mariatrianti Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλημερα.Εχω ενα grande punto του 2010 και πριν απο μερικους μηνες ο φιλος μου διαπιστωσε πως ειχε πεσει η σταθμη του αντιψυκτικου.Συμπληρωσε οσο ελειπε και απο τοτε μια φορα το μηνα συμπληρωνω γυρω στα 100 ml. Πριν καμια βδομαδα ενα μεσημερι που ειχε ζεστη και ειχα παρκαρει στον ηλιο για πολλες ωρες, το αυτοκινητο εβραζε κι επειδη ημουν κεντρο μεσα στην κινηση αναψα το κλιματιστικο για να δροσισει και να μην ανοιγω παραθυρα μες στο νεφος. Ομως εβγαζε λιγο δροσερο αερα που δεν κρυωνε καν την καμπινα.Το ειδε ο φιλος μου και μου ειπε οτι επειδη ακουγεται ο συμπιεστης να αρπαζει κανοντας το κλασικο τσαφ, μαλλον θελει φρεον συμπληρωμα. Η ερωτηση ειναι η εξης.Υπαρχει περιπτωση να σχετιζεται η απωλεια αντιψυκτικου με την απωλεια φρεον; Επειδη δεν υπαρχουν λεφτα αυτη την εποχη ελεγα να το πηγαινα μονο για φρεον και το αντιψυκτικο αφου το χανει σε ελαχιστες ποσοτητες να το αφηνα για λιγο αργοτερα.Ευχαριστω. Επεξ/σία 26 Απριλίου 2021 από mariatrianti
meletis_m Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 32 λεπτά πριν, mariatrianti είπε Καλημερα.Εχω ενα grande punto του 2010 και πριν απο μερικους μηνες ο φιλος μου διαπιστωσε πως ειχε πεσει η σταθμη του αντιψυκτικου.Συμπληρωσε οσο ελειπε και απο τοτε μια φορα το μηνα συμπληρωνω γυρω στα 100 ml. Πριν καμια βδομαδα ενα μεσημερι που ειχε ζεστη και ειχα παρκαρει στον ηλιο για πολλες ωρες, το αυτοκινητο εβραζε κι επειδη ημουν κεντρο μεσα στην κινηση αναψα το κλιματιστικο για να δροσισει και να μην ανοιγω παραθυρα μες στο νεφος. Ομως εβγαζε λιγο δροσερο αερα που δεν κρυωνε καν την καμπινα.Το ειδε ο φιλος μου και μου ειπε οτι επειδη ακουγεται ο συμπιεστης να αρπαζει κανοντας το κλασικο τσαφ, μαλλον θελει φρεον συμπληρωμα. Η ερωτηση ειναι η εξης.Υπαρχει περιπτωση να σχετιζεται η απωλεια αντιψυκτικου με την απωλεια φρεον; Επειδη δεν υπαρχουν λεφτα αυτη την εποχη ελεγα να το πηγαινα μονο για φρεον και το αντιψυκτικο αφου το χανει σε ελαχιστες ποσοτητες να το αφηνα για λιγο αργοτερα.Ευχαριστω. Να γίνει έλεγχος για τη διαρροή του αντιψυκτικού , γιατί μια φορά θα ανέβει η θερμοκρασία κινητήρα και θα πάθεις χειρότερη ζημιά ( το φθηνότερο είναι φλάντζα κεφαλής ) . Ελπίζω το συμπλήρωμα του αντιψυκτικού να μήν είναι σκέτο νερο βρύσης που είναι εντελώς λάθος.
Invader Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 Το αντιψυκτικό έχει σχέση με το καλοριφέρ (θερμό αέρα).Το Air condition είναι άλλο κύκλωμα και χρησιμοποιεί φρέον.Το σημαντικό είναι το κύκλωμα με το αντιψυκτικό.Χωρίς αυτό μπορεί να πάθει ζημιά ο κινητήρας.Χωρίς φρέον πάει για ακόμη 500 χιλιαδες χιλιόμετρα...Ελεγχος και στα 2 κυκλώματα. 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 10 ώρες πριν, mariatrianti είπε Καλημερα.Εχω ενα grande punto του 2010 και πριν απο μερικους μηνες ο φιλος μου διαπιστωσε πως ειχε πεσει η σταθμη του αντιψυκτικου.Συμπληρωσε οσο ελειπε και απο τοτε μια φορα το μηνα συμπληρωνω γυρω στα 100 ml. Πριν καμια βδομαδα ενα μεσημερι που ειχε ζεστη και ειχα παρκαρει στον ηλιο για πολλες ωρες, το αυτοκινητο εβραζε κι επειδη ημουν κεντρο μεσα στην κινηση αναψα το κλιματιστικο για να δροσισει και να μην ανοιγω παραθυρα μες στο νεφος. Ομως εβγαζε λιγο δροσερο αερα που δεν κρυωνε καν την καμπινα.Το ειδε ο φιλος μου και μου ειπε οτι επειδη ακουγεται ο συμπιεστης να αρπαζει κανοντας το κλασικο τσαφ, μαλλον θελει φρεον συμπληρωμα. Η ερωτηση ειναι η εξης.Υπαρχει περιπτωση να σχετιζεται η απωλεια αντιψυκτικου με την απωλεια φρεον; Επειδη δεν υπαρχουν λεφτα αυτη την εποχη ελεγα να το πηγαινα μονο για φρεον και το αντιψυκτικο αφου το χανει σε ελαχιστες ποσοτητες να το αφηνα για λιγο αργοτερα.Ευχαριστω. Για την αποδοση του κλιματιστικου στη συγκεκριμενη συνθηκη μπορει κατα 90% να ειναι φυσιολογικο! Αν βραζει η καμπινα ανοιγεις τις πορτες (να κανει ρευμα) να φυγει ο θερμος αερας.. Μετα κινησε με ανοιχτα τα παραθυρα και αφου η καμπινα ερθει σε νορμαλ θερμοκρασια ανοιγεις το κλιμα! Το κλιμα δεν μπορει να αποδώσει στο 100% οταν εξω εχει υψηλες θερμοκρασιες και εισαι μεσα στην κινηση! Οσο μαλλον να βραζει η καμπινα επειδη ηταν παρκαρισμενο! Για την απωλεια αντιψυκτικου κανε μια αναγνωριση απο που τα χανει.. Γιατι μπορει να ειναι απο καποιο σημειο που με τις μεγαλες πιεσεις να χασεις ξαφνικα μεγαλη ποσοτητα αντιψυκτικου και θα παιξει το σεναριο απο το να αναγκαστεις να σταματησεις.. μεχρι να μην το παρεις πρεφα και να κανεις μεγαλη ζημια στο μοτερ!!! Γι αυτο να εχεις συνεχεια την προσοχη σου στην ενδειξη θερμοκρασιας ωστε αν ανεβασει να προλαβεις να σταματησεις και να σβησεις τον κινητηρα! ΥΓ. Ενα like παρακαλω! 1
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 12 ώρες πριν, mariatrianti είπε Καλημερα.Εχω ενα grande punto του 2010 και πριν απο μερικους μηνες ο φιλος μου διαπιστωσε πως ειχε πεσει η σταθμη του αντιψυκτικου.Συμπληρωσε οσο ελειπε και απο τοτε μια φορα το μηνα συμπληρωνω γυρω στα 100 ml. Πριν καμια βδομαδα ενα μεσημερι που ειχε ζεστη και ειχα παρκαρει στον ηλιο για πολλες ωρες, το αυτοκινητο εβραζε κι επειδη ημουν κεντρο μεσα στην κινηση αναψα το κλιματιστικο για να δροσισει και να μην ανοιγω παραθυρα μες στο νεφος. Ομως εβγαζε λιγο δροσερο αερα που δεν κρυωνε καν την καμπινα.Το ειδε ο φιλος μου και μου ειπε οτι επειδη ακουγεται ο συμπιεστης να αρπαζει κανοντας το κλασικο τσαφ, μαλλον θελει φρεον συμπληρωμα. Η ερωτηση ειναι η εξης.Υπαρχει περιπτωση να σχετιζεται η απωλεια αντιψυκτικου με την απωλεια φρεον; Επειδη δεν υπαρχουν λεφτα αυτη την εποχη ελεγα να το πηγαινα μονο για φρεον και το αντιψυκτικο αφου το χανει σε ελαχιστες ποσοτητες να το αφηνα για λιγο αργοτερα.Ευχαριστω. Πρώτα από όλα σύμφωνα με όσα περιέγραψες μάλλον καλά δουλεύει το κλιματιστικό σου, σε τέτοιες συνθήκες (αυτοκίνητο να βράζει, κέντρο και μέσα στην κίνηση) σχεδόν κανένα κλιματιστικό αυτοκινήτου δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Όσο για αυτό που ρωτάς όχι, δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Επίσης αυτό που πρέπει να κοιτάξεις πρώτο είναι η απώλεια αντιψυκτικού, χωρίς κλιματισμό το αυτοκίνητο παραμένει λειτουργικό, ενώ αν πάθει ζημιά ο κινητήρας όχι. 9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε 100ml είναι ελάχιστη ποσότητα παντως. Ελάχιστη σε σχέση με τι? Ρωτάω γιατί τα 100 σε σχέση με τα 0 ml που θα έπρεπε να χάνει κανονικά κάθε μήνα δεν είναι ελάχιστη, είναι τρομακτικά μεγάλη. Πάντως από όπου και να το χάνει/καταναλώνει, είναι θέμα χρόνου να μεγαλώσει η απώλεια ή ακόμα και να πάθει ζημιά ο κινητήρας. 2
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 Δημοσ. 26 Απριλίου 2021 11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ελάχιστη σε σχέση με τι? Ρωτάω γιατί τα 100 σε σχέση με τα 0 ml που θα έπρεπε να χάνει κανονικά κάθε μήνα δεν είναι ελάχιστη, είναι τρομακτικά μεγάλη. Πάντως από όπου και να το χάνει/καταναλώνει, είναι θέμα χρόνου να μεγαλώσει η απώλεια ή ακόμα και να πάθει ζημιά ο κινητήρας. Ελάχιστη με τα 5+λίτρα που χωράει .Τόσο ελάχιστη που μπορεί να είναι και λάθος μέτρηση .Δεν μας λεει και πόσα χλμ κάνει τον μήνα και πόσους μήνες προσθέτει. Πάντως ναι ,καλό είναι να πάει σε συνεργείο να το δουν.
Joshua21 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 17 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Ελάχιστη με τα 5+λίτρα που χωράει .Τόσο ελάχιστη που μπορεί να είναι και λάθος μέτρηση .Δεν μας λεει και πόσα χλμ κάνει τον μήνα και πόσους μήνες προσθέτει. Πάντως ναι ,καλό είναι να πάει σε συνεργείο να το δουν. Μα δεν είπε κάτι για μέτρηση, είπε για συμπλήρωμα κάθε μήνα. Εκτός βέβαια και αν εννοείς πως είναι τόσο άσχετος που δεν ξέρει ότι υπάρχει max στη στάθμη, και βάζει παραπάνω οπότε φυσιολογικό είναι να τα ξερνάει μόλις ζεσταθεί. Επίσης δεν λένε κάτι το πόσα χλμ κάνει το μήνα και πόσους μήνες προσθέτει, όποια και αν είναι η απάντηση σε αυτά δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι αύριο πχ θα μειώνεται το ψυκτικό με τον ίδιο ρυθμό. Μπορεί πχ να δακρύζει η τρόμπα νερού, οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο σήμερα κιόλας να μεγαλώσει τόσο απότομα η διαρροή ώστε να χάσει όλο το υγρό μέσα σε 5 λεπτά. Το να πάει σε συνεργείο να το δουν δεν είναι απλώς καλό, είναι αναγκαίο να γίνει.
PLACEBO_89 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 17 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Ελάχιστη με τα 5+λίτρα που χωράει .Τόσο ελάχιστη που μπορεί να είναι και λάθος μέτρηση .Δεν μας λεει και πόσα χλμ κάνει τον μήνα και πόσους μήνες προσθέτει. Πάντως ναι ,καλό είναι να πάει σε συνεργείο να το δουν. 100ml το μηνα ειναι καλη απωλεια για να σε προβληματισει..! Ειμαι σιγουρος οτι δεν θα εχει να κανει με τα χλμ αλλα με τις διαστολες-συστολες! Δηλαδη χανει καποια ml μεχρι να ζεσταθει και καποια οταν κρυωσει! Επειδη το αμαξι ειναι 12ετιας δεν πρεπει να ειναι απο σωληνακι-σφικτηρακι.. αλλα απο αντλια,ψυγειο
vaggos2586 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 παίδες μήν τρελαίνεστε, μάλλον η ts έχει πήγε για κατέβασμα μηχανής γι'αυτό και δεν ασχολήθηκε πλέον με τις απαντήσεις απο την στιγμή που άνοιξε το θέμα!
PLACEBO_89 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 2 ώρες πριν, vaggos2586 είπε παίδες μήν τρελαίνεστε, μάλλον η ts έχει πήγε για κατέβασμα μηχανής γι'αυτό και δεν ασχολήθηκε πλέον με τις απαντήσεις απο την στιγμή που άνοιξε το θέμα! Θελω αποζημιωση για την φθορα του πληκτρολογιου μου! Δωρο οι πληροφοριες!!!!!!!!!!
mariatrianti Δημοσ. 28 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2021 Καλημερα κι ευχαριστω για το χρονο σας. Λογω φορτου εργασιας δε μπορεσα να γραψω νωριτερα. Τελικα το αυτοκινητο ηθελε αλλαγη σε καποιο σωληνακι (σαν Τ ήταν) που κυκλοφορει το αντιψυκτικο. Ειχε σκασει λιγο κι απο κει ειχε διαρροη. Το κλιματιστικο επανηλθε με συμπληρωμα 200 γραμμαριων φρεον, καθως δεν ειχα ασχοληθει ποτε στο παρελθον να το παω για ελεγχο. Αλλαχθηκε επισης το αντιψυκτικο και το φιλτρο καμπινας. Παλι καλα, με ενα 120αρι ξεμπερδεψα. 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 28 Απριλίου 2021 Δημοσ. 28 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, mariatrianti είπε Καλημερα κι ευχαριστω για το χρονο σας. Λογω φορτου εργασιας δε μπορεσα να γραψω νωριτερα. Τελικα το αυτοκινητο ηθελε αλλαγη σε καποιο σωληνακι (σαν Τ ήταν) που κυκλοφορει το αντιψυκτικο. Ειχε σκασει λιγο κι απο κει ειχε διαρροη. Το κλιματιστικο επανηλθε με συμπληρωμα 200 γραμμαριων φρεον, καθως δεν ειχα ασχοληθει ποτε στο παρελθον να το παω για ελεγχο. Αλλαχθηκε επισης το αντιψυκτικο και το φιλτρο καμπινας. Παλι καλα, με ενα 120αρι ξεμπερδεψα. Αυτο το σωληνακι που λες πρεπει να ειναι συνδεσμος και πρεπει να ειναι χαμηλης αξιας.. Το κλιματιστικο αφου δεν το εχεις κανει ποτε service θα επρεπε να γινει με τον σωστο τροπο.Δηλαδη αφαιρει το μηχανημα ολο το παλιο φρεον μαζι με το λαδι και μπαινει καινουργιο! Αυτο κοστιζει συνηθως 50ευρω. Εγω το βρισκω με 35ευρω! Εγω βαζω -20ε αντιψυκτικο μαζι με σωληνακι -Για συμπληρωμα αντε 30ευρω! Κανονικα ειναι 20ε. -Φιλτρο καμπινας αν ειναι το απλο γυρης 5-7ευρω. Αν ειναι ενεργου ανθρακα 10-15ευρω. -30ε εργασια του ειναι πολυ καλα αφου λιγο-πολυ εχουν κερδος και απο τα ανταλλακτικα! 20+30+10+30=90ευρω! Στα 120ευρω θα πρεπει να σου βαλει καλο αντιψυκτικο -37. Πρεπει να σου κανει ολοκληρωμενο service στο κλιμα(αλλαγη φρεον-λαδι) και να σου βαλει φαρμακο στους αεραγωγους! Και σιγουρα να μπει φιλτρο ενεργου ανθρακα! Τωρα αν σου εχει δωσει χαρτι με τον κωδικο του καθε ανταλλακτικου και την χρεωση τους φτανει που ειναι ειλικρινης! Επεξ/σία 28 Απριλίου 2021 από PLACEBO_89
meletis_m Δημοσ. 28 Απριλίου 2021 Δημοσ. 28 Απριλίου 2021 7 ώρες πριν, mariatrianti είπε Καλημερα κι ευχαριστω για το χρονο σας. Λογω φορτου εργασιας δε μπορεσα να γραψω νωριτερα. Τελικα το αυτοκινητο ηθελε αλλαγη σε καποιο σωληνακι (σαν Τ ήταν) που κυκλοφορει το αντιψυκτικο. Ειχε σκασει λιγο κι απο κει ειχε διαρροη. Το κλιματιστικο επανηλθε με συμπληρωμα 200 γραμμαριων φρεον, καθως δεν ειχα ασχοληθει ποτε στο παρελθον να το παω για ελεγχο. Αλλαχθηκε επισης το αντιψυκτικο και το φιλτρο καμπινας. Παλι καλα, με ενα 120αρι ξεμπερδεψα. Να το παρακολουθείς το επόμενο διάστημα , μήπως πάλι έχει διαρροή . Διάβασε το εγχειρίδιο , με κρύο κινητήρα να κάνεις έλεγχο εάν πρόκειται να ανοίξεις το παγούρι αντιψυκτικού.
Dark_Nightfall Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα υπάρχει ελάχιστη διαρροή αντιψυκτικού σε yaris με 220K km κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής.Η διαρροή φαίνεται να είναι εξωτερική καθώς δεν έχω μίξη λάδια με αντιψυκτικό δεν έχω άσπρο καπνό πίσω δεν ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι , air condition τα πάντα λειτουργούν κανονικά , γενικά το αμάξι δουλεύει άψογα. Σε ερωτήσεις που έκανα σε 2 συνεργεία μου είπαν για φλάντζα κεφαλής (που μάλλον αυτό θα είναι) , τρώω μια φλασιά και θυμήθηκα πριν 2-3 χρόνια που είχα αλλάξει τον καταλύτη αλλάχτηκε και η πολλαπλή εξαγωγής (αφού είναι όλο μαζί). Η ερώτηση έχει ως εξής : Η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα εκεί που κουμπώνει στην κεφαλή , υπάρχει περίπτωση να έχει διαρροή λόγω της φλάντζας αυτής ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα