diochris Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Καλησπέρα θα ήθελα να διακόψω με το πάροχο χωρίς να πληρώσω τη ρυτρα. Εν συντομία έχω παρα πολλες αποσυνδέσεις ηρθε τεχνικός τους 3 φορες( τη μια τον πλήρωσα). ήρθε ηλεκτρολόγος μου άλλαξε όλο το καλώδιο απο τον οτέ μέχρι το πριζάκι στο σπίτι, αλλά πάλι τα ίδια. Από τη νόβα συνεχίζουν το ίδιο τροπάρι να ξαναέρθει ο τεχνικός τους. Ερώτηση 1 : εάν δε τους πληρώνω μπορούν να με κάνουν τίποτα? ερώτηση 2: ποια είναι η διαδικασία για υποβολή καταγγελίας στη ΕΕΤΤ?
Moderators Inuyasha Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, diochris είπε Καλησπέρα θα ήθελα να διακόψω με το πάροχο χωρίς να πληρώσω τη ρυτρα. Εν συντομία έχω παρα πολλες αποσυνδέσεις ηρθε τεχνικός τους 3 φορες( τη μια τον πλήρωσα). ήρθε ηλεκτρολόγος μου άλλαξε όλο το καλώδιο απο τον οτέ μέχρι το πριζάκι στο σπίτι, αλλά πάλι τα ίδια. Από τη νόβα συνεχίζουν το ίδιο τροπάρι να ξαναέρθει ο τεχνικός τους. Ερώτηση 1 : εάν δε τους πληρώνω μπορούν να με κάνουν τίποτα? ερώτηση 2: ποια είναι η διαδικασία για υποβολή καταγγελίας στη ΕΕΤΤ? αρχικα δωσε τα στατιστικα της γραμμης σου απο τη σελιδα του modem σου πες μας τη συνδεση εχεις (ads/vdsl/ftth) εντος του σπιτιου εισαι σιγουρος οτι εινια σωστη η εγκατασταση ? αν δεν λυνεται το προβλημα ζητας να επιστραφει ποσο απο το παγιο για τους μηνες που εχεις προβλημα , η να φυγεις χωρις ποινη αν ξυπνησεις μια μερα και σταματησεις να πληρωνεις , θα ξεκινησουν φραφη στην γραμμη(μαζι με διακοπη ιντερνετ) και απο εκει και περα θα αρχισουν να μαζευεται το χρεος , αν μαζευτει χρεος ισως σου δημιουργησει προβλημα σε αλλαγη παροχου , μια και πλεον υπαρχει υπαρχει "λιστα" αντοιστιχη του τηρεσια που εχουν οι τραπεζες για αυτους που χρωστανε σε γνωστο που ειναι "γνωστος" πιστολερο για να παει σε αλλο παροχο του ζητησαν εγγυηση μπροστα
diochris Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 27 λεπτά πριν, Inuyasha είπε αρχικα δωσε τα στατιστικα της γραμμης σου απο τη σελιδα του modem σου πες μας τη συνδεση εχεις (ads/vdsl/ftth) εντος του σπιτιου εισαι σιγουρος οτι εινια σωστη η εγκατασταση ? αν δεν λυνεται το προβλημα ζητας να επιστραφει ποσο απο το παγιο για τους μηνες που εχεις προβλημα , η να φυγεις χωρις ποινη αν ξυπνησεις μια μερα και σταματησεις να πληρωνεις , θα ξεκινησουν φραφη στην γραμμη(μαζι με διακοπη ιντερνετ) και απο εκει και περα θα αρχισουν να μαζευεται το χρεος , αν μαζευτει χρεος ισως σου δημιουργησει προβλημα σε αλλαγη παροχου , μια και πλεον υπαρχει υπαρχει "λιστα" αντοιστιχη του τηρεσια που εχουν οι τραπεζες για αυτους που χρωστανε. σε γνωστο που ειναι "γνωστος" πιστολερο για να παει σε αλλο παροχο του ζητησαν εγγυηση μπροστα Μόλις τώρα, diochris είπε Έχω κατοστάρα γραμμη , με χαλκο είναι το καλώδιο λογικα vdsl την αποκαλούνε. όχι μόνο εντος του σπιτιου, ζήτησα επιτηδες στον ηλεκτρολόγο να μου βάλω κλιψακι τηλεφωνικο στο κουτί μετα τη γέφυρα του οτε και έχω το ίδιο προβλημα. Μόλις τώρα, diochris είπε Έχω κατοστάρα γραμμη , με χαλκο είναι το καλώδιο λογικα vdsl την αποκαλούνε. όχι μόνο εντος του σπιτιου, ζήτησα επιτηδες στον ηλεκτρολόγο να μου βάλω κλιψακι τηλεφωνικο στο κουτί μετα τη γέφυρα του οτε και έχω το ίδιο προβλημα.
Nabuko Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 38 λεπτά πριν, diochris είπε Καλησπέρα θα ήθελα να διακόψω με το πάροχο χωρίς να πληρώσω τη ρυτρα. Εν συντομία έχω παρα πολλες αποσυνδέσεις ηρθε τεχνικός τους 3 φορες( τη μια τον πλήρωσα). ήρθε ηλεκτρολόγος μου άλλαξε όλο το καλώδιο απο τον οτέ μέχρι το πριζάκι στο σπίτι, αλλά πάλι τα ίδια. Από τη νόβα συνεχίζουν το ίδιο τροπάρι να ξαναέρθει ο τεχνικός τους. Ερώτηση 1 : εάν δε τους πληρώνω μπορούν να με κάνουν τίποτα? ερώτηση 2: ποια είναι η διαδικασία για υποβολή καταγγελίας στη ΕΕΤΤ? ερώτηση 3: έχεις διαβάσει τους όρους στο συμβόλαιο που υπέγραψες? Να κάνεις καταγγελία της σύμβασης αν δεν σου παρέχουν ότι προβλέπεται
jkoukos Δημοσ. 28 Απριλίου 2021 Δημοσ. 28 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) α. Έλεγχος στον κατανεμητή της οικοδομής, με αποσυνδεδεμένο το καλώδιο προς το διαμέρισμα έγινε και αν ναι, ποια τα στοιχεία του συγχρονισμού; β. Έλεγχος στην 1η πρίζα του διαμερίσματος, με αποσυνδεδεμένο το καλώδιο προς τις υπόλοιπες πρίζες του σπιτιού έγινε και αν ναι, ποια τα στοιχεία του συγχρονισμού; γ. Στην 1η πρίζα του σπιτιού, γίνεται διαχωρισμός του DSL σήματος με αυτό της τηλεφωνίας, ώστε να μην αλληλοεπηρεάζονται; Μήπως κάνεις χρήση DSL splitter και φίλτρων, με επιστροφή της τηλεφωνίας σε όλη την εσωτερική εγκατάσταση; δ. Αν ο Router δεν είναι στην 1η πρίζα του σπιτιού, μέχρι σε εκείνη την πρίζα έρχεται το καλώδιο χωρίς άλλες ενδιάμεσες συνδέσεις και σε εκέινο το σημείο γίνεται ότι ρωτώ στο (γ); Όπως βλέπεις το να αναφέρεις γενικά και αόριστα ότι έχει φέρει ηλεκτρολόγο και όλα είναι σωστά, χωρίς στοιχεία τίποτα δεν είναι βέβαιο, όσον αφορά την σωστή εσωτερική εγκατάσταση, που είναι σύνηθες να δημιουργεί προβλήματα όσο ανεβαίνουμε σε χρησιμοποιούμενες συχνότητες στο VDSL. Η διαδικασία για καταγγελία στην ΕΕΤΤ, περιγράφεται με ακρίβεια στην επίσημη ιστοσελίδα. Ωστόσο να έχεις υπόψη, ότι πρώτον πρέπει να είσαι απολύτως βέβαιος ότι δεν έχεις απώλειες ή προβλήματα από την εσωτερική εγκατάσταση της οικοδομής και δευτερευόντως ότι οι όποιες απώλειες να είναι εκτός των ορίων που έχει θέσει η ΕΕΤΤ. Το ισχυρό σου πάτημα είναι οι αποσυνδέσεις και όχι ο χαμηλότερος συγχρονισμός έναντι της ονομαστική ταχύτητας του πακέτου σου, αρκεί να προέρχονται από αιτίες έξω από την οικοδομή. Επεξ/σία 28 Απριλίου 2021 από jkoukos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα