Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Το παρακολουθώ εδώ και ένα χρόνο και την ίδια ποσότητα χάνει.

Τα γιαπωνέζικα πέρνανε το παραφλού απο καυσαέρια , σε περίπτωση φλάντζας κεφαλής . 

Ετσι την είχα πατήσει σε Honda Accord , έψαχνα κανα 2 εβδομάδες να δω απο που χάνει . Τελικά ανέβασε θερμοκρασία μέχρι τη μέση , το πρόλαβα . Εν τέλει είχε αρπάξει η φλάντζα κεφαλής στο 1ο κύλινδρο .

Μέχρι και τις 300,000 χιλιόμετρα δέν είχε ανοιχτεί. Επισκευάστηκε η μηχανη του , και αλλάχτηκαν για 1η φορά ψυγείο ( άλλαζα αντιψυκτικό κάθε χρόνο -γνήσιο) , για 2η φορά αντλία νερού . Το αμάξι έβγαλε σύνολο 500,000 χιλιομετρα ,μετα δώθηκε για αντικατάσταση . 1ο χέρι του 2003 και το 70% χιλιομέτρων εκτός , ετήσια χιλιόμετρα έκανε ~40,000 

 

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν υπάρχει οδηγία στο manual για αντικατάσταση του ψυκτικού υγρού στα Χ χιλιόμετρα , καλό θα ήταν να γίνεται αλλαγή στα 5 χρόνια περίπου αλλά δεν ήξερα ούτε το manual ανέφερε κάτι γι'αυτο το προσπέρασα 

Τωρα μου θυμησες παλια με τις καλες εποχες που ελεγαν κατι μαστορια τα παραφλου και οι βαλβολινες δεν αλλαζονται ποτε! Μονο συμπληρωνεις!!!😜🤣

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Αρα δεν το εχεις σε καλη κατασταση..! Αν ειναι τοσο ταλαιπωρημένο και δεν εχει εμπορικη αξια μην το φτιαξεις απλα παρακολουθα τα υγρα..

Μια χαρά δουλεύει μέχρι στιγμής τουλάχιστον , κάθε χρόνο τα προβλεπόμενα service τα πρώτα 7 χρόνια αντιπροσωπεία.

11 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Ενα καλο αλλαζετε στα 5 χρονια και τα οικονομικα στα 2!  Στα 100κ που αλλαχτηκε δεν ειχε αλλαξει χρωμα? Δεν ειχε σκουρυνει?

 

😂😂🤣

Μια χαρά κόκκινο ήταν αδερφε΄.

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Περίεργο μου φαίνεται, όσα manual της toyota έχω δει όλα γράφουν ότι αλλάζονται κάθε 24 μήνες ή κάθε 30.000 χλμ (όποιο έρθει πρώτο).

ΥΓ: Τουλάχιστον για μοντέλα που κυκλοφόρησαν κάπου το 2.000

Yaris 2004 κινητήρας 2sf-fe ΔΕΝ αναφέρει αλλαγή ψυκτικού υγρού στα προβλεπόμενα service.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Μια χαρά δουλεύει μέχρι στιγμής τουλάχιστον , κάθε χρόνο τα προβλεπόμενα service τα πρώτα 7 χρόνια αντιπροσωπεία.

Μια χαρά κόκκινο ήταν αδερφε΄.

Yaris 2004 κινητήρας 2sf-fe ΔΕΝ αναφέρει αλλαγή ψυκτικού υγρού στα προβλεπόμενα service.

Καλό είναι γενικά κάθε 80,000 χιλιόμετρα αλλαγή ψυκτικού. Υπ όψιν το δικό σου παίρνει 4,7λτ αντιψυκτικό 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, meletis_m είπε

 ( άλλαζα αντιψυκτικό κάθε χρόνο -γνήσιο) , 

 

Καλό είναι να αλλάζουμε τα υγρά εννοείται  απλά σε κινητήρα με τόσα km κάποια στιγμή θα το βγάλει , θέλω να πω πόσα km δηλαδή περιμένει κάποιος να κάνει χωρίς να αρπάξει η φλάντζα κεφαλής 

Μόλις τώρα, meletis_m είπε

Καλό είναι γενικά κάθε 80,000 χιλιόμετρα αλλαγή ψυκτικού. Υπ όψιν το δικό σου παίρνει 4,7λτ αντιψυκτικό 

Δεν διαφωνώ πιστεύω όμως ότι θα μου το έβγαζε ούτως η άλλως άντε να μου το έβγαζε στα 250 αντί στα 200 κλαιν μαιν😋

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Μια χαρά δουλεύει μέχρι στιγμής τουλάχιστον , κάθε χρόνο τα προβλεπόμενα service τα πρώτα 7 χρόνια αντιπροσωπεία.

Δηλαδη και τα εσκαγες και δωρο η φλαντζα!!!  Εγω ξερω για να μην βγαλει φλαντζα ενα μοτερ θελει συντηρηση το αντιψυκτικο.. Να μην σου ανεβασει θερμοκρασιες.. και στυλ οδηγησης! Δηλαδη δεν πρεπει να το πηγαινεις νευρικα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια.. και να μην το δουλευεις παρατεταμενα στην κοκκινη ζωνη(στροφες)

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Τωρα μου θυμησες παλια με τις καλες εποχες που ελεγαν κατι μαστορια τα παραφλου και οι βαλβολινες δεν αλλαζονται ποτε! Μονο συμπληρωνεις!!!😜🤣

Ναι ντάξει δεν ισχύει προφανώς αλλά και εγώ πήγαινα by the book δεν έκανα του κεφαλιού μου , και να σου πω κάτι και να τα άλλαζα νωρίτερα δεν σημαίνει ότι δεν θα μου το έβγαζε πάλι.

1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη και τα εσκαγες και δωρο η φλαντζα!!!  Εγω ξερω για να μην βγαλει φλαντζα ενα μοτερ θελει συντηρηση το αντιψυκτικο.. Να μην σου ανεβασει θερμοκρασιες.. και στυλ οδηγησης! Δηλαδη δεν πρεπει να το πηγαινεις νευρικα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια.. και να μην το δουλευεις παρατεταμενα στην κοκκινη ζωνη(στροφες)

 

Σύμφωνοι , δεν σημαίνει ότι δεν αποκλείεται να στο βγάλει παρ'ολα αυτά

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη και τα εσκαγες και δωρο η φλαντζα!!!  Εγω ξερω για να μην βγαλει φλαντζα ενα μοτερ θελει συντηρηση το αντιψυκτικο.. Να μην σου ανεβασει θερμοκρασιες.. και στυλ οδηγησης! Δηλαδη δεν πρεπει να το πηγαινεις νευρικα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια.. και να μην το δουλευεις παρατεταμενα στην κοκκινη ζωνη(στροφες)

 

Μετά τίς 200,000 είναι φυσιολογική η φθορά . Εδω πλέον ακούς για φλάντζες κεφαλής και καθρέφτη από τις 100,000 . Παράγοντας είναι και η συντήρηση αλλά πόσο να αντέξει . 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Μετά τίς 200,000 είναι φυσιολογική η φθορά . Εδω πλέον ακούς για φλάντζες κεφαλής και καθρέφτη από τις 100,000 . Παράγοντας είναι και η συντήρηση αλλά πόσο να αντέξει . 

Μπορει και να ειναι ετσι για τα πιο καινουργια αυτοκινητα..  Στα παλια ''αυθεντικα'' ιαπωνικα αυτο δεν υπαρχει!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...