Προς το περιεχόμενο

Σβήσιμο σε κατηφόρες


bill999r

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Ισως   να  ισχυει  

Πάντως για να λέμε κ του στραβου το δίκιο, σε χειροκίνητα που είχα, με Lifetime βαλβολινες κιβωτίου, ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, bill999r είπε

Πάντως για να λέμε κ του στραβου το δίκιο, σε χειροκίνητα που είχα, με Lifetime βαλβολινες κιβωτίου, ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Καμμια  σχεση   οι   75-90   βαλβολινες  με   τα   λαδια   αυτοματου. Εκτος  αυτου   τα  μηχανικα   δεν  εχουν  λογισμικο   και

εχουν  διαφορετικες  ρυθμισεις  οι  κινητηρες  τους.

Βεβαια  και   οι   lifetime  βαλβολινες   ακουγονται   καπως  ακομα  και  συνθετικες  να  ειναι.

Αν  τυχει   και   δειτε   πως  γινονται   θα  καταλαβετε   τι  εννοω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, bill999r είπε

Ξέρω φίλε μου, τα διάβασα κ ψιλοεφριξα για πω την αλήθεια... Μέχρι κ ο μάστορας στο συνεργείο που πάω (μιας και είχα ένα clio για τη σύζυγό) μου το είπε στα ίσια ότι διάλεξα ζημιαρικο μοντέλο....

Για την ποιότητα κύλισης.όπως τα λες..

Το έφερα από Θεσσαλονίκη χωρίς στάση και δεν κατάλαβα τίποτα στα καθίσματα πολυθρόνες που έχει.

Επίσης ένα ακόμη μείον είναι το αυτόματο σασμάν... Δεν περίμενα να βγάζει θέματα μέχρι κ το αυτόματο σασμάν στα Renault... 😁...

Είναι ελληνικό αλλά δυστυχώς όπως αποδείχθηκε αρκετά κακόσυντηρημένο...

Έχω σκοπό να το μαζέψω απλά ελπίζω το μάζεμα να έχει κάποιο τέλος....

218.000 είχε με χαρτιά ΚΤΕΟ.

Γτ να έχει θέμα με την συμπίεση;;

 

 

το οχημα ειναι για ανακυκλωση........ μα τι πατε και αγοραζεται και μετα ψαχνεστε τι φταιει;;;;

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

το οχημα ειναι για ανακυκλωση........ μα τι πατε και αγοραζεται και μετα ψαχνεστε τι φταιει;;;;

Εχεις δικιο

Οταν καποιος αγοραζει ενα αυτοκινητο με 220 χλ χλμ τι περιμενει απο αυτο να το παει που στα 350 χλ χλμ

Για μενα κατι τετοια ειναι για μαστόρους να κουβαλάνε τσιμεντα τουβλα και τετοια.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, bill999r είπε

Στα αυτόματα της Renault τα λάδια κιβωτίου είναι Lifetime κ δεν αλλάζουν όπως κ το φίλτρο.

Βέβαια τώρα που χρειάζεται επισκευή έτσι κ αλλιώς θα αλλαχτούν.

Δεν νομίζω ότι  είναι από το κιβώτιο το θέμα.  Γτ το εμφανίζει αποκλειστικά όταν σταματώ σε κατηφορικό δρόμο.

Και εγω που αγόρασα ενα Opel Corsa , μετ/σμενο , η εταιρεία έδινε lifetime . Εγώ όμως πήρα τα γνήσια λάδια κιβωτίου και τα άλλαξα . Αμέσως άλλαξε η αίσθηση του. Εμένα είναι χειροκίνητο . 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tigergreg είπε

Απο  προσωπικη   εμπειρια  σε   αυτοκινητο   MEGANE  SCENIC  AUTO  1600  115HP...

Καλωδιωση   του  σαζμαν   σε  σημειο   που  εκτιθεται  σε   διαρροη  λαδιων  σαζμαν  η  κινητηρα.

Αισθητηρες  και   τσιπακια  του  σαζμαν   βρισκονται   κατω  απο  τα  ποδια  του  συνοδηγου  και   ειναι

εκτεθειμενα  σε  υγρασιες.

Στην  επισημη   ρενω   κανουν   αναβαθμιση   λογισμικου  μηχανης  και  σαζμαν  δωρεαν  και  μαλλον

απο  κει  επρεπε  να   ξεκινησεις.

Προσοχη! Απαγορευεται   βαση  νομου  εε  να  σε  χρεωσουν  για   αναβαθμιση!

Μπορουν   ομως  για  την  γενικοτερη   διαγνωση   βλαβων  απο  τους  η/υ   της  ρενω.

Η  μεγαλυτερη   κοτσανα   των   κατασκευαστων  για  λογους   κοστους.

Ισως   να  ισχυει   εν  μερει   σε  βορεια   κλιματα. Οχι   εδω!

Εχουν   καταστραφει   πολλα  αυτοματα   κιβωτια   που  εγιναν   τα  λαδια  τους   λασπη.

Και  μαλιστα   κορυφαια   σαζμαν   ΑΙΣΙΝ  σε  AUDI  A3  SPORTBACK  2,0  FSI  εξαταχυτο.

Δεν  ειναι   δυνατον  στις   100,000  χλμ   να  ειναι  ιδια  η  ποσοτητα  και  η  ποιοτητα  του   λαδιου.

Και  μαλιστα  στην  αγγλια!

Μερικά σασμαν δεν έχουν καν τάπα να βγάλεις τα λάδια, θέλει αντλία ή λύσιμο στο κάρτερ που άντε να το κάνουνε στεγανό πάλι..
Κάθε 60,000κ  τα αλλάζω στο δικό μου.

52 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

το οχημα ειναι για ανακυκλωση........ μα τι πατε και αγοραζεται και μετα ψαχνεστε τι φταιει;;;;

Για ανακύκλωση επειδή έχει μία βλάβη....;

42 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εχεις δικιο

Οταν καποιος αγοραζει ενα αυτοκινητο με 220 χλ χλμ τι περιμενει απο αυτο να το παει που στα 350 χλ χλμ

Για μενα κατι τετοια ειναι για μαστόρους να κουβαλάνε τσιμεντα τουβλα και τετοια.

 

 

Αρκετοί λένε ότι τα χλμ δεν έχουν σημασία αρκεί να είναι σωστά συντηρημένο, από δοκιμές που έχω κάνει δεν μπορώ να συμφωνήσω. (εκτός από τα μηχανικά που όντως υπάρχει δυνατότητα να γίνει σαν καινούριο)

Έχω οδηγήσει το ίδιο μοντέλο (15 χρονών) με 50,000, 150,000, 190,000χλμ φυσικά σε σύντομο χρονικό διάστημα, στα 190,000χλμ μέχρι και το κλείσιμο των πορτών ήταν διαφορετικό και είχε παντού φθορές(στον χώρο του κινητήρα), οι πιο πολλές επισκευάσιμες αλλά στο σασί τι επισκευή να κάνεις; Μόνο τα μπες-βγες του οδηγού και τις μιζιες που έχει κάνει άστα να πάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν είναι ζεστό το αυτόκινητο πόσες φορές μίζαρει για να πάρει μπροστά?  Εάν είναι από αντλία θα μίζαρει τουλάχιστον 4 φορές για να πάρει..  Αντλία στο διαγνωστικό δεν θα φαίνεται.. Εκανες αναβάθμιση λογισμικού αφού πέρασες το καινούργιο Γραναζι μεταβλητού? Αισθητήρας στροφάλου Αλλάχτηκε με γνήσιο?  Ας κοιτάξουν και την Evm valve διότι στα αυτόματα κιβώτια της Ρενό είχε θέματα και όταν χάλαγε είχε παρόμοια συμπτώματα με τα δικά σου. 

44 λεπτά πριν, Klausx είπε

Μερικά σασμαν δεν έχουν καν τάπα να βγάλεις τα λάδια, θέλει αντλία ή λύσιμο στο κάρτερ που άντε να το κάνουνε στεγανό πάλι..
Κάθε 60,000κ  τα αλλάζω στο δικό μου.

Για ανακύκλωση επειδή έχει μία βλάβη....;

Αρκετοί λένε ότι τα χλμ δεν έχουν σημασία αρκεί να είναι σωστά συντηρημένο, από δοκιμές που έχω κάνει δεν μπορώ να συμφωνήσω. (εκτός από τα μηχανικά που όντως υπάρχει δυνατότητα να γίνει σαν καινούριο)

Έχω οδηγήσει το ίδιο μοντέλο (15 χρονών) με 50,000, 150,000, 190,000χλμ φυσικά σε σύντομο χρονικό διάστημα, στα 190,000χλμ μέχρι και το κλείσιμο των πορτών ήταν διαφορετικό και είχε παντού φθορές(στον χώρο του κινητήρα), οι πιο πολλές επισκευάσιμες αλλά στο σασί τι επισκευή να κάνεις; Μόνο τα μπες-βγες του οδηγού και τις μιζιες που έχει κάνει άστα να πάνε.

Θες να έρθεις να οδηγήσεις το δικό μου 15ετιας να σου αλλάξω γνώμη? 

Επεξ/σία από AiWaaa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, AiWaaa είπε

Θες να έρθεις να οδηγήσεις το δικό μου 15ετιας να σου αλλάξω γνώμη? 

Δεν μπορώ να έχω άποψη αν δεν έχω οδηγήσει το ίδιο μοντέλο με λιγότερα χλμ (δεν μίλησα για χρόνια αλλά χλμ) Πόσα έχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οση  σχεση   εχει  το  1,6 AUTO   με  το   2,0RS   αλλη  τοση   εχει  ο  φαντης  με  το  ρετσινολαδο.....🤩

Περισσοτερο   κατα  τυχη   λεγονται   MEGANE   και  τα  δυο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Nabuko είπε

Αφού θα κάνεις όλα αυτά που είπες δεν καθαρίζεις μία και το ντεπόζιτο? 

Θα το ελέγξω όταν γίνει η αλλαγή αντλίας. 

1 ώρα πριν, AiWaaa είπε

πέρασες το καινούργιο Γραναζι

Όχι δεν νομίζω να έκανε αναβάθμιση.

1 ώρα πριν, AiWaaa είπε

Αισθητήρας στροφάλου Αλλάχτηκε

Έχει αλλαχτεί, ιμιτασιον βέβαια

1 ώρα πριν, AiWaaa είπε

Evm

Σε αυτή την περίπτωση βγάζει βλάβη στην οθόνη και δεν αλλάζει τις σχέσεις

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδια καροτσα ειναι στο 5οπορτο.. Αλλιως στημενο βεβαια με τα ιδια παιδικα συμπτωματα.. Κανε αναβαθμιση τον εγκεφαλο σου με γνησιο αισθητηρα ημιτασιον σε στροφαλου στα renault δεν.. Οταν αλλαζουμε αισθητηρα στροφαλου στα renault θελει επαναπρογραμματισμο η ecu( στα mk2 1.6+)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, AiWaaa είπε

Ιδια καροτσα ειναι στο 5οπορτο.. Αλλιως στημενο βεβαια με τα ιδια παιδικα συμπτωματα.. Κανε αναβαθμιση τον εγκεφαλο σου με γνησιο αισθητηρα ημιτασιον σε στροφαλου στα renault δεν.. Οταν αλλαζουμε αισθητηρα στροφαλου στα renault θελει επαναπρογραμματισμο η ecu( στα mk2 1.6+)

Θα το τσεκαρω φίλε μου. Ευχαριστώ πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...