αmike12 Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Χαίρεται. Έχω μια απορία σχετικά με τις αναθυμιάσεις σε ένα Ford Focus 2006 1.4 Βενζίνη. Απ' ότι θα δείτε και στις φώτο, το σωληνάκι των αναθυμιάσεων δεν καταλήγει πίσω στο σωλήνα εισαγωγής, αλλά πάνω στο φιλτροκούτι(κάτω/πριν από το φίλτρο). Επίσης εκεί έχει κάτι σαν φίλτρο(ένα σφουγγαράκι τύπου φίλτρο). Γνωρίζει κανείς γιατί γίνεται αυτό? Έτσι δεν καταλήγουν οι αναθυμιάσεις στο περιβάλλον αντί πίσω στο χώρο καύσης; Υπάρχει στο σημείο αρκετή υποπίεση για να "τραβήξει" έξω τις αναθυμιάσεις; Ευχαριστώ. Επεξ/σία 29 Απριλίου 2021 από αmike12
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Μεσα τις τραβάει ,όχι έξω .Ξερεις φαντάζομαι ότι δεν εχεις το εργοστασιακό φιλτροκούτι.Ο κατασκευαστης σωστα το έχει φτιαξει.Αυτό που έβαλε το φίλτρο έτσι το έχει χαλάσει.Ασε που ετσι οπως είναι χάνεις και σε απόδοση γιατί τραβάει ζεστό αέρα.
αmike12 Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Μεσα τις τραβάει ,όχι έξω .Ξερεις φαντάζομαι ότι δεν εχεις το εργοστασιακό φιλτροκούτι.Ο κατασκευαστης σωστα το έχει φτιαξει.Αυτό που έβαλε το φίλτρο έτσι το έχει χαλάσει.Ασε που ετσι οπως είναι χάνεις και σε απόδοση γιατί τραβάει ζεστό αέρα. Ναι εννοείται ότι ξέρω πως δεν είναι το μαμά φιλτροκούτι. Η αλήθεια το φίλτρο το άλλαξα απλά έτσι για δοκιμή(η μόνη διαφορά είναι στον ήχο όταν αρχίζει να ανεβάζει στροφές το μοτέρ που ακούγεται πιο ωραία) Έχω και το μαμά και σκέφτομαι να το επαναφέρω. Ίσως βάλω ένα K&N στο εργοστασακό φιλτροκούτι. Άρα πιστεύεις ότι λογικά η υποπίεση παράγεται σωστά μόνο με το μαμά φιλτροκούτι και έτσι όπως είναι τώρα στην ουσία δεν δουλεύει σωστά;
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, αmike12 είπε Ναι εννοείται ότι ξέρω πως δεν είναι το μαμά φιλτροκούτι. Η αλήθεια το φίλτρο το άλλαξα απλά έτσι για δοκιμή(η μόνη διαφορά είναι στον ήχο όταν αρχίζει να ανεβάζει στροφές το μοτέρ που ακούγεται πιο ωραία) Έχω και το μαμά και σκέφτομαι να το επαναφέρω. Ίσως βάλω ένα K&N στο εργοστασακό φιλτροκούτι. Άρα πιστεύεις ότι λογικά η υποπίεση παράγεται σωστά μόνο με το μαμά φιλτροκούτι και έτσι όπως είναι τώρα στην ουσία δεν δουλεύει σωστά; Βάλε το όπως ήταν.Δεν κερδίζεις τίποτα.Αλλαξε εξάτμιση αν θες βαβούρα. 1,4 είναι ,όσο και να το μαστιγώνεις δεν θα βγάλει πιο πολλά άλογα.
αmike12 Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Βάλε το όπως ήταν.Δεν κερδίζεις τίποτα.Αλλαξε εξάτμιση αν θες βαβούρα. 1,4 είναι ,όσο και να το μαστιγώνεις δεν θα βγάλει πιο πολλά άλογα. Λογικά αυτό θα κάνω. Θα πάω να αγοράσω ένα φίλτρο να βάλω πίσω το μαμά. Όύτε εξάτμιση ούτε τίποτα. Δεν είναι ότι θέλω βαβούρα ή κάτι.
αmike12 Δημοσ. 7 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2021 Καλησπέρα. Αγόρασα καινούργιο φίλτρο και έβαλα ξανά πίσω το εργοστασιακό. Παρατήρησα ότι η μηχανή μου καίει λίγο λάδι. Υπάρχει περίπτωση να έγινε κάποια ζημιά λόγω του ότι δεν "έφευγαν" οι αναθυμιάσεις και να πέρασε λάδι μέσα από τα ελατήρια των πιστονιών λόγω της πίεσης που δημιουργήθηκε; Σε περίπτωση που έγινε κάτι τέτοιο θα φτιάξει ή μπορεί να δημιουργήθηκε μόνιμη βλάβη;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα