Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου αρέσει πολύ εμφανισιακά αλλά διαβάζω αρκετά αρνητικά στα reviews οπως οτι δεν είναι άνετο, δεν είναι πρακτικό, έχει αδύναμο μοτέρ, το mild hybrid σύστημα του δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό κλπ. Αν προσθέσετε και την οχι κορυφαία αξιοπιστία των Fiat, διστάζω να το αγοράσω. Ενας φίλος που υποτίθεται οτι ξέρει απο αυτοκίνητα μου λεει οτι το Toyota aygo και το Hyundai i10 είναι πολύ καλύτερα. Ποιά ειναι η γνώμη σας; 

Επεξ/σία από fragma
  • Like 2
Δημοσ.

Επειδη το ψαχνω κι εγω για αυτη την κατηγορία, βλέπω οτι ουσιαστικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός.

Να σημειωσω βεβαια οτι για εμενα παιζει πολυ σημαντικό ρολο η χαμηλη καταναλωση... Ολα τα υπολοιπα της κατηγορίας ειναι βενζινη. Πραγμα που σημαινει μη ιδιαιτερα οικονομική μετακινηση.

Θα ηθελα λοιπον κι εγω πολυ να ακουσω γνωμες... Ειτε για το 500αρακι, ειτε καποιο αλλο της κατηγορίας

Δημοσ.
5 ώρες πριν, fragma είπε

Μου αρέσει πολύ εμφανισιακά αλλά διαβάζω αρκετά αρνητικά στα reviews οπως οτι δεν είναι άνετο, δεν είναι πρακτικό, έχει αδύναμο μοτέρ, το mild hybrid σύστημα του δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό κλπ. Αν προσθέσετε και την οχι κορυφαία αξιοπιστία των Fiat, διστάζω να το αγοράσω. Ενας φίλος που υποτίθεται οτι ξέρει απο αυτοκίνητα μου λεει οτι το Toyota aygo και το Hyundai i10 είναι πολύ καλύτερα. Ποιά ειναι η γνώμη σας; 

Aυτό με την αξιοπιστία των FIAT πλέον δεν ισχύει. Οικογενειακώς έχουμε FIAT τα τελευταία 15 χρόνια, διάφορα μοντέλα, δεν έχουν βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Τώρα σχετικά με τους χώρους είναι υποκειμενικό. Είμαι λάτρης του 500, αλλά είναι μικρό, ειδικά οι πίσω θέσεις είναι σχεδόν ανύπαρκτες, ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι πολύ μικρός. Βέβαια αν θέλεις κάτι σε αυτήν την κατηγορία, τότε δε θα έχεις θέμα με τους χώρους. Το υβριδικό σε αυτή τη φάση είναι ήπιο, και προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου και λιγότερους ρύπους, αλλά μη φανταστείς καμία τεράστια διαφορα. Αν θυμάμαι καλά μπορεί να προσφέρει 50 χλμ παρά πάνω σε σχέση με την απλή βενζίνη. Ο κινητήρας είναι πολύ καλός για το αμάξωμα και δεν αποτελούν πρόβλημα τα σχετικά λίγα κυβικά - άλογα του.  Αγγομαχάει πάνω από 150 χλμ/ω αλλά είναι ανάλογα του τι χρήση το θέλεις. 
Για Hyundai που λες έχει τύχει να ακούσω πολλά περιστατικά αναξιοπιστίας, με πολλά απρόβλεπτα προβλήματα. Αυτά βέβαια εκτός από τα σύνηθη που εμφανίζονται σε κάποιες μάρκες τα θεωρώ πλέον τύχη και ράδιο αρβύλα μαζί. 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Lunar είπε

Επειδη το ψαχνω κι εγω για αυτη την κατηγορία, βλέπω οτι ουσιαστικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός.

Να σημειωσω βεβαια οτι για εμενα παιζει πολυ σημαντικό ρολο η χαμηλη καταναλωση... Ολα τα υπολοιπα της κατηγορίας ειναι βενζινη. Πραγμα που σημαινει μη ιδιαιτερα οικονομική μετακινηση.

Θα ηθελα λοιπον κι εγω πολυ να ακουσω γνωμες... Ειτε για το 500αρακι, ειτε καποιο αλλο της κατηγορίας

Από ό,τι έχω διαβάσει,  το 500αρακι παρόλο που ειναι μικροσκοπικό, υβριδικο και με καινούριο κινητηρα δεν εχει και την χαμηλότερη καταναλωση. Οι δοκιμές το βγάζουν στα 6,1 lt/100km ,  όταν το Aygo χωρίς να ειναι υβριδικό και με παλιότερο κινητήρα παίζει γυρω στα 5 με 5,5 lt.  Το χειροτερο από τα μικρά σε αυτό τον τομέα ειναι το i10  που ρουφάει 7lt , αλλα είναι πολυ ανώτερο σε θεμα άνεσης, χωρων, ποιοτητας κύλισης κλπ. 

Δεν ξερω, έχω μπερδευτεί πολύ. Ηθελα να πάρω μικρο για την ευελιξία εντός πόλης και την οικονομία αλλα τελικά  βλεπω ότι δεν συμφέρει γιατι με 2-3 χιλιαρικα επιπλέον παίρνεις κανονικό αυτοκίνητο που εχει τα ίδια ή και λιγότερα εξοδα κίνησης , και σε καλύπτει γενικα. Οποίος μπορει να μας διαφωτίσει σχετικά,  ευπρόσδεκτος 😀

Δημοσ.

Καθηστε ρε παιδιά, το 500ακι δεν ειναι πετρέλαιο; Υβριδικο, με πολυ μικρη υποβοήθηση απο τον ηλεκτροκινητηρα (βασικα σε επιταχυνσεις νομίζω), αλλα με πετρελαιο για βασικό κινητηρα.

Αυτο απο μονο του λογικα θα κανει σημαντική διαφορα απο το κοστος μετακινησης της βενζίνης...

Δυστυχώς, δεν βλεπω αλλα μοντελα σε αυτη την κατηγορία, που να ειναι πραγματικα οικονομικα στη μετακίνηση - περα απο το Panda με CNG, το οποιο λογικα ειναι τρελα οικονομικο, αλλα δεν μου πολυαρεσει εμφανισιακά).

Τωρα, τα βενζινοκινητα με εργοστασιακες τιμες καταναλωσης τα 5 λιτρα (στην πραξη θα ειναι περισσότερα) με προβληματιζουν κατα ποσο ειναι οντως οικονομικα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, fragma είπε

Οι δοκιμές το βγάζουν στα 6,1 lt/100km ,  όταν το Aygo χωρίς να ειναι υβριδικό και με παλιότερο κινητήρα παίζει γυρω στα 5 με 5,5 lt. 

Σε τέτοια επίπεδα κατανάλωσης, το ignis hybrid συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα. Εγώ με την τετρακίνητη έκδοση (hybrid μιλώντας πάντα) έχω π.χ. 5.5-5.6 lt/100χλμ. εντός πόλης (μιλάω για πραγματικά, όχι εργοστασιακά). Θεωρώ ότι το απλό (δικίνητη έκδοση), θα έχει ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση.

Θέλει λίγη διερεύνηση πάντως, το όλο θέμα.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lunar είπε

Καθηστε ρε παιδιά, το 500ακι δεν ειναι πετρέλαιο; Υβριδικο, με πολυ μικρη υποβοήθηση απο τον ηλεκτροκινητηρα (βασικα σε επιταχυνσεις νομίζω), αλλα με πετρελαιο για βασικό κινητηρα.

Αυτο απο μονο του λογικα θα κανει σημαντική διαφορα απο το κοστος μετακινησης της βενζίνης...

Δυστυχώς, δεν βλεπω αλλα μοντελα σε αυτη την κατηγορία, που να ειναι πραγματικα οικονομικα στη μετακίνηση - περα απο το Panda με CNG, το οποιο λογικα ειναι τρελα οικονομικο, αλλα δεν μου πολυαρεσει εμφανισιακά).

Τωρα, τα βενζινοκινητα με εργοστασιακες τιμες καταναλωσης τα 5 λιτρα (στην πραξη θα ειναι περισσότερα) με προβληματιζουν κατα ποσο ειναι οντως οικονομικα

Δυστυχώς το 500 δεν διατίθεται πλεον σε πετρέλαιο. Ο κινητήρας του 500 hybrid είναι 1000cc βενζίνη με 12V mild hybrid υποβοήθηση.  To Panda cng είναι οντως πολύ οικονομικό αλλά μοιάζει με επαγγελματικό βανάκι και είναι ιδιαίτερα cool. 

1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Σε τέτοια επίπεδα κατανάλωσης, το ignis hybrid συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα. Εγώ με την τετρακίνητη έκδοση (hybrid μιλώντας πάντα) έχω π.χ. 5.5-5.6 lt/100χλμ. εντός πόλης (μιλάω για πραγματικά, όχι εργοστασιακά). Θεωρώ ότι το απλό (δικίνητη έκδοση), θα έχει ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση.

Θέλει λίγη διερεύνηση πάντως, το όλο θέμα.

Εντυπωσιακό νούμερο για τετρακίνητο. Είσαι ευχαριστημένος γενικα απο το ignis; Είναι άνετο και ασφαλές στην οδήγηση; 

Δημοσ.

Εννοείται i10 θα έπαιρνα και αργότερα υγραέριο, βέβαια όχι χιλιάρι αλλά 1200 μιας και καίνε σχεδόν το ίδιο

Κάτοχος Panda ,αλλά στη CNG έκδοση που είναι ότι πιο οικονομικό υπάρχει σήμερα

@Lunar αν το θες για μέσα στην πόλη ξέχνα το πετρέλαιο

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, fragma είπε

Εντυπωσιακό νούμερο για τετρακίνητο. Είσαι ευχαριστημένος γενικα απο το ignis; Είναι άνετο και ασφαλές στην οδήγηση; 

Είμαι πολύ, ναι. Βέβαια το χρησιμοποιούμε σαν δεύτερο οικογενειακό, οπότε οι μετακινήσεις μου είναι κυρίως αστικές (χωρίς αυτό να αποκλείει και τις υπεραστικές).

Με βάση τα όσα περιλαμβάνει η έκδοση που πήρα (κάμερα παρακολούθησης πεζών, τετρακίνηση κ.λπ.) είναι πολύ σταθερό, παρόλο το ύψος του (και συνολικά, αλλά και το καθαρό από το έδαφος). 

Τώρα, σε σχέση με την άνεση, δεν θεωρώ ότι είναι αυτοκίνητο που θα το χρησιμοποιεί κανείς σε μόνιμη βάση, για μεγάλες αποστάσεις (τύπου Αθήνα - Θεσσαλονίκη). Έχει κάπως σκληρά αμορτισέρ, που είναι αρκετά  λογικό όμως,  δεδομένου και του υψηλού κέντρου βάρους του. Όλα αυτά, κρίνοντας με βάση το βασικό μας αυτοκίνητο (opel insignia 2017).

Τέλος, στις εκτός δρόμου, τα πάει πολύ καλά μπορώ να πω.(*)

Αν παρέλειψα κάτι να αναφέρω, ρώτησέ με ελεύθερα.

(*) Προηγούμενος κάτοχος επί 10 1/2 χρόνια, ενός Suzuki jimny και φτάνοντας το, πολλές φορές στα όρια του. Άνιση σύγκριση σε κάθε περίπτωση, ωστόσο αποτελεί έναν γνώμονα - έστω και αδρομέρως -. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, fragma είπε

Δυστυχώς το 500 δεν διατίθεται πλεον σε πετρέλαιο. Ο κινητήρας του 500 hybrid είναι 1000cc βενζίνη με 12V mild hybrid υποβοήθηση.  To Panda cng είναι οντως πολύ οικονομικό αλλά μοιάζει με επαγγελματικό βανάκι και είναι ιδιαίτερα cool. 

Εντυπωσιακό νούμερο για τετρακίνητο. Είσαι ευχαριστημένος γενικα απο το ignis; Είναι άνετο και ασφαλές στην οδήγηση; 

Το ignis είναι ωραίο και αξιόπιστο αμαξάκι (japan) αλλά δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση απλά έχει κεντρικό διαφορικό τύπου Haldex δίνει ροπή στους πίσω τροχούς μόνο όταν γλιστράνε οι μπροστά  
 

για εμενα ναι μεν το 500ρακι δεν έχει αντίπαλο σε αυτήν την κατηγορία ωστοσο τα 70 άλογα βενζίνη  μου φαίνονται πολύ λίγα για 12000 ευρώ και  για 2021  

και σε αυτά τα λεφτα θα πήγαινα σε κάτι μεταχειρισμένο όπως polo 1.6 diesel και αντίστοιχα 

Ακόμη θα απέφευγα και το ignis που είναι μόνο 84 άλογα 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, xphobus είπε

Το ignis είναι ωραίο και αξιόπιστο αμαξάκι (japan) αλλά δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση απλά έχει κεντρικό διαφορικό τύπου Haldex δίνει ροπή στους πίσω τροχούς μόνο όταν γλιστράνε οι μπροστά  

Ναι πράγματι, έτσι είναι, δεν αναφέρθηκε πουθενά το αντίθετο άλλωστε. Ο σκοπός της μη μόνιμης τετρακίνησης είναι ξεκάθαρα για λόγους οικονομίας καυσίμου. Ωστόσο, ενεργοποιείται πολύ συχνά (κλειστές στροφές, στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης λόγω ολοσθηρού οδοστρώματος και ούτω καθεξής). Δεν βρίσκω κανένα λόγο, να έχει μόνιμη τετρακίνηση μιας τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο. 

 

14 λεπτά πριν, xphobus είπε

Ακόμη θα απέφευγα και το ignis που είναι μόνο 84 άλογα 

Το δικό μου παραληφθηκε τον Μάρτιο του 2020 και ως εκ τούτου, ήταν από τα τελευταία με την παλιά έκδοση μηχανής (90hp, πλέον της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα). Άρα ναι, έπρεπε να το έχω επισημάνει. Το καινούριο αν δεν κάνω λάθος, είναι μάλιστα 83 άλογα. 

Αναφορικά με τη δική μου έκδοση και λαμβάνοντας υπόψη ότι το βάρος είναι περίπου 900-920 κιλά ενώ η καθαρή ιπποδύναμη 90hp, προκύπτει μια αναλογία της τάξης των 10kg - 10.20kg / ίππο. Δεν το λες και άσχημα. 

Δημοσ.

 

17 ώρες πριν, fragma είπε

Από ό,τι έχω διαβάσει,  το 500αρακι παρόλο που ειναι μικροσκοπικό, υβριδικο και με καινούριο κινητηρα δεν εχει και την χαμηλότερη καταναλωση. Οι δοκιμές το βγάζουν στα 6,1 lt/100km ,  όταν το Aygo χωρίς να ειναι υβριδικό και με παλιότερο κινητήρα παίζει γυρω στα 5 με 5,5 lt.  Το χειροτερο από τα μικρά σε αυτό τον τομέα ειναι το i10  που ρουφάει 7lt , αλλα είναι πολυ ανώτερο σε θεμα άνεσης, χωρων, ποιοτητας κύλισης κλπ. 

Δεν ξερω, έχω μπερδευτεί πολύ. Ηθελα να πάρω μικρο για την ευελιξία εντός πόλης και την οικονομία αλλα τελικά  βλεπω ότι δεν συμφέρει γιατι με 2-3 χιλιαρικα επιπλέον παίρνεις κανονικό αυτοκίνητο που εχει τα ίδια ή και λιγότερα εξοδα κίνησης , και σε καλύπτει γενικα. Οποίος μπορει να μας διαφωτίσει σχετικά,  ευπρόσδεκτος 😀

TS επειδη βλεπω οτι η οικονομια ειναι το πρωτο που κοιτας μηπως διυλίζεις τον κώνωπα?

Δλδ η διαφορα καταναλωσης 5,5 με 6 ειναι ελαχιστη, πρακτικα ειναι ιδια.

Ακομη και η διαφορα του 6 με 7 (καταναλωση) στα 100 χιλιομετρα ειναι 1,5 ευρω δλδ στο καθε γεμισμα σου (500-600χλμ) να ειναι 7-8 ευρω. Οταν το δελτα της καταναλωσης ειναι κοντα στην μοναδα, δεν υπαρχει μεγαλη επιπτωση στο τελικο αποτελεσμα. Θα επρεπε να κανεις πολλα χιλιομετρα ωστε να "εμφανιστει" η διαφορα

Η αποψη μου ειναι οτι με τοσο μικρες διαφορες, καλυτερα να κοιταξεις ενα κανονικο αυτοκινητο πολης που θα προσφερει καλυτερη ασφαλεια-χωρους-οδηγικη συμπεριφορα

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δλδ η διαφορα καταναλωσης 5,5 με 6 ειναι ελαχιστη, πρακτικα ειναι ιδια.

Πράγματι, λαμβάνοντας υπόψη ένα ρεζερβουάρ 27lt (αφού μιλάμε για τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα), ουσιαστικά επωφελείται κατά +40χλμ.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε ολους.

Παντως, σχετικα με το 500αρακι, εγω βλεπω διαθεσιμη ακομα την (mild) hybrid εκδοση του πετρελαίου, και μαλιστα σε πολυ ενδιαφερουσα τιμη:

https://www.fiat.gr/configurator/500-s9/#/version

Νομίζω οτι το πετρέλαιο ειναι πιο οικονομικό απο τη βενζινη για αστικες μετακινησεις (+Αττικη οδο), ετσι δεν ειναι;

Γενικα, τωρα που εχω ξεκινησει την ερευνα, μου φαινονται πολυ υψηλες οι καταναλωσεις των μικρων. Φταιει μαλλον οτι στο 2ο αυτοκίνητο μας (το οποίο πλεον μαλλον θα αντικαταστησουμε) εχω βαλει υγραέριο. Και πλεον δεν με απασχολεί ποτε θα γεμισω...

 

 

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...