Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Malthador είπε

Από το excelάκι που βάζεις κάθε φορά στην οικονομική ανάλυση, φαίνεται ότι ενώ οι πωλήσεις συστημάτων του τελευταίου οικονομικού έτους συνοδεύονται και από υψηλές πωλήσεις του Animal Crossing, ενώ δεν ισχύει το ίδιο με τους υπόλοιπους evergreen τίτλους (BotW, Mario Odyssey κλπ), πράγμα που μου δίνει να καταλάβω ότι υπήρξε κόσμος που αγόρασε NSw σχεδόν αποκλειστικά για το AC (και κάτι παρόμοιο είχε συμβεί με το τελευταίο major Pokémon). 

Πολύ σωστή παρατήρηση όμως -όπως πολλές φορές έχω επισημάνει- ο κόσμος δεν προβαίνει στην αγορά ενός συστήματος τυχαία αλλά προϋποθέτει το αναγκαίο ενδιαφέρον/αποδοχή.
Ότι κυκλοφόρησε από το WiiU στο NSW πούλησε καλύτερα (είτε συνέχεια, είτε μεταφορά).
Aπαιτείται συνδυαστική δυναμική software+hardware, χωρίς να γίνει αποδεκτό το ένα δεν μπορεί να λειτουργήσει το άλλο. Αν το AC:NH έβγαινε στο WiiU στην αντίστοιχη περίοδο δεν θα είχε καμία σχέση η δυναμική του συγκριτικά με το φαινόμενο που εξελίχτηκε στο NSW.
H συνδυαστική δυναμική είναι ιδιαίτερα απαραίτητη στην περίπτωση της Ν διότι ξεφεύγει από τις κλασικές κονσόλες/χειρισμό. Αν το ρίσκο δεν πετύχει τότε παρασύρει και τα υπόλοιπα (βλέπε WiiU), όπως αντίστοιχα αν πετύχει  (βλέπε NSW, Wii, DS).

Εστιάζεις στην "κατάληξη" και όχι στο σύνολο. Φυσικά το AC:NH υπήρξε ένα φαινόμενο αυξάνοντας την δυναμική του NSW που όμως για να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα έγινε αποδεκτό από το κοινό/mainstream.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...