Προς το περιεχόμενο

Αγορά Mirrorless

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα, είμαι αρχάριος στον χώρο τις φωτογραφίας και ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια φωτογραφικη.
Ψάχνω κάτι σε mirrorless επειδη ειχα και μια omd mark 2 νωριτερα και ειναι πιο εύκολη στην μεταφορά σε σχεση με τις dslr και το budget μου είναι 500-600 ευρώ. Εχω στο μυαλο μου κατι σε fuji x-t200 που ειναι σε αυτο το μπατζετ απο e-infinity. 
Έχετε να μου προτείνετε κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, michey13 είπε

Καλημέρα, είμαι αρχάριος στον χώρο τις φωτογραφίας και ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια φωτογραφικη.
Ψάχνω κάτι σε mirrorless επειδη ειχα και μια omd mark 2 νωριτερα και ειναι πιο εύκολη στην μεταφορά σε σχεση με τις dslr και το budget μου είναι 500-600 ευρώ. Εχω στο μυαλο μου κατι σε fuji x-t200 που ειναι σε αυτο το μπατζετ απο e-infinity. 
Έχετε να μου προτείνετε κάτι;

Μια χαρά επιλογή είναι η συγκεκριμένη και με πολύ ωραία jpeg αρχεία (αν δεν σε ενδιαφέρει η επεξεργασία) μέσω των film simulations που έχει (ενδεικτικά εδώ   https://fujixweekly.com/fujifilm-bayer-recipes/ ) απλά να έχε κατά νου πως γενικά οι φακοί είναι τσιμπημένοι τόσο καινούργιοι όσο και μεταχειρισμένοι (οι καινούργιοι πλέον και από e-infinity, σε κάποιους παλιούς έχει ακόμα ψιλονορμαλ τιμές). Το αναφέρω λόγω του budget σου σε περίπτωση που κάποια στιγμή θες να χρησιμοποιήσεις κάτι άλλο πέραν του kit. 

Στα χρήματα αυτά μια άλλη εναλλακτική είναι κάποια από τις sony a6_00 λόγω των λίγο πιο φθηνών φακών που μπορείς να βρεις. Για mirrorless aps-c ( crop frame ) δεν θα πρότεινα Nikon, Canon λόγω του ότι μάλλον έχουν ψιλοπαρατήσει το κομμάτι αυτό και ασχολούνται με το full frame που είναι αρκετά εκτός budget. 

Αν δεν είσαι σίγουρος πως θες μηχανή με εναλλάξιμους φακούς και θες μια πιο καλή compact απλά νομίζω πως άλλα μέλη με περισσότερη εμπειρία χρήσης σε τέτοιες μηχανές θα σε κατατοπίσουν καλύτερα από εμένα.