Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,
Όπως λέω και στον τίτλο, ψάχνω για μια καρέκλα γραφείου γύρω στα 250 ευρώ. Θα ήθελα να είναι εργονομική και αρκετά αναπαυτική, μιας και είμαι φοιτητής ιατρικής και ασχολούμαι και γενικά με τους υπολογιστές (gaming, ενημέρωση κτλ), που σημαίνει πολλές ώρες στην καρέκλα. Η καρέκλα που χρησιμοποιώ εδω και 8 με 10 χρόνια ειναι η Flintan από ΙΚΕΑ, αλλά ειδικά μέσα στην καραντίνα έδειξε οτι πλέον τα έχει φάει τα ψωμιά της. Χρειάζομαι μια καρέκλα με καλύτερο back support, με ύφασμα ωστε να είναι πιο breathable γιατί ιδρώνω γενικά πολύ και με αναπαυτικό κάθισμα, ωστε να μη με πονανε τα οπίσθια μετά την πρώτη ώρα :lol:. Σκεφτόμουν να πάρω τη Markus απο ΙΚΕΑ αλλά νομίζω ότι μου φάνηκε λίγο σκληρό το κάθισμα, ίσως δεν της έδωσα και τον απαραίτητο χρόνο. Έχετε καμιά άλλη πρόταση;

Δημοσ.

εχω την μαρκους που ολοι λενε τα καλυτερα. δεν αξιζει τα λεφτα της. σημαντικο μειονέκτημα για μένα ειναι οτι δεν μπορεις να βγαλεις τα χερουλια γιατι ξυλωνετε το αθλια σχεδιασμένο υφασμα στο καθισμα. για 120 ευρω αξιζει, παραπανω οχι.

• Confused 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εχω την μαρκους που ολοι λενε τα καλυτερα. δεν αξιζει τα λεφτα της. σημαντικο μειονέκτημα για μένα ειναι οτι δεν μπορεις να βγαλεις τα χερουλια γιατι ξυλωνετε το αθλια σχεδιασμένο υφασμα στο καθισμα. για 120 ευρω αξιζει, παραπανω οχι.

Ναι το έχω δει πολλές φορές αυτό το παράπονο δυστυχώς, βέβαια νομίζω υπάρχουν γενικά diy mods για να βελτιώσεις λίγο την κατάσταση αλλά και πάλι... 

5 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Nitro genesis 950 ή ακόμα καλύτερα Anda (θες κάνα 50αρι ακόμα νομίζω) 

Γενικά να πω την αλήθεια δεν είμαι μεγάλος fan των gaming καρεκλών, νομίζω είναι λίγο-πολύ ένα φιάσκο που πατάει στον όρο gaming. Παρόλα αυτά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις, τις έχεις δοκιμάσει τις συγκεκριμένες; 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, luckris25 είπε