Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakinen είπε

Από θόρυβο (μηχανής & αέρα) στα 110 τι έλεγε; Πόσες στροφές θυμάσαι είχε στα 110 - 120;

Για τα δικά μου δεδομένα και σε σύγκριση με το ibiza που κυκλοφορώ από το 2018 , είναι στα ίδια επίπεδα , μεσαία + , δε το λες αθόρυβο αλλά κι ούτε το αντίθετο , στροφές δε θυμάμαι δυστυχώς , 2 άτομα και ένα πακέτο καλό περίπου 50 κιλών στο πορτ μπαγκαζ , + 2 χειραποσκευές στα πίσω καθίσματα και με λίγα χιόνια στην Αυστρία τα πήγε περίφημα , με λάστιχα Hankook kinergy 4s 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ευχαριστώ παίδες για τις άμεσες απαντήσεις. Το αυτοκίνητο είναι για τις ανάγκες τις γυναίκας εντός πόλης, για τα υπόλοιπα υπάρχει μεγαλύτερο αμάξι.

Από την μικρή κατήγορία έχει τους μεγαλύτερους χώρους σε σχέση μέ τον ανταγωνισμό (βλ. aygo κτλ) στα πίσω καθίσματα και χωράει 2 παιδικά καθισματάκια. Η σύζυγος δεν νιώθει confident να οδηγήσει χειροκίνητο και έτσι "κλείδωσε" η επιλογή.  Καταλήγω στο 1.2 για να έχει λίγο περισσότερο αέρα.

Αναφέρθηκε απ την αντιπροσωπεία οτι στην έκδοση των 1.0 δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, στην 1.2 πληρώνεις? 

Δημοσ.

Καλησπερα, εχω ως δευτερο αυτοκινητο το i10 1.2 μηχανοκινητο σχεδον ενα χρονο τωρα. Απολυτα ευχαριστημενος. 

Απολαυση να το οδηγεις εντος πολης, ιδιως αν το πρωτο ειναι τεραστιο. 

 

Τελη, ναι πληρωνεις στα 1.2. Λιγο παραπανω απο 70 ευρω ειναι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, trelas007 είπε

Ευχαριστώ παίδες για τις άμεσες απαντήσεις. Το αυτοκίνητο είναι για τις ανάγκες τις γυναίκας εντός πόλης, για τα υπόλοιπα υπάρχει μεγαλύτερο αμάξι.

Από την μικρή κατήγορία έχει τους μεγαλύτερους χώρους σε σχέση μέ τον ανταγωνισμό (βλ. aygo κτλ) στα πίσω καθίσματα και χωράει 2 παιδικά καθισματάκια. Η σύζυγος δεν νιώθει confident να οδηγήσει χειροκίνητο και έτσι "κλείδωσε" η επιλογή.  Καταλήγω στο 1.2 για να έχει λίγο περισσότερο αέρα.

Αναφέρθηκε απ την αντιπροσωπεία οτι στην έκδοση των 1.0 δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, στην 1.2 πληρώνεις? 

Το πήρα πριν 3 μηνες για την γυναίκα μου. Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμης. Δεν πληρώνει τέλη (1.2 premium αυτοματο). Γενικά είναι καλο αμαξάκι, αλλά εγω προσωπικά θα το επαιρνα χειροκίνητο γιατι το αυτοματοποιημένο του κιβωτιο ειναι τρομερά αργο σε επίπεδο να σπάει νεύρα. Η γυναικα μου το βρίσκει μια χαρά ομως. Είναι θέμα οδηγου και στυλ. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

πριν απο καμιά 4ετία το είχα συζητήσει με έναν τεχνικό (σε συνεργείο).
Είχε πει πως πάνω στην 3ετία τα αυτόματα παρουσιάζουν πρόβλημα στο κιβώτιο και η αντικατάσταση κοστίζει πάνω απο 3χίλιαρο. Μάλιστα είχε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις και δεν το συνιστά.
Μου έκανε εντύπωση κάτι τέτοιο γι αυτό και πήρα πριν 4 χρονια το i20 χειροκίνητο.

Δεν ξέρω τι παίζει τώρα... μετά απο τόσα χρόνια.

Δημοσ.
Στις 4/4/2022 στις 1:54 ΜΜ, trelas007 είπε

Αγαπητοί κάτοχοι i10 και λοιποί γνώστες,

Πως είναι η εμπειρία του αυτοκινήτου, είμαι ετοιμος να το κλεισω για την γυναίκα στα 1.2 αυτόματο; Αντιμετωπισατε κανενα πρόβλημα ?

Έχω του 2018, χειροκίνητο. 4 χρόνια σχεδόν το αυτοκίνητο και που δεν έχει πάει μέσα στην Αθήνα. Κανένα πρόβλημα πέρα από τις φυσιολογικές φθορές (λάδια, φίλτρα), μια φορά άλλαξα μπαταρία στα 2 χρόνια γιατί η 45αρα που βάζουν από το εργοστάσιο είναι πεθαμένη (έβαλα 55αρα) και άλλαξα και τακάκια στα 22000χλμ. Γενικώς όλα τέλεια.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...