Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μετακίνηση (από νομό εκτος Αθηνών) για να πας στο αεροδρομιο για πτήση εξωτερικου πώς δικαιολογείται. Αρκεί να έχω το boarding pass ?

Επεξ/σία από Salvation
Δημοσ.

Τι ισχύει για τη μετακίνηση επιβατών από/προς το Αεροδρόμιο;

Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας για τη μετακίνηση επιβατών από/προς το ΔΑΑ αρκεί η επίδειξη ταξιδιωτικών εγγράφων (εισιτήριο/κάρτα επιβίβασης, e-plf ) και βεβαίωση τύπου Β όπου  αναφέρουν ότι μεταβαίνουν στο ΔΑΑ λόγω προγραμματισμένου ταξιδιού (ημερομηνία, ώρα, αεροπορική εταιρία). Για τους αλλοδαπούς επιβάτες και για τη μετακίνησή τους από/προς Αεροδρόμιο αρκούν τα Ταξιδιωτικά Έγγραφα ως αποδεικτικά.

Τα παραπάνω ισχύουν τόσο για τους αναχωρούντες επιβάτες όσο και για τους αφικνούμενους, είτε επιστρέφουν στην κατοικία τους είτε θα διαμείνουν σε ξενοδοχείο (Έλληνες και Αλλοδαποί).

Ένας μόνο συνοδός επιτρέπεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, χρησιμοποιώντας κωδικό μετακίνησης 4 είτε στέλνοντας SMS στο 13033 ή συμπληρώνοντας τη χειρόγραφη βεβαίωση

κίνησης τύπου Β από το https://www.gov.gr/. Από τον ίδιο ιστότοπο θα χρειαστεί και υπεύθυνη δήλωση , όπου σε ελεύθερο κείμενο θα αναγράφεται ότι σκοπός της μετακίνησης είναι η μεταφορά επιβάτη από / προς το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Μία φωτοτυπία/φωτογραφία των ταξιδιωτικών εγγράφων του επιβάτη είναι χρήσιμη ως αποδεικτικό όταν ο επιβάτης δεν επιβαίνει μαζί με το συνοδό στο όχημα. Τα παραπάνω ισχύουν για συνοδεία επιβάτη εντός νομού Αττικής. 

Η απαγόρευση κυκλοφορίας ισχύει από τις 21:00 έως τις 05:00. Οι επιβάτες εξακολουθούν να μπορούν να μετακινηθούν κανονικά κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών με τα έγγραφα που περιγράφονται παραπάνω. Οι συνοδοί δεν επιτρέπεται να μετακινούνται κατά τις συγκεκριμένες ώρες, άρα ο επιβάτης θα πρέπει να μετακινηθεί είτε με δικό του μέσο είτε να χρησιμοποιήσει Δημόσιο Μέσο Μεταφοράς ή Ταξί.

Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, καθώς και για το τι ισχύει για συνοδεία επιβάτη από/προς άλλο νομό, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή καταναλωτή  στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1520 , την Ελληνική Αστυνομία ή τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είτε τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 0030 213 15 10 932-3, 0030 213 15 10 171, 0030 213 15 10 196, είτε μέσω e-mail στις διευθύνσεις  [email protected]  /  [email protected].

Προσωπικά όσες φορές μετακινήθηκα τον τελευταίο χρόνο ΔΕΝ με σταμάτησαν ΠΟΤΕ για έλεγχο...

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Salvation είπε

Ευχαριστώ πολύ! Μπορείς να μου πεις από πού βρήκες το κείμενο που επισύναψες?

Αν μπεις στο Ελ Βεν το έχει στο https://www.aia.gr/el/traveler/travellers-info/faq-for-covid19  Τι ισχύει για τη μετακίνηση επιβατών από/προς το Αεροδρόμιο;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...