Hellenicsun Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, nickolas είπε Όσο η Apple έχει κλειδωμένο το App Store και δεν επιτρέπει 3rd party apps δεν έχει επιχειρήματα. Θα πρέπει να πάει σε λύση Macbook που να σου επιτρέπει με τις ανάλογες προειδοποιήσεις, να εγκαταστήσεις ό,τι θέλεις. Η μάλλον, για να είμαι σαφής, αν επιμείνει η Apple πιθανώς να της ζητήσουν να επιτρέψει εγκατάσταση εκτός app store apps, κάτι που σε καμία περίπτωση δε θέλει γιατί πέρα από τα προφανή, δυνητικά μπορεί να καταστρέψει το προιόν της (κάθε είδους ιοι και crashes που δε θα μπορεί να αντιμετωπίσει). Είμαι ένας πολίτης aka 3rd party app. Εσύ είσαι επίσης ένας πολίτης aka Apple's App Store. Μπορώ να έρθω σήμερα το βράδυ να κάτσω στο σαλόνι σου όσο γουστάρω και να φάω πατατάκια χωρίς πιάτο στον καναπέ επειδή έτσι μου τη βάρεσε ή έχεις το σπίτι σου κλειδωμένο σε τρίτους και μου λες όχι δίχως επιχειρήματα; Το χάλι του Play Store (που ευτυχώς μαζεύεται σιγά σιγά) μπορεί να παραμείνει εκεί. 2
Hacker?pcs Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Άλλο ένα άρθρο για τις μονοπωλιακές τακτικές της Apple στο iOS, άλλες 40 απαντήσεις με το γνωστό πανηλίθιο επιχείρημα του μαγαζιού. Never change Insomnia, never change 2 1
Retromaniac Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, AtiX είπε Μου κάνει εντύπωση που η ΕΕ παραβλέπει το ότι κάθε εταιρία μπορεί να είναι πληρώνεται για τις υπηρεσίες της χωρίς να χρησιμοποιεί το σύστημα πληρωμών της Apple… Αν επιτρέψει στις εφαρμογές να ενημερώσουν το κοινό ότι μπορούν να αγοράσουν συνδρομή και από εκεί, ας χρεώνει όσο θέλει μετά, δεν θα πειράζει. 1
AtiX Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε Αν επιτρέψει στις εφαρμογές να ενημερώσουν το κοινό ότι μπορούν να αγοράσουν συνδρομή και από εκεί, ας χρεώνει όσο θέλει μετά, δεν θα πειράζει. Γιατί το απαγορεύει??? Όταν το έκανε το Netflix μύτη δεν άνοιξε…
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 14 λεπτά πριν, gianniskks είπε Για το Spotify είναι το άρθρο. Γιατί θες να μιλήσουμε; Για τον καιρό; 14 λεπτά πριν, AtiX είπε Και γιατί να ξεκολλήσουμε εμείς και όχι οι εταιρίες που θέλουν να χρησιμοποιούν μια υπηρεσία πληρωμής μέσω του App Store ακόμα και δωρεάν και όχι να στήσουν δικό τους σύστημα εισπράξεων??? Σορρυ παιδιά νόμιζα οτι μιλούσα με λογικούς ανθρώπους που θα διαβάσουν και τις 5 γραμμές της απάντησης. :'D Επειδή μάλλον μιλάω με κολλημένους: Το άρθρο αφορά τις μονοπωλιακές τακτικές της apple. Το spotify είναι μόνο ένα παράδειγμα, Το επιχείρημα με το super market είναι ημιτελές. Το super market της apple έχει ενσωματωμένες αλυσίδες για τους πελάτες και δεν τους αφήνει να πάνε στο δίπλα σουπερμάρκετ. Εντωμεταξύ το δίπλα σουπερμάρκετ είναι ο μοναδικός ανταγωνιστής και για να μπείς θέλει να βάλεις μερικές κάμερες στο σπίτι σου να σε παρακολουθεί.
AtiX Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 5 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Άλλο ένα άρθρο για τις μονοπωλιακές τακτικές της Apple στο iOS, άλλες 40 απαντήσεις με το γνωστό πανηλίθιο επιχείρημα του μαγαζιού. Never change Insomnia, never change Και άλλος ένας που είδε Apple και μπήκε για να κάνει το κομμάτι του…
koutsis Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 7 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Άλλο ένα άρθρο για τις μονοπωλιακές τακτικές της Apple στο iOS, άλλες 40 απαντήσεις με το γνωστό πανηλίθιο επιχείρημα του μαγαζιού. Never change Insomnia, never change Διάβασες έστω το άρθρο ή τις απαντήσεις ή απλά είπες να γράψεις κι εσύ μια εξυπνάδα; 1
AtiX Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, icystack είπε Σορρυ παιδιά νόμιζα οτι μιλούσα με λογικούς ανθρώπους που θα διαβάσουν και τις 5 γραμμές της απάντησης. :'D Επειδή μάλλον μιλάω με κολλημένους: Το άρθρο αφορά τις μονοπωλιακές τακτικές της apple. Το spotify είναι μόνο ένα παράδειγμα, Το επιχείρημα με το super market είναι ημιτελές. Το super market της apple έχει ενσωματωμένες αλυσίδες για τους πελάτες και δεν τους αφήνει να πάνε στο δίπλα σουπερμάρκετ. Εντωμεταξύ το δίπλα σουπερμάρκετ είναι ο μοναδικός ανταγωνιστής και για να μπείς θέλει να βάλεις μερικές κάμερες στο σπίτι σου να σε παρακολουθεί. Εσυ γιατί δεν βλέπεις τις άλλες εταιρίες που βρήκαν λύση στο θέμα των κρατήσεων χωρίς να χρησιμοποιούν δωρεάν τις υπηρεσίες της Apple??? Δεν γίνεται και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο… 1 λεπτό πριν, vortex365 είπε 30%?!!... 25% παιρνει ο τοκογλύφος. Την ημέρα… σαν τις τράπεζες!!!! 1
KilliK Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, gianniskks είπε Φτιάχνω ένα μαγαζί που φυσάει, έχοντας επενδύσει δισεκατομμύρια και κοντά 15 χρόνια για να το φτάσω στο κορυφαίο επίπεδο ενώ πολλοί προσπάθησαν να το ανταγωνιστούν αλλά δεν τα κατάφεραν. Προσφέρω την δυνατότητα σε προγραμματιστές να πουλάνε τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας το μαγαζί μου, μέσω της μεθόδου πληρωμής που εγώ έφτιαξα, ώστε να μην χρειαστεί να χάσουν χρόνο και χρήμα. Πιθανόν οι περισσότεροι εξ'αυτών να μην είχαν γιγαντωθεί ή ακόμα και να είχαν χρεοκοπήσει αν δεν υπήρχε αυτό το μαγαζί. Έρχεται ξαφνικά ένας γραφειοκράτης και μου λέει πόσο θα πρέπει να χρεώνω εξαφανίζοντας κάθε έννοια ελεύθερης αγοράς. Δηλαδή αν πάω εγώ σε μία μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων και ζητήσω να αγοράσω ένα προϊόν που κοστίζει π.χ. 1000€, μπορώ να απαιτήσω να μου το δώσει σε τιμή Σκρουτζ; φτιαχνω μια εθνικη οδο που ενωνει τα εργοστασια που παραγουν προιοντα με τις πολεις οπου αγοραζουν τα προιοντα. αυτη η οδος καλυπτει το 70% της χωρας, και εχει διοδια. οι νταλικες που μεταφερουν προιοντα απο τα δικα μου εργοστασια, δεν πληρωνουν τιποτα στα διοδια. οι νταλικες που μεταφερουν εμπορευμα απο τα αντιπαλα εργοστασια, πληρωνουν οχι μια στανταρ τιμη στα διοδια, αλλα το 30% του κερδους που θα αποφερει το εμπορευμα αυτο στους ιδιοκτητες των εργοσταστιων. Δηλαδη αν η νταλικα μεταφερει ενα ζευγαρι παπουτσια που στοιχιζει 30ε, για να περασει τα διοδια θα πρεπει να μου δωσει 9ε. Αν μεταφερει δυο ζευγαρια, θα μου δωσει 18ε, κοκ .Eγω ομως μεταφερω οσα ζευγαρια θελω χωρις να πληρωνων τιποτα. Αυτο ομως με καθιστα σε πιο πλεοντεκτικη θεση απο τους ανταγωνιστες, αφου μπορω να πουλησω τα παπουτσια μου στις πολεις χωρις ενα μεγαλο προσθετο κοστος. Οι ανταγωνιστες ειτε θα πρεπει να πουλησουν τα παπουτσια τους πιο ακριβα για να βγαλουν το εξτρα κοστος που τους επιβαλλω, ειτε να εχουν μειωμενα εσοδα, που ομως θα περιορισει τα κεφαλαια τους για την περαιτερω ανταπτυξη της επιχειρησης τους σε αντιθεση με εμενα. οποτε εγω κερδιζω οπως και να εχει στην πωληση παπουτσιων. βεβαια τα αντιπαλα εργοστασια εχουν την επιλογη να μην χρησιμοποιουν την εθνικη οδο που εφτιαξα. ετσι ομως χανουν την προσβαση στο 70% της χωρας, επομενως η ζημια στην επιχειρηση τους θαναι τεραστια. Αρα ειναι αναγκασμενοι να δεχθουν τους δικους ορους, οι οποιοι ομως δεν δινουν μονο προσβαση στην αγορα της χωρας, αλλα καθοριζουν και ποσο ανταγωνιστικοι θαναι απεναντι μου. and there lies the problem. 2 3
Macosj Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Όποιος διαβάσει τα σχόλια θα καταλάβει γιατί αυτή η χώρα δεν έχει καμία ελπίδα 2
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, KilliK είπε φτιαχνω μια εθνικη οδο που ενωνει τα εργοστασια που παραγουν προιοντα με τις πολεις οπου αγοραζουν τα προιοντα. αυτη η οδος καλυπτει το 70% της χωρας, και εχει διοδια. οι νταλικες που μεταφερουν προιοντα απο τα δικα μου εργοστασια, δεν πληρωνουν τιποτα στα διοδια. οι νταλικες που μεταφερουν εμπορευμα απο τα αντιπαλα εργοστασια, πληρωνουν οχι μια στανταρ τιμη στα διοδια, αλλα το 30% του κερδους που θα αποφερει το εμπορευμα αυτο στους ιδιοκτητες των εργοσταστιων. Δηλαδη αν η νταλικα μεταφερει ενα ζευγαρι παπουτσια που στοιχιζει 30ε, για να περασει τα διοδια θα πρεπει να μου δωσει 9ε. Αν μεταφερει δυο ζευγαρια, θα μου δωσει 18ε, κοκ .Eγω ομως μεταφερω οσα ζευγαρια θελω χωρις να πληρωνων τιποτα. Αυτο ομως με καθιστα σε πιο πλεοντεκτικη θεση απο τους ανταγωνιστες, αφου μπορω να πουλησω τα παπουτσια μου στις πολεις χωρις ενα μεγαλο προσθετο κοστος. Οι ανταγωνιστες ειτε θα πρεπει να πουλησουν τα παπουτσια τους πιο ακριβα για να βγαλουν το εξτρα κοστος που τους επιβαλλω, ειτε να εχουν μειωμενα εσοδα, που ομως θα περιορισει τα κεφαλαια τους για την περαιτερω ανταπτυξη της επιχειρησης τους σε αντιθεση με εμενα. οποτε εγω κερδιζω οπως και να εχει στην πωληση παπουτσιων. βεβαια τα αντιπαλα εργοστασια εχουν την επιλογη να μην χρησιμοποιουν την εθνικη οδο που εφτιαξα. ετσι ομως χανουν την προσβαση στο 70% της χωρας, επομενως η ζημια στην επιχειρηση τους θαναι τεραστια. Αρα ειναι αναγκασμενοι να δεχθουν τους δικους ορους, οι οποιοι ομως δεν δινουν μονο προσβαση στην αγορα της χωρας, αλλα καθοριζουν και ποσο ανταγωνιστικοι θαναι απεναντι μου. and there lies the problem. Και κάπου στη πορεία καταλαβαίνεις οτι η εθνική οδός δεν "φυσάει", απλά έτυχε να τη φτιάξει πρώτος. Και είναι μέσα στις λακούβες. Και ξαφνικά εξαφανίζονται εργοστάσια και νταλίκες. Και την έφτιαξαν εν πολλοίς τα ίδια τα εργοστάσια.
koutsis Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, KilliK είπε φτιαχνω μια εθνικη οδο που ενωνει τα εργοστασια που παραγουν προιοντα με τις πολεις οπου αγοραζουν τα προιοντα. αυτη η οδος καλυπτει το 70% της χωρας, και εχει διοδια. οι νταλικες που μεταφερουν προιοντα απο τα δικα μου εργοστασια, δεν πληρωνουν τιποτα στα διοδια. οι νταλικες που μεταφερουν εμπορευμα απο τα αντιπαλα εργοστασια, πληρωνουν οχι μια στανταρ τιμη στα διοδια, αλλα το 30% του κερδους που θα αποφερει το εμπορευμα αυτο στους ιδιοκτητες των εργοσταστιων. Δηλαδη αν η νταλικα μεταφερει ενα ζευγαρι παπουτσια που στοιχιζει 30ε, για να περασει τα διοδια θα πρεπει να μου δωσει 9ε. Αν μεταφερει δυο ζευγαρια, θα μου δωσει 18ε, κοκ .Eγω ομως μεταφερω οσα ζευγαρια θελω χωρις να πληρωνων τιποτα. Αυτο ομως με καθιστα σε πιο πλεοντεκτικη θεση απο τους ανταγωνιστες, αφου μπορω να πουλησω τα παπουτσια μου στις πολεις χωρις ενα μεγαλο προσθετο κοστος. Οι ανταγωνιστες ειτε θα πρεπει να πουλησουν τα παπουτσια τους πιο ακριβα για να βγαλουν το εξτρα κοστος που τους επιβαλλω, ειτε να εχουν μειωμενα εσοδα, που ομως θα περιορισει τα κεφαλαια τους για την περαιτερω ανταπτυξη της επιχειρησης τους σε αντιθεση με εμενα. οποτε εγω κερδιζω οπως και να εχει στην πωληση παπουτσιων. βεβαια τα αντιπαλα εργοστασια εχουν την επιλογη να μην χρησιμοποιουν την εθνικη οδο που εφτιαξα. ετσι ομως χανουν την προσβαση στο 70% της χωρας, επομενως η ζημια στην επιχειρηση τους θαναι τεραστια. Αρα ειναι αναγκασμενοι να δεχθουν τους δικους ορους, οι οποιοι ομως δεν δινουν μονο προσβαση στην αγορα της χωρας, αλλα καθοριζουν και ποσο ανταγωνιστικοι θαναι απεναντι μου. and there lies the problem. Βασικά η Apple κατέχει το 15% της αγοράς, όχι το 70% που λες. Μάλλον μπερδεύεσαι με το Android! Άρα δεν έχει νόημα όλο το post σου... 3 λεπτά πριν, icystack είπε Και κάπου στη πορεία καταλαβαίνεις οτι η εθνική οδός δεν "φυσάει", απλά έτυχε να τη φτιάξει πρώτος. Και είναι μέσα στις λακούβες. Και ξαφνικά εξαφανίζονται εργοστάσια και νταλίκες. Και την έφτιαξαν εν πολλοίς τα ίδια τα εργοστάσια. Τότε σταμάτα να τη χρησιμοποιείς αν δεν σου αρέσει και πήγαινε στην ανταγωνιστική εθνική οδό. Δεν σε ε υποχρεώνει κανείς! Επεξ/σία 5 Μαΐου 2021 από koutsis 1 2 1
KilliK Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, koutsis είπε Καταρχήν η Apple κατέχει το 15% της αγοράς, όχι το 70% που λες. Μάλλον μπερδεύεσαι με το Android! το 70% κατεχει στις ΗΠΑ, για ΕΕ δεν γνωριζω. Αλλα και το 30% δεν ειναι μικρο νουμερο, αντιστοιχει σε πολλα εκατομμυρια πελατες. Φανταζομαι αν βγει τελικη αποφαση κατα της Apple, σειρα θα εχει και η Google.
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 4 λεπτά πριν, koutsis είπε Τότε σταμάτα να τη χρησιμοποιείς αν δεν σου αρέσει και πήγαινε στην ανταγωνιστική εθνική οδό. Δεν σε ε υποχρεώνει κανείς! ο όρος "φανατικός" δεν είναι αρκετός
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα