Προς το περιεχόμενο

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Toyota θα κυκλοφορήσει το 2022


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
16 minutes ago, nepomuk said:

Πολυ παραπανω ωστε να καλυπτουν ολο το ταμπλο στο μακρος , βεβαιως στενομακρες , δες μοντελα της μερσεντες.

Ναι το θυμάμαι. Με αυτές δεν υπάρχει θέμα γιατί είναι ενσωματωμένες στο ταμπλό, ενώ αυτή κάνει μπαμ στο μάτι. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, nickolasemp είπε

Εγώ πάντως με το Yaris είναι ζήτημα να μού έχει χαλάσει κάτι εδώ και 10 χρόνια. Κλασική συντήρηση μία φορά το έτος και τιμές σωστές. Πρώτη φορά θα πάω σε Audi. Θα δω εάν ο λόγος value/money διατηρείται (σίγουρα πληρώνω παραπάνω αλλά ταυτόχρονα έχω παραπάνω απαιτήσεις).

Θα έχω ο ίδιος γνώμη σχετικά με τον διάλογο ιαπωνικό ή γερμανικό.

Μάλλον τώρα απέκτησες χρήματα και θέλεις να αλλάξεις την εικόνα σου😉

1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Θεωρώ γενικά οτιδήποτε ιαπωνικό είναι ποιοτικό και αν όχι καλύτερο απο όλα τότε πάνω από τον μέσο όρο ειδικά στην ποιότητα των υλικών. 

Το made in Japan έχει πεθάνει εδώ και χρόνια ειδικά στην Toyota. Toyota Lexus και Daihatsu  είναι η ίδια εταιρεία. Μόνο τα Daihatsu κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στη Ιαπωνία. Τα υπόλοιπα σε όλο τον κόσμο. Το ίδιο και πολλά άλλα. Renault και Nissan το ίδιο. 

Έχοντας στην κατοχή μου 5  μότο Japan και μια Germany έχω εικόνα και άποψη. Για τα αυτοκίνητα μόνο ευρωπαϊκά. Peugeot, opel seat renault (2)  τα τελευταία με την καλύτερη οδική συμπεριφορά. 

Το όνομα κάθε εταιρείας μεγαλώνει όχι από τύχη αλλά από την αξιοπιστία της. Και όντως όλες οι μεγάλες εταιρίες την παρέχουν  μαζί με με κάποια άλλα πλεονεκτήματα. Πχ ανάλογα την επαγγελματική ευμάρεια, οικονομική, δύναμη εξουσίας κλπ επιλέγεις και αυτοκίνητο. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Γιατί υπαρχουν απόψεις στην Ελλάδα ότι είναι Γιαπωνέζικο δεν σπαει δεν χαλάει, μόνο JAPAN, κλπ ;

Γιατί σε σχέση με τα ευρωπαϊκά, χρειάζονται λιγότερα χρήματα να συντήρηση γενικώς. Μπορεί να τρίζουν περισσότερο, να βάζουν περισσότερο θόρυβο στην καμπίνα κτλ, αλλά παρουσιάζουν λιγότερες βλάβες και είναι φτηνότερη η επισκευή τους.

Δεν το σκέφτομαι καν να τα συγκρίνω με Mercendes, BMW, καθώς εκεί το κόστος συντήρησης είναι απλησίαστο (είναι βέβαια άλλη κατηγορία αυτοκίνητα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, kawavn800 είπε

Μάλλον τώρα απέκτησες χρήματα και θέλεις να αλλάξεις την εικόνα σου😉

Το made in Japan έχει πεθάνει εδώ και χρόνια ειδικά στην Toyota. Toyota Lexus και Daihatsu  είναι η ίδια εταιρεία. Μόνο τα Daihatsu κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στη Ιαπωνία. Τα υπόλοιπα σε όλο τον κόσμο. Το ίδιο και πολλά άλλα. Renault και Nissan το ίδιο. 

Έχοντας στην κατοχή μου 5  μότο Japan και μια Germany έχω εικόνα και άποψη. Για τα αυτοκίνητα μόνο ευρωπαϊκά. Peugeot, opel seat renault (2)  τα τελευταία με την καλύτερη οδική συμπεριφορά. 

Το όνομα κάθε εταιρείας μεγαλώνει όχι από τύχη αλλά από την αξιοπιστία της. Και όντως όλες οι μεγάλες εταιρίες την παρέχουν  μαζί με με κάποια άλλα πλεονεκτήματα. Πχ ανάλογα την επαγγελματική ευμάρεια, οικονομική, δύναμη εξουσίας κλπ επιλέγεις και αυτοκίνητο. 

Μιλάω γενικά για ότι παράγεται στην Ιαπωνία και όχι ειδικά για αμαξια. Τα ίδια θα πούνε κάποιοι και για το made in Germany, USA κτλ. Για τα προϊόντα με εξαρτήματα που παράγονται σε πολλές χώρες του κόσμου, η πλειοψηφία δηλαδή, οι εταιρείες έχουν θέσει κριτήρια και προδιαγραφές ποιότητας των υλικών όπως και του ελέγχου των συναρμολογουμενων και των παραγομενων προϊόντων. Μπορεί κάτι να παράγεται στην Κίνα από μονάδα παραγωγής με ποιοτικά κριτήρια που έχουν θέσει οι εταιρείες. Οι ιαπωνικές εταιρείες θεωρώ ότι είναι Νο. 1 σε αυτόν τον τομέα. Τα προϊόντα τους είναι ένα click η πολλά click καλυτερα σε σχέση με εταιρειών που επίσης δεν τα παράγουν εκεί που εδρεύουν αλλά μέσω τρίτων χωρών στις οποίες βέβαια θέτουν χαμηλότερα κριτήρια σε αρκετές περιπτωσεις.

Επεξ/σία από Basilhs23___
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, zio10 said:

Η toyota δεν ήταν που πίστευε ότι το μέλλον είναι στο υδρογόνο και όχι στο ρεύμα;

Πάμε φουλ ηλεκτρικά τελικά και είναι εντυπωσιακό πως όλο αυτό υποκινήθηκε από μια εταιρεία και στην ουσία από έναν άνθρωπο! Και να μην τον πιστεύεις ή να μην τον συμπαθείς τόσο δεν γίνεται να μην αναγνωρίσεις την επιρροή του.

Η tesla έκανε στην αυτοκίνηση ό,τι έκανε η apple στα smartphones. Μπορεί να μην το έκανε πρώτη, αλλά έδειξε τον δρόμο και έβαλε τις βάσεις. Και ο Musk είναι το αντίστοιχο του Jobs εννοείται...

Έχει ήδη βγάλει τη 2η γενιά του Mirai το οποίο και αυτό με ηλεκτροκινητηρα είναι. 

Απλά αντί να το βάζεις στην πρίζα του βάζεις υδρογόνο. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nickolasemp είπε

Εγώ πάντως με το Yaris είναι ζήτημα να μού έχει χαλάσει κάτι εδώ και 10 χρόνια. Κλασική συντήρηση μία φορά το έτος και τιμές σωστές. Πρώτη φορά θα πάω σε Audi. Θα δω εάν ο λόγος value/money διατηρείται (σίγουρα πληρώνω παραπάνω αλλά ταυτόχρονα έχω παραπάνω απαιτήσεις).

Θα έχω ο ίδιος γνώμη σχετικά με τον διάλογο ιαπωνικό ή γερμανικό.

Η ποιότητα των γερμανικών αυτοκινήτων όσον αφορά το σκάφος και το σαλόνι είναι αδιαμφισβήτητη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντα απορω γιατι στα φουτουριστικά σχεδια βάζουν τιμόνι που δεν ειναι στρογγυλο. αφου στο τέλος στρογγυλο θα βάλεις γιατι απλα μονο αυτο ειναι τιμονι για αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, snuff85 είπε

Η ποιότητα των γερμανικών αυτοκινήτων όσον αφορά το σκάφος και το σαλόνι είναι αδιαμφισβήτητη..

....αν εξαιρέσεις  κάτι ταπετσαρίες οροφής που ξεκολλάνε και κάτι διακόπτες που ξεβάφουν και...και...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που δεν έχει κινητήρα πάει η αξιοπιστία της toyota. Αν κρίνω δηλαδή απ τα ηλεκτρικά των οχημάτων που κυκλοφορούν ήδη....

Αναφορά σε κείμενο

ο ευρύτερο όραμά της για την ηλεκτροκίνηση στην προσπάθειά της να μηδενίσει τις εκπομπές άνθρακα έως και το 2050

Όνειρο θερινής νυκτός το παραπάνω αν δεν βρει τρόπο να αλλάξει τους τρόπους που παράγεται μια μπαταρία ή και να αλλάξει την μπαταρία την ίδια.

Τέλος τι τιμόνι είναι αυτό ; Αυτός που το σχεδίασε έχει παρκάρει ποτέ ;

 

 

 

12 ώρες πριν, nickolasemp είπε

Εγώ πάντως με το Yaris είναι ζήτημα να μού έχει χαλάσει κάτι εδώ και 10 χρόνια. Κλασική συντήρηση μία φορά το έτος και τιμές σωστές. Πρώτη φορά θα πάω σε Audi. Θα δω εάν ο λόγος value/money διατηρείται (σίγουρα πληρώνω παραπάνω αλλά ταυτόχρονα έχω παραπάνω απαιτήσεις).

Θα έχω ο ίδιος γνώμη σχετικά με τον διάλογο ιαπωνικό ή γερμανικό.

Εγώ παραπάνω μπορεί να κατηγορώ την toyota, όμως αφού σ αρέσει το Yaris τι διαφορές βρήσκεις σε ένα Α1 το οποίο είναι αρκετά ακριβότερο από ένα Yaris και δεν κάθεσαι στην αρχική σου επιλογή αγοράζοντας το νέο Yaris ; 

12 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Μα τα Γερμανικα τα κραζουν οτι χαλανε καινε λαδια κλπ

Άμα δεν τους κάνεις service καίνε πολλά. Αν τους κάνεις και βάλεις και λάδια βάση το manual του κατασκευαστή και όχι αυτά που περισσέψανε στο βενζινά της γειτονιά σου καίνε ένα μικρό ποσό για την λίπανση του κινητήρα. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει πως λειτουργεί αυτό αλλά αφού μέχρι το επόμενο service τα λάδια μου είναι πάνω απ το min και έχω χάσει 100ml λάδια σκασίλα μου !

11 ώρες πριν, zio10 είπε

Η toyota δεν ήταν που πίστευε ότι το μέλλον είναι στο υδρογόνο και όχι στο ρεύμα;

Μία πρωινή ρωτήσανε το τμήμα σχεδιαστών λογικά το τι ντεπόζιτο χρειάζεται το αμάξι για να κάνει 10 χιλιόμετρα και πήραν την παρακάτω απάντηση. Έτσι σταματήσανε να λένε ότι τους κατέβει στο κεφάλι δεξιά και αριστερά

0*UwVf_1TsnGMyC3H5.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Γιατί υπαρχουν απόψεις στην Ελλάδα ότι είναι Γιαπωνέζικο δεν σπαει δεν χαλάει, μόνο JAPAN, κλπ ;

 

13 ώρες πριν, George Mav είπε

Με την ίδια λογική πως οτιδήποτε γερμανικό είναι και ποιοτικό. Καλώς ή κακώς όλοι πλέον έχουν ρίξει την ποιότητα τους και έχουν αυξήσει τις τιμές τους. Από κει και πέρα επιλογή του καθενός το τι αυτοκίνητο θα πάρει 

 

13 ώρες πριν, apostolisk86 είπε

Επειδή πριν από 30-35 χρόνια δεν ήταν όλα τα αμάξια πάνω κάτω τα ίδια όπως σήμερα, αλλά τα γιαπωνέζικα ήταν όντως πιο αξιόπιστα, ενώ τα ιταλικά/γαλλικά ήταν όντως "ζημιάρικα".

Ε, με το "japan=εγγύηση" μεγαλώσαμε, κι έτσι μας έμεινε.

Έχω ένα Suzuki που του έχω κάνει 350.000 χιλ.Θα ήθελα να το αλλάξω γιατί είναι σπορ και εγώ μεγάλωσα και θέλω πλέον λίγο ποιο " μαλακά" πράγματα πλέον...ΑΛΛΑ...κάθε φορά που σκέφτομαι να κάνω την αλλαγή αυτό σκέφτομαι...τι θα βγει το καινούριο όταν αυτό που έχω δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα...πέραν των αναλωσίμων δεν έχει μείνει ούτε μια ημέρα σε συνεργείο, δεν έχω μείνει ούτε μια φορά στο δρόμο.( αντίστοιχα και μια φωτογραφική Sony αλλά μην ξεφύγω άλλο από το θέμα ). Έτυχε? Δεν νομίζω κατά τον μάστορα μου.... 

Στα του θέματος τώρα, όμορφο το Toyota γενικώς αλλά και αυτό με το ηλεκτρικό   θεωρώ πως έχουμε δρόμο ακόμα μπροστά μας για να δούμε τα + και τα - τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, nefos78 είπε

 

 

Έχω ένα Suzuki που του έχω κάνει 350.000 χιλ.Θα ήθελα να το αλλάξω γιατί είναι σπορ και εγώ μεγάλωσα και θέλω πλέον λίγο ποιο " μαλακά" πράγματα πλέον...ΑΛΛΑ...κάθε φορά που σκέφτομαι να κάνω την αλλαγή αυτό σκέφτομαι...τι θα βγει το καινούριο όταν αυτό που έχω δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα...πέραν των αναλωσίμων δεν έχει μείνει ούτε μια ημέρα σε συνεργείο, δεν έχω μείνει ούτε μια φορά στο δρόμο.( αντίστοιχα και μια φωτογραφική Sony αλλά μην ξεφύγω άλλο από το θέμα ). Έτυχε? Δεν νομίζω κατά τον μάστορα μου.... 

Στα του θέματος τώρα, όμορφο το Toyota γενικώς αλλά και αυτό με το ηλεκτρικό   θεωρώ πως έχουμε δρόμο ακόμα μπροστά μας για να δούμε τα + και τα - τους.

Ποιο μοντέλο έχεις. Εχω ένα SX4 πρώτης γενιάς του 2008 και είμαι και εγώ πολυ ευχαριστημένος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...