Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα είπαμε να φάμε όλοι μαζί στο γραφείο. Ως καλός junk freak πρότεινα KFC που μετά κραξίματος τελικά όλοι συμφώνησαν!

Και εδώ κάνω το μεγάλο λάθος. Αντί να πεταχτώ να τα πάρω, λέω δεν βάζεις παραγγελία μέσω Wolt να σου ρθουν στην πόρτα σου.

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ...

Πρώτο φάουλ, πριν την παραγγελία ο χρόνος ήταν 20-25', μόλις καταχωρήθηκε έπιασε φόρτο οπότε τσιμπήσαμε στα 35'.

Δεύτερο φάουλ, τα 35', έγιναν 35'+6'+2'+2' οπότε φτάσαμε στα 45'.

Τρίτο φάουλ, η παραγγελία ήρθε, αλλά έλειπε ένα από τα burger. Οπότε ξεκινάει η σαπουνόπερα...

Τηλέφωνο στα KFC. Δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Μιλήστε με Wolt. 

Wolt, μόνο chat, γιατί όλοι ξέρουμε ότι όταν βιαζόμαστε για λύση το πάμε σε chat. Π.χ. 166

Κλασσικές γλύκες στο chat, με emoticon και political correct γλώσσα αλλά λύση καμία.

Να στείλουμε εκ νέου; Δηλαδή αναμονή άλλα 45'; Να σας πιστώσουμε αυτό που λείπει; Δηλαδή πετάξου αλλού να φας κάτι...

Δύο ώρες μετά την παραγγελία και περίπου μία ώρα στο chat η λύση τελικά ήταν κουπόνι 5€...

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, $Gkuts είπε

Σήμερα είπαμε να φάμε όλοι μαζί στο γραφείο. Ως καλός junk freak πρότεινα KFC που μετά κραξίματος τελικά όλοι συμφώνησαν!

Και εδώ κάνω το μεγάλο λάθος. Αντί να πεταχτώ να τα πάρω, λέω δεν βάζεις παραγγελία μέσω Wolt να σου ρθουν στην πόρτα σου.

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ...

Πρώτο φάουλ, πριν την παραγγελία ο χρόνος ήταν 20-25', μόλις καταχωρήθηκε έπιασε φόρτο οπότε τσιμπήσαμε στα 35'.

Δεύτερο φάουλ, τα 35', έγιναν 35'+6'+2'+2' οπότε φτάσαμε στα 45'.

Τρίτο φάουλ, η παραγγελία ήρθε, αλλά έλειπε ένα από τα burger. Οπότε ξεκινάει η σαπουνόπερα...

Τηλέφωνο στα KFC. Δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Μιλήστε με Wolt. 

Wolt, μόνο chat, γιατί όλοι ξέρουμε ότι όταν βιαζόμαστε για λύση το πάμε σε chat. Π.χ. 166

Κλασσικές γλύκες στο chat, με emoticon και political correct γλώσσα αλλά λύση καμία.

Να στείλουμε εκ νέου; Δηλαδή αναμονή άλλα 45'; Να σας πιστώσουμε αυτό που λείπει; Δηλαδή πετάξου αλλού να φας κάτι...

Δύο ώρες μετά την παραγγελία και περίπου μία ώρα στο chat η λύση τελικά ήταν κουπόνι 5€...

Ε, αν σε ενοχλησε τοσο, μη ξαναπαραγγειλεις απο εκει.

problem solved.

 

ps αφου δε θα ξαπαναραγγειλεις φερε μου το κουπονι

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Αδικη κριτικη απο μελος με μηδεν αναρτησεις 😇

Είμαι νέος αλλά διαβάζω χρόνια...

(Βασικά έχω χάσει τους παλιούς κωδικούς...)

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Ε, αν σε ενοχλησε τοσο, μη ξαναπαραγγειλεις απο εκει.

problem solved.

 

ps αφου δε θα ξαπαναραγγειλεις φερε μου το κουπονι

Πως στο δίνω. Δεν με ενδιέφερε το κουπόνι...

Δημοσ.

Η Wolt δεν είναι εστιατόριο. Αναλαμβάνει μόνο το κομμάτι του delivery. Το λάθος ουσιαστικά έγινε από το KFC, αφού ο ντελιβερας της wolt απλά μπαίνει και παραλαμβάνει μια σακούλα από το εστιατόριο. (Άσχετα αν ότι θέμα προκύψει το αναλαμβάνει η wolt)

Από εκεί και έπειτα, οκ όσο ενοχλητικό και αν είναι, καθυστερήσεις αλλά και λάθη ή ελλείψεις είναι αρκετά κοινά σε παραγγελίες άσχετα αν είναι μέσω πλατφόρμας ή όπως παλιά από το γειτονικό σουβλατζίδικο ( ίσα ίσα που μέσω online θεωρώ μειώνονται τα λάθη καθώς η παραγγελία είναι επίσημα καταγεγραμμένη και όχι στο πόδι από κάποιον που ταυτόχρονα είναι στη ταμειακή).

Όσο για το support της wolt δε το έχω χρησιμοποιήσει αλλά προτιμώ chat από τηλέφωνο.

Απ' ότι καταλαβαίνω, όλες οι πιθανές λύσεις προσφέρθηκαν. 

Τι άλλο θα μπορούσαν να είχαν κάνει δλδ για το λάθος του εστιατορίου;

 

  • Like 3
Δημοσ.

Έχεις δίκιο ότι η Wolt δεν είναι εστιατόριο αλλά λειτουργεί ως μεσίτης. Ορίζει όμως την πληρωμή μέσω κάρτας απευθείας από τα συστήματα τους χωρίς να παρέχει επιλογές οπότε ακόμα και λάθος σε παραγγελία προπληρώνεται.

Το λάθος πρακτικά έγινε από τα KFC. Φυσικά όμως υπάρχει ένα κενό ευθύνης καθώς ο ντελιβεράς της Wolt θα έπρεπε κάπως να διασταυρώνει ότι είναι σωστή η παραγγελία που παραλαμβάνει καθώς διαφορετικά ενδέχεται να προχωρήσει σε πρόβλημα.

Στην τελική είναι σημαντικό να βλέπουμε την ολική ποιότητα της υπηρεσίας που παρέχουμε και όχι από μία οπτική.

Ανεξάρτητα, τον πόνο μου έγραψα για την κακή εμπειρία που είχα.

Όντως η λύση είναι δεν ξαναπαραγγέλνεις αν δεν σε καλύπτει η ποιότητα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

Κανας τσαντισμένος που δε πρόλαβε τα κουπόνια χτες θα είναι 

Είχε κουπόνια εχθές;;;

Κλασσικό καθώς μου συμβαίνει σχεδόν 1 στις 3 από τα fast food να λείπει κάτι...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, $Gkuts είπε

Είχε κουπόνια εχθές;;;

Κλασσικό καθώς μου συμβαίνει σχεδόν 1 στις 3 από τα fast food να λείπει κάτι...

Ε κοφτα τότε τι το κουράζεις 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...