Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Οχι, δεν εχει κατασκευασει 8 εκ κονσολες. Εχει πουλησει. Εκτος αν ξερεις εκ των εσω ποσες κονσολες εχει αυτην την στιγμη σε πλοια και σε αποθηκες.

Μην νομίζεις ότι οι ταμιακές του public έχουν κάποιο API σε απευθείας VPN encrypted connection με την κάθε sony :-) 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tuning123 είπε

Πότε θα υπάρξει "κανονική" διαθεσιμότητα στην Ελλάδα ; 
Από Νοέμβριο έχει κυκλοφορήσει και ακόμα δεν βλέπουμε φως , ποια είναι η αιτία ; 

scalpers , καραντίνες , κλειστά εργοστάσια , και κακός προγραμματισμός εταιρίας ( ετήσια παραγωγή 10-15 εκατομμύρια , θα ήταν καλά για την μέση της γενιάς αλλά όχι για αρχή )

Δημοσ.
4 ώρες πριν, michael92 είπε

Και εμένα με το πόσο σάπιο ήταν. Ο επεξεργαστής του ήταν του 1988/1989: https://en.wikipedia.org/wiki/R3000

Θα μπορούσε να ήταν 2-3x πιο δυνατό και να παίζει VCD (χαμένη ευκαιρία). Πλην ελάχιστων εξαιρέσεων τα παιχνίδια του PS1 δεν βλέπονται ούτε σε emulator με upscaling. 

φιλε μου τοτε τα γραφικα ηταν πιο καλα απο pc .. οπως και το νιτεντο 64 ..τουροκ !

τωρα που τα βλεπεις εννοειται αλλα τοτε ηταν μπροστα  

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, exor είπε

φιλε μου τοτε τα γραφικα ηταν πιο καλα απο pc .. οπως και το νιτεντο 64 ..τουροκ !

τωρα που τα βλεπεις εννοειται αλλα τοτε ηταν μπροστα  

Μπορούσαν να είναι καλύτερα με την τεχνολογία της εποχής. Με PS1 μεγάλωσα btw. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, michael92 είπε

Και εμένα με το πόσο σάπιο ήταν. Ο επεξεργαστής του ήταν του 1988/1989: https://en.wikipedia.org/wiki/R3000

Θα μπορούσε να ήταν 2-3x πιο δυνατό και να παίζει VCD (χαμένη ευκαιρία). Πλην ελάχιστων εξαιρέσεων τα παιχνίδια του PS1 δεν βλέπονται ούτε σε emulator με upscaling. 

Είναι προφανές ότι είτε δεν θυμάσαι καθόλου είτε δεν έζησες ως active gamer την εποχή εκείνη. Φυσικά και δεν βλέπονται τώρα, όμως για την εποχή του το μηχάνημα είχε κορυφαία γραφικά, στα games που είχαν οι developers διάθεση να ασχοληθούν. 

Αυτό που θυμάμαι εγώ προσωπικά από την εποχή εκείνη ήταν η υπερ-πληθώρα παιχνιδιών που έβγαιναν, με αποτέλεσμα πάρα πολλά από αυτά να ήταν και με χάλια γραφικά, αλλά και κακά παιχνίδια γενικότερα. 

Κάτι το οποίο δεν ίσχυε για το Dreamcast της SEGA ή την Nintendo, που είχαν (θεωρώ) πολύ μεγαλύτερη προσοχή στο τί τίτλος θα κυκλοφορήσει λόγω exclusives. Ready to Rumble, Shenmue, Crazy Taxi, Metropolis Street Racer (ΠΑΙΧΙΔΑΡΑ), ακόμα και Jet Set Radio και διάφορα άλλα που δεν μου έρχονται τώρα ήταν αποκλιστικότητες του Dreamcast και απλά απολάμβανες να τα παίζεις με τις ώρες. Ή τουλάχιστον αυτό θυμάμαι εγώ από το μακρινό 2000...

Αλλά όχι ότι είχε κακά γραφικά το PSOne, καμία επαφή. 

  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, polaki είπε

Είναι προφανές ότι είτε δεν θυμάσαι καθόλου είτε δεν έζησες ως active gamer την εποχή εκείνη. Φυσικά και δεν βλέπονται τώρα, όμως για την εποχή του το μηχάνημα είχε κορυφαία γραφικά, στα games που είχαν οι developers διάθεση να ασχοληθούν. 

Αυτό που θυμάμαι εγώ προσωπικά από την εποχή εκείνη ήταν η υπερ-πληθώρα παιχνιδιών που έβγαιναν, με αποτέλεσμα πάρα πολλά από αυτά να ήταν και με χάλια γραφικά, αλλά και κακά παιχνίδια γενικότερα. 

Κάτι το οποίο δεν ίσχυε για το Dreamcast της SEGA ή την Nintendo, που είχαν (θεωρώ) πολύ μεγαλύτερη προσοχή στο τί τίτλος θα κυκλοφορήσει λόγω exclusives. Ready to Rumble, Shenmue, Crazy Taxi, Metropolis Street Racer (ΠΑΙΧΙΔΑΡΑ), ακόμα και Jet Set Radio και διάφορα άλλα που δεν μου έρχονται τώρα ήταν αποκλιστικότητες του Dreamcast και απλά απολάμβανες να τα παίζεις με τις ώρες. Ή τουλάχιστον αυτό θυμάμαι εγώ από το μακρινό 2000...

Αλλά όχι ότι είχε κακά γραφικά το PSOne, καμία επαφή. 

Το PS1 ήταν μια κονσόλα των 10W. Προφανώς και είχε περιθώρια βελτίωσης χωρίς να εκτοξευτεί το κόστος, καθώς και θα έπρεπε να έχει δυνατότητα αναπαραγωγής VCD. Στην τελική ας κυκλοφορύσε 1 χρόνο αργότερα. Φυσικά και το PS1 είχε άθλια γραφικά, δεν είναι τυχαίο ότι τα μόνα games που έχουν αντέξει στον χρόνο είναι αυτά που είχαν 2D backgrounds ή φοβερούς devs όπως η Naughty Dog που κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα ελάχιστα triangles στο έπακρο. Με τίποτα πάντως δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένη 3D κονσόλα. Το ίδιο ισχύει για το N64 που παρότι πιο δυνατό, είχε low-quality textures λόγω του κολλήματος της Nintendo με τα cartridges. Εάν το PS1 μπορούσε να κάνει render τα διπλάσια triangles/s, τότε θα υπήρχε μεγάλη διαφορά στο longevity. 

Μια και αναφέρεις το Dreamcast, το θεωρώ την πρώτη πραγματική 3D κονσόλα, αλλά ήρθε πολύ αργά στην Ευρώπη και για αυτό απέτυχε.

  • Confused 3
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, michael92 είπε

Το PS1 ήταν μια κονσόλα των 10W. Προφανώς και είχε περιθώρια βελτίωσης χωρίς να εκτοξευτεί το κόστος, καθώς και θα έπρεπε να έχει δυνατότητα αναπαραγωγής VCD. Στην τελική ας κυκλοφορύσε 1 χρόνο αργότερα. Φυσικά και το PS1 είχε άθλια γραφικά, δεν είναι τυχαίο ότι τα μόνα games που έχουν αντέξει στον χρόνο είναι αυτά που είχαν 2D backgrounds ή φοβερούς devs όπως η Naughty Dog που κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα ελάχιστα triangles στο έπακρο. Με τίποτα πάντως δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένη 3D κονσόλα. Το ίδιο ισχύει για το N64 που παρότι πιο δυνατό, είχε low-quality textures λόγω του κολλήματος της Nintendo με τα cartridges. Εάν το PS1 μπορούσε να κάνει render τα διπλάσια triangles/s, τότε θα υπήρχε μεγάλη διαφορά στο longevity. 

Μια και αναφέρεις το Dreamcast, το θεωρώ την πρώτη πραγματική 3D κονσόλα, αλλά ήρθε πολύ αργά στην Ευρώπη και για αυτό απέτυχε.

Δηλαδή μας λες πως 5-6-7 χρονών (βάση του user σου) που ήσουν τότε τα γραφικά του σου φαινόντουσαν άρχημα ; Έπαιζες παιχνίδια όπως Teken , crush bandicoot , gran turismo , metal gear , tomb raider , resident evil , broken sword , wipeout , soul reaver , castlevania , abes oddyssey , spyro και πολλά πολλά άλλα και ο τότε εαυτός σου έλεγε δεν αξιοποιούν τα ελάχιστα triangle ? Που ούτε καν ήξερες τη λέξη triangle... και το πλησιέστερο σε internet ήταν το gamepro το games και το ps magazine ? Άσε μας ρε φίλε , παντελώς άτοπο το πως βλέπεις τώρα κάτι με το τότε.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Chocobo είπε

Δηλαδή μας λες πως 5-6-7 χρονών (βάση του user σου) που ήσουν τότε τα γραφικά του σου φαινόντουσαν άρχημα ; Έπαιζες παιχνίδια όπως Teken , crush bandicoot , gran turismo , metal gear , tomb raider , resident evil , broken sword , wipeout , soul reaver , castlevania , abes oddyssey , spyro και πολλά πολλά άλλα και ο τότε εαυτός σου έλεγε δεν αξιοποιούν τα ελάχιστα triangle ? Που ούτε καν ήξερες τη λέξη triangle... και το πλησιέστερο σε internet ήταν το gamepro το games και το ps magazine ? Άσε μας ρε φίλε , παντελώς άτοπο το πως βλέπεις τώρα κάτι με το τότε.

Μέχρι το 2004 που πήρα το πρώτο μου PC το μόνο που είχα ήταν το PS1. Όσο και αν διασκέδασα με την κονσόλα, ακόμα και τότε οι χαρακτήρες στα περισσότερα παιχνίδια φαινόταν σαν πολύχρωμα χαρτόνια που κουνιούνται. Η τσαπατσουλιά φαινόταν και ας μην ήξερα τους τεχνικούς όρους.

Αν τρέξεις παιχνίδια του PS2/GC ακόμα και του Dreamcast σε emulator με μεγαλύτερη ανάλυση, παίζονται ακόμα και σήμερα ευχάριστα και ας έχουν περάσει 20 χρόνια. Ε αυτό δεν συμβαίνει με τα παιχνίδια του PS1 τι να κάνουμε.

Δηλαδή έλεος αν αυτό το πράγμα θεωρείται 3D.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, fanourisfz6 είπε

και ποσα πουληθηκαν σε διαγωνισμους (πατατακια μπυρες τσιχλες μπισκοτα και τα υπολοιπα) δεν μας λεει χαχαχχαχαχα

Αυτό ακριβώς.Ενώ δεν βρίσκεις πουθενά όλοι(εταιρείες, καταστήματα κτλ) στα social media δίνουν δώρο ps5.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, michael92 είπε

καθώς και θα έπρεπε να έχει δυνατότητα αναπαραγωγής VCD.

Αυτό το VCD που το επαναλαμβάνεις. Για ποιον λόγο να έτρεχε VCD? Οι κασέτες καλύτερη εικόνα είχαν. Επίσης, μπορούσες να τρέξεις VCD (πχ το μοντέλο SCPH-5903 έτρεχε από την "μάνα" του VCD), είτε με ένα εξαρτηματάκι που έμπαινε στα πρώτα PS1 που είχαν την μεγάλη expansion θύρα, ή με κάτι χακιές τύπου modchip .

Επεξ/σία από Kraken
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, michael92 είπε

Μέχρι το 2004 που πήρα το πρώτο μου PC το μόνο που είχα ήταν το PS1. Όσο και αν διασκέδασα με την κονσόλα, ακόμα και τότε οι χαρακτήρες στα περισσότερα παιχνίδια φαινόταν σαν πολύχρωμα χαρτόνια που κουνιούνται. Η τσαπατσουλιά φαινόταν και ας μην ήξερα τους τεχνικούς όρους.

Αν τρέξεις παιχνίδια του PS2/GC ακόμα και του Dreamcast σε emulator με μεγαλύτερη ανάλυση, παίζονται ακόμα και σήμερα ευχάριστα και ας έχουν περάσει 20 χρόνια. Ε αυτό δεν συμβαίνει με τα παιχνίδια του PS1 τι να κάνουμε.

Δηλαδή έλεος αν αυτό το πράγμα θεωρείται 3D.

2004...τα γραφικά του ήταν γαμάτα...αν τώρα εσύ έπαιζες 2004 πλάι σε  dreamcast/ps2/gc/xbox τότε ναι θα φαινόντουσαν άσχημα.
Για mid-end 90s τα γραφικά του ήταν γαμάτα.Ήταν γαμάτα γιατί δεν υπήρχε κάποιο άλλο πολύ καλύτερο συγκριτικό.

Το να λές ήταν χάλια είναι σαν να λές σήμερα το 4κ είναι χάλια επειδή το 2035 θα έχουνε 18κ.

Αν παίξω emulator....αντιλαμβάνεσαι οτι gc και ps2 είναι άλλη γενιά απο το psx ? Επίσης πρέπει να googlάρεις τι είναι 3d...Επίσης τρομερό upgrade κάνει το ePSXe.

Πές μας αλήθεια μεταξύ 1994-1999 που έβλεπες καλύτερα γραφικά ; Πέραν τον 3-4 τίτλων του nintendo64 (zelda oot-mm , banjo , DK64 και perfect dark) Η αντίπερα όχθη ήταν sega saturn , n64 και pc....σε μια εποχή όπου 27“ tv ήταν τεράστια..

Επεξ/σία από Chocobo
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Kraken είπε

Αυτό το VCD που το επαναλαμβάνεις. Για ποιον λόγο να έτρεχε VCD? Οι κασέτες καλύτερη εικόνα είχαν. Επίσης, μπορούσες να τρέξεις VCD (πχ το μοντέλο SCPH-5903 έτρεχε από την "μάνα" του VCD), είτε με ένα εξαρτηματάκι που έμπαινε στα πρώτα PS1 που είχαν την μεγάλη expansion θύρα, ή με κάτι χακιές τύπου modchip .

To VCD δεν είχε καμιά τρομερή ποιότητα εικόνας, αλλά δεν σου μασούσε το CD κάθε 2-3 μήνες όπως έκανε το VCR με τις κασέτες VHS. Προφανώς μιλάω για υποστήριξη VCD χωρίς add-ons. 

1 ώρα πριν, Chocobo είπε

2004...τα γραφικά του ήταν γαμάτα...αν τώρα εσύ έπαιζες 2004 πλάι σε  dreamcast/ps2/gc/xbox τότε ναι θα φαινόντουσαν άσχημα.
Για mid-end 90s τα γραφικά του ήταν γαμάτα.Ήταν γαμάτα γιατί δεν υπήρχε κάποιο άλλο πολύ καλύτερο συγκριτικό.

Το να λές ήταν χάλια είναι σαν να λές σήμερα το 4κ είναι χάλια επειδή το 2035 θα έχουνε 18κ.

Αν παίξω emulator....αντιλαμβάνεσαι οτι gc και ps2 είναι άλλη γενιά απο το psx ? Επίσης πρέπει να googlάρεις τι είναι 3d...Επίσης τρομερό upgrade κάνει το ePSXe.

Πές μας αλήθεια μεταξύ 1994-1999 που έβλεπες καλύτερα γραφικά ; Πέραν τον 3-4 τίτλων του nintendo64 (zelda oot-mm , banjo , DK64 και perfect dark) Η αντίπερα όχθη ήταν sega saturn , n64 και pc....σε μια εποχή όπου 27“ tv ήταν τεράστια..

Το όλο θέμα είναι ότι η κονσόλα δεν ήταν έτοιμη για 3D και αν θα μπορούσε να είναι με την τεχνολογία της εποχής. Δεν έχει σημασία αν υπήρχε κάτι πολύ καλύτερο. 

Μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει αντεπιχειρήματα για τα παρακάτω: 

Ο επεξεργαστής του PS1 ήταν μπακατέλα των late 80s. Δεν μπορούσε η Sony να βάλει κάτι καλύτερο σε μια κονσόλα του 1994; 

Το σύστημα είχε ισχύ μόλις 10W. Συγκριτικά το Dreamcast είχε ισχύ 22W και το PS2 24W. Αυτό δείχνει ότι η αρχιτεκτονική του PS1 ήταν αρκετά συντηρητική.

Δεν υπήρχε υποστήριξη VCD (format του 1993).

Δεν είχε υποστήριξη FP32 πράγμα που οδηγούσε σε διάφορα clipping artifacts, τα οποία ήταν ορατά και στις CRT.

Όσο για το googlarisma, έχω ασχοληθεί με 3D modeling και ξέρω πολύ καλά τι είναι 3D, οι ειρωνείες αλλού. Ακριβώς λόγω αυτού υποστηρίζω ότι αν ήταν οριακά πιο δυνατό, τα παιχνίδια θα φαινόντουσαν αξιοπρεπή ακόμα και σήμερα upscaled. Η διαφορά μεταξύ 3K polys/frame και 6K polys/frame είναι χαοτική. Πολύ μεγαλύτερη από την διαφορά 3M polys/frame και 6M polys/frame.

Τέλος αφήνω αυτό εδώ:

Και αυτό με μια μικρή διαφορά των 48MHz έναντι των 33.8MHz του PS1.

Επεξ/σία από michael92
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...