Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Συνειρμός μετά την ανάγνωση των προβλέψεων από τους «ειδικούς» Insomnia.

 

muppet-show.jpg?itok=oht1iGhd

  • Like 3
Δημοσ.
13 ώρες πριν, masteripper είπε

Μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη περί των επιτευγμάτων.

Δες το λίγο λογικά και έλα να το συζητήσουμε.

Σίγουρα είναι επιστημονικό "επιτεύγμα" να υπάρχει τόσο καλός έλεγχος ώσης αλλά οι συνεχόμενες αποτυχίες υποδηλώνουν ότι ο δρόμος που έχουν ακολουθήσει δεν είναι και η λύση.

Και προτού ξεκινήσετε όλοι εσείς οι ένθερμοι υποστηρικτές σκεφτείτε ότι έχουμε 5 συνεχόμενες προσπάθειες σε εξαιρετικά ελεγχόμενες συνθήκες..με πλήρη επίγνωση των καιρικών συνθηκών, με 1 καρό σενάρια με μια μοναδική λύση,με άψογα επιλεγμένο σημείο προσγείωσης , άδειο, με πολλά πολλά συν και πάλι τρεχαν να σβήσουν την θερμική κουβέρτα...το μπαμ δεν απείχε και πολύ.

Τώρα πιάσε και την πραγματικότητα ειδικά του Άρη που είναι πλήρως άγνωστος και βάλε όλα αυτά τα συν και καντα πλην και πες μου πόσες πιθανότητες το κόβεις να έχει να κάνει κάτι.

Εδώ δεν έχει καταφέρει καλά καλά να ξεφύγει από το βαρυτικό πεδίο της Γης και αυτός κάνει καλιτεχνικες απεικονίσεις με το StarShip στα δαχτυλίδια του Κρόνου.

Αν το ψάξετε η φιλοσοφία που ακολουθείται είναι καθαρά για οικονομικούς λόγους.

Μηδενιζεις μία τιτάνια προσπάθεια με χαρακτηρισμούς καφενείου. Και μόνο που γίνονται τέτοιες προσπάθειες είναι βήματα προς τα εμπρός για την ανθρωπότητα ολόκληρη. Ο άνθρωπος είναι απ'τους visionaires της ιστορίας και σίγουρα απ'τους ελάχιστους που έχουν υπάρξει στη σύγχρονη ιστορία της περιόδου που ζούμε εμείς. Η δε ομάδα συνεργατών που έχει φτιάξει είναι πέραν κάθε σχολιασμού από εμάς. 

Τέλοσπάντων οκ δεν έχει νόημα εμείς να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση, ο καθένας έχει τις απόψεις του. Αλλά επειδή έχω παρακολουθήσει λόγω ηλικίας την εξέλιξη των τελευταίων 40 ετών, η όλη φάση της Space X είναι άξια αναφοράς και υποστήριξης. Είναι θετικό για την ανθρωπότητα να ΘΕΛΟΥΜΕ να πετύχει το συντομότερο δυνατό. 

Το αν το κάνει ή όχι για οικονομικούς λόγους δεν με αφορά. Μακάρι να το κάνει, ώστε να βγάλει χρήματα από αυτό, να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες, να βγάλουν και αυτές χρήματα και να γίνει mainstream το space travel σε 20-30 χρόνια. 

Μακάρι να μας αξιώσει το σύμπαν να κάνουμε ένα ταξίδι στο διάστημα, έστω σε τροχιά χωρίς καν να προσγειωθούμε στο φεγγάρι ή οπουδήποτε.  Και μόνο η στιγμή της απογείωσης θα είναι life changing experience. 

11 ώρες πριν, merphi είπε

Τέλος να πω ότι ο Elon και η SpaceX έχουν ιστορία στο να παραδίνουν αυτό που υπόσχονται όσο τρελό και να ακούγεται, ακόμα και να αργήσουν 2-3 χρόνια, οπότε δίνω πάνω απο 50% πιθανότητα να πετύχουν.

Και 20-30 να χρειαστεί, και πάλι θα είναι ΑΚΡΑΙΟ επίτευγμα της ανθρωπότητας όταν γίνει και ειλικρινά μακάρι όλοι εμείς που σχολιάζουμε εδώ (και άρα φαίνεται ότι έχουμε κάποιο ενδιαφέρον σε αυτό) να είμαστε εν ζωή ώστε να το ζήσουμε έστω και από την τηλεόραση. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μήπως τελικά ο @masteripper έστειλε βιογραφικό και έμεινε στο "διαβάστηκε" ;

Αλλιώς δεν εξηγούνται οι απαντήσεις του. Αμα μπορείς να το κάνεις καλύτερα , ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα.

Ο Ίλον έχει δηλώσει πολλές φορές ότι γουστάρει ιδέες και πράξεις , όχι πτυχία και βαθμούς.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, masteripper είπε

Ότι πεις.... μάλλον τσιμπησαμε μερικά Dogecoin την κατάλληλη στιγμή.

Τα ξαναλέμε...στο επόμενο μπαμ

Ένας Thomas Edison θα ήθελε να μάθει την τοποθεσία σου από το υπερπέραν. Και 1.000 μπαμ να ακολουθήσουν, αρκεί μόνο μία φορά να πετύχει για να πετύχει.

Αν εσύ είσαι μηχανικός, ή έχεις σχέση με αυτή όπως ισχυρίστηκες προηγουμένως, τότε εμείς είμαστε ο Πάπας, ο Ιησούς, και οι 12 Απόστολοι. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, KaRouLi είπε

Ένας Thomas Edison θα ήθελε να μάθει την τοποθεσία σου από το υπερπέραν.

Με βάση τα ιστορικά γεγονότα καλός χρυσός ο Thomas Edison αλλά ο Τεσλα τον ξεβράκωσε...και πιθανόν αν ήταν καλύτερος λαοπλάνος να είχαμε κάποιες διαφορετικές εγγραφές στην Ιστορία.

44 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

 Αμα μπορείς να το κάνεις καλύτερα , ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα.

Αν είχα ασχοληθεί περισσότερο θα μπορούσα να απαντήσω καλύτερα...πάντως 1 Googlαρισμα που δεν θα κολήσεις στα μεγάλα ονόματα και στους βαρύγδουπους τίτλους θα σου δώσει καλύτερες απαντήσεις

Εν ολίγης καθώς μόνος εναντίον του Fan Club του Elon Musk εδώ στο Insomnia απλώς είναι κουραστικό....να κλείσω με τα εξής....καλά κάνει ότι κάνει ο Ελονας και γούστο το και καπέλο του ...λεφτά έχει..λαό να τον ακολουθεί έχει οπότε ποιός είμαι εγώ να πω το αντίθετο....να στε καλά να τον χαιρόσαστε ...να τον χειροκροτάτε και με το καλό εισιτηριάκι.....

τώρα αν ο τελικός προορισμός θα είναι σε αυτό τον κόσμο ή στον άλλο κόσμο....εντάξει τι είχαμε τι χάσαμε.....

Πάντως για την ιστορία....τόσες μπούρδες που έχει αραδιάσει....αρχίζει και τις μαζεύει....απο εκεί που έλεγε ότι θα φτιάξει αποικία στον Άρη και θα μένει εκεί....και θα έχει και κάτι χιλιάδες πιστούς...τώρα το αλλάζει....μόνος του έγραψε ότι δεν περιμένει σε αυτή την ζωή να προλάβει να δει τον Άρη ..και είναι μόνο 50 χρονών...και αυτό λέει πολλά για το τι είναι η ρεκλάμα και τι η πραγματικότητα....οπότε ας μείνει στα σίγουρα (dogecoin) και για τα άλλα να έχουμε να λέμε....

1 ώρα πριν, polaki είπε

Το αν το κάνει ή όχι για οικονομικούς λόγους δεν με αφορά.

Εδώ μια διευκρινιστική σημείωση...δεν αναφέρομαι στην SpaceX...αναφέρομαι στο VTVL το οποίο χαίρει άκρας γενικής εκτίμησης καθώς είναι μια τεχνολογία εφικτή εδώ και τώρα χωρίς να περιμένουμε Χ χρόνια για κάτι καλύτερο....αλλά άλλο πράγμα το χρησιμοποιούμε γιατί οικονομικά/τεχνικά μας συμφέρει και άλλο πράγμα είναι η "λύση"

Επεξ/σία από masteripper
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, masteripper είπε

Εν ολίγης καθώς μόνος εναντίον του Fan Club του Elon Musk εδώ στο Insomnia απλώς είναι κουραστικό

Κουραστικό είναι να σου θέτουμε συγκεκριμένα ερωτήματα και να το ρίχνεις στην πλάκα για να μην απαντήσεις. Δε σε πολεμάει κανένα "fan club του Musk στο Insomnia". Σου εξηγούμε πως λειτουργεί καθετί εδώ και τόσα σχόλια, σου καταρρίπτουμε τους ισχυρισμούς με στοιχεία και δεν έχεις βρει ένα αντεπιχείρημα, παρά μόνο να μιλάς για Dogecoin και να το ρίχνεις στην πλάκα και, το κορυφαίο, "ψάξτε και δείτε"...

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Κουραστικό είναι να σου θέτουμε συγκεκριμένα ερωτήματα και να το ρίχνεις στην πλάκα για να μην απαντήσεις. Δε σε πολεμάει κανένα "fan club του Musk στο Insomnia". Σου εξηγούμε πως λειτουργεί καθετί εδώ και τόσα σχόλια, σου καταρρίπτουμε τους ισχυρισμούς με στοιχεία και δεν έχεις βρει ένα αντεπιχείρημα, παρά μόνο να μιλάς για Dogecoin και να το ρίχνεις στην πλάκα και, το κορυφαίο, "ψάξτε και δείτε"...

λίγο διάβασμα δεν βλάπτει

https://s3.amazonaws.com/images.spaceref.com/news/2021/BlueOriginProtest.pdf

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, masteripper είπε

Ακριβώς. Σου τα έχω στείλει από χθες. Και τα κύρια σημεία. Αλλά δεν ήξερες να απαντήσεις. Όπως είμαι σίγουρος ότι δεν ξέρεις και τώρα και απλά το έκανες copy paste χωρίς να το διαβάσεις. Αν το διάβαζες θα έβλεπες αυτά που σου είπα. Οπότε θα συμφωνήσω. Λίγο διάβασμα δε βλάπτει.

Επίσης δε βλάπτει διάβασμα και στα 3 άλλα point τγια τα οποία σε πιάσαμε "αδιάβαστο", σου τα καταρρίψαμε και δε δέχθηκες να απαντήσεις. Να στα θυμίσω πάλι.

1. Το Starship "ζορίζεται" να προσγειωθεί άδειο.
2. Το Starship θα αποτύχει γιατί προσγειώθηκε στην 5η προσπάθεια (και το SN10 προσγειώθηκε βέβαια, και το πρόβλημα που το έκανε να ανατιναχθεί επιδιορθώθηκε), ενώ το Falcon 1 χρειάστηκε 4 προσπάθειες για να απογειωθεί σωστά και τώρα έχουμε καμιά 80αριά εκτοξεύσεις (και λίγες λέω) Falcon 9 το χρόνο.
3. Το γεγονός ότι προσπάθησες να γελοιοποιήσεις τον τρόπο με τον οποίο θα προσεδαφιστεί στη Σελήνη ("θα έχει τα μαστόρια"), ενώ το Lunar Starship σχεδιάζεται ακριβώς για να μη χρειάζεται πλατφόρμα.

  • Like 1
Δημοσ.

30 κινητηρες στο μεγαλο...μου θυμισε τον N1 των Ρωσων..θα ειναι εντυπωσιακο αν καταφερει να ελεγξει κατι τετοιο

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Ακριβώς. Σου τα έχω στείλει από χθες. Και τα κύρια σημεία. Αλλά δεν ήξερες να απαντήσεις. Όπως είμαι σίγουρος ότι δεν ξέρεις και τώρα και απλά το έκανες copy paste χωρίς να το διαβάσεις. Αν το διάβαζες θα έβλεπες αυτά που σου είπα. Οπότε θα συμφωνήσω. Λίγο διάβασμα δε βλάπτει.

Επίσης δε βλάπτει διάβασμα και στα 3 άλλα point τγια τα οποία σε πιάσαμε "αδιάβαστο", σου τα καταρρίψαμε και δε δέχθηκες να απαντήσεις. Να στα θυμίσω πάλι.

1. Το Starship "ζορίζεται" να προσγειωθεί άδειο.
2. Το Starship θα αποτύχει γιατί προσγειώθηκε στην 5η προσπάθεια (και το SN10 προσγειώθηκε βέβαια, και το πρόβλημα που το έκανε να ανατιναχθεί επιδιορθώθηκε), ενώ το Falcon 1 χρειάστηκε 4 προσπάθειες για να απογειωθεί σωστά και τώρα έχουμε καμιά 80αριά εκτοξεύσεις (και λίγες λέω) Falcon 9 το χρόνο.
3. Το γεγονός ότι προσπάθησες να γελοιοποιήσεις τον τρόπο με τον οποίο θα προσεδαφιστεί στη Σελήνη ("θα έχει τα μαστόρια"), ενώ το Lunar Starship σχεδιάζεται ακριβώς για να μη χρειάζεται πλατφόρμα.

Καταρχάς δεν το είδα

Κατά 2ον ...το διάβασες ?

Αντιγράφω :

Αναφορά σε κείμενο

 

Improper Evaluation and Disparate Treatment in Evaluation of SpaceX Launch Vehicle development

SpaceX proposed to develop an entirely new launch vehicle (the Starship and Super Heavy Booster) for the HLS program. SpaceX’s price, schedule, and performance depends on successfully developing the Starship as a fully reusable launch vehicle; no fully reusable upper stage vehicle has ever been developed, nor has a fully reusable super heavy booster rocket. Moreover, the Starship has no flight heritage or validation of performance, and launch vehicle development is notoriously difficult and takes much longer than anticipated.

Despite these risks, the Agency assigned SpaceX a significant strength for its technical design. The Agency unreasonably accepted SpaceX’s claims, or at least minimized the significant technical and schedule risks of developing an unprecedented, highly complex launch vehicle in a short amount of time. In contrast, the Agency’s evaluation minimized the substantial technical and programmatic benefits to NASA of Blue Origin’s design being compatible with existing launch vehicles. Blue Origin developed a design that could utilize existing launch vehicles because Blue Origin understood this would significantly mitigate schedule and development risk. The Agency did not take this into account in assigning Blue Origin a significant weakness for development schedule and a weakness for inadequate approach to schedule management. Yet SpaceX schedule was not similarly assessed, despite the utter novelty of its major launch vehicle development proposal and its past history of announcing schedules that it could not meet for prior, smaller, and simpler launch vehicles.

 

Αλλά είναι πολλά τα γαβνομίσματα....και untraceable

και αυτό:

Αναφορά σε κείμενο

 

C. The Agency Treated Offerors’ Proposals Unequally and Disparately.

The Agency’s evaluation of SpaceX was flawed and shows that the Agency disparately evaluated offerors’ proposals. The Agency assessed SpaceX with an “Acceptable” Factor 1: Technical and an “Outstanding” for Factor 3: Management.

Although SpaceX’s proposal received the highest ratings, the Agency acknowledged the proposal was highly complex and high-risk. In the Agency’s assessment, SpaceX’s proposal merited the highest ratings even though it (1) requires development of an entirely new super heavy, fully reusable, launch vehicle (which has never been done before); (2) requires this launch 2020. 79 (Attachment 40) Blue Origin: Final, Consensus Findings as Evaluated by the SEP, HLS Base Period Proposal, April 30, 2020. Office of the General Counsel April 26, 2021 Page 40 vehicle and accompanying systems to be developed at an extraordinarily rapid pace,

(3) requires this launch vehicle to be launched successfully and be reusable an unprecedented number of times over a short time frame; and

(4) requires never-before-tested on-orbit refueling, using 100-plus ton vehicles. All of these events must occur within a short timeframe, with little margin for error, in order for SpaceX to successfully perform this Option A contract. In contrast, Blue Origin’s proposal is compatible with existing launch vehicles, utilizes only 3 launches, and employs heritage systems that have been flight tested. Had the Agency evaluated all offerors consistently against the Solicitation criteria, SpaceX would have had a lower Technical and Management score, and Blue Origin’s proposal would have had a higher technical and management score.

 

 

Επεξ/σία από masteripper
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, masteripper είπε

Καταρχάς δεν το είδα

Κατά 2ον ...το διάβασες ?

Αντιγράφω :

Αλλά είναι πολλά τα γαβνομίσματα....και untraceable

και αυτό:

 

Αν είχες μπει στον κόπο να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ αυτό που σου έστειλα χθες, δε θα έστελνες καν τους ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ της Blue Origin γιατί θα καταλάβαινες ότι είναι άτοποι και γενικόλογοι.

https://www.nasa.gov/sites/default/files/atoms/files/option-a-source-selection-statement-final.pdf

Price: "Based on the SEP’s utilization of multiple price analysis techniques set forth in FAR 15.404-1(b) and (g), I have similarly high confidence in its conclusions that SpaceX’ s price is fair, reasonable, balanced, and that SpaceX’s proposal contains no advance payments. Finally, the SEP compared SpaceX’s proposed milestone payments to monthly expenditures and concluded that contractor investment and risk-sharing were not unreasonably low or negative during performance. I concur with each of these conclusions. As previously discussed, the Contracting Officer engaged in limited price negotiations with SpaceX that resulted in some revisions to SpaceX’s proposal, butSpaceX’s revised proposal did not alter the price evaluation results summarized above. "

Technical: "I find this suite of augmented capabilities and SpaceX’s approach to achieving them in a manner that will not comprise its ability to meet NASA’s other requirements to be a particularly noteworthy attribute of SpaceX’s design with abundant potential benefit for NASA. In particular, SpaceX’s quiescent lunar orbit operations capability will allow it to loiter for 100 days prior to rendezvous with the crew vehicle. This capability exceeds NASA’s stated goal period of 90 days, which allows for additional flexibility for crew launch in the event unexpected circumstances arise that could delay the commencement of Artemis missions."

Σου έκανα τη διευκόλυνση και σου ανέλυσα πού πατάει το σκεπτικό της NASA και πού πατάνε τα protest των άλλων 2. Σου εξήγησα ότι σε κανένα σημείο του protest τους δεν ισχυρίζονται ότι είναι ανώτεροι της SpaceX, αλλά μιλάνε με γενικολογίες και, ειδικότερα ότι δεν τους άφησε να αλλάξουν το πρόγραμμά τους. Το βασικό όπλο της SpaceX είναι ότι έχει δείξει ότι είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα και το budget που δίνει στη NASA, ήδη αναπτύσσει το Starship, ενώ οι άλλοι 2 δεν έχουν ούτε καν πρωτότυπο να επιδείξουν. Για αυτό δεν τολμούν να μιλήσουν για technical superiority ούτε καν στα protests.

Αλλά εσύ τα δικά σου, έτσι; Να επαναλάβω. Περιμένω να απαντήσεις στα άλλα 3 points. Θα σου τα κάνω copy paste μέχρι να πάει η Blue Origin σε τροχιά.

15 λεπτά πριν, MikeKata είπε

1. Το Starship "ζορίζεται" να προσγειωθεί άδειο.
2. Το Starship θα αποτύχει γιατί προσγειώθηκε στην 5η προσπάθεια (και το SN10 προσγειώθηκε βέβαια, και το πρόβλημα που το έκανε να ανατιναχθεί επιδιορθώθηκε), ενώ το Falcon 1 χρειάστηκε 4 προσπάθειες για να απογειωθεί σωστά και τώρα έχουμε καμιά 80αριά εκτοξεύσεις (και λίγες λέω) Falcon 9 το χρόνο.
3. Το γεγονός ότι προσπάθησες να γελοιοποιήσεις τον τρόπο με τον οποίο θα προσεδαφιστεί στη Σελήνη ("θα έχει τα μαστόρια"), ενώ το Lunar Starship σχεδιάζεται ακριβώς για να μη χρειάζεται πλατφόρμα.

 

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, MikeKata είπε

Αν είχες μπει στον κόπο να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ αυτό που σου έστειλα χθες, δε θα έστελνες καν τους ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ της Blue Origin.

https://www.nasa.gov/sites/default/files/atoms/files/option-a-source-selection-statement-final.pdf

Price: "Based on the SEP’s utilization of multiple price analysis techniques set forth in FAR 15.404-1(b) and (g), I have similarly high confidence in its conclusions that SpaceX’ s price is fair, reasonable, balanced, and that SpaceX’s proposal contains no advance payments. Finally, the SEP compared SpaceX’s proposed milestone payments to monthly expenditures and concluded that contractor investment and risk-sharing were not unreasonably low or negative during performance. I concur with each of these conclusions. As previously discussed, the Contracting Officer engaged in limited price negotiations with SpaceX that resulted in some revisions to SpaceX’s proposal, butSpaceX’s revised proposal did not alter the price evaluation results summarized above. "

Technical: "I find this suite of augmented capabilities and SpaceX’s approach to achieving them in a manner that will not comprise its ability to meet NASA’s other requirements to be a particularly noteworthy attribute of SpaceX’s design with abundant potential benefit for NASA. In particular, SpaceX’s quiescent lunar orbit operations capability will allow it to loiter for 100 days prior to rendezvous with the crew vehicle. This capability exceeds NASA’s stated goal period of 90 days, which allows for additional flexibility for crew launch in the event unexpected circumstances arise that could delay the commencement of Artemis missions."

Σου έκανα τη διευκόλυνση και σου ανέλυσα πού πατάει το σκεπτικό της NASA και πού πατάνε τα protest των άλλων 2. Σου εξήγησα ότι σε κανένα σημείο του protest τους δεν ισχυρίζονται ότι είναι ανώτεροι της SpaceX, αλλά μιλάνε με γενικολογίες και, ειδικότερα ότι δεν τους άφησε να αλλάξουν το πρόγραμμά τους. Το βασικό όπλο της SpaceX είναι ότι έχει δείξει ότι είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα και το budget που δίνει στη NASA, ήδη αναπτύσσει το Starship, ενώ οι άλλοι 2 δεν έχουν ούτε καν πρωτότυπο να επιδείξουν. Για αυτό δεν τολμούν να μιλήσουν για technical superiority ούτε καν στα protests.

Αλλά εσύ τα δικά σου, έτσι; Να επαναλάβω. Περιμένω να απαντήσεις στα άλλα 3 points. Θα σου τα κάνω copy paste μέχρι να πάει η Blue Origin σε τροχιά.

Ξέχασες να υπογραμμίσεις το πιο σημαντικό 

price 

όσο για το Copy-Paste be my guest

Δημοσ.
Μόλις τώρα, masteripper είπε

Ξέχασες να υπογραμμίσεις το πιο σημαντικό 

price 

όσο για το Copy-Paste be my guest

Άρα παραδέχεσαι πλαγίως ότι δεν έχεις τις γνώσεις να απαντήσεις σε πράγματα που απλά φαντάστηκες και σου τα καταρρίψαμε (ώση κινητήρων, επιτυχία Starship κλπ) και απλά επιλέγεις να μην απαντήσεις. Είναι τόσο απλό.

Ακριβώς. PRICE. Κάτσε διάβασε και τα 2 papers δίπλα δίπλα και θα καταλάβεις αυτό που σου λέμε από χθες. Η SpaceX έχει τηρήσει ΑΠΟΛΥΤΑ όλα τα χρονοδιαγράμματα και τα budget που έχει υποσχεθει στη NASA και σε όλα τα συμβόλαια που έχει πάρει, έφτιαξε ανώτερο όχημα (CrewDragon) και γρηγορότερα σε σχέση με την Boeing, παρά το γεγονός οτι πήρε λιγότερη χρηματοδότηση και γενικά, μέχρι τώρα τα ΕΠΙΣΗΜΑ χρονοδιαγράμματά της  (στις συμφωνίες που υπογράφει) είναι ακριβή. Έχει να επιδείξει ήδη 5 πρωτότυπα και κάθε ένα ετοιμάζεται κάθε 15 μέρες. Στον αντίποδα, ούτε η Blue Origin, ούτε η Dynetics έχουν να επιδείξουν κάτι πέρα από σχέδια. Τίποτα άλλο. Για αυτό δεν τολμούν να μιλήσουν για οικονομικά, και πετανε γενικολογίες του στυλ "είναι αβάσιμη η εμπιστοσύνη της NASA στο πλάνο της SpaceX". Ακριβώς το αντίθετο. Με βάση το track record της SpaceX, είναι εντελώς βάσιμη. Οι άλλοι δύο δεν έχουν ένα μπούσουλα ακόμα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, MikeKata είπε

Άρα παραδέχεσαι πλαγίως ότι δεν έχεις τις γνώσεις να απαντήσεις σε πράγματα που απλά φαντάστηκες και σου τα καταρρίψαμε (ώση κινητήρων, επιτυχία Starship κλπ) και απλά επιλέγεις να μην απαντήσεις. Είναι τόσο απλό.

Ακριβώς. PRICE. Κάτσε διάβασε και τα 2 papers δίπλα δίπλα και θα καταλάβεις αυτό που σου λέμε από χθες. Η SpaceX έχει τηρήσει ΑΠΟΛΥΤΑ όλα τα χρονοδιαγράμματα και τα budget που έχει υποσχεθει στη NASA και σε όλα τα συμβόλαια που έχει πάρει, έφτιαξε ανώτερο όχημα (CrewDragon) και γρηγορότερα σε σχέση με την Boeing, παρά το γεγονός οτι πήρε λιγότερη χρηματοδότηση και γενικά, μέχρι τώρα τα ΕΠΙΣΗΜΑ χρονοδιαγράμματά της  (στις συμφωνίες που υπογράφει) είναι ακριβή. Έχει να επιδείξει ήδη 5 πρωτότυπα και κάθε ένα ετοιμάζεται κάθε 15 μέρες. Στον αντίποδα, ούτε η Blue Origin, ούτε η Dynetics έχουν να επιδείξουν κάτι πέρα από σχέδια. Τίποτα άλλο. Για αυτό δεν τολμούν να μιλήσουν για οικονομικά, και πετανε γενικολογίες του στυλ "είναι αβάσιμη η εμπιστοσύνη της NASA στο πλάνο της SpaceX". Ακριβώς το αντίθετο. Με βάση το track record της SpaceX, είναι εντελώς βάσιμη. Οι άλλοι δύο δεν έχουν ένα μπούσουλα ακόμα.

Πάντως σε όλα αυτά τα υποστηρικτικά που θες να απαντήσω και είσαι διατεθιμένος να κάνεις copy -paste για κάποιο καιρό ακόμα....αν έγραφες SpaceX στον Άρη δεν θα σε έφτανε μια ζωή... :)

Καταρχάς δεν είμαι υποστηρικτής της Blue Origin ή της Dynemetics...τουλάχιστον οι προτάσεις τους ήταν σαφώς πιο ρεαλιστικές

Μετά..όσον αφορά και τα 3 σημεία...και επικροτώντας τα τεχνολογικά επιτεύγματα της λατρευτής SpaceX...αυτό που με χαλάει στην SpaceX είναι η ξιπασιά τους....δλδ....όλα ωραία και μαγκιόρικα ΑΛΛΑ σε καμμία δοκιμή δεν είδα κάποια εγγενή δυνατότητα να σώσουν την κατάσταση...ποτέ καμμία...και επειδή η ζωή δεν είναι αγγελικά πλασμένη περιμένω να το πληρώσει πολύ ακριβά....κατα βάση προσφέρουν θέαμα πρωτίστως και μετά ουσία....σίγουρα τα πράγματα πάνε καλά...αλλά...σε κάτι βαρύ όπως πάμε σε άλλο πλανήτη....δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος.

Επίσης ΑΝ δεν κάνω λάθος δεν θα πάει το Dragon στο φεγγάρι....αν είναι αλλιώς ειδικά για το Dragon πάω πάσο...

Επεξ/σία από masteripper
  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...