Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

Δεν ξέρω εάν είναι το κατάλληλο μέρος για αυτήν μου την απορία αλλά δεν βρήκα που αλλού θα μπορουσα να ξεκινήσω αυτό το θέμα.

Είχα αγοράσει κάτι ηλεκτρονικό από γερμανό ιδιώτη πωλητή στο ebay.

Αυτό ήταν ελλατωματικό. Ο ίδιος φυσικά δεν το παραδεχόταν. Ευτυχώς οι φωτογραφίες που είχε βάλει στην δημοπρασία έδειχναν ότι υπήρχε πρόβλημα και βρήκα άκρη με το ebay, ώστε να μου επιστραφούν τα χρήματα που έδωσα.

Κάποια στιγμή ο πωλητής αποδέχθηκε να στείλω πίσω το αντικείμενο με δικά μου έξοδα και έπειτα θα τα έστελνε πίσω. Το ebay μου έγραψε να μην στείλω με τίποτα πίσω το αντικείμενο εάν δεν μου έστελνε αυτός τα ταχυδρομικά ή να πλήρωνε αυτός μια προπληρωμένη ταχυδρομική υπηρεσία. Του έγραψα το κόστος να φύγει με ελτα (το μικρότερο κόστος σε ταχυδρομική υπηρεσία) αλλά αυτός συνέχιζε τα δικά του ότι το αντικείμενο δεν είχε πρόβλημα. Του έγραφα εάν θέλει να το στείλω με αυτην την υπηρεσία πίσω αλλά αυτός ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τελικά το ebay ύστερα από αρκετές ημέρες μου πίστωσε πίσω τα χρήματα και μάλιστα μου έγραψε ότι δεν χρειάζεται να στείλω πίσω το αντικείμενο.

Έπειτα από την επιστροφή των χρημάτων ο πωλητής έστειλε μήνυμα : "τι έγινε; έστειλες πίσω το αντικείμενο; μπορείς να μου δώσεις το tracking number;"

Του εξήγησα ότι ποτέ δεν αποδέχθηκε ουσιαστικά να στείλω πίσω το αντικείμενο και του εξηγώ να στείλει αυτός μια ταχυδρομική υπηρεσία να παραλάβει το αντικείμενο από το σπίτι μου. Αυτός πάλι τα δικά του. Επιμένει και ότι μετά θα μου στείλει τα ταχυδρομικά με paypal. 

Από την μεριά μου τώρα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να στείλω πίσω το αντικείμενο (άσχετα που το ebay μου έγραψε ότι δεν χρειάζεται να το στείλω πίσω). ΑΛΛΑ δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το στείλω πίσω με δικά μου έξοδα και ύστερα να κάνω δέηση να μου επιστρέψει πίσω τα χρήματα για τα ταχυδρομικά. Επίσης δεν υπάρχει πλέον καμία περίπτωση με τέτοια άνοδο των κρουσμάτων covid να περιμένω με τις ώρες στα ΕΛΤΑ να στείλω πίσω το αντικείμενο. 

Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια υπηρεσία την οποία θα μπορούσε να προπληρώσει ο γερμανός και ύστερα να σταλεί το αντικείμενο. Ιδανικά με παραλαβή από τον χώρο μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, terrabytegr είπε

Καλησπέρα.

Δεν ξέρω εάν είναι το κατάλληλο μέρος για αυτήν μου την απορία αλλά δεν βρήκα που αλλού θα μπορουσα να ξεκινήσω αυτό το θέμα.

Είχα αγοράσει κάτι ηλεκτρονικό από γερμανό ιδιώτη πωλητή στο ebay.

Αυτό ήταν ελλατωματικό. Ο ίδιος φυσικά δεν το παραδεχόταν. Ευτυχώς οι φωτογραφίες που είχε βάλει στην δημοπρασία έδειχναν ότι υπήρχε πρόβλημα και βρήκα άκρη με το ebay, ώστε να μου επιστραφούν τα χρήματα που έδωσα.

Κάποια στιγμή ο πωλητής αποδέχθηκε να στείλω πίσω το αντικείμενο με δικά μου έξοδα και έπειτα θα τα έστελνε πίσω. Το ebay μου έγραψε να μην στείλω με τίποτα πίσω το αντικείμενο εάν δεν μου έστελνε αυτός τα ταχυδρομικά ή να πλήρωνε αυτός μια προπληρωμένη ταχυδρομική υπηρεσία. Του έγραψα το κόστος να φύγει με ελτα (το μικρότερο κόστος σε ταχυδρομική υπηρεσία) αλλά αυτός συνέχιζε τα δικά του ότι το αντικείμενο δεν είχε πρόβλημα. Του έγραφα εάν θέλει να το στείλω με αυτην την υπηρεσία πίσω αλλά αυτός ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τελικά το ebay ύστερα από αρκετές ημέρες μου πίστωσε πίσω τα χρήματα και μάλιστα μου έγραψε ότι δεν χρειάζεται να στείλω πίσω το αντικείμενο.

Έπειτα από την επιστροφή των χρημάτων ο πωλητής έστειλε μήνυμα : "τι έγινε; έστειλες πίσω το αντικείμενο; μπορείς να μου δώσεις το tracking number;"

Του εξήγησα ότι ποτέ δεν αποδέχθηκε ουσιαστικά να στείλω πίσω το αντικείμενο και του εξηγώ να στείλει αυτός μια ταχυδρομική υπηρεσία να παραλάβει το αντικείμενο από το σπίτι μου. Αυτός πάλι τα δικά του. Επιμένει και ότι μετά θα μου στείλει τα ταχυδρομικά με paypal. 

Από την μεριά μου τώρα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να στείλω πίσω το αντικείμενο (άσχετα που το ebay μου έγραψε ότι δεν χρειάζεται να το στείλω πίσω). ΑΛΛΑ δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το στείλω πίσω με δικά μου έξοδα και ύστερα να κάνω δέηση να μου επιστρέψει πίσω τα χρήματα για τα ταχυδρομικά. Επίσης δεν υπάρχει πλέον καμία περίπτωση με τέτοια άνοδο των κρουσμάτων covid να περιμένω με τις ώρες στα ΕΛΤΑ να στείλω πίσω το αντικείμενο. 

Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια υπηρεσία την οποία θα μπορούσε να προπληρώσει ο γερμανός και ύστερα να σταλεί το αντικείμενο. Ιδανικά με παραλαβή από τον χώρο μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Να κάνεις ότι σου λέει το Ebay. Αν θες όντως να μπλέξεις με επιστροφές, να φροντίσεις να το στείλεις με tracking και ασφάλεια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 

Δημοσ.

Όπως έγραψα ήδη το ebay μου επέστρεψε τα χρήματα και επίσης μου έγραψαν ότι δεν χρειάζεται να επιστρέψω το αντικείμενο (ίσως τα λεφτά που μου επιστράφηκαν να μην αφαιρέθηκαν από των πωλητή αλλά να υπάρχει κάτι σαν ένα είδος ασφάλειας).

Ο πωλητής μου ζητάει να επιστρέψω πίσω το αντικείμενο με δικά μου έξοδα και ύστερα να μου τα στείλει με paypal. Εννοείται ότι δεν το κάνω με δικά μου λεφτά για να μην την πατήσω μιας και ήδη ήταν αναξιόπιστος.

Για αυτό ρωτάω εάν υπάρχει κάποια υπηρεσία ώστε να τα προπληρώσει αυτός και έπειτα να στείλω το αντικείμενο.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το eBay πάντα είναι υπέρ το αγοραστή.

Ο καημένος ο Γερμανός μάλλον δεν το ήξερε, και αφού έφαγε την παπάρα από το eBay, και κατάλαβε ότι λεφτά δεν θα πάρει, τώρα σου παίζει τον καλό. Μη του στέλνεις τίποτα πίσω και πες του ξιδακι. Έμαθε με το κακό τους κανόνες του eBay.

Αν εσύ θέλεις να το στείλεις πίσω , υπάρχει υπηρεσία των κούριερ τύπου DHL ups κλπ που πληρώνει εκείνος, και έρχεται στην διεύθυνση σου το κούριερ για να παραλάβει το δέμα. Εσύ δεν πληρώνεις τίποτα.

Επεξ/σία από DimosthenisG

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...