Ntinaras Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 Στις 6/5/2021 στις 8:15 ΜΜ, Jos3ph είπε αν δεν υπάρχει λόγος για υπερυψομένο , στα ίδια χρήματα παίρνεις πιο μεγάλο αυτοκίνητο , όπως Skoda Octavia. Επίσης έχουν μείνει στοκ κάποια Nissan Qashqai ( έρχεται καινούριο το φθινόπωρο ) Γενικά υπάρχουν πολλές επιλογές. κανονικά ποτέ δεν προτείνω Toyota , αλλά δεν είναι κακή η τιμή του Car.gr - Toyota Corolla '21 SDN 1.5 LIVE EW
Krepalidis Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 7 ώρες πριν, m3fisto είπε ανάμεσα σε Puma και Juke τι θα ψηφίζατε? Ξεκάθαρα Πούμα. Οδηγικά και εμφανισιακά είναι εξαιρετικό. Ποιοτικό σαλόνι. Μου αρέσει ο βαθύς χώρος αποσκευών με το κουτί. Μειονέκτημα έχει ότι τα τιμιότητα Juke, 2008 έχουν μεγαλύτερους χώρους ΑΝ τους χρειάζεσαι. Αναφέρομαι και στο χώρο για τους πίσω. 1
xphobus Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 Καλυτερα να μείνεις μακριά από τρικύλινδρα μοτέρ το Corolla στην έκδοση live έχει 17000 και είναι 1.2 turbo
tsofras Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, xphobus είπε Καλυτερα να μείνεις μακριά από τρικύλινδρα μοτέρ το Corolla στην έκδοση live έχει 17000 και είναι 1.2 turbo Έχει τους μικρότερους χώρους απο όσα έχουμε συζητήσει αλλιώς μαζί σου.
Krepalidis Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 4 ώρες πριν, xphobus είπε Καλυτερα να μείνεις μακριά από τρικύλινδρα μοτέρ το Corolla στην έκδοση live έχει 17000 και είναι 1.2 turbo Υπερβολές. Η μεταλλουργία και η μηχανολογία έχουν προοδεύσει. Πάνω από δεκαετία κυκλοφορούν τα Ecoboost της Ford χωρίς διαφορές σε αξιοπιστία από τετρακιλινδρα. Οδηγησα το Puma Hybrid πρόσφατα και ούτε ίχνος άκουσα κροτάλισμα ή αίσθηση τρεμουλου/κραδασμών από το μοτερ στο τιμόνι. Πρακτικά όλα σχεδόν τα αμάξια κάτω από 20.000 με βενζινοκινητήρα βγαίνουν με τρικυλινδα μοτέρ και τα περισσότερα απο εκείνα ως και τα 30.000 €. Οπότε η εμμονή στην "τουότα" ας γίνεται για άλλους λόγους κι όχι τους κιλυνδρους. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 Δημοσ. 11 Μαΐου 2021 7 ώρες πριν, xphobus είπε Καλυτερα να μείνεις μακριά από τρικύλινδρα μοτέρ το Corolla στην έκδοση live έχει 17000 και είναι 1.2 turbo Το Κορόλλα σε αυτή την έκδοση είναι γυμνό. Για να πας σε κάτι αξιοπρεπές (συν ζάντες) η τιμή είναι 19.150 είτε στο hatchback με τον 1.2 είτε στο σεντάν με τον 1.5 ατμόσφαιρα 3 ώρες πριν, Krepalidis είπε Υπερβολές. Η μεταλλουργία και η μηχανολογία έχουν προοδεύσει. Πάνω από δεκαετία κυκλοφορούν τα Ecoboost της Ford χωρίς διαφορές σε αξιοπιστία από τετρακιλινδρα. Οδηγησα το Puma Hybrid πρόσφατα και ούτε ίχνος άκουσα κροτάλισμα ή αίσθηση τρεμουλου/κραδασμών από το μοτερ στο τιμόνι. Πρακτικά όλα σχεδόν τα αμάξια κάτω από 20.000 με βενζινοκινητήρα βγαίνουν με τρικυλινδα μοτέρ και τα περισσότερα απο εκείνα ως και τα 30.000 €. Οπότε η εμμονή στην "τουότα" ας γίνεται για άλλους λόγους κι όχι τους κιλυνδρους. Ίσως το Πούμα να έχει καλύτερη ηχομόνωση και να απομονώνει την καμπίνα. Στο Fiesta πάντως είχε πολύ κροτάλισμα. Ο τρικύλινδρος της VW μου φάνηκε πιο ήσυχος αλλά βέβαια τον οδήγησα σε SUV...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα