polemikos Δημοσ. 7 Μαΐου 2021 Δημοσ. 7 Μαΐου 2021 Φαίνεται πως δεν είμαστε και πολύ μακριά από την ανακοίνωση του αντίπαλου δέους της τεχνολογίας NVIDIA DLSS από την AMD, που έχει την ονομασία FSR (FidelityFX Super Resolution). Σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από το κανάλι Coreteks στο YouTube και από την ιστοσελίδα VideoCardz, η τεχνολογία της AMD βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο της ανάπτυξης της και αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα τον ερχόμενο μήνα (Ιούνιος 2021). Η τεχνολογία AMD FidelityFX Super Resolution έρχεται με ορισμένα πλεονεκτήματα έναντι της τεχνολογίας της NVIDIA με κυριότερο ότι δεν απαιτεί «εκπαίδευση» από GAN (Generative Adversarial Network) ή αλλιώς δεν απαιτεί εκπαίδευση AI όπως και ιδιαίτερες παρεμβάσεις από τους developers κάτι που αναμένεται να επιταχύνει την υιοθέτηση της τεχνολογίας. Επιπλέον, χρησιμοποιεί algorithmic super sampling με ελάχιστο overhead. Σύμφωνα με το βίντεο στο κανάλι Coreteks, η τεχνολογία της AMD δεν θα είναι συμβατή μόνο με τις δικές της κάρτες γραφικών αλλά -τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο της ανάπτυξης- είναι συμβατή και με τις κάρτες γραφικών της NVIDIA. Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι η AMD δεν πρόκειται να αποκλείσει τις κάρτες γραφικών της αντιπάλου της πριν την ανακοίνωση της τεχνολογίας. Αν παρόλα αυτά επιτρέψει κάτι τέτοιο, τότε ενδέχεται να ενισχυθεί σημαντικά η υποστήριξη της τεχνολογίας από τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών και τους developers. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
jgeorgiou Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Αμφιβάλω αν πιάσει σε ποιότητα την NVIDIA που προηγείται 2 έτη. Χρήσιμο το αντίπαλο δέος , με αυτήν την τεχνολογία στην επόμενη γενιά σε 2 χρόνια θα γίνει προσιτό το 4Κ gaming στο ευρύ κοινό.
panagi0tisgr Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Το οτι υποστηριζει και AMD και NVIDIA απο μονο του ειναι πολυ καλό. Ισως και ενας καλός λόγος να το προτιμήσουν γιατι με λιγο κώδικα φτιάχνουν και για τις δύο εταιρείες. Σίγουρα βέβαια θα βοηθήσει πολύ xbox και PS5 4 1
GreekLegend2 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Έχω ακούσει ότι η λειτουργία "OOF" γνωστή ως Out of Stock έρχεται σε λίγους μήνες... 6 1
Zengar Zombolt Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Χωρις καρτες γραφικων ειναι απλα αερας κοπανιστος 5
thanosAIAS Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 28 λεπτά πριν, Zengar Zombolt είπε Χωρις καρτες γραφικων ειναι απλα αερας κοπανιστος Και ναι και όχι ...δε μπορεί να κρατήσει για πάντα αυτό. Θα το ακούν όλη την οικονομία των υπολογιστών στον αέρα!
pao13 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 μάλιστα... δηλαδή η AMD θα έχει τις κάρτες τις εκπαιδευμένες ! 1
Razor333 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Πιο πιθανον ειναι τον ιουνιο να υπαρχουν 6800xt διαθεσιμες κατω απο 1000αρικο, παρα FSR. Για το support απο τριτες εταιρειες, ολα ειναι σχετικα, αν κανει χρηση fp16 half precision, τοτε μονο σε turing/ampere θα εχει καλο performance, οι οποιες ετσι και αλλιως εχουν dlss 2.0 και δεν περιμενουν την AMD, οι pascal ειναι τοσο κλειδωμενες στο fp16 που και να μπορεις να το ανοιξεις δεν προκειται να κανει τιποτα απολυτως.
Hacker?pcs Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 NOBODY CARES! Κανείς δεν θα την δει, οι miners δεν νοιάζονται και οι scalpers επίσης, ΟΤΑΝ φτιάξετε το θέμα με τα crypto ξαναβγάλτε ανακοινώσεις, τώρα οι ανακοινώσεις για ποιον πάνε; Για τους miners και scalpers;
mike299 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 To FSR θα επικρατήσει του DLSS όχι γιατί είναι καλύτερο (που δεν είναι) αλλά γιατί υπάρχει στις κονσόλες, άρα από default υποστήριξη σε όλους σχεδόν τους ΑΑΑ και ΑΑ τίτλους. Σε αντίθεση με το DLSS που ελάχιστοι τίτλοι το υποστηρίζουν και πολλοί μάλιστα μετά το launch. 3
pirmen56 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 10 λεπτά πριν, mike299 είπε To FSR θα επικρατήσει του DLSS όχι γιατί είναι καλύτερο (που δεν είναι) αλλά γιατί υπάρχει στις κονσόλες, άρα από default υποστήριξη σε όλους σχεδόν τους ΑΑΑ και ΑΑ τίτλους. Σε αντίθεση με το DLSS που ελάχιστοι τίτλοι το υποστηρίζουν και πολλοί μάλιστα μετά το launch. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DLSS_support 59 games σύνολο. 50 υποστηριζόμενα games μέσα σε ΕΝΑ χρόνο από τότε που βγήκε το DLSS 2.0. Τέτοιο πράγμα με proprietary τεχνολογία δεν έχει ξαναγίνει. Και να μην υπάρχει σε όλα τα games(τα περισσότερα φόλες άλλωστε), θα είναι σοβαρός λόγος να πληρώσεις κάτι παραπάνω για να πας σε NVIDIA κάρτα. 1 1
pirmen56 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, jgeorgiou είπε Αμφιβάλω αν πιάσει σε ποιότητα την NVIDIA που προηγείται 2 έτη. Χρήσιμο το αντίπαλο δέος , με αυτήν την τεχνολογία στην επόμενη γενιά σε 2 χρόνια θα γίνει προσιτό το 4Κ gaming στο ευρύ κοινό. Τέτοιου είδους αλγόριθμοι αναπτύσσονται από ερευνητές του χώρου άνετα μέσα σε ένα χρόνο. Είναι καθαρά θέμα software. OTAN ξέρουν τι περίπου πρέπει να κάνουν. Το γεγονός ότι το DLSS γνωστοποιήθηκε πάνω από τρία χρόνια πριν(και το 2.0 κάτι παραπάνω από χρόνο) και ακόμα δεν έχουν βγάλει τίποτα σημαίνει ότι δεν μπορούν με συμβατικούς αλγόριθμους να χτυπήσουν αυτό που έβγαλε η nvidia είτε σε ποιότητα είτε σε ταχύτητα ή και στα δύο. Και παιδεύονται πολύ στο optimization της όλης τεχνικής για να βγάλουν κάτι passable. Πώς το καταλαβαίνω αυτό; Η ubisoft, η Sony και άπειροι ερευνητές έχουν ήδη βγάλει παρόμοιες λύσεις, χρόνια πριν, με οικτρά αποτελέσματα τις περισσότερες φορές. Η AMD δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση. Η nvidia τα κατάφερε μόνο με AI και τόνους Research & Development στο hardware. Χωρίς το hw έχεις ποιότητα, χωρίς τις επιδόσεις. 1
vortex365 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Ρε δεν πα να εχει και δορυφορο η καρτα... ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΘΑ ΤΙΣ ΔΟΥΜΕ ? 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα