Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με νέο λάπτοπ HP, προϊόν παραεισαγωγής αγορασμένο από MG Manager


zto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας,

στις 4/3 αγόρασα από την MG Manager ένα λάπτοπ HP. Στις 26/3 επικοινώνησα μαζί τους καθώς το λαπτοπ εμφάνιζε μαύρες κάθετες γραμμές στην οθόνη. Μου ζητήσανε να μιλήσω με την HP, από όπου αναγνώρισαν το πρόβλημα και με παροτρύνανε να το στείλω πίσω στην Mg Manager για αντικατάσταση ως συντομότερη διαδικασία.

Έκτοτε αρχίζει ο γολγοθάς. Αφού το έστειλα στην Mg Manager με ενημέρωσαν ότι δεν γίνεται αντικατάσταση, καθώς είχαν παρέλθει οι 14 ημέρες DOA (ήδη από την πρώτη επικοινωνία μαζί τους, αν και δε μου το είπανε ποτέ) και ότι πρέπει να πάει στην HP για επιδιόρθωση.

Αφού δεν έβγαλα καμία άκρη σχετικά με το γιατί δε με ενημέρωσαν σωστά εξαρχής τόσο από την HP όσο και από την MGManager δέχτηκα να προχωρήσει η διαδικασία. Λίγες μέρες μετά με ενημερώνουν από την HP ότι το λαπτοπ είναι προϊόν παραεισαγωγής και είναι πιθανό να μη γίνεται επιδιόρθωση λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.

Τι μπορώ να κάνω; Έχω αγοράσει ένα λαπτοπ, δε το έχω στα χέρια μου και δε ξέρω καν αν μπορεί να επιδιορθωθεί. Δε θα έπρεπε να είχα ενημερωθεί από τον πωλητή πριν την αγορά; Δε θα έπρεπε από την πρώτη επικοινωνία τόσο ο πωλητής όσο και η HP γνωρίζοντας το σειριακό να με πληροφορήσουν για το τι σημαίνει προϊόν παραεισαγωγής;

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον ή είναι σπάνια περίπτωση

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, zto είπε

Καλημέρα σας,

στις 4/3 αγόρασα από την MG Manager ένα λάπτοπ HP. Στις 26/3 επικοινώνησα μαζί τους καθώς το λαπτοπ εμφάνιζε μαύρες κάθετες γραμμές στην οθόνη. Μου ζητήσανε να μιλήσω με την HP, από όπου αναγνώρισαν το πρόβλημα και με παροτρύνανε να το στείλω πίσω στην Mg Manager για αντικατάσταση ως συντομότερη διαδικασία.

Έκτοτε αρχίζει ο γολγοθάς. Αφού το έστειλα στην Mg Manager με ενημέρωσαν ότι δεν γίνεται αντικατάσταση, καθώς είχαν παρέλθει οι 14 ημέρες DOA (ήδη από την πρώτη επικοινωνία μαζί τους, αν και δε μου το είπανε ποτέ) και ότι πρέπει να πάει στην HP για επιδιόρθωση.

Αφού δεν έβγαλα καμία άκρη σχετικά με το γιατί δε με ενημέρωσαν σωστά εξαρχής τόσο από την HP όσο και από την MGManager δέχτηκα να προχωρήσει η διαδικασία. Λίγες μέρες μετά με ενημερώνουν από την HP ότι το λαπτοπ είναι προϊόν παραεισαγωγής και είναι πιθανό να μη γίνεται επιδιόρθωση λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.

Τι μπορώ να κάνω; Έχω αγοράσει ένα λαπτοπ, δε το έχω στα χέρια μου και δε ξέρω καν αν μπορεί να επιδιορθωθεί. Δε θα έπρεπε να είχα ενημερωθεί από τον πωλητή πριν την αγορά; Δε θα έπρεπε από την πρώτη επικοινωνία τόσο ο πωλητής όσο και η HP γνωρίζοντας το σειριακό να με πληροφορήσουν για το τι σημαίνει προϊόν παραεισαγωγής;

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον ή είναι σπάνια περίπτωση

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση.

 

Άντε και σε είχαν ενημερώσει πριν την αγορά ότι έχει 14 μέρες doa. Τι θα έκανες για αυτό; Θα φρόντιζες να σου χαλάσει στις 18/3 αντί για 26/3;

Από κει και πέρα, τι θα πει έλλειψη ανταλλακτικών λόγω παραεισαγωγής; Ή το αναλαμβάνει η hp ή οχι. 

  • Like 4
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά αν καταγράψω όλο το ιστορικό θα γελάτε ή θα κλαίτε για ώρες. Είναι πραγματικά απαράδεκτη η υποστήριξη τόσο της HP όσο και της MG Manager.

Για την ώρα με ενδιαφέρει αν υπάρχει οποιοσδήποτε τρόπος να πάρω πίσω στα χέρια μου το λάπτοπ σε λειτουργική κατάσταση, το συντομότερο δυνατό.

Σε επόμενο στάδιο θα ξεκινήσω διαδικασίες αποζημίωσης για τους δύο μήνες που έχουν ήδη χαθεί καθώς πρόκειται για εργαλείο της δουλειάς μου, καθώς και την απίστευτη ταλαιπωρία για τα εκατοντάδες τηλέφωνα και μέιλ που έχω κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Άντε και σε είχαν ενημερώσει πριν την αγορά ότι έχει 14 μέρες doa. Τι θα έκανες για αυτό; Θα φρόντιζες να σου χαλάσει στις 18/3 αντί για 26/3;

Από κει και πέρα, τι θα πει έλλειψη ανταλλακτικών λόγω παραεισαγωγής; Ή το αναλαμβάνει η hp ή οχι. 

Τι να πω... καταρχάς εγώ παρέλαβα στις 8/3. Λόγου φόρτου εργασίας για μια εβδομάδα δεν πρόλαβα να το στήσω. Μέχρι να ξεκινήσω να το χρησιμοποιώ και να εντοπίσω το πρόβλημα είχαν ήδη τελειώσει οι 14 ημέρες. Αν το ήξερα θα το άνοιγα κατευθείαν και το θα το ξεψάχνιζα. 

Το θέμα είναι ότι όταν επικοινώνησα στις 26/3 δε μου είπαν ότι δε γίνεται αντικατάσταση παρά μόνο επισκευή από την HP, με αποτέλεσμα να χάσω πάρα πολύ χρόνο για να το στείλω με δικά μου έξοδα στην MGManager αντί να το στείλω απευθείας και δωρεάν στην HP. Επίσης πιστεύω ότι αν με ειχαν ενημερώσει από τη πρώτη στιγμή θα πίεζα για αντικατάσταση. Όταν το έμαθα στις 15/4 ήταν πιο πολύ αργά.

Η HP από την άλλη θα έπρεπε από τη πρώτη στιγμή που έδωσα το σειριακό να γνωρίζει αν το καλύπτει ή όχι με σέρβις. Ακόμη και σήμερα περιμένουν να φτάσει στην Infoquest όπου θα αποφασιστεί αν επισκευάζεται ή όχι.

Γενικά ένα ατελείωτο μπαλάκι ευθυνών και εγώ στη μέση χωρίς λαπτοπ, ακόμη και αν τους ζήτησα να μου στείλουν ένα προσωρινό μηχάνημα να δουλεύω μέχρι να επιδιορθωθεί.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ πλήρωσες το μαγαζί. Η εγγύηση είναι δουλειά του μαγαζιού (ειδικά από τη στιγμή που είναι προϊόν παραεισαγωγης), χωρίς κουβέντες και διαπραγματεύσεις.

Από τη στιγμή που η μαμά ΗΡ δηλώνει ότι δεν (έχω δώσει όρκο ότι θα είναι η επιλογή 2 θέσεις μετά την τελευταία, για λαπτοπ) κιόλας, να κόψει το λαιμό του το μαγαζί. Μεταξύ μας,  το "μη ανταλλακτικό" είναι της πλάκας δικαιολογία, αλλά η ΗΡ Ελλάς πιθανότατα καλύπτεται.

Κυνήγα τους αλύπητα. Είτε στο αλλάζουν την ίδια στιγμή, είτε σου επιστρέφουν χρήματα, την ίδια στιγμή. Δεν συζητάμε καν για προϊόν αντικατάστασης που είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν όσο διαρκεί όλη αυτή η ιστορία της μη επισκευής.

Πες τους τις μαγικές λεξούλες "συνήγορος καταναλωτή", "αρνητική αξιολόγηση σε σκρουτζ κλπ", να δεις αν αρχίσουν να ιδρώνουν.

 @Herald
Εκτονώσου

  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, zto είπε

Καλημέρα σας,

στις 4/3 αγόρασα από την MG Manager ένα λάπτοπ HP. Στις 26/3 επικοινώνησα μαζί τους καθώς το λαπτοπ εμφάνιζε μαύρες κάθετες γραμμές στην οθόνη. Μου ζητήσανε να μιλήσω με την HP, από όπου αναγνώρισαν το πρόβλημα και με παροτρύνανε να το στείλω πίσω στην Mg Manager για αντικατάσταση ως συντομότερη διαδικασία.

Έκτοτε αρχίζει ο γολγοθάς. Αφού το έστειλα στην Mg Manager με ενημέρωσαν ότι δεν γίνεται αντικατάσταση, καθώς είχαν παρέλθει οι 14 ημέρες DOA (ήδη από την πρώτη επικοινωνία μαζί τους, αν και δε μου το είπανε ποτέ) και ότι πρέπει να πάει στην HP για επιδιόρθωση.

Αφού δεν έβγαλα καμία άκρη σχετικά με το γιατί δε με ενημέρωσαν σωστά εξαρχής τόσο από την HP όσο και από την MGManager δέχτηκα να προχωρήσει η διαδικασία. Λίγες μέρες μετά με ενημερώνουν από την HP ότι το λαπτοπ είναι προϊόν παραεισαγωγής και είναι πιθανό να μη γίνεται επιδιόρθωση λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.

Τι μπορώ να κάνω; Έχω αγοράσει ένα λαπτοπ, δε το έχω στα χέρια μου και δε ξέρω καν αν μπορεί να επιδιορθωθεί. Δε θα έπρεπε να είχα ενημερωθεί από τον πωλητή πριν την αγορά; Δε θα έπρεπε από την πρώτη επικοινωνία τόσο ο πωλητής όσο και η HP γνωρίζοντας το σειριακό να με πληροφορήσουν για το τι σημαίνει προϊόν παραεισαγωγής;

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον ή είναι σπάνια περίπτωση

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση.

 

Aυτό που μπορείς να κάνεις είναι αυτό που έκανα και εγώ. Να μην ξαναγοράσεις από MG manager. Εδώ και η δικιά μου περίπτωση



Καλή τύχη με τους απατεώνες

@Coppermine @kostas_anes

Round 2, fight ;) 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, greekfragma είπε

εμένα κανείς δε με κάνει mention....κλαψ..

you are gollum the lord of the rings GIF

Σε σκέφτηκα αλλά ντάξει, του βάλα το link από την δικιά μου υπόθεση, θα διαβάσει εκεί το πόσο καλή εξυπηρέτηση έχεις από το εν λόγω κατάστημα και θα παρηγορηθεί. No biggy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Σε σκέφτηκα αλλά ντάξει, του βάλα το link από την δικιά μου υπόθεση, θα διαβάσει εκεί το πόσο καλή εξυπηρέτηση έχεις από το εν λόγω κατάστημα και θα παρηγορηθεί. No biggy

Black And White Love GIF

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Πες τους τις μαγικές λεξούλες "συνήγορος καταναλωτή", "αρνητική αξιολόγηση σε σκρουτζ κλπ", να δεις αν αρχίσουν να ιδρώνουν.

 @Herald
Εκτονώσου

Aξιολόγηση σε Σκρουτζ ε? Ναι αμέ, περίμενε να εμφανιστεί. Εγώ 2 βδομάδες ακόμα περιμένω ;) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νόμος  https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

  • Ο υπολογιστής μου, που τον αγόρασα μόλις πριν από έναν χρόνο, δεν λειτουργεί πια. Ο έμπορος συμφωνεί ότι έχει ελάττωμα, αλλά δεν θέλει να τον επισκευάσει δωρεάν, επειδή η εγγύηση του κατασκευαστή ισχύει για έναν μόνο χρόνο. Τι μπορώ να κάνω;

    Ο πωλητής σας αναφέρεται στην εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή για τον υπολογιστή σας. Αυτή δεν έχει καμία σχέση με τη νόμιμη εγγύησή σας, η οποία είναι δεσμευτική για τον πωλητή και διαρκεί δύο χρόνια.

    Αν ο έμπορος συμφωνεί ότι ο υπολογιστής σας είναι ελαττωματικός, είναι υποχρεωμένος να τον επισκευάσει δωρεάν ή να σας δώσει πίσω τα χρήματα. Εναπόκειται στον έμπορο να ρυθμίσει το πρόβλημα με τον κατασκευαστή. Αν δεν ικανοποιηθείτε από την απάντηση του εμπόρου, μπορείτε να ή της χώρας στην οποία αγοράσατε τον υπολογιστή.

    Από εκεί και πέρα προιόντα που εισήχθησαν από τρίτες χώρες π.χ. ΗΠΑ αυτό σημαίνει οτι προορίζονταν για την την συγκεκριμένη αγορά και φυσικά μπορεί και να μην έχουν καμία κάλυψη εγγύησης από την αντιπροσωπεία πράγμα καθ΄ όλα νόμιμο και λογικό....

    Την ΑΠΑΤΗ την έχει κάνει ο πωλητής φυσικά που εν ΓΝΩΣΗ του πωλεί προιόντα ανευ εγγύησης τώρα το πως εισήχθησαν τα προιόντα αυτά στην ΕΕ, και αν έχουν καταβάλει τους νόμιμους δασμούς έτσι ώστε να είναι έστω δυνατή η αποστολή τους στο εξωτερικό για την κάλυψη της εγγύησης αυτό είναι ερωτηματικό και φυσικά ΑΝ είχαν και μειωμένη εγγύηση από το εργοστάσιο στην περίπτωση που ήταν refurbished μηχανήματα

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Herald είπε

Aυτό που μπορείς να κάνεις είναι αυτό που έκανα και εγώ. Να μην ξαναγοράσεις από MG manager. Εδώ και η δικιά μου περίπτωση

Πρέπει να είσαι ο ορισμός του γκρινιάρη, με όσα διάβασα στο θέμα σου.... 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Πρέπει να είσαι ο ορισμός του γκρινιάρη, με όσα διάβασα στο θέμα σου.... 

Και συ μάλλον ο λόγος που μας φέρονται σαν να είμαστε πίθηκοι τα ελληνικά καταστήματα ;) 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε πως εσύ δεν έχεις καμία δουλειά με την αντιπροσωπεία. Την ευθύνη για την εγγύηση την έχει το MG Manager. Πέρα από αυτό, το ζουμί της υπόθεσης είναι το εξής: Το προϊόν είναι παρα-εισογωγη (το οποίο είναι νόμιμο) . Αλλά, από τα λεγόμενα σου (από αυτά που σου είπε δηλαδή η hp hellas) το προϊόν ΚΑΛΎΠΤΕΤΑΙ και από την ελληνική αντιπροσωπεία, αλλά αυτή δεν στο επισκευάζουν λόγο εληψης ανταλλακτικού (????) . Αυτό που πιστεύω ότι έχει γίνει είναι πως η hp hellas "εκδικείται" το mg Manager που δεν πήρε το λάπτοπ από αυτούς, αλλά τώρα τους το πήγε για να το φτιάξουν. 

Και όχι, η έλλειψη ανταλλακτικού δεν είναι δικαιολογία. Κάθε κατασκευαστής έχεις υποχρέωση να υποστηρίζει τα προϊόντα του . Εσένα σαν καταναλωτή δεν σε αφορά το αν έχουν ανταλλακτικό η οχι. Αν δεν εχουν να σου δώσουν καινούριο λάπτοπ. Anyway, το πρόβλημα σου θα λυθεί πολύ γρήγορα με ένα mail στον συνήγορο του καταναλωτή με cc και το mg Manager και την hp hellas. Και  εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα έστελνα και ένα mail στη μαμά εταιρεία, να ξέρει τι γίνεται.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...