Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα εκεί που κουμπώνει στην κεφαλή , υπάρχει περίπτωση να έχει διαρροή λόγω της φλάντζας αυτής ;

Όχι, δεν έχει καμία σχέση η πολλαπλή εξαγωγής με ψυκτικά υγρά, καυσαέρια περνάνε από κει μόνο.

  • Like 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα υπάρχει ελάχιστη διαρροή αντιψυκτικού σε yaris με 220K km κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής.Η διαρροή φαίνεται να είναι εξωτερική καθώς δεν έχω μίξη λάδια με αντιψυκτικό δεν έχω άσπρο καπνό πίσω δεν ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι , air condition τα πάντα λειτουργούν κανονικά , γενικά το αμάξι δουλεύει άψογα.

Σε ερωτήσεις που έκανα σε 2 συνεργεία μου είπαν για φλάντζα κεφαλής (που μάλλον αυτό θα είναι) , τρώω μια φλασιά και θυμήθηκα πριν 2-3 χρόνια που είχα αλλάξει τον καταλύτη αλλάχτηκε και η πολλαπλή εξαγωγής (αφού είναι όλο μαζί).

Η ερώτηση έχει ως εξής :

Η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα εκεί που κουμπώνει στην κεφαλή , υπάρχει περίπτωση να έχει διαρροή λόγω της φλάντζας αυτής ;

99,9% ειναι φλαντζα! Απλα αρπαξε σε εκεινο το σημειο και στα πεταει εξω.. Οσο το αφηνεις θα χειροτερευει! Μην ασχοληθεις με σφραγιστικα και τετοια γιατι αυτα κανουν και σε αλλα εξαρτηματα φθορα! 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

99,9% ειναι φλαντζα! Απλα αρπαξε σε εκεινο το σημειο και στα πεταει εξω.. Οσο το αφηνεις θα χειροτερευει! Μην ασχοληθεις με σφραγιστικα και τετοια γιατι αυτα κανουν και σε αλλα εξαρτηματα φθορα! 

Και εγώ αυτό έλεγα αλλά λέω μπας και , anyway εδώ και ένα χρόνο δουλεύει έτσι χωρίς καμία διαφορά εκτός του ότι χάνει ψυκτικό υγρό (ελάχιστη ποσότητα)

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Και εγώ αυτό έλεγα αλλά λέω μπας και , anyway εδώ και ένα χρόνο δουλεύει έτσι χωρίς καμία διαφορά εκτός του ότι χάνει ψυκτικό υγρό (ελάχιστη ποσότητα)

Ευχαριστώ.

Για κοίτα καλά μην περνάει καμιά σωλήνα απο εκεί.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Για κοίτα καλά μην περνάει καμιά σωλήνα απο εκεί.

Είχα πάει στην αντιπροσωπεία βάλανε καθρέφτη κάτω από την πολλαπλή , δεν μου είπανε κάτι αν περνάει κάτι από εκεί (θα μου το λέγανε αν πέρναγε ? άλλο αυτό😂 ) η λογική λέει φλάντζα κεφαλής,  από τότε που το είδα /παρατήρησα πέρυσι το καλοκαίρι  , το ίδιο καλά δουλεύει την ίδια ποσότητα χάνει δεν έχει καμία διαφορά , θα έπρεπε να χειροτερεύσει ? περίμενα να μου το βγάλει να πάω να το πετάξω 🤣

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Και εγώ αυτό έλεγα αλλά λέω μπας και , anyway εδώ και ένα χρόνο δουλεύει έτσι χωρίς καμία διαφορά εκτός του ότι χάνει ψυκτικό υγρό (ελάχιστη ποσότητα)

Ευχαριστώ.

Απο περιεργεια.. Το αμαξι 1ο χερι? Καθε ποτε αλλαζες αντιψυκτικο? Σου ειχε ανεβασει ποτε θερμοκρασια? Οταν ειναι κρυο το μοτερ το πας σιγα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια? Του εβαζες σχετικα μια καλη ποιοτητα αντιψυκτικου ή το πιο οικονομικο?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε

Απο περιεργεια.. Το αμαξι 1ο χερι? Καθε ποτε αλλαζες αντιψυκτικο? Σου ειχε ανεβασει ποτε θερμοκρασια? Οταν ειναι κρυο το μοτερ το πας σιγα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια? Του εβαζες σχετικα μια καλη ποιοτητα αντιψυκτικου ή το πιο οικονομικο?

1ο χέρι το 95% των χιλιομέτρων από εμένα , αντιψυκτικό σε όλη τη διάρκεια της ζωής του αυτοκινήτου έχει αλλαχθεί 2 φορές την πρώτη γύρω στις 100K αντιπροσωπεία και την δεύτερη γύρω στις 200K (η λιγότερο) πάλι αντιπροσωπεία (αλλαγή κολλάρα air condition) , προφανώς έμπαινε το γνήσιο της Toyota (Toyota Longlife Coolant).

** και όχι δεν έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία (βασικά δεν έχει δείκτη αν ανεβάσει θα ανάψει λαμπάκι κόκκινο δεν έγινε πότε αυτό) εννοείται όταν είναι κρύο το μοτέρ ποτέ δεν το πήγαινα μαμιωντας εξάλλου δεν είναι αμάξι για κάτι τέτοια 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Είχα πάει στην αντιπροσωπεία βάλανε καθρέφτη κάτω από την πολλαπλή , δεν μου είπανε κάτι αν περνάει κάτι από εκεί (θα μου το λέγανε αν πέρναγε ? άλλο αυτό😂 ) η λογική λέει φλάντζα κεφαλής,  από τότε που το είδα /παρατήρησα πέρυσι το καλοκαίρι  , το ίδιο καλά δουλεύει την ίδια ποσότητα χάνει δεν έχει καμία διαφορά , θα έπρεπε να χειροτερεύσει ? περίμενα να μου το βγάλει να πάω να το πετάξω 🤣

Το ότι θα μεγαλώσει η διαρροή είναι σίγουρο, το μόνο που παίζεται είναι το πότε. Και φυσικά αν χάσει πολύ θα ανεβάσει θερμοκρασία, και πιθανόν να πάθει μεγαλύτερη ζημιά από αυτή που ήδη έχει.

7 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

1ο χέρι το 95% των χιλιομέτρων από εμένα , αντιψυκτικό σε όλη τη διάρκεια της ζωής του αυτοκινήτου έχει αλλαχθεί 2 φορές την πρώτη γύρω στις 100K αντιπροσωπεία και την δεύτερη γύρω στις 200K (η λιγότερο) πάλι αντιπροσωπεία (αλλαγή κολλάρα air condition) , προφανώς έμπαινε το γνήσιο της Toyota (Toyota Longlife Coolant).

Δηλαδή με μια λέξη κακοσυντηρημένο.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

1ο χέρι το 95% των χιλιομέτρων από εμένα , αντιψυκτικό σε όλη τη διάρκεια της ζωής του αυτοκινήτου έχει αλλαχθεί 2 φορές την πρώτη γύρω στις 100K αντιπροσωπεία και την δεύτερη γύρω στις 200K (η λιγότερο) πάλι αντιπροσωπεία (αλλαγή κολλάρα air condition) , προφανώς έμπαινε το γνήσιο της Toyota (Toyota Longlife Coolant).

Ενα καλο αλλαζετε στα 5 χρονια και τα οικονομικα στα 2!  Στα 100κ που αλλαχτηκε δεν ειχε αλλαξει χρωμα? Δεν ειχε σκουρυνει?

 

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Δηλαδή με μια λέξη κακοσυντηρημένο.

😂😂🤣

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Το ότι θα μεγαλώσει η διαρροή είναι σίγουρο, το μόνο που παίζεται είναι το πότε. Και φυσικά αν χάσει πολύ θα ανεβάσει θερμοκρασία, και πιθανόν να πάθει μεγαλύτερη ζημιά από αυτή που ήδη έχει.

Το παρακολουθώ εδώ και ένα χρόνο και την ίδια ποσότητα χάνει.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dark_Nightfall είπε

Το παρακολουθώ εδώ και ένα χρόνο και την ίδια ποσότητα χάνει.

Άρα πιστεύεις ότι θα συνεχίσει για πάντα να χάνει την ίδια ποσότητα? :)

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Είχα πάει στην αντιπροσωπεία βάλανε καθρέφτη κάτω από την πολλαπλή , δεν μου είπανε κάτι αν περνάει κάτι από εκεί (θα μου το λέγανε αν πέρναγε ? άλλο αυτό😂 ) η λογική λέει φλάντζα κεφαλής,  από τότε που το είδα /παρατήρησα πέρυσι το καλοκαίρι  , το ίδιο καλά δουλεύει την ίδια ποσότητα χάνει δεν έχει καμία διαφορά , θα έπρεπε να χειροτερεύσει ? περίμενα να μου το βγάλει να πάω να το πετάξω 🤣

Αρα δεν το εχεις σε καλη κατασταση..! Αν ειναι τοσο ταλαιπωρημένο και δεν εχει εμπορικη αξια μην το φτιαξεις απλα παρακολουθα τα υγρα..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δηλαδή με μια λέξη κακοσυντηρημένο.

Δεν υπάρχει οδηγία στο manual για αντικατάσταση του ψυκτικού υγρού στα Χ χιλιόμετρα , καλό θα ήταν να γίνεται αλλαγή στα 5 χρόνια περίπου αλλά δεν ήξερα ούτε το manual ανέφερε κάτι γι'αυτο το προσπέρασα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν υπάρχει οδηγία στο manual για αντικατάσταση του ψυκτικού υγρού στα Χ χιλιόμετρα , καλό θα ήταν να γίνεται αλλαγή στα 5 χρόνια περίπου αλλά δεν ήξερα ούτε το manual ανέφερε κάτι γι'αυτο το προσπέρασα 

Περίεργο μου φαίνεται, όσα manual της toyota έχω δει όλα γράφουν ότι αλλάζονται κάθε 24 μήνες ή κάθε 30.000 χλμ (όποιο έρθει πρώτο).

ΥΓ: Τουλάχιστον για μοντέλα που κυκλοφόρησαν κάπου το 2.000

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Άρα πιστεύεις ότι θα συνεχίσει για πάντα να χάνει την ίδια ποσότητα? :)

Η λογική λέει ότι θα χειροτερέψει εδώ και ένα χρόνο πάντως που το παρακολουθώ δεν βλέπω διαφορά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...