι καλύτερα να την κατάργησω με πρόγραμμα η να βάλω καινούργια που θα κοστίσει σχεδόν τα διπλά ...;; Επειδή τις egr τις έχω φάει με το κουτάλι... αγόρασε καλύτερα μια aftermarket που είναι καινούργια και λίγο ποιό φτηνή σε σχέση με την εργοστασιακή. Τελευταία φορά έδωσα κανα 200αρι για vdo. Αν πιάνουν τα χέρια σου θα γλυτώσεις και τα περαστικά(Είναι σχετικά εύκολη στην αντικατάσταση). Μην πάρεις μετάχειρη γιατί κατά 99% θα έχει το ίδιο πρόβλημα που έχει και η δική σου, δηλαδή σπασμένο γρανάζι με αποτέλεσμα να μην ανοιγοκλείνει. Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι κατασκευαστές αλλά για αυτό το κομμάτι βρίζω κάθε μέρα το group vag που πήγε και μου έβαλε πλαστικά γρανάζια σε εξάρτημα από όπου περνάνε μέσα καυσαέρια. Δηλαδή έλεος ρε γερμαναράδες... Τώρα για κατάργηση φαντάζομαι ότι θα σου δημιουργήσει πρόβλημα στα καυσάερια οπότε δεν ξέρω αν θα περνάει ΚΤΕΟ μετά. 2
lary7 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Κλασική περίπτωση βλάβης σε FSI, δεν φταίει το βαλβίδα αλλά το γρανάζι. Εγώ το έστριψα μερικά δόντια και δούλεψε για μερικούς μήνες, τώρα ψάχνω να δοκιμάσω σκέτο γρανάζι, δοκίμασε να στρίψεις το γρανα, ι, αν δουλέψει τότε χρειάζεσαι ένα γρανάζι. 1
piiii Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 12 ώρες πριν, lary7 είπε Κλασική περίπτωση βλάβης σε FSI, δεν φταίει το βαλβίδα αλλά το γρανάζι. Εγώ το έστριψα μερικά δόντια και δούλεψε για μερικούς μήνες, τώρα ψάχνω να δοκιμάσω σκέτο γρανάζι, δοκίμασε να στρίψεις το γρανα, ι, αν δουλέψει τότε χρειάζεσαι ένα γρανάζι. Το κόλπο που λες δουλεύει αν το πρόβλημα βρίσκεται στο μεσαίο γρανάζι(στρόγγυλο). Εαν είναι εκείνο που ανοικοκλείνει την πεταλούδα, δεν μπορείς να του αλλάξεις θέση.
lary7 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι το μεσαίο μεγάλο γρανάζι, ακουμπά με το μικρό μεταλλικού του μοτέρ και το τρώει, εξαιρετική ιδέα από την VW να συνδυάσουνε μέταλλο με πλαστικό... Ο TS ας δοκιμάσει να το γυρίσει, αν δουλέψει τότε δεν έχει θέμα η EGR, σε εμένα το ξανα-εφαγέ οπότε παρήγγειλα νέο γρανάζι, θα βγάλω να καθαρίσω και την EGR και ελπίζω να λυθεί πιο μακροπρόθεσμα το θέμα με 15€.
bill999r Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Ερώτηση Το ίδιο γρανάζι δεν υπάρχει σε μεταλλικό σε aftermarket ώστε να λύνεται μια για πάντα το πρόβλημα; Ή σε μηχανουργείο δεν μπορεί να φτιαχτεί στον τορνο; Πάντως με πρόχειρη αναζήτηση στο eBay τσιμπάς σετ σε πλαστικό με 8 ευρω 3
lary7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Σε μεταλλικό δεν το βρήκα αλλά σε μηχανουργείο μπορεί σχετικά εύκολα να φτιαχτεί. Το θέμα είναι πως μετά πιθανόν να φάει το ελλειπτικό που παίρνει κίνηση από το μεγάλο. Θεωρώ 2 πράγματα μπορεί να φταίνε, είτε το πλαστικό γρανάζι μαλακώνει με τα χρόνια είτε λόγο μακας στην EGR σφίγγει η πεταλούδα της και ζορίζει παραπάνω το γρανάζι. Με νέο γρανάζι και καλό καθάρισμα πιστεύω θα το λύσω το θέμα. 2
Dimakos7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Μάγκες έχω και ένα πρόβλημα ακόμα Όταν πατάω γκάζι στις 5.500χλ στροφές (κάπου εκεί) βγάζει άσπρο καπνό από την εξάτμιση και με κόβει τι μπορεί να φταίει ;;;
bill999r Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Φίλε μάλλον έχει κάψει φλατζα το αυτοκίνητο σου.... Σου καίει νερά;
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Dimakos7 είπε Μάγκες έχω και ένα πρόβλημα ακόμα Όταν πατάω γκάζι στις 5.500χλ στροφές (κάπου εκεί) βγάζει άσπρο καπνό από την εξάτμιση και με κόβει τι μπορεί να φταίει ;;; Μπας και μπαίνεις κόφτη και για αυτό κόβει; Τι αμάξι είναι ;Που έχει κόφτη; Ακυρο ,ειδα τι αμάξι είναι ,αποκλείεται να εχει τοσο χαμηλα κοφτη. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2021 από Ukforthemoment
Dimakos7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Τα νερά κομπλέ είναι.. Σε χαλαρη οδήγηση τίποτα Ο μηχανικός με είπε ότι πρέπει να είναι από καπάκι βαλβίδων μιας και έχει μια μικρή διαρροή ή από βαλβίδα αναθυμιάσεων
meletis_m Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Καλό θα του κάνει να καθαριστεί και η εισαγωγή του καθώς είναι fsi μοτέρ . Φλάντζα καπακιού βαλβιδών εννοείς ; Είναι αναλώσιμη κάθε 40,000-60,000 γίνεται αλλαγή .
Dimakos7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 56 λεπτά πριν, meletis_m είπε Καλό θα του κάνει να καθαριστεί και η εισαγωγή του καθώς είναι fsi μοτέρ . Φλάντζα καπακιού βαλβιδών εννοείς ; Είναι αναλώσιμη κάθε 40,000-60,000 γίνεται αλλαγή . Αδερφέ ο μηχανικός με είπε ότι θέλει όλο το καπάκι αλλαγή όχι μόνο φλάντζα
bill999r Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Φίλε μου τώρα το πήρες; Σκοπεύεις να το κρατήσεις; Τότε δώσε κάποια λεφτά να το μαζέψεις, ακόμη κ αν ζοριστεις λίγο, ώστε να μπορείς να χαρείς το αμάξι σου και να μην σου βγάλει καμία πιο ακριβή βλάβη. Αν εμπιστεύεσαι τον μηχανικό σου προχωρά. Ένα μεταχειρισμένο καπάκι βαλβίδων θα το βρεις γύρω στα 100-150 ευρώ. Μετά είναι τα εργατικά κ ιμάντες αν πρόκειται να τους αλλάξεις. Πάρε κ ένα σετ γρανάζια (8 ευρω) για την egr όπως είπε κ ο φίλος παραπάνω και θα έχεις ήσυχο το κεφάλι σου για πολύ καιρό. Το κακο,που μου συμβαίνει πάντα όμως, είναι ότι συνήθως οι ζημιές γίνονται όλες μαζί.... Πάντα όταν χαλάσει κάτι, μετά από λίγο θα χαλάσουν κ αλλά πράγματα και το μόνο που σκέφτεσαι είναι να το ρίξεις σε γκρεμό... Όμως αν το σουλουπωσεις δεν θα έχεις θέμα. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2021 από bill999r
Dimakos7 Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, bill999r είπε Φίλε μου τώρα το πήρες; Σκοπεύεις να το κρατήσεις; Τότε δώσε κάποια λεφτά να το μαζέψεις, ακόμη κ αν ζοριστεις λίγο, ώστε να μπορείς να χαρείς το αμάξι σου και να μην σου βγάλει καμία πιο ακριβή βλάβη. Αν εμπιστεύεσαι τον μηχανικό σου προχωρά. Ένα μεταχειρισμένο καπάκι βαλβίδων θα το βρεις γύρω στα 100-150 ευρώ. Μετά είναι τα εργατικά κ ιμάντες αν πρόκειται να τους αλλάξεις. Πάρε κ ένα σετ γρανάζια (8 ευρω) για την egr όπως είπε κ ο φίλος παραπάνω και θα έχεις ήσυχο το κεφάλι σου για πολύ καιρό. Το κακο,που μου συμβαίνει πάντα όμως, είναι ότι συνήθως οι ζημιές γίνονται όλες μαζί.... Πάντα όταν χαλάσει κάτι, μετά από λίγο θα χαλάσουν κ αλλά πράγματα και το μόνο που σκέφτεσαι είναι να το ρίξεις σε γκρεμό... Όμως αν το σουλουπωσεις δεν θα έχεις θέμα. Το έχω 4 χρόνια αδερφέ και επειδή είναι 2.0cc δεν θέλω να το δώσω τιμή ξεφτίλα είπα να το συμμαζέψω.. καπάκι δεν βρήκα πουθενά πουθενά μόνο καινούργιο 250ε .... Να σαι καλά 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα