Προς το περιεχόμενο

Σβήσιμο σε κατηφόρες


bill999r

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προστάρω κ εδώ μήπως κ βρω λύση στο πρόβλημα μου. Ήδη το πρόβλημα το έχω θέσει σε ένα αμερικανικό, ένα αγγλικό και στο ελληνικό φόρουμ renault και δεν έχω πάρει καμία απάντηση...😁 

Τεσπά το αυτοκίνητο που πήρα είναι Megane 2 Cabriolet 1.6 , αυτόματο του 2005 και θέλει αρκετό μάζεμα εν τέλει.

 


Μόλις το έφερα Αθήνα,την επόμενη πήγα στο συνεργείο μου για αλλαγή όλων των ιμάντων, αντλίας νερού, αλλαγή γραναζιού μεταβλητού κ.α.
Επίσης εσωτερικα χερούλια θηρών και κονσόλα αφαιρέθηκαν και δέχτηκαν τις περιποιήσεις μου ( βάψιμο και βερνίκωμα) γτ ήταν ξεθωριασμένα.
Έγινε επίσης αλλαγή ταινίας αερόσακου μιας και έβγαζε σφάλμα.

Χωρίς λαμπάκια πλέον άρχισα τις βόλτες μου στην πόλη. Μετά από αρκετή πορεία κ αφού ζεσταθεί, όταν σταματώ το αυτοκίνητο το σασμάν καρφώνει κάπως βίαια την πρώτη ταχύτητα. Πήρα σε ένα συνεργείο που εξειδικεύεται σε αυτόματα και ο άνθρωπος με το που του είπα τα συμπτώματα μου είπε πως δεν είναι τίποτα...μόνο η καμπάνα θέλει επισκευή και κοστίζει 500... Οκ.....είπα.... καθώς προσπαθούσα να ξαναβρώ την όραση μου.... 

Στο πρόβλημα μας τώρα
Συνεχίζοντας τις βόλτες το αυτοκίνητο σβήνει στις κατηφόρες.
Την πρώτη φορά σταμάτησα σε κόκκινο φανάρι οπου ο δρόμος είχε ήπια κατηφορική κλίση και το αυτοκίνητο έσβησε ενώ το κιβώτιο ήταν στη θέση Drive. Πάτησα το start, το αυτοκίνητο μιζαρε αλλά δεν έπαιρνε. Με φρένο  κ ενώ είχα μετακινήσει τον μοχλό σε Neutral προσπάθησα να το βάλω στην άκρη του δρόμου. Εκεί ξαναπατήσα το start κ ευτυχώς πήρε μπροστά κ συνέχισα.
Κατευθείαν στον μηχανικό μου ο οποίος αφού το έβαλε στο διαγνωστικό και δεν βρήκε κάτι υπέθεσε ότι μάλλον δεν είχα πολύ βενζίνη στο ρεζερβουάρ. Μου είπε μάλιστα ότι καμία φορά στα συγκεκριμένα το φλοτερ κολλάει κ δεν δείχνει ακριβή ποσότητα καυσίμου...
Την επόμενη μέρα φτάνοντας σε μια κατηφόρα, σταματάω τελειώς για να βάλω νεκρά ώστε να ακούσω έναν γδούπο που άκουγα σε όλο τον δρόμο.
Μόλις έβαλα νεκρά έσβησε. Μιζαριζε ξανά αλλά ανένδοτο. Με χειρόφρενο και φρένο το πήγα στην άκρη του δρόμου και συνέχισα την προσπαθεία αλλά μάταια... Κάλεσα οδική λοιπόν και όσο περίμενα, συνέχισα τις προσπάθειες. Την πρώτη φορά πάτησα γκάζι ταυτόχρονα όπου πήρε και μόλις το άφησα στο ρελαντί έσβησε. Στη συνέχεια μπουνιές στο πίσω κάθισμα κ ξαναπήρε αλλά ξαναεσβησε.
Τέλος ήρθε κ με φόρτωσε η οδική κ μόλις έφτασα στο συνεργείο σε επίπεδο έδαφος πήρε αμέσως....  


Ξανά διαγνωστικό, κοιταξανε φυσες, αισθητήρα στρόφαλου, τίποτα. Μου είπαν ότι σκέφτονται κ την αντλία αλλά στη βόλτα που το πήγαν, σε ανηφόρες κατηφόρες, ρεπριζ, δεν έκανε το παραμικρό.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι; Εγώ θεωρώ ότι είναι αντλία μιας κ η συγκεκριμένη έχει κα ενσωματωμένο το φίλτρο βενζίνης που σίγουρα από τα χρόνια θα έχει μαζέψει διάφορα.... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Megane 2 ε; Το ίδιο έχω αλλά σε sedan,χειροκίνητο 1,4 και του 2007 άρα το facelift.....Σαν μοτέρ είναι αλεξίσφαιρα αλλα έχει τα θεματάκια του σε ηλεκτρικα και όχι μονο..Θα μπλεξεις τώρα με θερμοστατες κοκκαλινους που δακρύζουν λάδια πάνω στην μιζα(είναι ακριβώς από κατω) οπότε με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια, προβληματικό γρανάζι μεταβλητου(το 1,4 δεν εχει) και αισθητήρα στροφαλου....

Από τιμες άστο.....Από την άλλη φοβερή ποιότητα κύλισης (τραινο)και εξαιρετική παθητική ασφαλεια(δες το βίντεο με το CRASH TEST με άνθρωπο μεσα)

Αντλια έχει μια MEET AND DORIA πρώτης τοποθέτησης με το φίλτρο μέσα στην βενζίνη που σε μένα για 140000 χιλιόμετρα δεν έχει κάνει κιχ..

Εισαγωγης η ελληνικό το αμαξι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω φίλε μου, τα διάβασα κ ψιλοεφριξα για πω την αλήθεια... Μέχρι κ ο μάστορας στο συνεργείο που πάω (μιας και είχα ένα clio για τη σύζυγό) μου το είπε στα ίσια ότι διάλεξα ζημιαρικο μοντέλο....

Για την ποιότητα κύλισης.όπως τα λες..

Το έφερα από Θεσσαλονίκη χωρίς στάση και δεν κατάλαβα τίποτα στα καθίσματα πολυθρόνες που έχει.

Επίσης ένα ακόμη μείον είναι το αυτόματο σασμάν... Δεν περίμενα να βγάζει θέματα μέχρι κ το αυτόματο σασμάν στα Renault... 😁...

Είναι ελληνικό αλλά δυστυχώς όπως αποδείχθηκε αρκετά κακόσυντηρημένο...

Έχω σκοπό να το μαζέψω απλά ελπίζω το μάζεμα να έχει κάποιο τέλος....

2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ξερεις πόσα χιλιόμετρα εχει επανω;

Να το πας να σου μετρήσουν συμπίεση, πιθανόν το μοτερ σου ειναι στο τέλος του.

 

218.000 είχε με χαρτιά ΚΤΕΟ.

Γτ να έχει θέμα με την συμπίεση;;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ξέρω φίλε μου, τα διάβασα κ ψιλοεφριξα για πω την αλήθεια... Μέχρι κ ο μάστορας στο συνεργείο που πάω (μιας και είχα ένα clio για τη σύζυγό) μου το είπε στα ίσια ότι διάλεξα ζημιαρικο μοντέλο....

Για την ποιότητα κύλισης.όπως τα λες..

Το έφερα από Θεσσαλονίκη χωρίς στάση και δεν κατάλαβα τίποτα στα καθίσματα πολυθρόνες που έχει.

Επίσης ένα ακόμη μείον είναι το αυτόματο σασμάν... Δεν περίμενα να βγάζει θέματα μέχρι κ το αυτόματο σασμάν στα Renault... 😁...

Είναι ελληνικό αλλά δυστυχώς όπως αποδείχθηκε αρκετά κακόσυντηρημένο...

Έχω σκοπό να το μαζέψω απλά ελπίζω το μάζεμα να έχει κάποιο τέλος....

218.000 είχε με χαρτιά ΚΤΕΟ.

Γτ να έχει θέμα με την συμπίεση;;

 

 

Πως και πήγες σε αυτόματο;
Εφόσον δεν στο έχει κάνει ποτέ σε ευθεία, για αντλία θα έλεγα και εγώ. Δοκίμασε να το πιέσεις να δεις αν τραβάει στις ψιλές στροφές (οδήγημα στις 5κ rpm σταθερά για λίγο)

Ότι αυτοκίνητο και να πάρεις 16 χρονών θα έχει τα θέματα του, είναι στο χέρι σου να το κάνεις αξιόπιστο αρκεί να πας σε σωστά συνεργεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαλε ενα γρυλο και σήκωσε το απο πισω να δεις τι θα κανει.

Η

Φουλαρισε το μεχρι πανω να δεις αν θα στο κανει.

Σε φιατ ντουκατο που εχει ρενο κινητηρα χειροκινητο στην ντιζα του κοντερ στο σασμαν ειχε μια φισα οπου ηταν αισθητήριας ταχύτητας και οταν χαλαγε εκανε αυτο ακριβως .Σε νεκρα η οταν σταμάταγες σε φαναρι εσβηνε

Επεξ/σία από sapakios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Klausx είπε

Πως και πήγες σε αυτόματο;
Εφόσον δεν στο έχει κάνει ποτέ σε ευθεία, για αντλία θα έλεγα και εγώ. Δοκίμασε να το πιέσεις να δεις αν τραβάει στις ψιλές στροφές (οδήγημα στις 5κ rpm σταθερά για λίγο)

Ότι αυτοκίνητο και να πάρεις 16 χρονών θα έχει τα θέματα του, είναι στο χέρι σου να το κάνεις αξιόπιστο αρκεί να πας σε σωστά συνεργεία.

Φυσικά κ εγώ ξέρω ότι πήρα μεταχειρισμένο κ θα θέλει τα μεζεματα του κ μάλιστα γαλλικό... Πιο πολύ προβληματίστηκα λογω της αβεβαιότητας του μάστορα για την βλάβη. Κ μιλάμε ότι ο συγκεκριμένος πετάει. Πάντα στο clio μου έχει βρεί με τη μία τη βλάβη κ μάλιστα μου την έχει διορθώσει στην καλύτερη τιμή. Επίσης με το που είδε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου λέει άλλαξε κ το γρανάζι του μεταβλητού... Είναι 100 ευρώ αλλά θα γλυτώσεις από φασαρίες...κ τον εμπιστεύομαι...

 

Εννοείται ότι το τεσταραμε με τον μάστορα το αυτοκίνητο. Το πήγανε σε ανηφόρες, κατηφόρες ευθείες. Εκκινήσεις ρεπριζ όλα κομπλέ... 2 ώρες το αφήσαμε να δουλεύει κ δεν έκανε το παραμικρό....

5 λεπτά πριν, Klausx είπε

αυτόματο

Έτυχε.... απλά το βρήκα κ επειδή οπότε έχω οδηγήσει αυτόματο το έχω ζηλέψει, το τσίμπησα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε φιατ ντουκατο που εχει ρενο κινητηρα χειροκινητο στην ντιζα του κοντερ στο σασμαν ειχε μια φισα οπου ηταν αισθητήριας ταχύτητας και οταν χαλαγε εκανε αυτο ακριβως .Σε νεκρα η οταν σταμάταγες σε φαναρι εσβηνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sapakios είπε

Σε φιατ ντουκατο που εχει ρενο κινητηρα χειροκινητο στην ντιζα του κοντερ στο σασμαν ειχε μια φισα οπου ηταν αισθητήριας ταχύτητας και οταν χαλαγε εκανε αυτο ακριβως .Σε νεκρα η οταν σταμάταγες σε φαναρι εσβηνε

Αυτό είναι το θέμα. Σε επίπεδο έδαφος δεν κάνει τίποτα. Μόνο σε κλίση...

Ο μάστορας επειδή δεν έβγαλε κανένα σφάλμα στο διαγνωστικό μου είπε ότι είτε έχει θέμα η αντλία, είτε ο αισθητήρας στρόφαλου... Αλλά όπως είδαμε ήδη τον έχει αλλάξει ο προηγούμενος... Εγώ θα αρχίσω με αλλαγή αντλίας απλά είπα να ποσταρω μήπως έχει ξανασυμβεί σε κάποιον...

Πάντως σε αμερικανικά φουρουμ που διάβαζα, έχει ξανασυμβεί ( σε άλλες μάρκες αυτοκινήτων βέβαια) και ήταν θέμα αντλίας ή φίλτρου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, bill999r είπε

Φυσικά κ εγώ ξέρω ότι πήρα μεταχειρισμένο κ θα θέλει τα μεζεματα του κ μάλιστα γαλλικό... Πιο πολύ προβληματίστηκα λογω της αβεβαιότητας του μάστορα για την βλάβη. Κ μιλάμε ότι ο συγκεκριμένος πετάει. Πάντα στο clio μου έχει βρεί με τη μία τη βλάβη κ μάλιστα μου την έχει διορθώσει στην καλύτερη τιμή. Επίσης με το που είδε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου λέει άλλαξε κ το γρανάζι του μεταβλητού... Είναι 100 ευρώ αλλά θα γλυτώσεις από φασαρίες...κ τον εμπιστεύομαι...

 

Εννοείται ότι το τεσταραμε με τον μάστορα το αυτοκίνητο. Το πήγανε σε ανηφόρες, κατηφόρες ευθείες. Εκκινήσεις ρεπριζ όλα κομπλέ... 2 ώρες το αφήσαμε να δουλεύει κ δεν έκανε το παραμικρό....

Έτυχε.... απλά το βρήκα κ επειδή οπότε έχω οδηγήσει αυτόματο το έχω ζηλέψει, το τσίμπησα...

Ναι είναι σχετικά δύσκολη βλάβη, ειδικά αν δεν την έχει ξανά συναντήσει. Αντιψυκτικό δεν χάνεις έτσι;
Καλό θα ήταν να το πας μία βόλτα σε ηλεκτρολογείο που ασχολείται με Renault

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Klausx είπε

Ναι είναι σχετικά δύσκολη βλάβη, ειδικά αν δεν την έχει ξανά συναντήσει. Αντιψυκτικό δεν χάνεις έτσι;
Καλό θα ήταν να το πας μία βόλτα σε ηλεκτρολογείο που ασχολείται με Renault

Όχι δεν έχει γενικά καμία διαρροή, ούτε σαπουναδα στα λάδια γενικά από μοτέρ είναι κομπλέ.

Έχεις κάποιον υπόψιν σου; Αν κ στο ηλεκτρολογείο δεν ξέρω αν μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο από τη στιγμή που δεν βγάζει κάποια βλάβη στο διαγνωστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bill999r είπε

Όχι δεν έχει γενικά καμία διαρροή, ούτε σαπουναδα στα λάδια γενικά από μοτέρ είναι κομπλέ.

Έχεις κάποιον υπόψιν σου; Αν κ στο ηλεκτρολογείο δεν ξέρω αν μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο από τη στιγμή που δεν βγάζει κάποια βλάβη στο διαγνωστικό.

Απλά μήπως το έχουν ξανά συναντήσει, δες και εδώ αν και είχε λαμπάκια/errors ο συγκεκριμένος https://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=23369

Δεν γνωρίζω κάποιο ηλεκτρολογείο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, bill999r είπε

Προστάρω κ εδώ μήπως κ βρω λύση στο πρόβλημα μου. Ήδη το πρόβλημα το έχω θέσει σε ένα αμερικανικό, ένα αγγλικό και στο ελληνικό φόρουμ renault και δεν έχω πάρει καμία απάντηση...😁 

Τεσπά το αυτοκίνητο που πήρα είναι Megane 2 Cabriolet 1.6 , αυτόματο του 2005 και θέλει αρκετό μάζεμα εν τέλει.

 


Μόλις το έφερα Αθήνα,την επόμενη πήγα στο συνεργείο μου για αλλαγή όλων των ιμάντων, αντλίας νερού, αλλαγή γραναζιού μεταβλητού κ.α.
Επίσης εσωτερικα χερούλια θηρών και κονσόλα αφαιρέθηκαν και δέχτηκαν τις περιποιήσεις μου ( βάψιμο και βερνίκωμα) γτ ήταν ξεθωριασμένα.
Έγινε επίσης αλλαγή ταινίας αερόσακου μιας και έβγαζε σφάλμα.

Χωρίς λαμπάκια πλέον άρχισα τις βόλτες μου στην πόλη. Μετά από αρκετή πορεία κ αφού ζεσταθεί, όταν σταματώ το αυτοκίνητο το σασμάν καρφώνει κάπως βίαια την πρώτη ταχύτητα. Πήρα σε ένα συνεργείο που εξειδικεύεται σε αυτόματα και ο άνθρωπος με το που του είπα τα συμπτώματα μου είπε πως δεν είναι τίποτα...μόνο η καμπάνα θέλει επισκευή και κοστίζει 500... Οκ.....είπα.... καθώς προσπαθούσα να ξαναβρώ την όραση μου.... 

Στο πρόβλημα μας τώρα
Συνεχίζοντας τις βόλτες το αυτοκίνητο σβήνει στις κατηφόρες.
Την πρώτη φορά σταμάτησα σε κόκκινο φανάρι οπου ο δρόμος είχε ήπια κατηφορική κλίση και το αυτοκίνητο έσβησε ενώ το κιβώτιο ήταν στη θέση Drive. Πάτησα το start, το αυτοκίνητο μιζαρε αλλά δεν έπαιρνε. Με φρένο  κ ενώ είχα μετακινήσει τον μοχλό σε Neutral προσπάθησα να το βάλω στην άκρη του δρόμου. Εκεί ξαναπατήσα το start κ ευτυχώς πήρε μπροστά κ συνέχισα.
Κατευθείαν στον μηχανικό μου ο οποίος αφού το έβαλε στο διαγνωστικό και δεν βρήκε κάτι υπέθεσε ότι μάλλον δεν είχα πολύ βενζίνη στο ρεζερβουάρ. Μου είπε μάλιστα ότι καμία φορά στα συγκεκριμένα το φλοτερ κολλάει κ δεν δείχνει ακριβή ποσότητα καυσίμου...
Την επόμενη μέρα φτάνοντας σε μια κατηφόρα, σταματάω τελειώς για να βάλω νεκρά ώστε να ακούσω έναν γδούπο που άκουγα σε όλο τον δρόμο.
Μόλις έβαλα νεκρά έσβησε. Μιζαριζε ξανά αλλά ανένδοτο. Με χειρόφρενο και φρένο το πήγα στην άκρη του δρόμου και συνέχισα την προσπαθεία αλλά μάταια... Κάλεσα οδική λοιπόν και όσο περίμενα, συνέχισα τις προσπάθειες. Την πρώτη φορά πάτησα γκάζι ταυτόχρονα όπου πήρε και μόλις το άφησα στο ρελαντί έσβησε. Στη συνέχεια μπουνιές στο πίσω κάθισμα κ ξαναπήρε αλλά ξαναεσβησε.
Τέλος ήρθε κ με φόρτωσε η οδική κ μόλις έφτασα στο συνεργείο σε επίπεδο έδαφος πήρε αμέσως....  


Ξανά διαγνωστικό, κοιταξανε φυσες, αισθητήρα στρόφαλου, τίποτα. Μου είπαν ότι σκέφτονται κ την αντλία αλλά στη βόλτα που το πήγαν, σε ανηφόρες κατηφόρες, ρεπριζ, δεν έκανε το παραμικρό.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι; Εγώ θεωρώ ότι είναι αντλία μιας κ η συγκεκριμένη έχει κα ενσωματωμένο το φίλτρο βενζίνης που σίγουρα από τα χρόνια θα έχει μαζέψει διάφορα.... 

 

Αυτόματο αμάξι δέν είχα . Αλλά γνωρίζω οτι έχουν φίλτρο στο κιβώτιο τχυτήτων  . Αφού του έκανες γενικό Service πρίν ξεκινήσεις με τα περαιτέρω , δοκίμασες να κάνεις αλλαγή λαδιών κιβωτίου και του φίλτρου ; Εάν έχει το μοτέρ Κ4Μ 760 /761 δές εδω για τίς προδιαγραφές .

 

renault.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα αυτόματα της Renault τα λάδια κιβωτίου είναι Lifetime κ δεν αλλάζουν όπως κ το φίλτρο.

Βέβαια τώρα που χρειάζεται επισκευή έτσι κ αλλιώς θα αλλαχτούν.

Δεν νομίζω ότι  είναι από το κιβώτιο το θέμα.  Γτ το εμφανίζει αποκλειστικά όταν σταματώ σε κατηφορικό δρόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο  προσωπικη   εμπειρια  σε   αυτοκινητο   MEGANE  SCENIC  AUTO  1600  115HP...

Καλωδιωση   του  σαζμαν   σε  σημειο   που  εκτιθεται  σε   διαρροη  λαδιων  σαζμαν  η  κινητηρα.

Αισθητηρες  και   τσιπακια  του  σαζμαν   βρισκονται   κατω  απο  τα  ποδια  του  συνοδηγου  και   ειναι

εκτεθειμενα  σε  υγρασιες.

Στην  επισημη   ρενω   κανουν   αναβαθμιση   λογισμικου  μηχανης  και  σαζμαν  δωρεαν  και  μαλλον

απο  κει  επρεπε  να   ξεκινησεις.

Προσοχη! Απαγορευεται   βαση  νομου  εε  να  σε  χρεωσουν  για   αναβαθμιση!

Μπορουν   ομως  για  την  γενικοτερη   διαγνωση   βλαβων  απο  τους  η/υ   της  ρενω.

1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Στα αυτόματα της Renault τα λάδια κιβωτίου είναι Lifetime κ δεν αλλάζουν όπως κ το φίλτρο.

Η  μεγαλυτερη   κοτσανα   των   κατασκευαστων  για  λογους   κοστους.

Ισως   να  ισχυει   εν  μερει   σε  βορεια   κλιματα. Οχι   εδω!

Εχουν   καταστραφει   πολλα  αυτοματα   κιβωτια   που  εγιναν   τα  λαδια  τους   λασπη.

Και  μαλιστα   κορυφαια   σαζμαν   ΑΙΣΙΝ  σε  AUDI  A3  SPORTBACK  2,0  FSI  εξαταχυτο.

Δεν  ειναι   δυνατον  στις   100,000  χλμ   να  ειναι  ιδια  η  ποσοτητα  και  η  ποιοτητα  του   λαδιου.

Και  μαλιστα  στην  αγγλια!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...