Fotis_Greece Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Εγω το μόνο που θα διοθωσω τον φιλο μας ειναι οτι δεν υπαρχει καν ο όρος παραεισαγωγη. Το καθε καταστημα τα εισαγει και τα εμπορευεται απο οπου θελει. Υπάρχουν μεγαλεμποροι σε ολη την Ευρώπη να διαλεξεις και να φερεις προϊόντα. Πιθανόν να μην το εμπορευτηκε μεσω HP Hellas αλλα παλι απο καποια HP Eu το προμηθευτηκε αρχικα (αν και διατηρω επιφυλαξεις γιατι ολα αυτα διακινουνται απο τους χονδρεμπορους Infoquest, Westnet κτλ. Πιο πολυ θα πιστευα οτι ο χονδρεμπορας δεν το πηρε απο την HP Hellas.
zto Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 O όρος είναι αυτός που χρησιμοποιεί η HP. Εγώ δε τον γνώριζα, τώρα τον έμαθα. Με την HP έχω κάποια επικοινωνία προκειμένου να βρεθεί μια λύση, με την MG Manager καμία.
k_w_t Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 Δημοσ. 29 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, zto είπε O όρος είναι αυτός που χρησιμοποιεί η HP. Εγώ δε τον γνώριζα, τώρα τον έμαθα. Με την HP έχω κάποια επικοινωνία προκειμένου να βρεθεί μια λύση, με την MG Manager καμία. Συνηθως αυτον τον ορο τον χρησιμοποιουν οι αντιπροσωπειες οταν το προιον δεν προοριζεται για την εγχωρια αγορα ή χωρα ευρωπαικης ενωσης αλλα για τριτη χωρα. Τα ξεχωριζουν απο τον σειριακο αριθμο και απο το πληκτολογιο που δεν εχει Ελληνικους χαρακτηρες πανω. Το μεγαλο προβλημα ειναι οταν το προιον δεν προοριζεται για χωρα της ΕΕ αλλα τιποτα Αραβικες ή χωρες της πρωην ΕΣΣΔ. Για αυτο προσεχουμε τουλαχιστον να εχει το EU στην περιγραφη. Επεξ/σία 29 Απριλίου 2021 από k_w_t
Fotis_Greece Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Τρεις ερωτησεις: Τι βυσμα ειχε το laptop? EU, UK, US? Αυτη τη στιγμη το εχεις επιστρεψει στο καταστημα για να ασχοληθουν αυτοι με τα περαιτερω? Ποιο μοντελο ειναι? Ακομα και εαν το laptop προοριζονταν για αγορα εκτος Ευρωπης οι διαφορες ειναι μονο στο keyboard και στο βυσμα φορτιστη (και στο localization των Windows). Τα υπολοιπα ειναι κοινα και αποκλειεται να μην το εφερνε και εδω η HP για να εχει ανταλλακτικα. Πολυ σπανια να σου κατσει laptop για αγορα Ρωσιας\Αραβιας. Ειναι αλλοι χονδρεμποροι για αυτες τις περιοχες. Οι μη ελληνες χονδρεμποροι που καλυπτουν και ελληνικα καταστηματα ειναι συνηθως Γερμανια & Ολλανδια. Τον καιρο της πανδημιας που επρεπε να καλυφθουν οι αυξημενες αναγκες εγινε πολυ εμποριο απο εκει (και πολυ σωστα εγινε κατα την γνωμη μου) Μου κανει και λιγο εντυπωση η σταση της HP. Δηλαδη εαν επαιρνες απο καταστημα Γερμανιας το laptop τι θα λεγανε, οτι δεν εχουν ανταλλακτικα γιατι δεν προοριζονταν για Ελλαδα? Και τοσο δυσκολο ειναι να προμηθευτουν τα ανταλλακτικα απο τις ευρωπαικες αποθηκες τους.Προκειται για κατασκευαστικο λαθος\αστοχια υλικου και η HP ειναι υπευθυνη για την επισκευη\αλλαγη, το καταστημα ειναι υπευθυνο για την δρομολογηση της διαδικασιας προς το service της HP. Σημειωση: Εχω εμπειρια με service HP. Business switch (αγορασμενο refurbished απο Ευρωπη) με χαλασμενη θυρα μετα απο 8 χρονια (lifetime warantee) μου το αλλαξαν μεσω τηλεφωνου με μονη αναφορα το serial number. Ηρθε καινουργιο με courier απο Ολλανδια σε 3 ημερες! Επεξ/σία 30 Απριλίου 2021 από Fotis_Greece
norther Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 55 λεπτά πριν, Fotis_Greece είπε Τρεις ερωτησεις: Τι βυσμα ειχε το laptop? EU, UK, US? Αυτη τη στιγμη το εχεις επιστρεψει στο καταστημα για να ασχοληθουν αυτοι με τα περαιτερω? Ποιο μοντελο ειναι? Ακομα και εαν το laptop προοριζονταν για αγορα εκτος Ευρωπης οι διαφορες ειναι μονο στο keyboard και στο βυσμα φορτιστη (και στο localization των Windows). Τα υπολοιπα ειναι κοινα και αποκλειεται να μην το εφερνε και εδω η HP για να εχει ανταλλακτικα. Πολυ σπανια να σου κατσει laptop για αγορα Ρωσιας\Αραβιας. Ειναι αλλοι χονδρεμποροι για αυτες τις περιοχες. Οι μη ελληνες χονδρεμποροι που καλυπτουν και ελληνικα καταστηματα ειναι συνηθως Γερμανια & Ολλανδια. Τον καιρο της πανδημιας που επρεπε να καλυφθουν οι αυξημενες αναγκες εγινε πολυ εμποριο απο εκει (και πολυ σωστα εγινε κατα την γνωμη μου) Μου κανει και λιγο εντυπωση η σταση της HP. Δηλαδη εαν επαιρνες απο καταστημα Γερμανιας το laptop τι θα λεγανε, οτι δεν εχουν ανταλλακτικα γιατι δεν προοριζονταν για Ελλαδα? Και τοσο δυσκολο ειναι να προμηθευτουν τα ανταλλακτικα απο τις ευρωπαικες αποθηκες τους.Προκειται για κατασκευαστικο λαθος\αστοχια υλικου και η HP ειναι υπευθυνη για την επισκευη\αλλαγη, το καταστημα ειναι υπευθυνο για την δρομολογηση της διαδικασιας προς το service της HP. Σημειωση: Εχω εμπειρια με service HP. Business switch (αγορασμενο refurbished απο Ευρωπη) με χαλασμενη θυρα μετα απο 8 χρονια (lifetime warantee) μου το αλλαξαν μεσω τηλεφωνου με μονη αναφορα το serial number. Ηρθε καινουργιο με courier απο Ολλανδια σε 3 ημερες! Δεν έχει σημασία αν έχει ανταλλακτικά ή όχι η HP.. Μόνο που δεν είναι απο το επίσημο κανάλι διανομής της Ελλάδας τους αρκεί να μην το ακουμπήσουν. Αυτό συμβαίνει χρόνια... Το HP Business switch ανήκει στην κατηγορία HP Enterprise με διαφορετικούς όρους εγγύησης κτλπ... Το ίδιο συμβαίνει και σε πολλές άλλες μάρκες πχ Xiaomi... Εάν καλέσεις για μια συσκευή που δεν είναι καταχωρημένη στην Quest θα σου πουν να το πας εκεί που το πήρες καθώς μπορούν να επισκευάσουν σε εγγύηση όσα σειριακά έχουν εισαχθεί απο αυτούς. Πολυ λίγες εταιρίες καλύπτουν ευρωπαϊκή εγγύηση... Η κάθε αντιπροσωπεία έχει εκπαιδεύει τεχνικούς, πήρε τον εξοπλισμό που ζητάει ο κάθε κατασκευαστής, συντηρεί ένα τηλεφωνικό κέντρο για υποστήριξη και πλήρωσε για να γίνει επίσημο επισκευαστικό κέντρο... γιατί να υποστηρίξουν τον καθένα που το βρήκε 50ε πιο φθηνό και το πήρε από αλλού?
zto Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Fotis_Greece είπε Τρεις ερωτησεις: Τι βυσμα ειχε το laptop? EU, UK, US? Αυτη τη στιγμη το εχεις επιστρεψει στο καταστημα για να ασχοληθουν αυτοι με τα περαιτερω? Ποιο μοντελο ειναι? Ακομα και εαν το laptop προοριζονταν για αγορα εκτος Ευρωπης οι διαφορες ειναι μονο στο keyboard και στο βυσμα φορτιστη (και στο localization των Windows). Τα υπολοιπα ειναι κοινα και αποκλειεται να μην το εφερνε και εδω η HP για να εχει ανταλλακτικα. Πολυ σπανια να σου κατσει laptop για αγορα Ρωσιας\Αραβιας. Ειναι αλλοι χονδρεμποροι για αυτες τις περιοχες. Οι μη ελληνες χονδρεμποροι που καλυπτουν και ελληνικα καταστηματα ειναι συνηθως Γερμανια & Ολλανδια. Τον καιρο της πανδημιας που επρεπε να καλυφθουν οι αυξημενες αναγκες εγινε πολυ εμποριο απο εκει (και πολυ σωστα εγινε κατα την γνωμη μου) Μου κανει και λιγο εντυπωση η σταση της HP. Δηλαδη εαν επαιρνες απο καταστημα Γερμανιας το laptop τι θα λεγανε, οτι δεν εχουν ανταλλακτικα γιατι δεν προοριζονταν για Ελλαδα? Και τοσο δυσκολο ειναι να προμηθευτουν τα ανταλλακτικα απο τις ευρωπαικες αποθηκες τους.Προκειται για κατασκευαστικο λαθος\αστοχια υλικου και η HP ειναι υπευθυνη για την επισκευη\αλλαγη, το καταστημα ειναι υπευθυνο για την δρομολογηση της διαδικασιας προς το service της HP. Σημειωση: Εχω εμπειρια με service HP. Business switch (αγορασμενο refurbished απο Ευρωπη) με χαλασμενη θυρα μετα απο 8 χρονια (lifetime warantee) μου το αλλαξαν μεσω τηλεφωνου με μονη αναφορα το serial number. Ηρθε καινουργιο με courier απο Ολλανδια σε 3 ημερες! UK ή US δε θυμάμαι και τώρα το έχω επιστρέψει. Είχε εκτός συσκευασίας έξτρα τροφοδικό ευρωπαϊκό, οπότε δεν ασχολήθηκα καθόλου με αντάπτορα και ούτε που μου πέρασε από το μυαλό ότι κάτι δε πάει καλά. To μοντέλο είναι το en0013dx, όταν το αγόρασα το είχαν αρκετά καταστήματα τώρα δεν υπάρχει. Η απάντηση της HP στο θέμα της εγγύησης είναι ότι μπορεί μεν να καλύπτεται αλλά με ειδικούς όρους και προϋποθέσεις που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η επιδιόρθωση. Για αυτούς είναι ιδιαίτερη περίπτωση και το ψάχνουν τι μπορεί να γίνει. Έκανα και εγώ την ερώτηση τι θα γινόταν αν το είχα αγοράσει ο ίδιος από εξωτερικό και στη συνέχεια ερχόμουν Ελλάδα, δε μπορώ να πω ότι έχω κατάλαβα την απάντηση. Εφόσον λάβω επίσημη απάντηση θα σας ενημερώσω. Σε κάθε περίπτωση έπρεπε να ήταν ξεκάθαρο ότι δε πρόκειται για προϊόν επίσημης αντιπροσωπείας και τι σημαίνει αυτό. Μια απάντηση που πήρα από την MgManager είναι ότι θα έπρεπε να το καταλάβω από το part number που αναγράφεται στη σελίδα προϊόντος.... Επεξ/σία 30 Απριλίου 2021 από zto
filip123go Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Στις 29/4/2021 στις 2:34 ΜΜ, zto είπε Αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Έχω κάνει αναφορά στο συνήγορο του καταναλωτή αλλά όπως με ενημέρωσαν μετά από 15 μέρες θα μεταφερθεί στις επιχειρήσεις, λόγω φόρτου εργασίας. Ένα πράγμα σου είπα να κάνεις για να λυθεί το πρόβλημα σου άμεσα και δεν το έκανες. Στις 29/4/2021 στις 2:07 ΜΜ, filip123go είπε Anyway, το πρόβλημα σου θα λυθεί πολύ γρήγορα με ένα mail στον συνήγορο του καταναλωτή με cc και το mg Manager και την hp hellas. Και εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα έστελνα και ένα mail στη μαμά εταιρεία, να ξέρει τι γίνεται. Επίσης, μίλα με την μαμά hp, να δεις τι θα σου πει γιατί η hp hellas μέχρι τώρα ότι να ναι σου λέει. Καλά για το mg δεν το σχολιάζω, έχουν φάει άκυρο από εμένα μετα (και) από την συγκεκριμένη αντιμετώπιση.
Fotis_Greece Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Καλα το gaming Omen που το φερανε τοσα καταστημα (παω στοιχημα μεσω Infoquest) και δεν μπορει η HP να το καλυψει. Εμενα πιο πολυ με προβληματίζει η σταση της HP, το κατάστημα καλως η κακως το εμπορευτηκε, δεν το κατασκευασε το ίδιο. Απο τις στιγμη που το επεστρεψες θα βρουν την λυση με τον προμηθευτή τους. Παντως κακως αναφέρεται ο ορος παραεισαγωγη 1
Coppermine Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, zto είπε Μια απάντηση που πήρα από την MgManager είναι ότι θα έπρεπε να το καταλάβω από το part number που αναγράφεται στη σελίδα προϊόντος.... Ο ορισμός της αλητείας 12 ώρες πριν, Fotis_Greece είπε Καλα το gaming Omen που το φερανε τοσα καταστημα (παω στοιχημα μεσω Infoquest) και δεν μπορει η HP να το καλυψει. Εμενα πιο πολυ με προβληματίζει η σταση της HP, το κατάστημα καλως η κακως το εμπορευτηκε, δεν το κατασκευασε το ίδιο. Απο τις στιγμη που το επεστρεψες θα βρουν την λυση με τον προμηθευτή τους. Παντως κακως αναφέρεται ο ορος παραεισαγωγη Δεν καταλαβαίνεις ότι το προιον αυτό δεν προοριζόταν για την Ευρωπαϊκή αγορά συνεπώς δεν καλύπτεται από εγγυηση στην ΕΕ, το κατάστημα εν γνώση του το έκανε με μόνο σκοπό το κέρδος δηλαδή απλούστερα πουλησε προιον χωρίς κάλυψη εγγυησης και κοροιδευει τον πελατη λέγοντας μαλακιες, η hp καμια δουλειά δεν έχει να καλυψει τον οποιοδήποτε απατεώνα Επεξ/σία 1 Μαΐου 2021 από Coppermine 1
Dr.Tesla Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 Κάθε χρόνο βλέπουμε καμία 10αριά τέτοια θέματα για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Kάποιοι κωδικοί που εισάγονται στην Ελλάδα μέσω κεντρικών αποθηκών Πολωνίας, Βουλγαρίας, Τσεχίας κλπ δεν εξυπηρετούνται από τα επίσημα Service των εταιριών, εκτός της ζώνης στην οποία ανήκουν. Eastern Europe δεν είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα ευρωπαικά κομμάτια. Η εταιρία είναι ξεκάθαρη με τον διαχωρισμό των προμηθευτών και κατ'αντιστοιχία του Service. Η HP Hellas στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ανήκει σε αυτό που θεωρούν Eastern Europe. Αλλά είναι μέρος του κεντρικού ευρωπαικού τμήματος. Για την HP Hellas υπάρχει ξεκάθαρα ο όρος παραεισαγωγή. Είναι η προμήθεια εκτός του επίσημου δικτύου διανομής. Τα κομμάτια που δεν ανήκουν σε αυτό μπορούν με κάθε δικαίωμα να τα απορρίπτουν. Στην τελική όπως έχει υποθεί πολλές φορές η εγγύηση είναι κάτι που αφορά το κατάστημα και την εταιρία, όχι τον τελικό καταναλωτή. Στο αχούρι της Ελλάδας μόνο έχουμε συνεννόηση καταναλωτή - εταιρίας για να στείλει το αντικείμενο, κυρίως για να αποφύγουμε να βάλει χέρι το service του καταστήματος στα λαπτοπ και να κάψουν την εγγύηση χωρίς να το καταλάβεις. Και καταλήγουμε σε τέτοιες καταστάσεις με εισαγωγή τρίτων για ένα 5-10% κέρδος. Για τον TS πέρα από καλό κουράγιο, το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τελικά η διαδικασία με τον συνήγορο του καταναλωτή θα σου δώσει πίσω όλο το ποσό. Αυτή τη στιγμή δεν σε ενδιαφέρει πλέον να φτιαχτεί το λάπτοπ. 16 ώρες πριν, zto είπε Έκανα και εγώ την ερώτηση τι θα γινόταν αν το είχα αγοράσει ο ίδιος από εξωτερικό και στη συνέχεια ερχόμουν Ελλάδα, δε μπορώ να πω ότι έχω κατάλαβα την απάντηση. Εφόσον λάβω επίσημη απάντηση θα σας ενημερώσω. Ακριβώς το ίδιο θα γινόταν. Θα σου απέρριπταν το αίτημα και θα μιλούσες με το κατάστημα αγοράς για να το στείλεις σε αυτούς. Εκείνοι με τη σειρά τους θα έκαναν αίτημα στην προμηθευτική που θα είχε και την ευθύνη για την υποστήριξη. Ωστόσο, με το MGmanager στη μέση γίνεται ένα παιχνίδι ευθυνών γιατί γνωρίζουν πως δεν μπορούν να ακολουθήσουν τη διαδικασία. Η αποστολή του λάπτοπ στον προμηθευτή γίνεται με δικά τους έξοδα αν είσαι εκτός των χωρών επίσημης εισαγωγής. Προφανώς, δεν ήσουν αρκετά τυχερός να πέσεις σε κομμάτι ( πχ πολωνίας ) που υπό συνθήκες περνάει στα ελληνικά service. Ευτυχώς όμως που έγινε τώρα γιατί μετά τον πρώτο χρόνο θα είχες την καραμέλα για ένα χρόνο εγγύηση και δεν το καλύπτει η αντιπροσωπεία. 1
filip123go Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, Coppermine είπε Δεν καταλαβαίνεις ότι το προιον αυτό δεν προοριζόταν για την Ευρωπαϊκή αγορά συνεπώς δεν καλύπτεται από εγγυηση στην ΕΕ, το κατάστημα εν γνώση του το έκανε με μόνο σκοπό το κέρδος δηλαδή απλούστερα πουλησε προιον χωρίς κάλυψη εγγυησης και κοροιδευει τον πελατη λέγοντας μαλακιες, η hp καμια δουλειά δεν έχει να καλυψει τον οποιοδήποτε απατεώνα Μα η hp Hellas δεν του είπε πως δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Του είπε ότι δεν έχει ανταλλακτικά. Αν του έλεγε πως λόγω παρα-εισαγωγής δεν έχει εγγύηση τότε θα ήταν κομπλέ και την ευθύνη θα την είχε αποκλείστηκα το mg. Κάτι τέτοιο δεν ειπώθηκε όμως!
Fotis_Greece Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 Αυτο ακριβως, το προιον καλυπτεται αλλα δεν εχουν ανταλλακτικά (λενε). Επισης εαν δεν υπήρχε η "παραεισαγωγη" οπως λαθος αναφερεται, η γκαμα των προϊόντων στην χωρα θα ηταν περιορισμενη σε οτι φερνει ο αντιπρόσωπος συν του οτι δεν θα υπηρχαν refurbished που σωσανε κοσμο αυτον τον καιρο
Herald Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 Δημοσ. 1 Μαΐου 2021 23 ώρες πριν, zto είπε Η απάντηση που πήρα από την MgManager είναι ότι θα έπρεπε να το καταλάβω από το part number που αναγράφεται στη σελίδα προϊόντος.... Προσκυνάω 1
atheatos Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Η HP πρέπει να αναλάβει την επισκευή του ανεξάρτητου χώρας προέλευσης. Η εγγύηση είναι παγκόσμια ( υποτίθεται).
Coppermine Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 3 ώρες πριν, atheatos είπε Η HP πρέπει να αναλάβει την επισκευή του ανεξάρτητου χώρας προέλευσης. Η εγγύηση είναι παγκόσμια ( υποτίθεται). Επειδή το λες εσυ η χωρίς γνώση κανείς μια λογική υπόθεση ας πουμε; Δεν είναι καλό να γράφετε ότι να ναι επειδή έτσι.. Αρχικά δεν έχουν όλα τα μοντέλα της κάθε εταιρίας εγγυηση σε κάθε γεωγραφική περιοχη Υπάρχουν χώρες όπου Σεν επιτρέπεται καν η πωληση τους π.χ Ιράν, Βόρεια Κορέα κλπ Υπάρχουν μοντέλα με συγκεκριμένες προδιαγραφες για συγκεκριμένες αγορές, άλλοι κωδικοί για Ασία, για Ευρώπη για Αμερική κοκ. Θες να δεις τι τράβηξα για να βρω ανταλλακτικά για Samsung laptop ασιατικο όπου δεν υπήρχε το ίδιο μοντέλο Ευρώπη και επειδή ο πελατης το ήθελε αναγκαστικά έπαιξε ebay, UK για πληκτρολογια back plate
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα