Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με στόχο να αποτρέψει τον ρυθμό μετάδοσης άρθρων παραπληροφόρησης 

Χρόνια μετά το άνοιγμα του "κουτιού της Πανδώρας" όσον αφορά κακής συμπεριφοράς χρηστών σε κοινωνικά δίκτυα, οι εταιρείες πίσω από τα δίκτυα προσπαθούν να βρουν τρόπους να αλλάξουν το πως χρησιμοποιεί το κοινό την πλατφόρμα τους. Με την αρχή να έγινε ήδη από το Twitter, τώρα και το Facebook εξερευνεί νέες λειτουργίες, με σκοπό να ενθαρύνει τους χρήστες να διαβάσουν ένα άρθρο πριν το δημοσιεύσουν.

Η δοκιμή θα γίνει στο 6% των χρηστών σε Android πριν προχωρήσει σε ευρύτερη διάθεση και σε μαγκόσμια κλίμακα. Φυσικά οι χρήστες θα μπορούν να δημοσιεύσουν το άρθρο/σύνδεσμο παρακάμπτοντας την ειδοποίηση, αλλά η εταιρεία θέλει να κάνει τους χρήστες να σκεφτούν και ίσως να ελέγξουν το περιεχόμενο πριν μοιράσουν κάτι.

Συγκεκριμένα, το Twitter παρουσίασε τη λειτουργία αυτή τον περασμένο Ιούνιο, εμφανίζοντας ειδοποίηση στους χρήστες και πολύ γρήγορα είδαν θετικό αποτέλεσμα, κάνοντας επέκταση της δοκιμής σε περισσότερους χρήστες. Αντίστοιχη προσπάθεια έκανε και το Facebook προς το τέλος του περασμένου έτους, με pop-up μηνύματα να εμφανίζονται σε άρθρα παλαιότερα των 90 ημερών, ειδοποιώντας τους χρήστες πως μοιράζονται πληροφορίες που πλέον μπορεί να μην είναι έγκυρες ή ενημερωμένες.

Εκείνη την περίοδο το Facebook προσπαθούσε να περιορίσει την μετάδοση άρθρων παραπληροφόρησης, με ένα παραπλήσιο  pop-up μήνυμα να εμφανίζεται αναλόγως την ημερομηνία και την πηγή σε άρθρα σχετικά με τον COVID-19. Η στρατιγική αυτή κάνει ξεκάθαρο πως το Facebook προτιμάει να ακολουθήσει μια παθητική στάση, ώστε να απωθεί το κοινό του από διάφορες άγνωστες πηγές και να προτιμούν έγκυρες και πιστοποιημένες πηγές πληροφόρησης.

Παρόλο που δεν ξέρουμε ακόμα πόσο συμβάλει αυτή η ήπια προσέγγιση των εταιρειών στην αναμετάδοση παραπληροφόρησης, Twitter και Facebook εξέτασαν τη χρήση ειδοποιήσεων αποθάρρυνσης ανάρμοστων σχολίων. Pop-up μηνύματα που δίνουν την εντύπωση στους χρήστες ότι η κακή συμπεριφορά τους παρακολουθείτε ίσως να είναι το μέλλον των κοινωνικών δικτύων. Μπορεί η διαγραφή τους να θεωρείται πιο αποτελεσματική, αλλά και τέτοια μικρά σημάδια που βάζουν τον χρήστη σε σκέψεις φαίνεται να έχουν το ίδιο επιθυμητό αποτέλεσμα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Σαν αυτά της microsoft που απλά κλικάρουμε στο τέλος το κουτάκι χωρίς ποτέ να τα έχουμε διαβάσει;;;🤣

Δημοσ.

Δεν πιστεύω πως θα επιφέρει κάτι θετικό ούτε θα είναι αποτελεσματικό, πάντως, δεν το θεωρώ κακό. Έχει ενδιαφέρον μια τέτοια ρύθμιση και από νομικής σκοπιάς. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έβαλα κάτι προχτες για κορονοιο στο φεισμπουκ και δεν το είχε διαβάσει κανείς, λινκ για γιουτουμπ βιντεο βασικά ήταν. Από χτες που έβαλαν αυτή την ειδοποίηση στο μηνυμα μου και με προειδοποίησαν για τη συμπεριφορά μου και το ότι θα με παρακολουθούν γίνεται χαμός και όλοι το διαβάζουν.

Ότι εμπόδιο λοιπόν βάζουν μάλλον καλό κάνει και σ αυτόν που στέλνει και σ αυτόν που λαμβάνει την πληροφορία. Μέχρι να το καταλάβουν και να κόβουν τα πάντα με την ωραία ναζιστοσταλινική πρακτική τους.

Επεξ/σία από Theodore1890
  • Confused 2
Δημοσ.
10 minutes ago, herbalife3 said:

Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν share κατι πριν το διαβάσουν πρώτα;;

Στο insomnia πάντως, υπάρχουν άνθρωποι που σχολιάζουν κάτι χωρίς να το διαβάσουν :P 

  • Like 1
Δημοσ.

Πρέπει να μπορεί κάποιος να κοινοποιεί ένα άρθρο ΜΟΝΟ εφόσον έχει περάσει και το απαραίτητο χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ανάγνωση του. Περιμένοντας ίσως μερικοί τελικά διαβάσουν και κάτι από τα μικρότερα γράμματα.   

Δημοσ.

για οσους πληρωνουν κ συνδρομη

αναλογα τα λεφτα θα παρεχει 1 συμβουλο.

1 νανο, 1 γυναικα , 1 δρακακο ή 1 γέρο

 

ο συμβουλος θα παρακολουθει τι κανεις 

κ θα σε διορθωνει .

η δυναμη της τεχνολογιας🤣👺🤣

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...