Ukforthemoment Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Απο το βιβλίο σηματων, ξεχαστε το όχημα με αριθμό "1" Ποιός έχει προτεραιότητα το "2" ή το "3"; Που είναι και η περίπτωση του ts Οπως είναι στην φωτό το 2. 14 λεπτά πριν, tigergreg είπε 1-3-2 ειναι κανονικα....🤣 Εχει σημα παραχωρησης το 1. Επεξ/σία 6 Μαΐου 2021 από Ukforthemoment
tigergreg Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, jimmy213 είπε Ναι, γιατί παρόλο που έχουν κι οι δύο το δικαίωμα στη διέλευση, έχει προτεραιότητα ο αντίθετος γιατί είναι πάντα στα δεξιά σου. Όσο για την εικόνα, 2-3-1 φυσικά. Οχι! Ειναι απεναντι σου διαγωνιως αριστερα! Οταν θαναι δεξια θα ειναι πλεον αργα....😄 1
MikeJ Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Πάντως όλα τα σενάρια των ερωτήσεων (προτεραιότητας) για τα σήματα είναι χωρίς φανάρια. Επίσης η κάτω ερώτηση ουσιαστικά λέει αν έχεις πράσινο συνεχίζεις τη πορεία προς όποια κατεύθυνση (εφόσον δεν υπάρχει άλλο σήμα να την απαγορεύει). Στο κάτω κάτω τα φανάρια και τα σήματα υπάρχουν για διευκόλυνση, ασφάλεια και αποφυγή μπερδεμάτων ώστε να μην βασιζόμαστε στο ποιος έρχεται από δεξιά κλπ οπότε πιστεύω θα μπορούσε να ήταν καλύτερη στο συγκεκριμένο σημείο.
tigergreg Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Οπως είναι στην φωτό το 2. Εχει σημα παραχωρησης το 1. Ε μα γι αυτο εχει προτεραιοτητα... Γιατι λειτουργουμε με το θυμικο στον τοπο μας.🤩
kiko33gr Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 14 λεπτά πριν, MikeJ είπε Ως νέος οδηγός, είμαι σίγουρα ακόμα άπειρος και γι αυτό προσπαθώ καθημερινά να βελτιώνομαι . Η συγκεκριμένη περίπτωση δε μου είχε τύχει ως τώρα και με μπέρδεψε στιγμιαία εκείνη τη στιγμή (το γεγονός ότι είχα πράσινο εγώ αλλά ταυτόχρονα έπρεπε να παραχωρήσω και προτεραιότητα). Η θεωρία σίγουρα δε καλύπτει όλα τα πραγματικά σενάρια. Με τα σχόλια που διαβάζω κατανοώ πάντως ότι ένα μπέρδεμα γενικότερο το έχουν ακόμα και πιο έμπειροι οδηγοί. Για αυτό η απορία μου ήταν περισσότερο στο ότι μήπως η σήμανση θα μπορούσε να είναι καλύτερη για να βοηθάει τους οδηγούς. Επίσης με το να παραχωρήσω προτεραιότητα θα έπρεπε να σταθώ κάπως στη μέση του δρόμου και να περιμένω κάτι που θα δημιουργούσε θέμα και στους πίσω μου που μπορεί να ήθελαν να πάνε ευθεία. (λόγω παρκαρισμένων ουσιαστικά είναι μία λωρίδα ανόδου και καθόδου). Πολλά θα τα μάθεις στην πορεία και στην πράξη, αλλά τα περισσότερα θα έπρεπε να είναι κατανοητά από πριν. Σ'αυτό που συμφωνούμε όλοι νομίζω είναι ότι πρέπει να παραχωρήσεις προτεραιότητα στα οχήματα που έρχονται από απέναντι και μετά να περάσεις εσύ. Διαφωνούμε στο ποιός κανόνας πρέπει να εφαρμοστεί. Η σήμανση θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά όχι απαραίτητα. Το φανάρι σου δίνει δικαίωμα να εισέλθεις στη διασταύρωση. Το τι θα κάνεις μετά ακολουθεί άλλους κανόνες. Και όπως είπε και ο @tigergreg, το ότι θα εμποδίζεις τους από πίσω δε θα έπρεπε να σε απασχολεί, εφόσον έχεις προειδοποιήσει εγκαίρως. 6 λεπτά πριν, MikeJ είπε Πάντως όλα τα σενάρια των ερωτήσεων (προτεραιότητας) για τα σήματα είναι χωρίς φανάρια. Επίσης η κάτω ερώτηση ουσιαστικά λέει αν έχεις πράσινο συνεχίζεις τη πορεία προς όποια κατεύθυνση (εφόσον δεν υπάρχει άλλο σήμα να την απαγορεύει). Στο κάτω κάτω τα φανάρια και τα σήματα υπάρχουν για διευκόλυνση, ασφάλεια και αποφυγή μπερδεμάτων ώστε να μην βασιζόμαστε στο ποιος έρχεται από δεξιά κλπ οπότε πιστεύω θα μπορούσε να ήταν καλύτερη στο συγκεκριμένο σημείο. Το φανάρι σου δίνει δικαίωμα να εισέλθεις στον κόμβο, την προτεραιότητα μετά την ορίζουν άλλοι κανόνες. Δε νομίζω να είναι στο συγκεκριμένο σημείο μόνο, οι περισσότερες μικρές διασταυρώσεις έχουν την ίδια διάταξη, είναι αρκετά συνηθισμένο. Επίσης όταν έχεις εσύ πράσινο, έχουν και οι απέναντι και οι πεζοί στον κάθετο δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι περνάει όποιος θέλει; Όχι, περνάνε με σειρά προτεραιότητας, όπως έχει ορίσει ο ΚΟΚ, είτε υπήρχε το φανάρι, είτε όχι. 22 λεπτά πριν, jimmy213 είπε Ναι, γιατί παρόλο που έχουν κι οι δύο το δικαίωμα στη διέλευση, έχει προτεραιότητα ο αντίθετος γιατί είναι πάντα στα δεξιά σου. "Ο αντίθετος είναι πάντα στα δεξιά σου" - Εφόσον μιλάμε για Ελλάδα και κινούμαστε στην δεξιά λωρίδα, ο αντίθετος είναι πάντα αριστερά σου. Εκτός αν κάνεις 90 μοίρες επιτόπου στροφή με το που μπαίνεις στον κόμβο, τον αντίθετο θα τον έχεις στα δεξιά σου μόνο όταν έχει ολοκληρώσει την αλλαγή πορείας και έχεις μπει στην κάθετη οδό. Εκεί δεν πρέπει να σε νοιάζει πια αν έχει προτεραιότητα. 1
jimmy213 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 24 λεπτά πριν, tigergreg είπε Οχι! Ειναι απεναντι σου διαγωνιως αριστερα! Οταν θαναι δεξια θα ειναι πλεον αργα....😄 Μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις τι λέμε. Όταν σε αφήσει ο απέναντι να στρίψεις αριστερά, πού θα τον έχεις; Ελπίζω να συμφωνούμε ότι θα είναι δεξιά σου. Το ίδιο ισχύει και πριν στρίψεις. Δεν χρειάζεται να είσαι 90 μοίρες μαζί του. Διασταύρωση έχεις και με τον απέναντι. Τέλος πάντων. Με την μία ή την άλλη ερμηνεία, τουλάχιστον δεν κινδυνεύει κάποιος. Κι οι δύο μιλούν για προτεραιότητα του απέναντι.
kiko33gr Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 11 λεπτά πριν, jimmy213 είπε Μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις τι λέμε. Όταν σε αφήσει ο απέναντι να στρίψεις αριστερά, πού θα τον έχεις; Ελπίζω να συμφωνούμε ότι θα είναι δεξιά σου. Το ίδιο ισχύει και πριν στρίψεις. Δεν χρειάζεται να είσαι 90 μοίρες μαζί του. Διασταύρωση έχεις και με τον απέναντι. Τέλος πάντων. Με την μία ή την άλλη ερμηνεία, τουλάχιστον δεν κινδυνεύει κάποιος. Κι οι δύο μιλούν για προτεραιότητα του απέναντι. Σύμφωνα με το παράδειγμά σου, όταν σε "αφήσει ο απέναντι να στρίψεις αριστερά", δηλαδή σου παραχωρεί προτεραιότητα, και στρίψεις (ολοκληρώσεις τον ελιγμό), ο απέναντι θα βρίσκεται στα δεξιά σου, άρα θα έχει προτεραιότητα. Άρα μπορεί να ξεκινήσει και θα έχει δίκαιο όταν σε τρακάρει. Ο ΚΟΚ ορίζει την προτεραιότητα όταν μπαίνεις σε μία διασταύρωση, πριν δηλαδή ξεκινήσεις τον ελιγμό. Κατά την διάρκεια του ελιγμού η προτεραιότητα δεν αλλάζει, έχει οριστεί από πριν. (Αναφέρομαι σε έναν ελιγμό και όχι σε περίπτωση που πρέπει να διασχίσουμε και άλλη λωρίδα ή υπάρχει άλλο εμπόδιο). Και τέλος πάντων, το "Προτεραιότητα από δεξιά" δεν είναι ο μόνος κανόνας του ΚΟΚ, δεν ξέρω γιατί όλοι άρχισαν να τον αναφέρουν εδώ. Το άρθρο που παρέθεσα παραπάνω νομίζω είναι αυτό που μας απασχολεί εδώ.
tigergreg Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 20 λεπτά πριν, jimmy213 είπε Μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις τι λέμε. Όταν σε αφήσει ο απέναντι να στρίψεις αριστερά, πού θα τον έχεις; Ελπίζω να συμφωνούμε ότι θα είναι δεξιά σου. Το ίδιο ισχύει και πριν στρίψεις. Δεν χρειάζεται να είσαι 90 μοίρες μαζί του. Διασταύρωση έχεις και με τον απέναντι. Τέλος πάντων. Με την μία ή την άλλη ερμηνεία, τουλάχιστον δεν κινδυνεύει κάποιος. Κι οι δύο μιλούν για προτεραιότητα του απέναντι. Αμα σε αφησει τοτε ισχυει αυτο περι θυμικου που εγραψα παραπανω. Οσο για τις μοιρες μου θυμισες καποιον που νομιζε οτι εκανε στροφη 360 μοιρωνε...🤣 2 λεπτά πριν, kiko33gr είπε Και τέλος πάντων, το "Προτεραιότητα από δεξιά" δεν είναι ο μόνος κανόνας του ΚΟΚ, δεν ξέρω γιατί όλοι άρχισαν να τον αναφέρουν εδώ. Ειναι αρθρο του συνταγματος....🤣
jimmy213 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 9 λεπτά πριν, kiko33gr είπε Σύμφωνα με το παράδειγμά σου, όταν σε "αφήσει ο απέναντι να στρίψεις αριστερά", δηλαδή σου παραχωρεί προτεραιότητα, και στρίψεις (ολοκληρώσεις τον ελιγμό), ο απέναντι θα βρίσκεται στα δεξιά σου, άρα θα έχει προτεραιότητα. Άρα μπορεί να ξεκινήσει και θα έχει δίκαιο όταν σε τρακάρει. Προφανώς και ισχύει αυτό που λες. Δεν "χάνει" την προτεραιότητα που έχει. Απλά χρησιμοποίησα το παράδειγμα της παραχώρησης, για το περί διαγώνια αριστερά που αναφέρθηκε πιο πάνω. 15 λεπτά πριν, kiko33gr είπε Ο ΚΟΚ ορίζει την προτεραιότητα όταν μπαίνεις σε μία διασταύρωση, πριν δηλαδή ξεκινήσεις τον ελιγμό. Κατά την διάρκεια του ελιγμού η προτεραιότητα δεν αλλάζει, έχει οριστεί από πριν. (Αναφέρομαι σε έναν ελιγμό και όχι σε περίπτωση που πρέπει να διασχίσουμε και άλλη λωρίδα ή υπάρχει άλλο εμπόδιο). Συμφωνούμε. Μέχρι να φύγεις από μπροστά του, ο απέναντι θα είναι πάντα δεξιά σου (εντός κι εκτός εισαγωγικών). Το "Προτεραιότητα από δεξιά" αναφέρθηκε γιατί αυτό ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση και σε κάθε περίπτωση που οι εμπλεκόμενες πλευρές έχουν την ίδια ακριβώς σήμανση. Το άρθρο 23 που έβαλες, απόρροια αυτού είναι (απ' τη στιγμή που είναι ίδια η σήμανση των εμπλεκομένων).
haHa Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, tigergreg είπε Το μονο που θα μπορουσε να προστεθει στο φαναρι ειναι τα δυο πορτοκαλι παλλομενα τοξα προς αριστερα που δηλωνουν οτι μπορεις να στριψεις ανευ προτεραιοτητας! To χειροτερο δεν ειναι οτι οδηγουν διαφοροι χωρις γνωσεις, αλλα οτι δινουν και λαθος συμβουλες σαν την παραπανω..
tigergreg Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, haHa είπε To χειροτερο δεν ειναι οτι οδηγουν διαφοροι χωρις γνωσεις, αλλα οτι δινουν και λαθος συμβουλες σαν την παραπανω.. ΟΚ. Εαν θελεις ομως εξηγησε το γιατι.....
haHa Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, tigergreg είπε ΟΚ. Εαν θελεις ομως εξηγησε το γιατι..... Γιατι δεν διαβαζεις τον ΚΟΚ πρωτα; https://www.glavopoulos.com/kok-006/ δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον): Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα. Επεξ/σία 6 Μαΐου 2021 από haHa
kiko33gr Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, jimmy213 είπε Προφανώς και ισχύει αυτό που λες. Δεν "χάνει" την προτεραιότητα που έχει. Απλά χρησιμοποίησα το παράδειγμα της παραχώρησης, για το περί διαγώνια αριστερά που αναφέρθηκε πιο πάνω. Συμφωνούμε. Μέχρι να φύγεις από μπροστά του, ο απέναντι θα είναι πάντα δεξιά σου (εντός κι εκτός εισαγωγικών). Το "Προτεραιότητα από δεξιά" αναφέρθηκε γιατί αυτό ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση και σε κάθε περίπτωση που οι εμπλεκόμενες πλευρές έχουν την ίδια ακριβώς σήμανση. Το άρθρο 23 που έβαλες, απόρροια αυτού είναι (απ' τη στιγμή που είναι ίδια η σήμανση των εμπλεκομένων). Μισό λεπτάκι, γιατί αν και συμφωνείς, πάλι αναφέρεις ότι ο απέναντι θα είναι δεξιά σου, αφού έχεις ολοκληρώσει τον ελιγμό. Αν συμφωνείς ότι ο ΚΟΚ ορίζει την προτεραιότητα από πριν μπεις στον κόμβο, τον απέναντι τον έχεις αριστερά απέναντι, όχι δεξιά. Το ότι θα είναι δεξιά μετά δε μας νοιάζει. Το άρθρο 23 δεν βλέπω να αναφέρει κάτι για "προτεραιότητα από δεξιά". Επεξ/σία 6 Μαΐου 2021 από kiko33gr
tigergreg Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, haHa είπε Γιατι δεν διαβαζεις τον ΚΟΚ πρωτα; δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον): Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα. Και τι διαφορετικο εγραψα εγω?
haHa Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, tigergreg είπε Και τι διαφορετικο εγραψα εγω? Αφηνεται σαν ασκηση στον αναγνωστη να βρει την διαφορα με αυτο που εγραψες: 2 ώρες πριν, tigergreg είπε Το μονο που θα μπορουσε να προστεθει στο φαναρι ειναι τα δυο πορτοκαλι παλλομενα τοξα προς αριστερα που δηλωνουν οτι μπορεις να στριψεις ανευ προτεραιοτητας! Οχι οτι πανε πισω και τα υπολοιπα που γραφεις: 1 ώρα πριν, tigergreg είπε Ειναι απεναντι σου διαγωνιως αριστερα! Οταν θαναι δεξια θα ειναι πλεον αργα.... 12 ώρες πριν, tigergreg είπε Η εκ δεξιων η αριστερων προτεραιοτητα ισχυει στα διασταυρουμενα οχηματα και οχι στα αντιθετως ερχομενα. Σαφως λοιπον και δεν εχει προτεραιοτητα ειτε στριβει δεξια ο αντιθετως ερχομενος ειτε παει ευθεια. Η πραγματικοτητα ειναι οτι σαφως λοιπον και ΕΧΕΙ προτεραιοτητα ειτε στριβει δεξια ο αντιθετως ερχομενος ειτε παει ευθεια. Επεξ/σία 6 Μαΐου 2021 από haHa 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα