Προς το περιεχόμενο

Το Nintendo Switch σαρώνει φτάνοντας τις 84,59 εκατομμύρια πωλήσεις


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, Chocobo είπε

Οι ξαφνικές πωλήσεις όμως τώρα δεν αποτέλεσμα μελετημένου πλάνου πωλήσεων.Είναι ενας συνδυασμός τύχης με την πανδημία + ps4/xbox που ήταν στο τέλος της ζωής τους οπότε λίγοι θα τα επέλεγαν.

 

Όχι, είναι λάθος ο συλλογισμός σου. Η Νιντέντο σχεδόν εξαρχής κυκλοφορούσε ταυτόχρονα ένα σταθερό και ένα φορητό σύστημα, με τα φορητά της πάντα να κάνουν τρελές πωλήσεις. Ενδεικτικά το Nintendo DS είναι το 2ο πιό πετυχημένο σύστημα όλων των εποχών, με 154 εκατομμύρια πωλήσεις, ενώ το 3DS, το οποίο είχε απέναντί του το smartphone/tablet gaming είχε 76 εκατομμύρια πωλήσεις και συνέχιζε να πουλάει μέχρι προσφάτως.

Αυτές οι πωλήσεις χωρίς να βάλουμε μέσα τις πωλήσεις των σταθερών της συστημάτων. Τον καιρό που κυκλοφορούσαν DS και 3DS είχαμε και το Wii, το οποίο έκανε 101 εκατομμύρια πωλήσεις.

Και όλα αυτά με συστήματα που δεν μπορούσαν να υποστηρίξουν multiplatform τίτλους.

Τώρα η Nintendo έβγαλε ένα σύστημα, όχι 2. Είναι ο διάδοχος καί του 3DS καί του Wii, συνεπώς τραβάει κόσμο καί από τα δύο target groups, με την τεράστια διαφορά ότι για πρώτη φορά το σύστημά της υποστηρίζει με μεγάλη ευκολία και multiplatform games.

Οπότε, το να αποδίδουμε στην πανδημία τις εξαιρετικές πωλήσεις του συστήματος, σημαίνει ότι δεν λάβαμε σωστά υπόψη όλα τα παραπάνω.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Όχι, είναι λάθος ο συλλογισμός σου. Η Νιντέντο σχεδόν εξαρχής κυκλοφορούσε ταυτόχρονα ένα σταθερό και ένα φορητό σύστημα, με τα φορητά της πάντα να κάνουν τρελές πωλήσεις. Ενδεικτικά το Nintendo DS είναι το 2ο πιό πετυχημένο σύστημα όλων των εποχών, με 154 εκατομμύρια πωλήσεις, ενώ το 3DS, το οποίο είχε απέναντί του το smartphone/tablet gaming είχε 76 εκατομμύρια πωλήσεις και συνέχιζε να πουλάει μέχρι προσφάτως.

Αυτές οι πωλήσεις χωρίς να βάλουμε μέσα τις πωλήσεις των σταθερών της συστημάτων. Τον καιρό που κυκλοφορούσαν DS και 3DS είχαμε και το Wii, το οποίο έκανε 101 εκατομμύρια πωλήσεις.

Και όλα αυτά με συστήματα που δεν μπορούσαν να υποστηρίξουν multiplatform τίτλους.

Τώρα η Nintendo έβγαλε ένα σύστημα, όχι 2. Είναι ο διάδοχος καί του 3DS καί του Wii, συνεπώς τραβάει κόσμο καί από τα δύο target groups, με την τεράστια διαφορά ότι για πρώτη φορά το σύστημά της υποστηρίζει με μεγάλη ευκολία και multiplatform games.

Οπότε, το να αποδίδουμε στην πανδημία τις εξαιρετικές πωλήσεις του συστήματος, σημαίνει ότι δεν λάβαμε σωστά υπόψη όλα τα παραπάνω.

Η ίδια η nintendo δήλωσε πως δεν ήταν έτοιμη για κάτι τέτοιο.

Εξάλου πολύ εύκολα μπορείς να συγκρίνεις πωλήσεις προ πανδημίας και κατα τη διάρκεια της. 
Λάθος είναι που έγραψες όλο αυτό ενώ με ένα απλό google search μπορείς να δείς οτι έχω δίκιο.
https://www.google.gr/amp/s/www.bbc.com/news/business-54813841.amp

Επεξ/σία από Chocobo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H πανδημία έδωσε γερό boostάρισμα στο gaming γενικότερα, δεν αντιλέγω. Φταίει η διατύπωση στην τελευταία μου πρόταση στο προηγούμενο πόστ. Έπρεπε να διατυπωθεί "Οπότε, το να αποδίδουμε αποκλειστικά στην πανδημία...."

Η θέση μου είναι ότι το Switch ήταν δεδομένο ότι στον κύκλο ζωής του θα έκανε εξαιρετικές πωλήσεις, διότι είναι καταρχάς ο διάδοχος του 3DS, είναι ο διάδοχος του Wii, και αμέσως μετά διότι παίζει multiplatforms. Αυτά έχει χρόνια που τα λέω.

Αν δεν ήταν ο κορονοϊός, θα είχαμε περισσότερες limited editions, ίσως να έβγαινε πιό γρήγορα το Switch Pro.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, Chocobo said:

Η ίδια η nintendo δήλωσε πως δεν ήταν έτοιμη για κάτι τέτοιο.

Εξάλου πολύ εύκολα μπορείς να συγκρίνεις πωλήσεις προ πανδημίας και κατα τη διάρκεια της. 
Λάθος είναι που έγραψες όλο αυτό ενώ με ένα απλό google search μπορείς να δείς οτι έχω δίκιο.
https://www.google.gr/amp/s/www.bbc.com/news/business-54813841.amp

Δεν έχεις απόλυτο άδικο για να πούμε την αλήθεια. Ωστόσο από την πανδημία δεν επωφελήθηκε μόνο η Nintendo, επωφελήθηκαν εξίσου, ίσως και περισσότερο (διότι έχουν μονάχα οικιακά συστήματα - και lockdown σημαίνει σπίτι), η Sony και η MS. To ίδιο φυσικά συνέβη και με τις πωλήσεις των PC (μεταξύ άλλων και για διαφορετικούς λόγους ασφαλώς).

1 hour ago, panther_512 said:

Όχι, είναι λάθος ο συλλογισμός σου. Η Νιντέντο σχεδόν εξαρχής κυκλοφορούσε ταυτόχρονα ένα σταθερό και ένα φορητό σύστημα, με τα φορητά της πάντα να κάνουν τρελές πωλήσεις. Ενδεικτικά το Nintendo DS είναι το 2ο πιό πετυχημένο σύστημα όλων των εποχών, με 154 εκατομμύρια πωλήσεις, ενώ το 3DS, το οποίο είχε απέναντί του το smartphone/tablet gaming είχε 76 εκατομμύρια πωλήσεις και συνέχιζε να πουλάει μέχρι προσφάτως.

Αυτές οι πωλήσεις χωρίς να βάλουμε μέσα τις πωλήσεις των σταθερών της συστημάτων. Τον καιρό που κυκλοφορούσαν DS και 3DS είχαμε και το Wii, το οποίο έκανε 101 εκατομμύρια πωλήσεις.

Και όλα αυτά με συστήματα που δεν μπορούσαν να υποστηρίξουν multiplatform τίτλους.

Τώρα η Nintendo έβγαλε ένα σύστημα, όχι 2. Είναι ο διάδοχος καί του 3DS καί του Wii, συνεπώς τραβάει κόσμο καί από τα δύο target groups, με την τεράστια διαφορά ότι για πρώτη φορά το σύστημά της υποστηρίζει με μεγάλη ευκολία και multiplatform games.

Οπότε, το να αποδίδουμε στην πανδημία τις εξαιρετικές πωλήσεις του συστήματος, σημαίνει ότι δεν λάβαμε σωστά υπόψη όλα τα παραπάνω.

Η ανάλυση που κάνεις είναι σαφέστατη. Και μόνο το γεγονός πως το Switch είναι η go to κονσόλα για τους απανταχού Nintendo gamers, αρκεί για τις πωλήσεις.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Δεν έχεις απόλυτο άδικο για να πούμε την αλήθεια. Ωστόσο από την πανδημία δεν επωφελήθηκε μόνο η Nintendo, επωφελήθηκαν εξίσου, ίσως και περισσότερο (διότι έχουν μονάχα οικιακά συστήματα - και lockdown σημαίνει σπίτι), η Sony και η MS. To ίδιο φυσικά συνέβη και με τις πωλήσεις των PC (μεταξύ άλλων και για διαφορετικούς λόγους ασφαλώς).

 

11 λεπτά πριν, panther_512 είπε

H πανδημία έδωσε γερό boostάρισμα στο gaming γενικότερα, δεν αντιλέγω. Φταίει η διατύπωση στην τελευταία μου πρόταση στο προηγούμενο πόστ. Έπρεπε να διατυπωθεί "Οπότε, το να αποδίδουμε αποκλειστικά στην πανδημία...."

Η θέση μου είναι ότι το Switch ήταν δεδομένο ότι στον κύκλο ζωής του θα έκανε εξαιρετικές πωλήσεις, διότι είναι καταρχάς ο διάδοχος του 3DS, είναι ο διάδοχος του Wii, και αμέσως μετά διότι παίζει multiplatforms. Αυτά έχει χρόνια που τα λέω.

Αν δεν ήταν ο κορονοϊός, θα είχαμε περισσότερες limited editions, ίσως να έβγαινε πιό γρήγορα το Switch Pro.

Ps4 - xbox τουλάχιστον για τους gamers δεν ήταν επιλογή ξέροντας πως έρχεται ps5-series x-new gpus(hehe) οπότε πολλοί που θέλανε κάτι έπρεπε να περιμένουν να κυκλοφορήσει και να έχει στοκ.Ναι πούλησαν και η sony/ms αλλά σε μόνο σε κάνα άσχετο μπάρμπα και καμιά θεία.Εμείς ξέραμε πως δεν βγάζει νόημα αγορά τους πριν 1 χρόνο πόσο μάλλον πριν 4 μήνες.

Το switch πουλούσε ναι ούτος η άλλως αλλά τριπλασιασμό πωλήσεων σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα βαράει καμπανάκια.

Προσωπικά το χαίρομαι σίγουρα γιατί η nintendo είναι κατηγορία μόνη της και το αξίζει.Απλά πιστεύω πως και οι ίδιοι στη nintendo θα είναι μετρημένοι και δεν θα καβαλήσουν το καλάμι κάνοντας κάτι παράτολμο.

Να πω και για τις τιμές που βλέπω παράπονα(όχι απο εσάς)Το έχω κάνει συζήτηση με φίλους πολλές φορές.Το ότι με 20 ευρώ μπορείς να πάρεις witcher 3 goty δεν σημαίνει πως κάθε παιχνίδι πρέπει να κάνει 20 ευρώ και κάτω.Προσωπικά αν έδινα 40-50 ευρώ και έπαιζα για πρώτη φορά πχ Windwaker θα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.Είναι κοντά 20 χρονών ; Ναι είναι.. Είναι παιχνιδάρα ; Ναι είναι.Όποιος θέλει το αγοράζει.

Δεν είδα παράπονα για remasters  της naughty dog…

  

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Προσωπικά το χαίρομαι σίγουρα γιατί η nintendo είναι κατηγορία μόνη της και το αξίζει.Απλά πιστεύω πως και οι ίδιοι στη nintendo θα είναι μετρημένοι και δεν θα καβαλήσουν το καλάμι κάνοντας κάτι παράτολμο.

Όσο το Switch πουλάει στην παρούσα μορφή του, τόσο θα καθυστερεί η οποιαδήποτε βελτιωμένη έκδοση που περιμένουμε πώς και πώς ορισμένοι από εμάς.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, panther_512 said:

H πανδημία έδωσε γερό boostάρισμα στο gaming γενικότερα, δεν αντιλέγω. Φταίει η διατύπωση στην τελευταία μου πρόταση στο προηγούμενο πόστ. Έπρεπε να διατυπωθεί "Οπότε, το να αποδίδουμε αποκλειστικά στην πανδημία....".

Εγώ πάντως διαφωνώ ότι η πανδημία έπαιξε τον ρόλο που πιστεύετε στις πωλήσεις του Switch. Η πανδημία δεν είχε άμεση επιρροή στις πωλήσεις του NSw, είχε έμμεση επιρροή: υπήρξε μια μερίδα του πληθυσμού που ήθελε να πάρει κονσόλα για να παίζει ελέω lockdown κλπ, αλλά αυτός ο κόσμος είχε ως πρώτη προτεραιότητα τα νέα twins και -αφού δεν έβρισκε ούτε για δείγμα- τότε στρεφόταν στο NSw.

Επιμένω, ο κύριος λόγος που έχει ξεσκιστεί η Nintendo να πουλάει κονσόλες είναι το S/W και συγκεκριμένα, το Animal Crossing πρωτίστως και το Pokemon δευτερευόντως. Τα υπόλοιπα (πανδήμια, φορητότητα κοκ) είναι τριτοτέταρτοι παράγοντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Επιμένω, ο κύριος λόγος που έχει ξεσκιστεί η Nintendo να πουλάει κονσόλες είναι το S/W και συγκεκριμένα, το Animal Crossing πρωτίστως και το Pokemon σε δευτερευόντως. Τα υπόλοιπα (πανδήμια, φορητότητα κοκ) είναι τριτοτέταρτοι παράγοντες.

Αυτό. Έχει πολλά exclusive και εξαιρετικά παιχνίδια με φανατικό κοινό, που δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια σε άλλα format. Όσοι έχετε Switch, σκεφτείτε αν θα το αγοράζατε αν δεν είχε όλους αυτούς του καταπληκτικούς ΑΑΑ τίτλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, GamingRoom είπε

Το παιρνεις την χακαρεις ... και ο Τζαμπας ζει ... Οπως εκανα και με το psp και psvita μου ;)

Ωπος κάνουν όλοι πανω απο 30 χρόνια με πλαυ 1.. Υπολογιστές.. Κτλπ :)

20 ώρες πριν, doctorScien είπε

Σκέφτηκε κανείς ότι μπορει να πουλησε τοσα εκ κονσολες ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ  ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΑΚΑΡΙΣΤΟΥΝ?

Το είχαμε δει και στο ΧΒΟΧ360  αλλά και στο PS4   στα τελευταία του....  

Ειναι μια ισορροπία για τις εταιρείες ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ  ΤΟ cracking  γιατι θα χιάσουν την υποστήριξη των  software houses... αλλά στα τελευταία χρονικά της κονσόλας  γιατι όχι ? Nεα παιγνίδια δεν θα βγουν ..όλοι έχουν αποσβέσει  ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.... ΤΟ online ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΟΜΙΜΑ... γιατι να μην πουλήσουμε και μερικα εκ κονσόλες για ofline gaming? 

Το ίδιο ακριβώς πριν αιώνες με το πρώτο πσ.... Τι θα πει το σατουρν ποτέ δεν έσπασε; :) και γενικά με τα πλαυ στέισον... ΌΛΑ τους... Αλλα εκεί δεν είναι λόγος έτσι; 

18 ώρες πριν, nzeppos είπε

Η αλήθεια είναι πως όταν (μετά από πάμπολλους ενδοιασμούς) πήρα το Switch πέρσι τέτοια εποχή, το τελευταίο πράγμα που με ενδιέφερε ήταν η φορητότητα. Τελικά ελάχιστες μέρες μετά την αγορά δεν ντρέπομαι να πω ότι έκανα στροφή 180 μοιρών και κατάλαβα ότι κολλησα με την κονσόλα ακριβώς επειδή μπορούσα να την χρησιμοποιήσω οπουδήποτε. 12 μήνες αργότερα αργότερα δεν έχω αλλάξει γνώμη, ακόμα και τώρα που λόγω έλλειψης χρόνου το Switch δεν ανάβει συχνά και όταν ανάψει είναι συνήθως docked.

Για το άλλο που αναφέρθηκε σχετικά με τις κονσόλες που χακάρονται επίτηδες από τους ίδιους τους κατασκευαστές τους, προσωπικά δεν θεωρώ ότι ευσταθεί γιατί οι εταιρίες παραδοσιακά έχουν χασούρα από το hardware και περιμένουν να βγάλουν τα λεφτά από τις πωλήσεις παιχνιδιών (μέσω royalties). Αν οι χρήστες παίζουν πειρατικά παιχνίδια, τότε χάνεται το μακράν μεγαλύτερο έσοδο του οικοσυστήματος. Κάτι που για παράδειγμα ίσχυε απολύτως στο πρώτο Xbox αλλά και στο 360, για τα οποία προτείνω τα δύο καταπληκτικά βιβλία του Dean Takahashi που εξηγεί με λεπτομερή τρόπο την ιστορία κάθε κονσόλας, το πως σχεδιάστηκε, πως κατασκευάστηκε, πως κοστολογήθηκε κλπ.

Το μόνο κάπως "ρεαλιστικό" σενάριο που θα μπορούσε να προτείνει κάποιος θα ήταν ότι η εκάστοτε MS/Sony/Nintendo βγάζει μια νέα κονσόλα σε μια νέα αγορά, την πουλάει κάτω του κόστους (όπως γίνεται συνήθως), γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν θα έχει μεγάλο ποσοστό επί της πίτας και επίτηδες χακάρει την κονσόλα της μέσω τρίτων ώστε να αυξήσει τη δημοφιλία της, ίσως να βγάλει λίγα λεφτά από ορισμένα online παιχνίδια και κυρίως να καταφέρει να παγιώσει τη θέση της στην αγορά και στη συνείδηση των καταναλωτών. Με αυτό τον τρόπο ναι μεν χάνει πολλά λεφτά αρχικά (βλ. μερικά δις), αλλά μακροπρόθεσμα ελπίζει να έχει κέρδος γιατί η επόμενη γενιά κονσολών γενικά δεν θα χακάρεται, θα αγοραστεί από όσους στο ενδιάμεσο μετατράπηκαν σε fan της εταιρίας και άρα οι όποιες αρχικές απώλειες θα αντισταθμιστούν. Δεν ξέρω όμως πως χτίζει κάποιος ένα τέτοιο business plan.

Απλά πλαυ στεισον 1... Όλο αυτό που είπες :)

11 ώρες πριν, DrFreeman είπε

Χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας, η ερώτηση μου είναι ειλικρινής: τι παίζεις στο switch που υπερκαλύπτει όλα τα πιθανά PC/PS4/Xbox games και τα έχει βγάλει εκτός μάχης; 

Σκυριμ ( χιουμορακι) 

2 ώρες πριν, panther_512 είπε

Όσο το Switch πουλάει στην παρούσα μορφή του, τόσο θα καθυστερεί η οποιαδήποτε βελτιωμένη έκδοση που περιμένουμε πώς και πώς ορισμένοι από εμάς.

Α Π Ο Λ Υ Τ Α    Σ Ω Σ Τ Α

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, music_lover είπε

Συνεπώς, πιστεύεις ότι αδυνατούμε να καταλάβουμε ότι ο απλούστατος λόγος που κρατούν ψηλά την τιμή τους είναι γιατί είναι περισσότερο διασκεδαστικά από τα υπόλοιπα.

Κοντολογίς, αν ένα παιχνίδι είναι πολύ διασκεδαστικό, "δικαιούται" τρόπον τινά να πωλείται σε υψηλή τιμή μέχρι το τέλος της ζωής της κονσόλας ή και της επόμενης (π.χ. το mario cart deluxe 8 που επί της ουσίας είναι παιχνίδι του wii u, κοστίζει ακόμη και σήμερα 50 ευρώ στο switch).

Είναι πολύ μεγάλη συζήτηση αυτή. Η γενικότερη εικόνα είναι ότι η εταιρεία δεν βγάζει απλά "μαθηματικούς" τίτλους. Με τον όρο αυτόν εννοώ απλά την ευκολία του να παράγεις παιχνίδια σήμερα που ναι μεν είναι μεγάλα και εντυπωσιακά στο μάτι αλλά στεγνά και άδεια από πρακτικές και παιχνιδίστικες ιδέες. Είναι απλώς μια επέκταση του κινηματογράφου. Η nintendo κάνει ακριβώς το αντίθετο, προσφέρει τα παιχνίδια της με φουλ ιδέες, φουλ εξελιγμένες στα πλαίσια του παιχνιδιού και δεν βαραίνει τα παιχνίδια της απλά με "νούμερα" αλλά με ουσία. Δεν είναι μηχανή του κιμά. 

17 ώρες πριν, music_lover είπε

Φαίνεται πως πιστεύεις ότι δεν ξέρουμε να εκτιμούμε στην Ελλάδα το καλό και ποιοτικό gaming. Ίσως και να έχεις δίκαιο. Δεν ξέρω. Είμαστε άλλωστε PlayStation Land μέχρι στιγμής σε αυτήν την χώρα.

Σε αυτήν την χώρα το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι πιο πολλοί θέλουν να δείχνουν πόσο "σοβαροί" ή "μάτσο" ή "μεγάλοι" είναι από το παιχνίδι που παίζουν. Το βλέπεις μόνιμα ακόμα και εδώ σε αυτό το νήμα και είναι η γενικότερη αποδεκτή θέση στο γενικότερο σύνολο των gamers της χώρας. Ακριβώς όπως ολόκληρη η χώρα είναι τεχνολογικά αναλφάβητοι έτσι και εδώ έχουμε απλώς ένα ακόμα παρακλάδι αυτής της νοοτροπίας. 

17 ώρες πριν, music_lover είπε

Όντως όμως ακούγονται πολύ ρομαντικά όλα αυτά και μόνο για "λάτρεις" της εταιρίας και στα δικά μου φτωχά μάτια δεν δικαιολογούν την τιμολογιακή της πολιτική. Όπως ακριβώς δεν δικαιολογώ με τίποτα την αύξηση της τιμής των παιχνιδιών της sony στα 80 ευρώ στο ps5. Πιστεύω απλά ότι οι εταιρίες βρίσκουν πρόσφορο έδαφος και τα κάνουν. Δλδ πελάτες πρόθυμους να πληρώσουν τα προϊόντα τους. Ένα είδος apple του gaming.

Επίσης, απορώ με την σιγουριά πως όσοι γκρινιάζουν δεν πρόκειται ποτέ να αγόραζαν switch αν οι τιμές ήταν διαφορετικές. Πως το ξέρεις αυτό δλδ.

Γιατί πολύ απλά έχεις μπερδέψει το "κόστος" με την "αξία" όπως και οι περισσότεροι στην Ελλάδα. Αυτό συμβαίνει γιατί μπαίνεις στην διαδικασία της σύγκρισης με στοιχεία που μπορείς να δεις όμως δεν είναι ούτε κατά προσέγγιση αληθινά ή πιο σωστά υπερβολικά περιορισμένη εικόνα του τι θα πάρεις από ένα παιχνίδι. Αυτή η όλη δουλειά του να επικεντρώνονται σε ιδέες και απόδοση αυτών στα παιχνίδια τους είναι που έχει και τόση μεγάλη απήχηση. 

Για το θέμα των τιμών έχει αποδειχτεί ιστορικά στο gaming. Χαμηλότερες τιμές δεν φέρνουν περισσότερο κόσμο. Το περιεχόμενο φέρνει κόσμο και σε αυτό αν κάποιος ήδη θεωρεί ότι τα παιχνίδια της εταιρείας είναι για "παιδάκια, γυναικούλες και κορόΪδα" τότε είναι ασφαλέστατο να συμπεράνουμε ότι και τζάμπα να ήταν δεν θα ασχολούνταν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, panther_512 είπε

H πανδημία έδωσε γερό boostάρισμα στο gaming γενικότερα, δεν αντιλέγω. Φταίει η διατύπωση στην τελευταία μου πρόταση στο προηγούμενο πόστ. Έπρεπε να διατυπωθεί "Οπότε, το να αποδίδουμε αποκλειστικά στην πανδημία...."

Η θέση μου είναι ότι το Switch ήταν δεδομένο ότι στον κύκλο ζωής του θα έκανε εξαιρετικές πωλήσεις, διότι είναι καταρχάς ο διάδοχος του 3DS, είναι ο διάδοχος του Wii, και αμέσως μετά διότι παίζει multiplatforms. Αυτά έχει χρόνια που τα λέω.

Αν δεν ήταν ο κορονοϊός, θα είχαμε περισσότερες limited editions, ίσως να έβγαινε πιό γρήγορα το Switch Pro.

Διάδοχος του Wii U είναι το switch, όχι του Wii (του οποίου διάδοχος ήταν το Wii U). Πολύ βολικά προσπέρασες το Wii U και στο προηγούμενο ποστ σου ίσως γιατί δεν συμφέρει να πεις ότι πούλησε μόνο 13 εκ. τεμαχια.

Στα του θέματος, η Nintendo από την εποχή του DS/Wii είχε να δει τόσο καλές πωλήσεις. Λογικό είναι να "τραβήξει" όσο πάει την τωρινή κονσόλα. Εξάλλου αυτό που μετράει είναι πωλήσεις κ έσοδα/κέρδη και από αυτά τα πάει περίφημα. Μην ξεχνάτε ότι οι τιμές των εξαρτημάτων πέφτουν σε τιμή με τον χρόνο, συνεπώς το κόστος κατασκευής ενός switch to 2017 δεν είναι ίδιο με τώρα. Εάν βγάλει νέα κονσόλα το περιθώριο κέρδους θα είναι μικρότερο, οπότε γιατί να το κάνει ενώ οι πωλήσεις του τωρινού switch αυξάνονται σε ετήσια βάση; Μάλιστα πολλά games της ήταν ports από το Wii U (*) που σημαίνει ότι το development κόστος (**) τους ήταν πολύ χαμηλότερο από νέα from the scratch παιχνίδια οπότε δίνουν καλό κέρδος.

Το τι θα γίνει με νέα κονσόλα το γνωρίζουν οι ψηλά στην Nintendo αλλά συχνά τα σχέδια προσαρμόζονται άνα διαστήματα. Αν η ζήτηση για το τωρινό switch μείνει σε τόσο υψηλά επίπεδα μπορεί να αποφασισουν να καθυστερήσουν τυχόν revision. Τέλος, πολλοί εστιάσανε στo φημολογούμενο νέο switch και αγνοούν η Nintendo έχει κ άλλα κόλπα για να βγάλει χρήμματα εάν χρειαστεί. To Super Mario 3D All Stars απέδειξε ότι έχουν working Ν64 και GameCube emulators για το switch. Συνεπώς μπορούν να "πορτάρουν" όποιο (δικο τους) game θέλουν από αυτά τα συστήματα με μηδενικό κόστος μιας και θα είναι emulated σε ενδεχομένως full price. Και η εμπειρία του 3D All Stars έχει δείξει ότι θα πουλήσουν καλά.

(*) Βέβαια έχουν ξεμείνει από Wii U games να πορτάρουν και πλέον έπιασαν το Wii και το 3DS.

(**) Φυσικά πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι υπήρχε και ένα σημαντικό κόστος όταν πρωτοδημιουργήθηκε το κάθε παιχνίδι στο Wii U αλλά αυτό δεν αφορά το πορτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Malthador είπε

Επιμένω, ο κύριος λόγος που έχει ξεσκιστεί η Nintendo να πουλάει κονσόλες είναι το S/W και συγκεκριμένα, το Animal Crossing πρωτίστως και το Pokemon δευτερευόντως. Τα υπόλοιπα (πανδήμια, φορητότητα κοκ) είναι τριτοτέταρτοι παράγοντες.

Δεν ισχύει αυτό που γράφεις και τους λόγους τους ανέφερα σε σχετική συζήτηση στο ανάλογο θέμα. Επιμένεις γιατί εστιάζεις στην "κατάληξη" παραβλέποντας τα όσα έπρεπε να επιτύχουν για να φτάσει το NSW στην αντίστοιχη δυναμική. Σίγουρα το software θα έχει ρόλο από εδώ και πέρα αλλά για τα χρόνια που μεσολάβησαν έπαιξε μεγάλη σημασία το γενικότερο concept το οποίο έγινε αποδεκτό από τον κόσμο για να καταλήξει στην δυναμική που βλέπουμε σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, mpompo13 είπε

Διάδοχος του Wii U είναι το switch, όχι του Wii (του οποίου διάδοχος ήταν το Wii U). Πολύ βολικά προσπέρασες το Wii U και στο προηγούμενο ποστ σου ίσως γιατί δεν συμφέρει να πεις ότι πούλησε μόνο 13 εκ. τεμαχια.

Δεν το προσπέρασα επειδή με βόλευε. Το Switch δεν το θεωρώ σε καμία περίπτωση διάδοχο του Wii U. Το ότι το WiiU βγήκε μετά το Wii λίγο ρόλο παίζει. Επίσης αν το Switch ήταν πραγματικός διάδοχος του WiiU, για ποιό λόγο να κάνει τις πωλήσεις που κάνει?

Το Switch σχεδιάστηκε με αποσπώμενα χειριστήρια, τα οποία αποτελούν ώς φιλοσοφία και τεχνολογία εξέλιξη των χειριστηρίων του Wii. Και το 1-2 - Switch προσπάθησε να κάνει αυτό που είχε καταφέρει το Wii sports.

Το Switch ώς φιλοσοφία σχεδιασμού είναι πάντρεμα φορητής της Nintendo και του Wii, με έμφαση στη φορητότητα.

Αν εσύ θεωρείς το Switch διάδοχο του WiiU, σεβαστό. Εγώ δεν το βλέπω έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, panther_512 είπε

Δεν το προσπέρασα επειδή με βόλευε. Το Switch δεν το θεωρώ σε καμία περίπτωση διάδοχο του Wii U. Το ότι το WiiU βγήκε μετά το Wii λίγο ρόλο παίζει. Επίσης αν το Switch ήταν πραγματικός διάδοχος του WiiU, για ποιό λόγο να κάνει τις πωλήσεις που κάνει?

Το Switch σχεδιάστηκε με αποσπώμενα χειριστήρια, τα οποία αποτελούν ώς φιλοσοφία και τεχνολογία εξέλιξη των χειριστηρίων του Wii. Και το 1-2 - Switch προσπάθησε να κάνει αυτό που είχε καταφέρει το Wii sports.

Το Switch ώς φιλοσοφία σχεδιασμού είναι πάντρεμα φορητής της Nintendo και του Wii, με έμφαση στη φορητότητα.

Αν εσύ θεωρείς το Switch διάδοχο του WiiU, σεβαστό. Εγώ δεν το βλέπω έτσι.

Είναι θέμα απόψεων αυτό. Η Nintendo πάντως μια χαρά θεωρεί ότι το switch είναι διάδοχος του Wii U και αυτό με την σειρά του διάδοχος του Wii. Εξάλλου έτσι τα σχεδίασαν. Το ότι πουλάει όσο το Wii δεν το κάνει διάδοχο του Wii. Πουλάει για πολλούς λόγους, αρκετοί αναλύθηκαν και στα σχόλια εδώ.

Δέχομαι την αποψή σου αλλά διαφωνώ. Η Nintendo πρώτα ξεκίνησε ένα "υβριδικό" μοντέλο στο Wii U όπου σου επέτρεπε μία (περιορισμένη) φορητότητα εκτός της τηλεόρασης. Ουσιαστικά εκεί πάτησε και έβγαλε το switch. Να στο πω διαφορετικά: χωρίς το Wii U μάλλον δεν θα υπήρχε το switch. Για τα χειριστήρια ξεχνάς ότι το Wii U ήταν συμβατό με τα wiimotes με αποτέλεσμα να έχει πρόσβαση στον ίδιο τρόπο παιχνιδιού.

Τέλος, ελπίζω να μην επαναληφθεί η έπαρση της περιόδου Wii/DS όπου η Nintendo νόμιζε πως οτιδήποτε βγάλει θα πουλήσει τρελά (βάλε ένα "3" πριν το "DS" και κότσαρε ένα "U" μετά το "Wii" και θα πουλήσει) με αποτέλεσμα το Wii U που πάτωσε (για διάφορους λίγους) και το 3DS που αναγκάστηκε να κάνει μία σημαντική μείωση τιμής σχεδόν αμέσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
On 12/05/2021 at 00:58, mansa2k said:

Δεν ισχύει αυτό που γράφεις και τους λόγους τους ανέφερα σε σχετική συζήτηση στο ανάλογο θέμα. Επιμένεις γιατί εστιάζεις στην "κατάληξη" παραβλέποντας τα όσα έπρεπε να επιτύχουν για να φτάσει το NSW στην αντίστοιχη δυναμική. Σίγουρα το software θα έχει ρόλο από εδώ και πέρα αλλά για τα χρόνια που μεσολάβησαν έπαιξε μεγάλη σημασία το γενικότερο concept το οποίο έγινε αποδεκτό από τον κόσμο για να καταλήξει στην δυναμική που βλέπουμε σήμερα.

Ναι, το ότι ανάφερες τους λόγους για τους οποίους θεωρείς ότι δεν ισχύει αυτό που γράφω δεν σημαίνει απαραίτητα ότι συμφωνώ κιόλας. :P

Σε κάθε περίπτωση, δεν έχω απαντήσει στο άλλο σου post γιατί θέλω να διαβάσω πρώτα το άρθρο που έχεις γράψει στο blog σου, μιας και δεν έχω προλάβει ακόμα και δεν θέλω να μου διαφύγει κάτι.

Πάντως, δεν εστιάζω στην «κατάληξη» αυθαίρετα, τα στατιστικά κοιτάζω. Από το excelάκι που βάζεις κάθε φορά στην οικονομική ανάλυση, φαίνεται ότι ενώ οι πωλήσεις συστημάτων του τελευταίου οικονομικού έτους συνοδεύονται και από υψηλές πωλήσεις του Animal Crossing, ενώ δεν ισχύει το ίδιο με τους υπόλοιπους evergreen τίτλους (BotW, Mario Odyssey κλπ), πράγμα που μου δίνει να καταλάβω ότι υπήρξε κόσμος που αγόρασε NSw σχεδόν αποκλειστικά για το AC (και κάτι παρόμοιο είχε συμβεί με το τελευταίο major Pokémon). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...