MauroPaltoudias Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, Lunar είπε Νομίζω οτι το πετρέλαιο ειναι πιο οικονομικό απο τη βενζινη για αστικες μετακινησεις (+Αττικη οδο), ετσι δεν ειναι; Σε πρώτη ανάγνωση ναι, πράγματι έτσι είναι. Όμως, θα πρέπει να ισχύει η παραπάνω συνθήκη (Αττική οδός), δηλαδή χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο, κάποιες φορές το μήνα. Πόσες; Κανείς δεν ξέρει με ακρίβεια, σίγουρα όμως τόσες που να έρχεται συχνά σε σωστή θερμοκρασία το σύστημα εξαγωγής, κάτι δηλαδή που δεν συμβαίνει σε κοντινές διαδρομές (10-12χλμ.) και το έχω παρατηρήσει στο βασικό οικογενειακό αυτοκίνητό μας (diesel γαρ). Υπήρχε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση σε άλλο φόρουμ, σύνδεσμο του οποίου σας παραθέτω εδώ. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 6 ώρες πριν, Lunar είπε Καλημέρα σε ολους. Παντως, σχετικα με το 500αρακι, εγω βλεπω διαθεσιμη ακομα την (mild) hybrid εκδοση του πετρελαίου, και μαλιστα σε πολυ ενδιαφερουσα τιμη: https://www.fiat.gr/configurator/500-s9/#/version Νομίζω οτι το πετρέλαιο ειναι πιο οικονομικό απο τη βενζινη για αστικες μετακινησεις (+Αττικη οδο), ετσι δεν ειναι; Γενικα, τωρα που εχω ξεκινησει την ερευνα, μου φαινονται πολυ υψηλες οι καταναλωσεις των μικρων. Φταιει μαλλον οτι στο 2ο αυτοκίνητο μας (το οποίο πλεον μαλλον θα αντικαταστησουμε) εχω βαλει υγραέριο. Και πλεον δεν με απασχολεί ποτε θα γεμισω... Έχει σταματήσει ο κινητήρας diesel στα 500ρακια εδώ και χρόνια. Τα hybrid είναι μόνο βενζίνα !!!!
fragma Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 6 ώρες πριν, tutuyo είπε TS επειδη βλεπω οτι η οικονομια ειναι το πρωτο που κοιτας μηπως διυλίζεις τον κώνωπα? Δλδ η διαφορα καταναλωσης 5,5 με 6 ειναι ελαχιστη, πρακτικα ειναι ιδια. Ακομη και η διαφορα του 6 με 7 (καταναλωση) στα 100 χιλιομετρα ειναι 1,5 ευρω δλδ στο καθε γεμισμα σου (500-600χλμ) να ειναι 7-8 ευρω. Οταν το δελτα της καταναλωσης ειναι κοντα στην μοναδα, δεν υπαρχει μεγαλη επιπτωση στο τελικο αποτελεσμα. Θα επρεπε να κανεις πολλα χιλιομετρα ωστε να "εμφανιστει" η διαφορα Η αποψη μου ειναι οτι με τοσο μικρες διαφορες, καλυτερα να κοιταξεις ενα κανονικο αυτοκινητο πολης που θα προσφερει καλυτερη ασφαλεια-χωρους-οδηγικη συμπεριφορα Έχεις δίκιο, υπερβάλλω λίγο με το θεμα της κατανάλωσης. Μαλλον θα πάρω το i10 ή το Ignis που εχουν καλύτερους χώρους και είναι πιο άνετα 1
korakios Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Δημοσ. 5 Μαΐου 2021 Στις 4/5/2021 στις 10:19 ΠΜ, Lunar είπε Παντως, σχετικα με το 500αρακι, εγω βλεπω διαθεσιμη ακομα την (mild) hybrid εκδοση του πετρελαίου, και μαλιστα σε πολυ ενδιαφερουσα τιμη: https://www.fiat.gr/configurator/500-s9/#/version petrol = βενζίνη ,όχι πετρέλαιο Στις 4/5/2021 στις 10:19 ΠΜ, Lunar είπε Νομίζω οτι το πετρέλαιο ειναι πιο οικονομικό απο τη βενζινη για αστικες μετακινησεις (+Αττικη οδο), ετσι δεν ειναι; αν το ξεμπουκώνεις ναι ,αλλιώς θα έχεις θέματα με αναγεννήσεις Αφού κοιτάς για οικονομία ,γιατί δεν κοιτάς σε φυσικό αέριο ???? panda ή ibiza cng ? 19 ώρες πριν, fragma είπε Έχεις δίκιο, υπερβάλλω λίγο με το θεμα της κατανάλωσης. Μαλλον θα πάρω το i10 ή το Ignis που εχουν καλύτερους χώρους και είναι πιο άνετα το i10 θα μπορείς να του βάλεις και υγραέριο μελλοντικά. Το Ignis GPL Ιταλία βγαίνει έτοιμο βέβαια με κιτ BRC υγραερίου αλλά δε νομίζω τα μοτερ της Susuki να είναι φιλικά (εκτός αν η συγκεκριμένη έκδοση έχει ενισχυμένες βαλβίδες και κράμα απο το εργοστάσιο)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα